Gizzy, en hoe was het om het hartje van je kleine meid weer te horen? Hier, vandaag controle gehad en alles was goed. Over 4 weken terug voor een groeiecho..daarna weer gesprek gyn. Ik krijg voortaan standaard een groei echo als ik naar het zh moet. Wel fijn want dan kan ik elke keer de kindjes weer zien. Ik zal ff mijn nieuwe afspraak erin zetten.. Hoe is het met de rest van de dames? Ik voel nu ik typ elke keer een plop in mijn buik. Net of mijn buik wil gaan rammelen maar ik heb zo'n idee dat ik steeds meer de kindjes ga voelen. Mag nu ook wel he met 20 weken zwangerschap? haha.. Uitgerekend 16-08-2012 : Danielle27 Jongen 30-09-2012 : Gizzy1983 Meisje 20-10-2012 : Jeetje mv 4 Jongen 12-11-2012 : Suus15 Meisje 14-11-2012 : ikke175 ( surprise maar niet voor ons ) 20-11-2012 : Siesi 19-12-2012 : azucena 22-12-2012 : IngridE 02-01-2013 : Kooten3 Afspraken 28-06-2012 : Kooten3 echo bij de fontys 28-06-2012 : IngridE echo bij de fontys 28-06-2012 : Jeetje mv 4 verloskundige 03-07-2012 : Siesi 20 weken echo 03-07-2012 : Ikke175 nieuwe 20 weken echo 13-07-2012 : Gizzie pretecho 16-07-2012 : Azucena verloskundige 20-07-2012 : Kooten3 geslachtsbepaling 25-07-2012 : Ikke175 groei echo + gesprek gyn 30-07-2012 : Jeetje mv 4 groeiecho 30-07-2012 : Azucena 20 weken echo 04-09-2012 : Siesi 30 weken echo ow ja... ik heb ook weer een nieuwe buikfoto gemaakt. Groeit steeds harder... best we leuk.. haha Zal hem ff showen... Buik 20 weken :
Ikke, mooie foto meid!! Buikje groeit goed! En, zijn de spulletjes van de Babydump goed aangekomen? Ja, heel fijn om het hartje weer gehoord te hebben! En ze lag een keertje niet in stuit . Ik voel haar de laatste dagen weer wat minder, dat is wel vervelend. Af en toe een plopje, maar niet heel sterk. Ik lees overal dat je vanaf week 28 echt moet gaan tellen, dus ik probeer me niet te druk te maken. Mo, als je dit nog leest: hele fijne vakantie!! Voor de rest een fijn weekend!
Gizzie, thanx. Ja de babyspullen zijn goed aangekomen en we hebben vandaag de wandelwagen en de commode alvast in elkaar gezet. ik heb me er echt op verkeken hoeveel werk dat is. Morgen gaan we verder met de bedjes. Mijn rug is nu wel gesloopt. Hopelijk doet een goede nachtrust wonderen... Hoe is het met de andere dames? Beetje stil de laatste tijd. Ow ja Mo... je ging op vakantie!!! Veel plezier!!!!!!!!!!!!!!! We horen het wel hoe je het hebt gehad. Siesi is ook al lang niet meer geweest he.... Even de lijst weer aanpassen want er zijn weer wat afspraken die eraf kunnen... Mo en Ingrid... hoe was het bij de fontys? Hebben jullie elkaar nog gezien??? hihi Uitgerekend 16-08-2012 : Danielle27 Jongen 30-09-2012 : Gizzy1983 Meisje 20-10-2012 : Jeetje mv 4 Jongen 12-11-2012 : Suus15 Meisje 14-11-2012 : ikke175 ( surprise maar niet voor ons ) 20-11-2012 : Siesi 19-12-2012 : azucena 22-12-2012 : IngridE 02-01-2013 : Kooten3 Afspraken 03-07-2012 : Siesi 20 weken echo 03-07-2012 : Ikke175 nieuwe 20 weken echo 13-07-2012 : Gizzie pretecho 16-07-2012 : Azucena verloskundige 20-07-2012 : Kooten3 geslachtsbepaling 25-07-2012 : Ikke175 groei echo + gesprek gyn 30-07-2012 : Jeetje mv 4 groeiecho 30-07-2012 : Azucena 20 weken echo 04-09-2012 : Siesi 30 weken echo
Het is inderdaad stil hier de laatste tijd... Is het nog gelukt met de meubeltjes in elkaar zetten Ikke? Wel fijn hoor, dat je alle grote spulletjes al hebt staan! Bij ons over een maandje, begint ook op te schieten nu. Hihi, ik zie nu jouw banner eigenlijk pas. Twee knulletjes als poppetje? . Of wil dat niks zeggen ? Siesi, alvast veel succes morgen bij de 20-weken echo!! En jij ook nog een keertje succes morgen Ikke .
