Ik geloof dat deze winkels hier alleen in het noorden te vinden zijn 😁 ik haal hier veel kleding voor mijn bonuskids, en nu hebben ze ook een newborn collectie. Hema had ook altijd leuke setjes maar dat valt me op moment erg tegen. Prenatal heeft de lijn "sweet petit" ook erg leuk vind ik persoonlijk. En nummer 1 blijft toch wel Feetje! *smelt*
Ik heb toevallig een lijstje in mijn telefoon met leuke webshops. Kleertjes: Hippe Beebjes HOME | Blondezusjes vanPauline.nl Home | Once upon a pink cloud Home-nl Pepperkid HOME | To the moon and back kids Little Indians - Little Indians Sproet & Sprout Boefjes en bijtjesBoefjes en Bijtjes Kamertje: Handgemaakte babyspullen: boxkleed,wiegdeken, aankleedkussenhoes, speendoek A Little Lovely Company - A Little Lovely Company www.huusjedesign.nl Bovenste zijn voor de kleertjes en de onderste voor het kamertje en ascesoires. Jeetje mina ik heb me toch een partij warme voeten zeg! Iemand tips? Ben aan het werken heb m'n leren schoenen aan, maar smelt m'n schoenen uit hahaha
Villa Vrolijk Kidslifestyle Is ook erg leuk! Slippers aan doen Anne 😊 Maar dat zal wel geen optie zijn.
Officieel mag ik idd geen slippers aan, maar ik doe het nu toch. Voelt een stuk comfortabeler hahaha. Man man man, vreselijk zo'n warme voeten
Ik leef ook al dagen op blote voeten hoor, mijn voeten zijn ook ontzettend warm. Keelpijn en hoesten gaat nog niet over, m'n stem is helemaal weg 😔
Super leuke sites! Ga ze nog een keer goed bekijken! Lekker dat je nu op slippers kan, snap dat met die strakke Schoenenreus het echt niet comfortabeler maakt. Ik heb vooral gloeiend hete (.)(.) zijn veel heter dan bijv. Mijn buik. Jaaaaaa wat spannend voor Maani! Ik ga het opzoeken ik duim echt voor der.
Beterschap voor de gene die ziek zijn Wat leuk dat jullie ook allemaal een 3/4D echo gepland hebben staan. Ik kreeg gisteren van mijn ouders een bericht dat wij er ook 1 cadeau krijgen, komende dinsdag al (de 17e). Ben dan 27 weken, hopelijk is het een beetje een mooi beeld. Handig trouwens, dat jullie wat websites noemen voor leuke kleertjes. We hebben wel al wat, maar voornamelijk rompers. En ze zal toch ook broekjes en shirtjes nodig hebben. Binnenkort maar eens even rondkijken op die sites. Wij hadden afgelopen maandag het intakegesprek met de kraamhulp. Erg veel verteld (heel snel ook) in die 45 minuten. Ben benieuwd, laat het wel op me af komen. En voor Maani is het super Weet zo niet waar t op te zoeken, hopelijk laat ze hier ook nog wat weten, zou leuk zijn.
♡ Augustus ♡ 15: ♥ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje 16: ♥ Bobbie90 - 25 jaar - 1e kindje 19: ♥ Love1990 - 26 jaar - 2e kindje 19: ♥ Veldmuisje - 28 jaar - 2e kindje 21: ♥ Anne201 - 25 jaar - 1e kindje 21: ♥ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ Jongen (3) | ♥ Meisje (2) | ♥ Verrassing (1) ♡ Afspraken ♡ Mei 17: Love vk controle 17: Anne vk controle 17: Bobbie 3D/4D echo 18: Veldmuisje vk controle 23: Anne 3D/4D echo 24: Vaya vk controle 25: Bobbie vk controle 28: Vaya 3D/4D echo Juni ☆ sterretjes ☆: tweetje87 8w6d | Cilla83 10w0d | Maani 10w2d Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Leuk Bobbie een pretecho! Ben zo benieuwd naar jullie plaatjes. Ik heb aankomende dinsdag een telefonische intake met de kraamzorg, een persoonlijk gesprek leek me niet nodig omdat dit ons 2de kindje is. Mijn stem komt weer redelijk terug 😃 Liters thee met honing gedronken en eindelijk helpt het. De laatste dagen wel veel harde buiken en menstruatiekrampen, dinsdag met de controle maar even vragen of dat kwaad kan.
