Ik ben op zoek naar meiden/vrouwen die net als ik alleenstaand zijn en zwanger zijn. Bewust of onbewust. Ik woon zelf in Hoensbroek en ik ben hier sinds vorig jaar Oktober komen wonen en dus ken ik hier nog weinig mensen. Daarnaast heb ik bewindvoering en dus een beperkt budget daardoor is het voor mij niet makkelijk om te reizen (heb ook helaas geen rijbewijs). Ook heb ik geen actief contact met mijn ouders (zelf voor gekozen na heel veel pijn, verdriet en teleurstellingen). dit maakt het voor mij met momenten heel erg eenzaam.... Ik ben op dit moment 6 weken zwanger. Ik heb rondgelopen met de droom zwanger te worden heb er zelfs een tijdje (toen ik single was) een tijdje over nagedacht om bewust alleenstaand moeder te worden van een zaad-donor. Helaas, ja zo kan ik het wel noemen, ben ik zwanger geworden van mijn inmiddels ex. En helaas omdat het een persoon is die heel onvoorspelbaar is in zijn gedrag; zelfs respectloos (vooral mondeling). Waardoor het voor mij nu heel erg dubbel is. Vooral dubbel omdat ik niet weet wat ik moet doen mbt hem. Mijn vertrouwen in hem is op dit moment (en ook al meerdere malen voorheen) flink beschadigd waardoor ik niet weet wat het beste is.. komt tijd komt raad word gezegd.. maar zou het fijn vinden ook om hierover te babbelen.. EN UITERAARD... over de leuke dingen van de zwangerschap uiteraard, ik ben een optimistisch vrolijk mens.. Kom jij uit het zuiden van Limburg en zou je het leuk vinden een leuk hecht en trouw contact op te bouwen.. hoor ik het heel graag....
Hoi vechtertje, ik ben geen single mom, wel een tijdje geweest. Mocht je t leuk vinden kunnen we evt fb toevoegen om eens kennis te maken. Je mag me pben als t je leuk lijkt.