Haha Gizzie.... die banner heb ik al vanaf het moment dat ik zwanger ben. Ik vind dat je groen en blauw voor beide geslachten kunt. Als je de andere banners kijkt vind ik niet zo leuk... dus mijn banner wil niks zeggen hihi... wel een goeie opmerking trouwens Het is helemaal gelukt met de meubeltjes. Kamertje is al bijna af... vind het zo leuk. Loop je binnen en dan denk je... ow ja.... over een tijd liggen hier 2 kleintjes Zo lief Thanx... ben benieuwd of de kindjes nog steeds dezelfde geslachten hebben als 2 weken geleden. Denk het wel. Hij was zo zeker van zijn zaak. Heeft geen seconde hoeven twijfelen... bij beide kindjes niet... Wat leuk dat jullie ook bijna gaan beginnen aan de babykamer. Is echt super leuk om te doen maar wel beetje veel werk. Nou ja...de ledikantjes hadden we zo ineen en het plankje enzo, maar die commode.... pff... hihi... maar het staat. Nog een paar dingen ophangen en dan is het klaar Maar dat doen we van het weekend of het weekend daarna.... We hebben nog tijd... of gewoon keertje door de week Siesi, succes morgen!!
Haha, het viel me nu pas op . Fijn dat alles staat! Jaaa, dat had ik laatst ook. Toen ik de lege babykamer aan het bekijken was en me ineens besefte dat er over een paar maandjes echt een klein meisje ligt ♥. Best een gek idee vind ik. Maar zooooooo gaaf! En in jullie geval twee mooie kindjes! Als de echoscopist zo overtuigd was twee weken geleden, dan zal het morgen niet anders denk ik. Waarom 'moet' je ook alweer terug morgen? Wij hebben volgende week vrijdag de pretecho! Ook zo'n zin in!
Ik moet morgen terug omdat hij 1 ding bij kindje 2 niet zo heel goed kon zien bij het hartje. Hij heeft het wel gezien en zei dat er niks mis was, maar volgens protocol moeten we toch nog terug. Nu kun je de kindjes nog beter zien... Vandaar eigenlijk..
Ah, oké. Nou, veel plezier dan vandaag meis! Fijn om je kindjes weer even te kunnen zien ♥ ♥
Weer terug! Kids doen het super. Allebei de kindjes zijn perfect in orde. Hebben nu wel alles goed kunnen zien. Helaas liep alles uit, en moest de gyn haasten. Dus helemaal geen foto's meegekregen. Dit is echt de 1e keer. de kids waren heel druk aan het bewegen... ook geen kans om een foto te maken... haha... Allebei weer flink gegroeid en ook de baarmoeder / placenta etc is prima in orde. Het zal geen problemen opleveren met de bevalling...aldus de gyn.. Geen idee hoe hij dat kan zien maar alles lag mooi vrij... oke... daar doen we het voor! Over 3 weekjes terug naar het ziekenhuis en eigen gyn...dan de ukkies weer bekijken Siesi, hoe is jou echo gegaan? Alles goed met het kindje? En met jou? En weet je wat het wordt? Of wilde je het niet weten? Hopelijk kom je snel langs om het te vertellen hoe het was. Uitgerekend 16-08-2012 : Danielle27 Jongen 30-09-2012 : Gizzy1983 Meisje 20-10-2012 : Jeetje mv 4 Jongen 12-11-2012 : Suus15 Meisje 14-11-2012 : ikke175 ( surprise maar niet voor ons ) 20-11-2012 : Siesi 19-12-2012 : azucena 22-12-2012 : IngridE 02-01-2013 : Kooten3 Afspraken 13-07-2012 : Gizzie pretecho 16-07-2012 : Azucena verloskundige 20-07-2012 : Kooten3 geslachtsbepaling 25-07-2012 : Ikke175 groei echo + gesprek gyn 30-07-2012 : Jeetje mv 4 groeiecho 30-07-2012 : Azucena 20 weken echo 04-09-2012 : Siesi 30 weken echo
Ikke, super dat alles helemaal in orde was met de beebjes!! Wel jammer dat je geen foto's mee hebt gekregen, maar ja. Ik ben ook benieuwd hoe de 20-weken echo is geweest van Siesi. En hoe het met de andere meiden gaat!
