Zwangere meiden omgeving Eindhoven

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jeetje mv 4, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Uitgerekend

Bevallen 12-04-2012 : Mom2b1986 Jaylin
    16-08-2012 : Danielle27 Jongen
    30-09-2012 : Gizzy1983 Meisje
    11-10-2012 : Pleuni Jongen
    20-10-2012 : Jeetje mv 4 Jongen
    12-11-2012 : Suus15 Meisje
    14-11-2012 : ikke175 ( surprise maar niet voor ons :) )
    20-11-2012 : Siesi
    19-12-2012 : azucena
    22-12-2012 : IngridE ( Surprise )
    02-01-2013 : Kooten3

Afspraken

13-07-2012 : Gizzie pretecho
    16-07-2012 : Azucena verloskundige
    20-07-2012 : Kooten3 geslachtsbepaling
    25-07-2012 : Ikke175 groei echo + gesprek gyn
    30-07-2012 : Jeetje mv 4 groeiecho
    30-07-2012 : Azucena 20 weken echo
    04-09-2012 : Siesi 30 weken echo

Het is aangepast Ingrid!

Wipstoeltje, in het begin zitten de kindjes er eigenlijk niet in is mij verteld. En als ik dat bij vriendinnen zie... komt dat wat later maar is niet heel lang. Ik wilde er eigenlijk geen aanschaffen, maar zag dat mijn peetkindje het wel erg leuk vind in zo'n wipstoeltje... En vooral nu wij 2 kindjes krijgen had ik zoiets... dan kopen we er toch maar 2, want misschien als ik ff bezig ben vinden de kids het wel leuk.. zet ik ze bij elkaar en dan kunnen ze spelen terwijl ze elkaar zien.. haha... Ik zou een niet al te dure kopen...

2. kooten3

kooten3 Actief lid

22 dec 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lieve meiden,

Allereerst sorry dat het z’on tijd geduurd heeft dat ik iets geschreven heb, maar er is inmiddels van alles gebeurt. En een paar dagen terug had ik het hele verhaal al een keer getypt maar toen was het ineens weg op het forum. Na heel wat gevloek heb ik toen besloten om even een paar dagen te wachten voordat ik op nieuw ging beginnen J

Het eerste puntje, bij de voor de lol echo van 11 weken hebben ze een gooi gedaan naar het geslacht. Zij zei toen dat ze dacht aan een jongen, maar dat we met 16 weken maar terug moesten komen.
    1 juli ben ik alweer 28 geworden, en heb daar een echo bon gehad dus gingen we met 14,5 week weer. (dus afgelopen zaterdag) en toen was het overduidelijk, we krijgen een jongen!!!!!!!
    Ik moest heel erg omschakelen want ik had zo gedacht dat we een meisje kregen. Ik keek ook alleen maar naar meisjes kleding en had het kamertje in mijn gedachten ook al helemaal in meisjes style ingericht. Maar goed het wordt een jongen en daar zullen we nu naar moeten schakelen. We zijn daar natuurlijk ook heel blij mee, maar het heeft even een paar dagen geduurd die schakeling. Ook bij mijn vriend want die was ook zo stellig dat het een meisje ging worden.
    Nu hebben as woensdag(de 18de) nog de officiële echo voor de geslachtsbepaling. (dus niet de 20ste, dat kwam uiteindelijk niet goed uit qua planning) Daarna gaan we het vertellen doormiddel van een gendertaart aan mijn schoonfamilie. Mijn schoonmoeder is dan jarig dus dat is een mooie verrassing.
    Mijn familie weet het sinds afgelopen weekend. Dus we hebben al flink geshopt voor onze kleine man. We hebben nu genoeg in maat 56. Nu nog een paar pakjes in maat 50.

Puntje twee J Niet Siesi heeft Ingrid gezien bij het Fontys maar ik……hahaha. Ik vond het helemaal super! Lekker lang naar die kleine kijken, en ondertussen kon ik ook nog een glimp opvangen van het wondertje van Ingrid.

