Oh, zal eens gaan kijken bij je foto's dan! Nou, het is best een exclusieve japanner waar we naar toe gaan vanavond, dus ik verwacht er wel iets van . Ben dol op sushi en sashimi, maar ja, dat mag nu even niet. Ik vind het niet echt te vergelijken met een wokrestaurant, want je proeft wel kwaliteitsverschil vind ik. Maar als je niet van visjes houdt, of van aparte smaakjes, dan zou ik er ook niet naar toe gaan, hihi.
Dan is zo'n japanner toch niks voor mij... haha... Veel plezier in ieder geval. Over een paar maandjes mag je het wel weer eten...denk daar maar aan als je daar zit Enne... neej idd... geen 22... maar blijkbaar zie ik er in het echt wat jonger uit... geen idee... ik zie dezelfde ik als op de foto's...
Oops, even bijlezen hoor. De fontys echo was super! We waren maar met z'n 2en dus mekaar ff aangetikt haha! Ik kreeg 3 dames die achter elkaar dezelfde meetoefening moesten doen. Aan de hand van de doorsnede van het hoofdje werd bepaald hoe ver is was. Volgens de meting loop ik 3 dagen voor op mijn banner. Als ik nog een keer gevraagd word, ga ik zeker weer. Terwijl de dames de meetoefening deden lag ik lekker naar de beeb te kijken, alles zag er goed uit. Hier ook voorzichtig met de babyuitzet begonnnen en de eerste blunder al begaan. Ik had via marktplaats 2 afspraken gemaakt; op de eerste afspraak haalden we een hele mooie Tripp Trapp op. Daarna door naar de 2e, een behoorlijk slechte buurt, een tuin vol rommel en toen ging de schuur open waar de box stond. Mijn man en ik hadden geen code woord ofzo afgesproken, betaalden het bedrag en zette de box in de auto. Toen we wegreden hadden we al spijt. De box is behoorlijk afgeknaagt en omdat de box gebeitst is kunnen we m niet schuren en verven...Hij staat nu op marktplaats en anders gaat ie de vuurkorf in.... En dat voor de ongekroonde marktplaatskoningin . En ik was nog wel van plan heel veel 2e hands te kopen. Naja, leerervaring zullen we maar zeggen....
Ingrid, welkom terug... haha... leuk dat je weer even langs gekomen bent. Dus je hebt Siesi gezien? Gaaf hoor En fijn dat alles er goed uit ziet. Ben benieuwd of je idd 3 dagen verder bent dat dat je zelf denkt... zou leuk zijn toch. En jeetje... wat een miskoop dan he van die box. Had je niet gewoon kunnen zeggen tegen je man.. het valt me wel een beetje tegen dus laten we het niet doen? Hihi... ja.. je kent de buurt niet he en als het al zo'n slechte buurt is weet je ook niet wat je kunt verwachten. Maar ik ben dan weer zo'n tante... ik zeg gewoon als ik iets echt niet hoef... Maar goed... je hebt er iets van geleerd. Maar wel stom dat hij is gebeitst... hopelijk heb je er niet te veel voor betaald?????????? Zou echt zonde geld zijn zeg.
Oh, wat balen van de box Ingrid... Hopelijk heb je er inderdaad niet teveel voor betaald. Wat leuk dat je Siesi hebt gezien bij de Fontysecho! Zo te lezen heb jij een betere ervaring gehad dan ik. Volgens mij hadden de meiden bij ons de allereerste les. Ze wisten bijna niet waar ze mee bezig waren. Ook een slecht apparaat, en we zagen zelf ook heel weinig. En al dat gepor in mijn buik, ik had gewoon buikpijn toen we weggingen. Maar gelukkig heb jij het anders ervaren! Ikke, de Japanner was heerlijk!! . Oh, echt genoten zeg. Alleen mijn darmen reageerden bijna meteen op al die kruiden. Was blij toen ik thuis was, haha. Morgen alweer 28 weken! Gaat snel nu zeg. Heb zo'n zin in de echo vrijdag! Vanmorgen werd mijn hand voor het eerst een beetje weggeschopt. Niet hard of zo, maar ik voelde het duidelijk en mijn buik bewoog ook. Heel leuk!