Ja idd... ik ben ook wel benieuwd.. het lijkt hier een beetje uitgestorven... geen idee hoe het komt maar goed???? Vind het wel jammer eigenlijk. Eerst werd er zoveel gekletst en nu lijkt er niemand meer te komen...............
Ik zit eigenlijk een beetje te wachten tot ik wat nieuws te melden heb! Ik moest afgelopen maandag bij de gynaecoloog zijn voor een liggingsecho van de placenta, maar daar aangekomen was er helemaal geen afspraak gemaakt voor een echo (alleen bij de gyn zelf) en nou moet ik dinsdag terugkomen. Weet ik nog niks! Zit nu wel inmiddels al 2 weken thuis en vandaag begint eigenlijk m'n verlof, heeeeeeeeeeeeeeeerlijk die rust! Alleen iets slechter voor m'n bankrekening; ik blijf maar kleertjes kopen Uitgerekend 16-08-2012 : Danielle27 Jongen 30-09-2012 : Gizzy1983 Meisje 20-10-2012 : Jeetje mv 4 Jongen 12-11-2012 : Suus15 Meisje 14-11-2012 : ikke175 ( surprise maar niet voor ons ) 20-11-2012 : Siesi 19-12-2012 : azucena 22-12-2012 : IngridE 02-01-2013 : Kooten3 Afspraken 10-07-2012 : Danielle Echo Ziekenhuis 13-07-2012 : Gizzie pretecho 16-07-2012 : Azucena verloskundige 20-07-2012 : Kooten3 geslachtsbepaling 25-07-2012 : Ikke175 groei echo + gesprek gyn 30-07-2012 : Jeetje mv 4 groeiecho 30-07-2012 : Azucena 20 weken echo 04-09-2012 : Siesi 30 weken echo
Maar we hoeven toch niet altijd iets nieuws te vermelden? Gewoon kletsen kan toch ook? Hoe je je voelt, wat je hebt meegemaakt, wat je hebt gekocht . Hebben jullie ook last van het warme weer? Ik vandaag wel, pffff. Mijn voeten zijn 2x zo dik, en heb een beetje hoofdpijn. Volgende week wordt het weer wisselvalliger. Ook niet altijd leuk, maar ben wel blij dat het benauwde dan weer even weg is. Nog een weekje werken en dan lekker vakantie! De eerste week van de vakantie gaan we besteden aan de babykamer. Behangen en verven. Maar natuurlijk eerst de pretecho de 13e! Ben zo benieuwd wat we te zien krijgen. En volgende week zondag vier ik mijn verjaardag, hopelijk is het dan wel weer mooi weer . Heb trouwens volgende week donderdag een afspraak gemaakt met de bekkenfysio. Begin er af en toe wat last van te krijgen, en van mijn ichsiasspier (rugzenuw). De vk adviseerde om een afspraak te maken zodat ik wat oefeningen voor thuis meekrijg. Om te voorkomen dat het erger wordt. Doen jullie of gaan jullie een zwangerschapscursus volgen? Heb nu 4 lessen yoga gehad, en dat bevalt echt super! Ikke, hoe gaat het op je werk? Kun je het goed volhouden? Kom meiden, kletsen!
