Ahh, mooie foto Anne Ik had gisteravond de eerste (van twee) borstvoedingscursus. Was interessant, ben benieuwd naar volgende week.
Wat fijn dat je dochtertje goed slaapt love. Vaya, wat zei de vk? Ben erg benieuwd! Veldmuis, ja daar heb je ook een punt, het hoort er nou eenmaal bij en je zult je manieren wel vinden om ermee om te gaan. Krijgt er uiteindelijk ook iets prachtigs voor terug he. Vanmorgen intake kraamzus gehad. Leuk rompertje gekregen, was een fijn gesprek.
Hoe was je afspraak Vaya? Welke kraamzorg heb je Anne? Ik heb afgelopen week ook een rompertje gekregen 😃 O, lees er gewoon overheen 🙈 Kraamzus heb ik ook!
goedemorgen meiden! Gister was het niet meer gelukt om te reageren. Ik heb gister in overleg met de verloskundige besloten om nu alleen nog maar halve dagen te gaan werken. Kijken of dat beter gaat en de harde buiken minder gaan worden. Mocht het nog niet beter gaan moet ik helemaal stoppen. Ondanks dat ik het wel aan zag komen was het wel een beetje een shock. ik ga nu ook natuurlijk eerder met verlof en ik heb nog een week vakantie dus alles bij elkaar nog maar 5,5 week werken. snel overdragen dus. met onze kleine gaat het gelukkig wel goed, hij groeit goed en hartje was heel mooi. Hij ligt met zijn hoofdje naar beneden, vind het heel leuk dat ik dat nu weet want nu weet k ook of hij schopt of met zijn handjes zit te spelen hihi Fijn dat het een fijn gesprek was Anne! is denk ik wel heel belangrijk!
Toch wel balen Vaya, minder werken. Maar het is het beste moet je dan maar denken Anne fijn hoor, in ons gesprek met de kraamhulp ging alles vooral heel snel Maar was van te voren ook door een collega "gewaarschuwd" dat het een beetje een aparte mevrouw is. Dat klopte ook wel een beetje, haha. Maar ze was wel vriendelijk. Ben vooral benieuwd naar wat voor type we uiteindelijk krijgen voor de kraamzorg. Of twee, aangezien het natuurlijk midden in de vakantie valt. Net terug van de controle bij de vk, alles weer goed gekeurd. De uitslag van het bloed (rhesus en hb) was gelukkig helemaal goed. Buik was helemaal volgens het boekje gegroeid, hartje was goed te horen en ze ligt inmiddels met haar hoofdje naar beneden (vorige keer nog dwars). Op 8 juni heb ik de groeiecho, en gelijk controle. En op 8 juli nogmaals een groeiecho.
♡ Augustus ♡ 15: ♥ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje 16: ♥ Bobbie90 - 25 jaar - 1e kindje 19: ♥ Love1990 - 26 jaar - 2e kindje 19: ♥ Veldmuisje - 28 jaar - 2e kindje 21: ♥ Anne201 - 25 jaar - 1e kindje 21: ♥ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ Jongen (3) | ♥ Meisje (2) | ♥ Verrassing (1) ♡ Afspraken ♡ Mei 28: Vaya 3D/4D echo Juni 08: Bobbie groeiecho + controle 08: Anne vk controle 09: Love vk controle 15: Veldmuisje vk controle 23: Love placenta lokalisatie echo juli 08: Bobbie groeiecho ☆ sterretjes ☆: tweetje87 8w6d | Cilla83 10w0d {zwanger!} | Maani 10w2d {zwanger!} Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Hopelijk verlichten die halve dagen de harde buiken wat Vaya! Bobbie, fijn dat je weer helemaal goed gekeurd bent. Doen ze bij jou vk standaard groeiecho's of is er een reden waarom je die krijgt?