Hoi allemaal.. Ik zag deze club.. ik denk gezellig.. alleen ben ik niet meer zwanger maar pas bevallen.. Maar vind het wel leuk dat jullie zwanger zijn. Het is zo speciaal!! Hoe gaat het met jullie zwangerschap? zijn er veel kwaaltjes? ik ga zo eens verder lezen. Was zwangerschapspagina nog een beetje aan het uitvogelen maar ik begin het nu wat actiever te gebruiken...
Hallo mom2be1986, leuk als je meekletst hoor! Ik neem aan dat je dus uit omgeving Eindhoven komt? Alsnog van harte gefeliciteerd met je dochter! Alles goed met mama en de kleine meid? Ik heb zelf gelukkig weinig last gehad van vervelende kwaaltjes. Vandaag 28 weken onderweg, en ik merk wel dat de vermoeidheid toe neemt, en ook wat vaker pijn krijg in mijn bekken en onderrug. Maar ik klaag er niet over hoor! Want het genieten overheerst natuurlijk ♥.
Hoi Gizzie.. Thanks! En Ik kom inderdaad uit Eindhoven. Je bent al over de helft! spannend! en zeker lekker genieten het vliegt toch voorbij die zwangerschap. Voor je het weet met je bevallen. (al duren die laatste weken wachten wel lang hoor) Wil je in het ziekenhuis bevallen? En weet je al wat het gaat worden? Groetjes X
Ja, we wilden graag al in het ziekenhuis bevallen, maar vanwege een (kleine) vleesboom bovenin mijn baarmoeder, heb ik nu ook een medische indicatie. Maar dat geeft niet, want dan krijgen we mooi alles vergoed . Ik kom zelf uit Veldhoven, en daar is in mei het nieuwe Vrouw, Moeder, Kindcentrum geopend. Prachtige plek om te gaan bevallen! Hoe is jouw zwangerschap verlopen? En de bevalling? We krijgen ook een dochter trouwens!
Gizzie, fijn dat het eten lekker is geweest bij de japanner... moet ook. Alleen balen dat je wat last van je buik hebt gehad... als dat alles is he.. hihi.. Woow..alweer 28 weekjes... gaat snel zeg! Ik nog een paar dagen en dan zit ik op de 22... Buik begnt nu steeds meer te groeien... al groeide hij al behoorlijk.. hihi... En wat leuk dat je het ook echt aan de buitenkant voelt. Ik voel de kindjes nu ook echt van binnen. Steeds vaker Super leuk is dat! Nieuwe mama, wekom! Gezellig dat je meekletst. Hier... ben ff 2 dagen niet geweest. Druk druk druk Gister beetje geshopt en fam bbq gehad... en vandaag weer ff beetje geshopt. Blijft leuk he.... nu hoeven we echt bijna niks meer.
ja klopt.ben nog net in de oude verloskamers bevallen.. een paar weken later ging het nieuwe gedeelte van MMC veldhoven open. Ik ben er wel 1 keer voor controle nog geweest. Ziet er mooi uit!! Was ook verplicht in het zkh te bevallen (ivm IVF). Leuk zeg ook een meid. Is echt super... mijn bevalling ging opzich goed. Op dat moment denk je echt waarom doen vrouwen dit zich aan.. maar achteraf denk je .. was het dit nou? Snachts braken te vliezen, mocht meteen naar het ziekenhuis komen, kreeg in de ochtend weeen en om 12.25 uur was onze meid er. ideaal in het ziekenhuis alles bij de hand. Ben je er al helemaal klaar voor? van kaartjes tot kamer? :-D
hoi Ikke, Dat word een tweeling zie ik! super leuk!! breed verkeer kinderwagen 2 bedjes dubbel zoveel luiers!! heerlijk lijkt me dat haha..