Haha kletsen is idd ook erg gezellig vind ik... dus niet altijd nieuws melden, maar kletsen Danielle, wat vreemd zeg dat je afspraak niet goed is doorgevoerd. Dus a.s. dinsdag terug? Ben benieuwd. En wat fijn dat je verlof nu officieel is ingegaan! Heerlijk genieten nu meid. En idd... die bankrekening... haha... komt goed... nu mag het he... komt echt nog wel een keer wat bij op de bankrekening Maar het is allemaal niet goedkoop Gizzie, ja opzich gaat het wel op het werk. Ben wel blij als ik met verlof kan. Heb het echt wel een beetje gehad. Nog ff volhouden en het komt allemaal goed. 21 augustus is de laatste dag Ik moet zeggen dat ik nog niet echt last heb van dikke voeten. Ik merk wel dat ze ietsjes dikker zijn. Dat merk ik aan mijn zomerschoenen. Eerst had ik er zooltjes in, omdat de schoenen mij altijd te groot zijn. Heb verschillende schoenen van replay, en die maten zijn er vanaf maat 36. Normaal heb ik die maat ook, maar die van replay vallen net iets anders. Met zooltje past het prima. Nu heb ik sinds gister de zooltjes er maar uitgehaald. Mijn tenen leken af en toe tegen het voorste stuk aan te komen. Nu passen ze prima zonder zooltjes... hihi... Heb nog 1 paar te proberen of die ook moeten zonder zooltjes. De andere 2 paar passen nu wel beter Oh heerlijk vakantie! Geniet ervan en je mag dus flink aan de klus. Altijd leuk! Enne... hoeveel jaartjes jong ben je geworden? Of moet je nog worden?
Maatje 36, wat een lekker klein maatje! Ik heb maat 40 . Haha. Ik las dat voeten van zwangere vrouwen zelfs kunnen groeien tijdens de zwangerschap! Dus het heeft misschien niet alleen met het warme weer te maken. Gelukkig passen ze nog, dan maar zonder zooltje. Oh, 21 augustus! Dat duurt ook niet zolang meer! Nog even volhouden inderdaad. Ik word alweer 29 . Goh, wat gaat het toch snel allemaal... Hoe oud ben jij als ik vragen mag? Danielle, inderdaad heerlijk dat je verlof is gestart meid!! Nu is het echt aftellen totdat jullie mannetje komt ♥.
Nou, die warmte is echt helemaal niks! Merkte op het werk vorige maand al dat ik daar helemaaaaaaal niet meer tegenkan! Manlief zegt ook steeds dat ik net een kacheltje ben, de warmte straalt van me af Mijn enkels en voeten zijn wel een ietsie opgezwollen soms maar het valt me nog best mee, want ik heb het als ik niet zwanger ben in de zomer vaak erger. Mijn schoonzus en haar vriend zijn uit Engeland overgekomen voor een paar nachtjes en hebben een grote koffer met cadeautjes van de schoonfamilie meegenomen! Heel veel kleertjes, en mijn man z'n moeder is fanatiek aan het breien geweest.... en dan bedoel ik ook HEEL ERG fanatiek. Minstens dertig truitjes/jasjes/vestjes, mutsjes, handschoenen, sokjes, en vier spreien/dekens. Nou maar hopen dat het ook past in de winter, hahaha. @ikke: gelukkig hebben we al een eind vooruit gespaard, dus kan ik voor de verandering lekker geld uitgeven aan leuke dingen zonder me schuldig te voelen! En omdat het het eerste kleinkind/neefje is voor de familie (aan beide kanten) wordt ie toch al verwend, dus kleine zal niks te kort komen! @Gizzie: Hoop dat het droog blijft zondag! Blijft voorlopig in ieder geval wel warm! Kan me voorstellen dat je zin hebt in die pretecho, ik zat ook weken vantevoren al te stuiteren. Hoop dat je bekken je niet te veel pijn bezorgt, daar zit je niet nog 12.5 week op te wachten lijkt me