Wat fijn zeg voor Maani, hopen op een mooie plak baby ❤️❤️ Ik ben even helemaal gesloopt. Gisterenavond met m'n moeder naar t ziekenhuis gegaan, bloed bij de ontlasting, ze is vannacht in t zkh moeten blijven en vandaag gaan ze onderzoeken doen. Straks werken van 6-10 maar nu heel eventjes relaxen!
Hoe is het nu met je moeder Anne? heb je al wat uitslagen gekregen? slapen jullie eigenlijk nog lekker? ik lig voor mijn gevoel halve nachten wakker maar ben ook niet overdreven moe.
Het bleken flinke inwendige aambeien te zijn. Ze is nu weer thuis, nog wel last van buikpijn. Mag dinsdag terug naar het ziekenhuis. Ik ben in de avond zo gesloopt dat ik snachts niet eens meer wakker word om naar de wc te gaan. Smorgens natuurlijk hoge nood hahaha.
Ik slaap eigenlijk heel goed, gelukkig. Oke, laatste dagen wel redelijk warm en veel zweten. Maar dat is snel weer voorbij verwacht ik Ik heb wel een vast moment om wakker te worden en naar de wc te moeten, meestal zo tussen 3 en 4. Daarna val ik weer in diepe slaap
Oh ja daar zal ze wel flink last van hebben gehad! fijn dat jullie zo goed slapen! komt bij mij vast ook weer terug,
Fijn dat ze weer thuis is Anne! Hier zijn de nachten bagger 😔 Veel dromen, 2 a 3 x plassen en dan de afgelopen dagen een dochtertje die door de warmte moeilijk kan slapen. Ik ben 'S avonds om 21 uur gesloopt 😅 Toch nog heerlijk weer vandaag zeg! Ik zit weer in het zonnetje ☀️
Ik slaap ook vreselijk slecht. Veel naar de WC en mn s nachts heb ik veel last van de holtes die vol zitten, soort van ontstoken ogen, dichte neus en mn keel. Ik merk elke avond al dat de klachten al erger worden en dan is het s nachts helemaal 'feest'😕
Wat ik me eigenlijk afvraag... de baby weegt nu nog zo weinig. Komen we straks allemaal nog even flink aan of... ? Wanneer gaat de baby eigenlijk richting de 2 / 2,5 / 3 kg?
Ik geloof dat de baby in de laatste weken echt mega gaat aankomen in gewicht. Maar ik weet het niet zeker. Het is ineens flink afgekoeld joh, was wat gaan drinken met m'n vriendinnen, vantevoren bloedheet, en toen we weer weg gingen rond half 12 had ik m'n dikke jas wel willen hebben hahaha. Ijskoud windje
Het is flink afgekoeld inderdaad De hond uitlaten met korte mouwen was niet zo'n goed idee, brrr. Net even gekeken op de kleding websites die eerder voorbij komen. Misschien ben ik een krent of zo, maar om 20-30 euro uit te geven aan een shirtje.. Nee, dat was ik niet van plan En ik zie ook een hoop kleding voorbij komen met tekstjes, daar hou ik al helemaal niet van haha. Dus toch maar verder zoeken. Misschien dat ik zo even naar de Prenatal ga, daar hadden ze dit weekend ook een aanbieding op hun eigen merk kleding. Hier laatste dagen trouwens een vervelend spierpijn-achtig gevoel in mijn rug (midden). Het is ook aanwezig met ademen, en dat is best vermoeiend. Hoe is het met jullie allemaal?