Cilla WoW!!! Wat spannend! Hou ons op de hoogte meis het is je zo gegund! Anne heerlijk zon actief mannetje! Love ik hoop ook voor je dat ze er nog zijn, hopelijk kan ze er iets over zeggen. Ik heb sinds 3 dagen ook weer aan de lopende band harde buiken. Baal ervan want ze waren veel minder. Vanavond weer cursus! Zin in!
Mooie buikjes allemaal Moet morgen of zo ook weer eens een foto maken, probeer het regelmatig te doen. Cilla wat ontzettend fijn! Gefeliciteerd! Mijn pretecho is pas om half 9 Lang wachten.. Maar kon ook niet anders, we moesten beide de hele dag werken.
Controle net gehad, ons meisje ligt idd zoals ik al dacht. Is zelfs al iets ingedaald. Baarmoeder was niet enorm gegroeid, zit nu op 1 vinger boven de navel. Volgende keer moet hij wel iets meer gegroeid zijn anders worden er weer groeiecho's gemaakt. Ook moet ik nog even een afspraak maken bij het echocentrum voor een placenta lokalisatie echo met 32 weken. Wat de harde buiken betreft, rustig aandoen.😅
Oooh nog even wachten Bobbie! Spannend! Ben heel benieuwd! Oke dus goed rustig aan doen love. Hopelijk gaat hij nu wat meer groeien!
Rustig aan doen, heb ik ook al vaker gehoord. Blijft lastig. Wanneer doe je het goed he. Hoop dat je bm flink gaat groeien love. Bij mij was ie nu 1/4 vanaf m'n navel tot aan m'n borstbeen geteld dacht ik. Heb vanavond bij de prenatal eindelijk het matrasje gehaald. Kan ik ook lekker oefenen met het opmaken van t bedje, valt nog niet mee hoor 😂😂! Ben super benieuwd naar je echo Bobbie! Veel plezier!
Daar is ze Was leuk om te zien, veel foto's en filmpjes op stickje meegekregen. Ze was wederom lekker druk, haha.
Ohhh echt WAUW! Zo mooi!! Wat moet jij een trotse mama zijn! Nou ben ik nog benieuwder maandag, zo ontzettend bijzonder. ❤️❤️
♡ Augustus ♡ 15: ♥ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje 16: ♥ Bobbie90 - 25 jaar - 1e kindje 19: ♥ Love1990 - 26 jaar - 2e kindje 19: ♥ Veldmuisje - 28 jaar - 2e kindje 21: ♥ Anne201 - 25 jaar - 1e kindje 21: ♥ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ Jongen (3) | ♥ Meisje (2) | ♥ Verrassing (1) ♡ Afspraken ♡ Mei 18: Veldmuisje vk controle 23: Anne 3D/4D echo 24: Vaya vk controle 25: Bobbie vk controle 28: Vaya 3D/4D echo Juni 09: Love vk controle ☆ sterretjes ☆: tweetje87 8w6d | Cilla83 10w0d {zwanger!} | Maani 10w2d {zwanger!} Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Bleh... vanochtend weer boven de WC lopen kokken en spugen. Er zit dan niet veel in je maag, maar het is zo naar..😢
oh Bobbie Wauw wat mooi!!! wat een prachtige foto's, ze kijkt al zo tevreden! Getsie Veldmuisje, hopelijk was het indd maar eenmalig! gister weer bij de cursus geweest, moet toch zeggen dat ik wel heel blij ben dat we het doen. Wat ook wel heel grappig was was dat een vriendinnetje vroeg of ik al veel had gelezen. Naar mijn idee lees ik mega veel, toen vroeg ze ook over slaapgewoontes ed. toen dacht ik euuuhhhhh. ik heb alleen gelezen over de zwangerschap, groei van het kindje & de bevalling maar helemaal neit over als de kleine er is ik heb weer wat te doen hihi
Haha, daar sta je dan helemaal niet bij stil he 😉 Helaas worden de kindjes zonder gebruiksaanwijzing geboren, en zul je het echt allemaal zelf uit moeten vinden 😁 Edit: voor als je borstvoeding wilt geven, ik vond het boek "borstvoeding" van Stefan Kleintjes echt een aanrader. Edit 2: voor de ontwikkeling van je baby, is "oei, ik groei" erg leuk. Gaat over de ontwikkelingssprongetjes
Thanks voor de tips van de boeken! Balen zeg veldmuis, ik hoop ook dat het maar eenmalig was... Wij laten ons geboortekaartje ontwerpen ben benieuwd naar waar ze mee komt. Heb m al helemaal in m'n hoofd zitten 😊
oh dank je wel voor de boekentips! Oei ik groei krijgen we indd! over borstvoeding moet ik ook nog goed inlezen Moet sowieso wel nog beetje lezen erover, ik heb echt geen idee hoevaak je kleintje in bad moet en hoe warm het badje moet en hoe vaak een schone luier en hoe vaak slapen. ben echt een nitwit haha Wij hebben wel al een geboortekaartje gekozen, alleen nog bestellen
Dat soort dingen krijg je gelukkig van de kraamzorg ook allemaal te horen hoor. Badje in ieder geval max 3x (niet te vaak, ivm uitdrogen huidje. Beter is om gewoon even snel met een teiltje+washandje handmatig te wassen en vervolgens lekker met iets als kokosolie (super spul bij baby's - ik gebruik zelf echt geen zwitsal -dat vol met zink zit- meer) in te smeren.
De kraamzorg geeft je idd een spoedcursus hoor 😉. Wat veldmuisje al zegt, badderen ongeveer 3x in de week. De rest wassen op het aankleedkussen. Ik gebruik zelf wel Zwitsal maar dat is een persoonlijke keus. Ik was de babykleding ook niet met neutral maar met mijn eigen wasmiddel en verzachter. Baby's slapen veel in het begin, vaak van voeding tot voeding. Tussen een voeding en een voeding zit ongeveer 3 uurtjes. Luier verschonen deed ik voor elke voeding, snachts alleen als het nodig was.