IVF? Dan hebben jullie een lange weg doorlopen voordat je in verwachting was van jullie wondertje? De bevalling klinkt inderdaad best voorspoedig! Ja, het is echt een mooi centrum! De verloskamers heb ik nog niet gezien, maar ben wel al een keertje bij de gyn geweest, en in het kindcentrum. Uhm, nog niet helemaal klaar . Kamertje moet nog geverfd en behangen worden. Hier beginnen we volgende week mee. De kaartjes laten we maken bij Angelique Lemmens, we zijn in afwachting van het eerste ontwerp. Ben zo benieuwd! Geef je borstvoeding of flesvoeding? En hoe bevalt het mama zijn tot nu toe? Sorry als ik veel vraag, maar ik ben nieuwsgierig, haha.
Haha Ikke, je blijft maar shoppen! Heerlijk meis. Wij moeten echt nog heel veel spulletjes gaan kopen. Maar dat doen we zodra het kamertje af is. Fijn dat jij jullie beebjes nu ook steeds vaker voelt! ♥ ♥
Hihi je vraagt nooit te veel hoor! Ik heb 8 dagen BV gegeven. Ik was daarna er helemaal klaar mee. Jaylin viel best veel af. Een fles heeft het grote voordeel dat je weet wat ze binnenkrijgt. Ik was ook kapot. ze moest om de 2 uur gevoed worden. (ook snachts) dus werd een beetje een zombie. Ik was zo opgelucht toen ik wist dat ze zeker genoeg binnenkreeg. Maar iedereen beleefd het anders. Ik wilde het gewoon proberen. het mama zijn bevalt heel goed. We hebben ook een heel makkelijk kindje. Zowieso slaapt ze nu nog veel. Maar het is echt (hoƩ chliche) het mooiste wat er is. Maar je komt er nog wel achter.. De eerste week niet, dan moetje alles nog leren en herstellen kraamtranen en onzekerheid. Na de eerste week begon het genieten te komen bij mij. Enne dat kamertje komt allemaal wel. je hebt nog tijd zie ik Welke kraamhulp hebje gekozen? xx
Bedankt voor het delen van jouw ervaring! Vind ik altijd fijn om te lezen. Ben best wel onzeker van mezelf, maar ik laat het maar gewoon allemaal op me afkomen. Ik wil heel graag borstvoeding gaan geven en hoop dat het gaat lukken. Maar ga er geen drama van maken. Lukt het niet, of wordt het me teveel, dan stap ik over op flesvoeding. Heeft ook de nodige voordelen. We hebben gekozen voor Zuidzorg. Via hen ga ik ook een informatieavond volgen over bv.
Hey mom, dan heb je idd een lang traject achter de rug. Gelukkig is het allemaal gelukt. Heb jij hier ook ergens een vriendin kletsen op het forum??? Heb namelijk zo'n idee van wel Wel in een ander topic... Gizzie, Oooooooh bijna beginnen aan het kamertje!!! Leuk leuk! Ja wij blijven shoppen... maar moet ook. We hebben nog niet alles. En als we gaan shoppen nemen we niet zoveel dingen mee. Dus dan hebben we nog een excuus om nog een keer te shoppen
haha ja ikke dat klopt, Kel bedoel je denk ik..Ik was al een tijdje op zwangerschapspagina maar eigelijk nooit actief. Maar wat zij allemaal typt daar hou ik me buiten en dat ga ik ook niet bekijken. Zij kan terecht met haar dingen als ze daar om vraagt. Ik ga haar verhalen daarom niet lezen. ik weet dat ze ergens bij zwangerwens zit te typen.. Ik hoop dat hun wens ook over een tijdje uit gaat komen. Ze heeft zoveel verstand van baby's dat is wel handig (voor mij) Hoe gaat jouw zwangerschap? kwaaltjes? xxx Liefs
Gizzie, zo'n cursus heb ik ook gehad. Je leert er wel van. Ga je ook nog wat anders doen? zwangerschapszwemmen of pufcursus? x