Fijn dat iedereen weer is goedgekeurd! Hoop voor je dat door de halve dagen werken de harde buiken minder worden Vaya. Ik heb (gelukkig) nog steeds geen idee hoe een harde buik moet voelen, nog nooit gehad denk ik. Hoop dat het snel weer lekker zomers word buiten, ik ben de regen van de afgelopen dagen zo mega zat!
Love: Ik geloof dat 1 groeiecho standaard is, maar als je overgewicht hebt krijg je er nog 1 extra. Omdat er een extra laagje tussen zit zeg maar. Nou, dat is dan het enige voordeel van overgewicht, vind ik helemaal niet erg zo'n extra echo
Dat is een geluk bij een 'ongeluk' Bobbie. Fijn toch een extra echo! Bij onze vk krijgen we geen groeiecho, alleen op medische indicatie. Ga toch wel vragen of ik er eentje mag krijgen. Aangezien het knulletje toch echt wel groter dan gemiddeld is. Slecht nieuws trouwens, ik las net dat Maani wederom een mk heeft gehad (6weken was ze)
Oke meiden moet nodig advies hebben. Ik sta net op, en ben dus lichtelijk aan het 'lekken' uit m'n borsten. Toch wel n flinke druppel. Kan ik hier wat mee? Niet dat ik dalijk ergens rondloop en ik n vlek in m'n shirt heb ofzo. Of zou het bij druppeltjes blijven?
Hoi meiden! ik hoop ook dat het gaat helpen! gister was in ieder geval wel heel prettig. Vandaag merk ik alweer wat meer onrust in mijn buik. Ik krijg geen groei echo standaard, VK wilde er misschien 1 laten doen om te kijken of onze uk heel groot was wat weer voor die harde buiken kon zorgen maar toen ze voelde was het gewoon normaal. Ach nee arme Maani, wat ontzetten sneu voor haar! Sorry Anne ik heb geen ervaring met lekkende (.)(.) Kanarie geel :O heb je niet in een pakket een proefsetje zoogcompressen gekregen? ik heb 1 setje liggen, beetje groenig zakje.
O nee, wat erg voor maani 😔 Anne, veel kun je niet doen tegen het lekken. Tot nu toe vangt mijn bh de druppeltjes nog wel op maar zou je echt veel lekken zou ik even zoogcompressen kopen. Die gele kleur is heel normaal hoor 😉 Ik krijg ook (nog) geen groeiecho's maar ivm mijn kleine buik zullen die er vast nog wel gaan komen. Ik heb sowieso nog een extra echo met 32 weken voor de placenta.
Wat leuk love! Fijn als je die eindelijk klaar hebt. Als het goed is krijg ik deze week het ontwerp van ons kaartje binnen. Ben echt mega benieuwd! @ (.)(.) kan geen zoogcompressen vinden in m'n pakket. Ik moet zo toch naar het centrum dan neem ik meteen een pakje mee.
Zoogcompressen zitten niet (standaard) in het kraampakket. Je kunt ze wel kopen bij de Kruidvat. Zelf heb ik uitwasbare zoogcompressen maar dat is even een investering 😁 Kaartje is echt super gelukt, ben er zo blij mee.
Anne: Ik heb daar ook af en toe al last van. Voornamelijk 's nachts, en overdag wordt het bij mij ook door de bh opgevangen. Je staat wel even raar te kijken he Love: Leuk, het kaartje al af. Wat voor iets is het, bepaalde stijl? En wat ontzettend verdrietig voor Maani Ik lig nu even tot een uur of 5 lekker op de bank te rusten. Heb al dagen ontzettende rugpijn
https://www.kaartje2go.nl/geboortekaartjes/geboortekaartje-roze-vakjes-girl Deze is het geworden 😃 Ik lig ook alweer op de bank, bekaf 😁
Super mooi love! Ik heb de kaartjes ook besteld, we zitten nu alleen nog met het gedichtje, twijfelen een beetje. Ohja mijn volgende àfspraak bij de vk is 14 juni.