zo! Ik heb zwangerschapsgym via de Zuidzorg gevolgd, maar begon pas bij 30 weken en heb gister gebeld dat ik de laatste paar weken maar laat zitten. Nou is 30 weken zowiezo heel laat om te beginnen (Geen idee waarom Zuidzorg dat zo gedaan heeft) maar heb te veel rugpijn/bekkenpijn elke keer en van de 50 minuten les doen we 35 minuten oefeningen en krijgen we dan een paar minuten theorie die ik bij de VK/in het ziekenhuis/op info-avonden ook al gehoord heb. Verder is het vooral theekransje; heel leuk, maar ik had het echt gehad
Dit is wat we vandaag aan babykleding verzameld hebben, van man's ouders, zus en grootouders. De badkuip daar zit nu dus vol met gebreide kleertjes
Wooooooooow Danielle, wat een boel kleertjes... hihi.. Flink verwend dus. Mag ook wel. Ook wij hebben flink gespaard voor onze kids. Dus kunnen ook makkelijk alles betalen gelukkig en wat leuk dat je bezoek hebt uit Engeland. Toch wel bijzonder als ze dan hierheen komen toch? Geniet er nog van! Gizzie, ik ben 26 Ik moet er nog wel aan wennen... zelf gaat de tijd ook echt hard idd... een voordeel is wel dat ik er best jong uitzie. Ik wordt ook overal nagekeken met mijn dikke buik. Je hebt wel eens foto's gezien toch? In mijn foto album? Toen ik met vriendlief aan het kijken was bij de babydump, wordt ik door andere bezoekers aangesproken voor wie ik aan het kijken ben... nou ja... voor onszelf.. hihi... De meeste schatten mij zo rond de 22.. best een voordeel Ik wist helemaal niet dat je voeten echt groter konden worden. Misschien is dat het wel idd.... pas ik echt in de hele maatjes in plaats van te werken met zooltjes... ook wel een voordeel Ik doe trouwens niet aan zwangerschapsgym of dergelijke. Ik hou daar niet zo van... vind het maar niks. Tijdens mijn opleiding ook wel veel over dat soort dingen gehad, omdat ik ook geleerd heb om voor barenden en pasgeborene enz te zorgen. Zit in mijn opleiding. Daarbij heb ik ook geleerd hoe ik barende vrouwen ademhalingstechnieken enz moet aanleren... dus voor mij geen cursus.. al lijkt mij dat thee leuten het leukste aan de les... hihi
Danielle, wat een hoop kleertjes meid! Echt superleuk!! Goh, dat is inderdaad wel laat, om pas met 30 weken te beginnen. De hele opzet van Zuidzorg is veranderd volgens mij. Er zijn nu nog maar 7 lessen en ook nog eens tegen betaling. Ik had zelf ook niet zo'n behoefte aan die cursus. Het theekransjesgedeelte sla ik liever ook over, haha. Ikke, heb alleen foto's van je buik gezien, niet van je jonge koppie . Hihi. Grappig dat mensen je vaker jonger schatten. En helemaal niet vervelend! Zou erger zijn als ze je ouder schatten vind ik. Mmm, vanavond lekker naar de japanner met mijn werk! Helaas geen sushi en sashimi , maar er zal nog genoeg ander lekkers zijn.
Gizzie, ik heb je in mijn vriendenlijst staan. Daar heb ik ook foto's staan van mezelf. Zijn er maar een paar. Dus als je daar kijkt zie je mijn "jonge" snuit... ikzelf vind trouwens niet dat ik er een stuk jonger uitzie. Wel wat jonger maar niet dat je zegt van zo die is jong. Terwijl iedereen die me zo ziet daar anders over denkt... hihi.. Veel plezier bij de japanner! Ben er nog nooit geweest maar hou daar ook niet van. Ik hoef geen vis, en echt apart vlees hoef ik ook niet... Ik vind bij de een wokrestaurant de bakplaat ook helemaal niks, en ze zeggen dat ik het daarmee moet vergelijken...