Punt 3: De vakantie. We zouden naar Tunesië gaan maar de week voor vertrek ben ik een paar keer heel beroerd geweest. Het zat me allemaal niet lekker die vakantie. In een Arabisch land , ver van huis, en steeds opletten wat je wel en niet kan eten. Ik maakte me onwijs veel zorgen, stel dat ik niet goed word dan kan ik nergens heen. Mijn vriend heeft toen gezegd lieverd als jij er geen goed gevoel bij hebt dan heb ik dat ook niet. We hebben toen samen besloten om niet te gaan.
    We hebben die dag er na lekker een 5 daagse reis geboekt naar het mooie Luxemburg. Lekker met de trein naar een schoon land en mooie natuur. Lekker in een hotel met goed eten. We hebben het heerlijk gehad, en hebben toch lekker vakantie gevierd.

Zo dat was het lange verhaal wel weer even…..hahaha. Sorry dat ik niet gereageerd heb op de andere maar heb inmiddels blauwe vingers J Volgende keer weer. Ga nu snel koken want mijn maagje knort.

3. kooten3

kooten3 Actief lid

22 dec 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    O en voor het lijstje ook nog een andere datum:
    24 juli moet ik naar de verloskundige toe.

Gizzie hoe was je pretecho???? Heb je genoten???

4. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Mo, leuk dat je er weer bent! Oh, wat geweldig dat jullie een zoontje krijgen!! ♥. Ik snap best dat je even om moest schakelen hoor. Ik was er zelf van overtuigd dat we een jongen kregen, en toen we hoorden dat het een meisje was, kon ik het de eerste paar dagen amper geloven. Ik wist het zo zeker, haha.

Goed dat je naar je gevoel hebt geluisterd, en lief van je vriend dat hij er alle begrip voor had. Luxemburg lijkt me onwijs mooi!! Heerlijk genoten zo te horen, super meis!

Pretecho was heel leuk, alleen lag onze dame wederom in stuit...;). 3D/4D was daardoor niet mogelijk. Maar we mogen terug komen! Na haar vakantie, dat wel. Als we over 3,5 week bij de VK zijn, en ze weten dat ze goed ligt, dan mogen we in augustus terugkomen om te kijken of we dan betere beelden krijgen. We hoefden nu ook maar de helft af te rekenen. Wel netjes vind ik. Maar de 2D echo was eigenlijk ook heel leuk! We zagen mooi haar profiel en ze was lekker vruchtwater aan het drinken (tongetje kwam ook even naar buiten :)). Ze heeft de neus van mijn man (gelukkig, ik heb een bobbel in mijn neus, haha :p), en ze had ook al flink wat haartjes! Mijn man heeft heel dik en sterk haar, dus ik verwacht dat ze dit ook van hem heeft, haha. Zo lief! Verder weegt ze nu 1149 gram. Qua lengte (hoofd- en buikomtrek) zat ze iets onder gemiddeld. Kwam overeen met 27 weken en 4 dagen, terwijl ik vandaag 28 weken en 5 dagen ben. Maar dat geeft niet, zolang er maar geen 2 weken verschil in zit. Beenlengte zat op 28,1. Ze lag helemaal als een ballerina! Met haar voet raakte ze haar voorhoofd aan! Haha, gek ding. Het was dus toch wel heel leuk! Nu hoop ik maar dat ze over 3,5 mooi gedraaid is, en alsnog terug mogen komen.

Wipstoeltjes, misschien wacht ik er ook nog even mee. In het begin maken ze daar inderdaad nog geen gebruik van. Kopen kan altijd nog!

5. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Moooooooo je bent er weer!!! Wat leuk! Welkom terug.
    En wat fijn dat je toch iets anders hebt besloten met je vakantie waar je je beter bij voelde. Gelukkig heb je het wel naar je zin gehad. En wat gaaf!!!!!!!!!!! Een jongen! Ik kan me voorstellen dat je dan helemaal over moet schakelen als je zo overtuigd was van het andere. Maar ook dat komt helemaal goed na een bezinking denk ik... als het kindje maar gezond is toch? En ook leuk dat je Ingrid hebt gezien. Ik dacht dat het siesi was... hihi.. niet dus.

