Het is echt koud zeg 😔 Brr..... Ik heb even in mijn app gekeken veldmuisje, en in de laatste 10-12 weken komt de baby het meeste aan. Ik ben ook behoorlijk kieskeurig wat kleding betreft, ik hou dus totaal niet van dierenplaatjes op kleding of iets van Disney ofzo 🙈 Dus ik kom dan al gauw uit op kleding met tekst, maar dat is ook weer afhankelijk wat voor tekst 😅
Ohh ik heb ontdekt dat ze bij de H&M een hoop leuke, nieuwe dingen hebben. Onder andere deze setjes gekocht: En nog wat basic shirtjes en broekjes.
Ohhhh wat een schattige setjes Bobbie! Ik bestel ook zo nu en dan bij de H&M, zit soms zon schattig spul tussen. Ik sluit me qua kleding bij love aan, ik ben ook niet van de printjes, Disney, Nijntje, Superman etc etc. Dus kom ook al gauw op de tekstjes/basics met leuke broekjes. Het gaat hier vandaag wel redelijk, kon maar niet in slaap komen gisteren dus ben vandaag best wel gesloopt. Vanavond een verjaardag en dan morgen lekker geen wekker zetten en uitslapen! Verder weinig kwaaltjes, alleen 's ochtends bij het opstaan zo stijf als een oma. Moet van de fysio met een dik kussen tussen mijn benen slapen, alleen als ik wakker word is het kussen verdwenen, lekker handig hahaha.
Dit setje heb ik pas gekocht, broekje van de Hema en het shirtje van blonde zusjes. Ik hou ervan haha
Leuk Anne! H&M heeft altijd wel fijne setjes Bobbie, ik bestel er zo nu en dan ook wel eens wat. Leggings zijn ook erg aan te raden, super pasvorm. Ze zeggen wel dat je zelf het meeste aankomt tussen 20-30 weken maar tijdens m'n vorige zwangerschap ben ik de laatste 10 weken bijna 10 kilo aangekomen. Tot 30 weken maar 6/7 kilo
Ik weet dat ik er niet over mag klagen, maar ik vind ons beebje wel erg druk in m'n buik 😔 Kan moeilijk in slaap komen, en rustig koffiedrinken mag ook niet meer 😅. Morgen weer controle, toch maar even vragen naar de vele harde buiken icm krampen. Veel plezier vanmiddag Anne!
Hier ook erg druk en overmorgen controle. Ik heb zelf ook een vaag vermoeden dat ons beebje momenteel in stuit ligt. Ik word megaveel aan de onderzijde/tegen de billen getrapt en ik denk dus echt wel dat het voetjes zijn in plaats van handjes. Vooral die schopjes tegen (zeg maar) de onderzijde van de baarmoeder zijn heel apart. Of bij de billen... dan trilt het er soort doorheen. Je hebt zo af en toe echt wel even het gevoel van... je blijft wel zitten hè... je hoeft er daar nog niet uit. Maar goed, volgens mij is het daar zo sterk dat dit gewoon ook niet kan.
Ik voel wel heel duidelijk dat ons meisje met haar hoofd naar beneden ligt. Handjes fijn bij m'n blaas 😅 Rugje rechts, en billen onder m'n navel en de voeten tegen m'n linker bekken.
Ik ben in ieder geval heel benieuwd hoe 'het' ligt. Hoop van goed, maar je weet maar nooit. Ach, het kan nu nog alle kanten op, dat scheelt!
Kan me voorstellen dat je soms wel eens moe word van al die bewegingen in de buik Hier gelukkig genoeg momenten van rust. Al moet ik zeggen dat de laatste dagen de bewegingen steeds meer en steeds duidelijker worden. Laatste controle lag ze helemaal horizontaal volgens de vk, dus het hoofdje links en beentjes rechts. Maar zal vast wel bijdraaien. Hier de hele dag een beetje opgeruimd en schoon gemaakt, was hoognodig haha. De katten zijn ook lekker in de rui, dus overal haar. Het kan er nu weer even mee door. Vriend had ineens het idee om de klossen al onder het bed te zetten, lekker vroeg. Kunnen we alvast wennen zegt ie. En wennen wordt het wel, jeetje wat hoog Nu ben ik redelijk kapot, lekker op de bank uitrusten
Nu al klossen 🙈 Onder ons bed kunnen geen klossen dus de kraamzorg moet zich maar aanpassen 😁 Veldmuisje een tweede kindje heeft meer ruimte dan de eerste dus nog meer tijd om "goed" te draaien. Volgens mij zelfs tot een week of 36/37. Alle tijd nog!
Hoi meiden! Leuke dag gehad Anne? Oh hier ook een drukke beeb, van de week in de Albert Heijn, alsof ie met zijn voetje al door de uitgang heen was... Vanochtend heeft hij me echt wakker gemaakt, hij was zo aan het springen, ik heb er even in mijn eentje van genoten ☺️ Maar soms mag die ook best wat rustiger 🙈 Nu al je bed op klossen hihi, ik heb dan een trap nodig om erin te komen denk ik hihi Oh ik heb geklust dit wweekend, al zo het resultaat laten zien 😅
Baarmoeder is al eens uitgerekt zei de vk, daardoor hebben ze iets meer ruimte. Een tweede kan ook langer in stuit liggen of later indalen door de extra ruimte 😉
Ok. Ik ben misschien ook een tikkie sneller dik nu dan bij de vorige (maar ik vind het verschil niet groot). Ons zoontje lag destijds bij een controle ook in stuit en was gelukkig bij de controle erna weer gedraaid. Net stond ik onder de douche en ik voelde toen bovenin wel duidelijk een harde bobbel. Of het zijn de billetjes (en dan ligt het goed) of het is het hoofdje...
Moeilijk te voelen he 😉 Het is dat ik voel waar de handjes en de voetjes zijn anders had ik ook getwijfeld. Ons meisje ligt nog precies hetzelfde als met de 20 weken echo. Over een uurtje intake kraamzorg, ben benieuwd.
ik heb geen idee hoe hij ligt hij ligt wel steeds hetzelfde want ik word op dezelfde plekken geschopt haha ga je bij hetzelfde kraambureau als bij je eerste Love? hierbij nog een buikfototje, gemaakt vandaag met 26+2