Gizzie, wat jammer dat jullie meisje in stuit lag. Hopelijk is dat idd de volgende keer niet meer. Je weet het niet he.. kan altijd. En zeker terecht dat je maar de helft hoeft te betalen. Is ook zonde als het hele bedrag betaald moest worden terwijl je eigenlijk "niks" hebt kunnen zien voor een 3/4D echo...
    Over het wipstoeltje... kun je altijd nog halen he meid... hoeft niet allemaal meteen.. al hebben wij wel echt alles meteen besteld... zelfs de traphekjes.. haha..

Ik zal de datum van jou ff aanpassen Mo.
    Heb ook ff de kleuren veranderd van de surprise kindjes... hihi...

Uitgerekend

Bevallen 12-04-2012 : Mom2b1986 Jaylin
    16-08-2012 : Danielle27 Jongen
    30-09-2012 : Gizzy1983 Meisje
    11-10-2012 : Pleuni Jongen
    20-10-2012 : Jeetje mv 4 Jongen
    12-11-2012 : Suus15 Meisje
    14-11-2012 : ikke175 ( Surprise maar niet voor ons :) )
    20-11-2012 : Siesi
    19-12-2012 : azucena
    22-12-2012 : IngridE ( Surprise )
    02-01-2013 : Kooten3 Jongen

Afspraken

16-07-2012 : Azucena verloskundige
    18-07-2012 : Kooten3 geslachtsbepaling
    24-07-2012 : Kooten3 Verloskundige
    25-07-2012 : Ikke175 groei echo + gesprek gyn
    30-07-2012 : Jeetje mv 4 groeiecho
    30-07-2012 : Azucena 20 weken echo
    04-09-2012 : Siesi 30 weken echo

6. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Hey dames,

Wie weet er in Eindhoven winkels waar je leuke dingen kan kopen voor de babykamer?
    Wij zijn zaterdag bij Kleur Mijn Interieur | kleurmijninterieur.nl geweest en hebben daar heel leuk behang en muurstickers gezien. Alleen is ons babykamertje niet zo heel groot en bestaat voor een groot deel uit raam, deur, inbouwkast en zo houden we dus weinig vrije muur over. Daarom denk ik nu aan het ophangen van wat leuke schilderijtjes (bijv van een paar dieren).
    Op internet kom ik verschillende leuke dingen tegen (oa De prins en ik), maar ik zou het zo graag in het echt zien.

Iemand tips?

7. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Gizzie, jammer dat 3D niet werkte, maar wat cool dat je zo'n mooie 2D echo hebt gehad! :)

@ Kooten, ik was ook zo overtuigd dat we een meisje kregen. Toen ik hoorde een jongen was het echt zo van, "Oh" hihi. Maar uiteindelijk ook hartstikke leuk natuurlijk, moest wel omschakelen idd!

@ Ingrid, ben zelf alleen nog maar bij Babydump, Babypark en Prenatal geweest.. Heb over 2 weken een weekje vrij, dus ben ook benieuwd ;) Zoek je leuke accessoires oid?

Gisteren een familiebbq (hele familie van mijn vaders kant) gehad en was erg gezellig. Over het algemeen best goed weer, twee kleine buitjes en dan stonden we met z'n allen onder party-tenten / parasols. Zelfs regelmatig een zonnetje gehad! Begon om half 3 en was om 22.15 thuis ;). Heb mijn lichaam alleen geen plezier gedaan. Veel te lang blijven staan. Op een gegeven moment een barkruk gevonden maar het was al te laat. Zo'n ontzettende pijn in mijn rug en ribben. Zowiezo de laatste tijd veel last van ribben, net onder mijn borsten. Ook als ik moest lachen deed het steeds zeer. In bed lag ik op mijn rug en wilde op mijn zij draaien en toen ging er iets mis, net of een spier achter een rib bleef hangen ofzo. Lag met tranen in bed, zo'n pijn :(

Nu is de pijn in mijn rug wel wat verminderd, maar ben bang dat er iets niet goed zit. Morgen heb ik controle bij de VK dus zal eens goed navragen.

8. kooten3

kooten3 Actief lid

22 dec 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Pleuni, ja omschakelen is het zeker maar nu is het natuurlijk superrrrrr leuk! Altijd gezellig die bbq-s. En wat betreft je ribben, vraag inderdaad maar even goed na bij je vk.
    @ingrid, ik heb niet echt goede tips. Wij doen zelf een want een beetje goud kleuren en daar op komt een muurschildering te staan van jip en janneke. Morgen komen ze het een en ander bespreken. En volgende maand kom het nieuwe glas voor de babykamer en een kunststof kozijn. Zodat de kleine man lekker warm ligt. Dan de muurschildering en dan kan ik eindelijk de kamer laten komen en langzaamaan beginnen met inrichten.....zoveel zin in! Heb jij je ook nog een keer opgegeven bij het fontys?? Ik wel.

Wat een ballen weer vandaag........vanmorgen maar even naar ikea geweest, wat fleece dekens gehaald voor de kleine en een leuk speelkleed. Vanmiddag maar even rustig aan, heb sinds gisteren mega last van mijn onderrug.

9. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    @Kooten, ik dacht dat ik me maar 1x hoefde aan te melden en dat ze me dan zouden bellen wanneer ze me konden gebruiken. Heb jij je specifiek nog een keer aangemeld? Ik wil nog wel een keer namelijk (na de zomervakantie denk ik dan).

10. kooten3

kooten3 Actief lid

22 dec 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja je moest dan nog een keer aanmelden.Gewoon een mailtje naar Rian.
    Zal na de zomer wel worden.

11. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Thanks, ga ik dat even doen!

12. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb ook geen tips voor leuke accesoires eigenlijk....
    Hoop dat je wel iets kunt vinden.

Mo, klinkt leuk wat je gaat doen met de babykamer... :)

Ik vind het ook wel leuk een echo op de fontys, maar ik krijg al zoveel echo's... en weet niet wanneer ze dat dan willen doen, maar dan is het misschien al te laat...

13. bloempje1501

8 nov 2011
    85
    0
    0
    typmiep
    brabant
    hey hoe gaat het met de zwangere dames? Allemaal aan het aftellen?
    Ikke ik hoorde dat je een gezellige real life date had gehad haha..
    Hier gaat alles zn gangetje. Ik mis wel echt de zon, ik had gedacht om wel lekker in de tuin met Jaylin te kunnen zitten. Helaas. Volgend jaar toch maar naar de zon toe als ie niet hier heen wilt komen. Gaan jullie nog op vakantie? Ik weet nog dat ik vorig jaar de doppler het belangrijkste vond om mee te nemen;) bijna elke avond even luisteren naar uk. Ik ben nu wel aan het denken of er nog een kindje zal gaan volgen.. Hoeveel kids zouden jullie willen? Ik ben nu al helemaal blij dat Jaylin er is en gezond is. Ik had het na bijna 4 jaar wachten nietmeer durven dromen. Nou lady's fijne dag nog! :D

14. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jaaaaaaaaaaaaa klopt! Was erg gezellig :D haha... Jij hoort ook alles he ;) hihi..
    Jammer inderdaad dat het zonnetje niet doorkomt maar ja... op vakantie gaan zit er voor ons niet meer in. Volgend jaar maar weer. hoe of wat weten we nog niet. Misschien camping, centerparcs of iets???
    Hoeveel kinderen wij willen... dat is een goeie vraag. Mijn vriend heeft altijd gezegd 2. Ik 2 of 3.. Ook heb ik altijd gezegd dat ik niet in 1x klaar wil zijn. Dus als het aan mij ligt en de tweeling wordt gezond geboren enz... volgt er over een paar jaar nog wel 1 ( als het kan ) maar daar wil ik nu nog niet over denken. Eerst deze zwangerschap maar eens goed uitdragen en kijken hoe de kids het doen... en dan nog een keer met vriendlief praten... als er nog een keer een kindje komt... dan pas over een jaar of 3 denk ik..

Mo, veel plezier morgen met de echo!

15. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Zoals belooft zou ik deze week weer wat actiever worden (het is al halverwege de week, maar goed :p). Ik lees wel dagelijks mee, maar de zin om te reageren is er niet zo vaak :).

Deze week heb ik lekker vakantie, alleen jammer dat vriendlief nu ook net op vakantie is ;). Maar ik was er wel aan toe! Gewoon weer eens lekker uitslapen, uitrusten en dingen regelen.
    Maandag bij de vk geweest en alles was in orde, tot nu toe 3 kilo bijgekomen en ze adviseert er 16 :$. Over 13 dagen hebben we alweer de 20-weken echo, tel de dagen echt af :p. Ben zo nieuwsgierig of er een jongetje of meisje in m'n buik zit ;), mijn vriend ook gelukkig.
    Ik merk wel dat ik nu steeds meer klachten krijg, vooral in mijn bekken merk ik (stuitje, linkerbil), maar fysio hoeft pas als het erger gaat worden :). Ik heb nog totaal geen zwangere buik, baarmoeder zit nog goed verstopt (waarachter geen idee.. Heb niet zoveel verstopplek :p). Ook voel ik nog helemaal niet, dat vind ik wel heel jammer! Had het nu al wel verwacht (dun, baarmoeder ad. achterkant, geen buikspieren..) :).

En verder loop het emotioneel even niet zo lekker ;). Zit heel erg met mijn studiekeuze, wat ga ik doen (HBO/MBO) en welke opleiding.. En wanneer ga ik beginnen en voltijd/deeltijd. Zou zo graag gewoon een keuze willen kunnen maken, maar niets voelt goed :x. Elke keuze heeft ook flinke nadelen en daar baal ik van. Ook zien we het vinden van een woning niet meer echt rooskleurig in, we staan steeds ergens in de 30 op de wachtlijst :(. In Veldhoven moet je gewoon 8 jaar ingeschreven staan voor een appartement met 2 slaapkamers!
    Ook twijfel ik steeds meer aan mezelf als moeder. Of ik de juiste keuze wel heb gemaakt. En of ik/wij straks wel genoeg te bieden hebben voor het kind. Qua aandacht en liefde wel, maar dat is niet genoeg.. Een kind heeft een thuis nodig en twee zelfstandige ouders (in mijn ogen :)). Nu zijn we wel zelfstandig, maar wel afhankelijk van onze ouders voor woonruimte ed.
    Maar daarom heb ik m'n gezicht denk ik wat minder vaak laten zien. Vind het lastig om nu met andere situaties geconfronteerd te worden. De meeste van jullie zitten in een totaal andere leefsituatie, niet dat dat erg is. Maar daarom vind ik het wel lastig om met mijn gezeur aan te komen ;).

Nu zijn jullie weer up to date van mij, sorry dat het wat langer was hoor! Ik zal vanaf nu wat frequenter proberen te reageren, zodat alles ook up to date blijft zeg maar! Iedereen een fijne dag of vakantie!

16. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey meidje,
    Hier mag je zoveel klagen als je wilt :)
    Ik kan het me wel voorstellen hoe je je voelt. Jij en je vriend willen gewoon een eigen plekje. Maar wat stom zeg dat je 8 jaar ingeschreven moet staan voor zo'n appartementje?????? :$ Dat vind ik echt niet normaal hoor. Is er particulier ook niks te krijgen dan? Geef de moed niet op. Jullie vinden heus wel wat. En zo niet, dan heb je idd nog woonruimte bij ouders/schoonouders... niet dat dat ideaal is, maar er zijn meer mensen die er zo voor staan. Dat zijn jullie niet alleen. Je hoort het regelmatig! En twijfel niet aan jezelf als moeder. Het komt allemaal goed. Ook mensen die bewust kiezen voor kinderen, vragen zich wel eens zo'n dingen af. En dat je niks voelt is ook nog helemaal niet erg. Ik voelde toen eigenlijk ook nog niet echt wat, en dat nog wel met 2 kindjes in mijn buik ;) Komt vanzelf.. en het kan best zijn dat je kindje zo ligt dat hij/zij tegen de placenta trapt ( dat heb ik namelijk...en bij 1 kindje ligt de placenta voor ) maar nu moet ik zeggen dat ik het echt steeds duidelijker voel, en ik heb beide kindjes ook al aan de buitenkant gevoeld! Zo bijzonder is dat! Wel echt tegen de nacht was dat..en als ik op de zij lig... en 1x heb ik het onderin gevoeld. Dat was gisteravond... zo vet! Dus dat komt heus nog wel meid!

Ik doe ff waven..........vandaag 23 weken zwanger :D

17. kooten3

kooten3 Actief lid

22 dec 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Nu weet de hele familie dat we een jongen krijgen. Vanmorgen nog snel een echo gehad om het te bevestigen. Alles was goed met de kleine man, flink gegroeid.
    Daarna heel snel samen de taart gemaakt. Maar het resultaat mag er zijn en iedereen was enorm blij.
    Zal proberen een foto toe te voegen. Een foto van de binnenkant volgt nog....

Bijgevoegde bestanden:

18. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Kooten, wat een leuke taart :D

@ azucena, hier mag je klagen wat je wilt. Ben het helemaal met het verhaal van Ikke eens. Misschien is particulier huren idd iets voor jullie. Gewoon voor het begin. Mijn broertje zit in Tongelre in een ontzettend groot appartement voor, ik geloof, 700 euro per maand. Iets van 100 vierkante meter. Kan navragen via welk bureau hij dat heeft geregeld. Is iig met 3 slaapkamers ofzo, aparte keuken etc. Verder kan ik je verhaal heel goed snappen. Baby voelen komt vanzelf, was bij mij ook pas rond 20 weken dat ik het echt goed kon voelen en nu word voel ik het zoooooo vaak. Dus dat komt helemaal goed! En met je buik ook, dat groeit allemaal vanzelf :D. Iedereen twijfelt wel eens aan haarzelf als moeder. Ikzelf ben nogal makkelijk ingesteld, wat als ik te makkelijk ga doen en er gebeurt iets met mijn kindje daardoor? Ik probeer steeds gewoon te denken dat zodra je je eigen baby vasthoudt alles vanzelf goed komt. Nou een heel verhaal, maar ik hoop dat je er wat aan hebt :)

19. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Bedankt voor de lieve reacties :)!

Ja, het is echt belachelijk hier.. En ze bouwen alleen maar dure appartementen bij (meer dan €900 per maand).
    Dat kunnen wij echt niet betalen :p. Dat ze gewoon leuke betaalbare woningen bouwen.. Daar hebben starters nog iets aan.
    Particulier huren zit je met het probleem dat je geen huurtoeslag krijgt (geloof ik) en daar zit je ook al snel boven de €600 huur en daar moeten we onder blijven willen we het kunnen betalen :p.
    En het voelen komt ook nog wel, dat weet ik, maar wel jammer dat het niet sneller is. Maar wat doe je er aan :p.

Wat een leuke taart kooten! Lijkt mij ook een leuke manier om het bekend te maken :).

Lief dat je het na wil vragen, Pleuni! We kunnen er altijd naar kijken, misschien dat er toch iets binnen onze prijsklasse ligt.
    Haha, dat makkelijke zal vast niet voor ongelukken gaan zorgen. Gebeurt denk ik sneller als je je kind niets laat doen ;). En ach, van ongelukken worden ze alleen maar sterk ;), leren ze tegen een stootje te kunnen. Nichtje hier (4jaar) heeft tot nu toe 3 hechtingen in d'r hoofd gehad en 2 hersenschuddingen, maar die is ook wel echt een waaghals :).
    Ons kind gaat ook echt niets te kort komen, sowieso niet qua aandacht en liefde, maar ook qua materie niet :p. Die gaat verwend worden denk ik zo.
    Ik baal alleen zo dat het plaatje er omheen in mijn ogen niet klopt ;), maarja wanneer klopt dat wel? Dat is toch voor iedereen anders.
    Ik ga me positiever instellen en genieten, we zien wel hoe het komt.

Vandaag is mijn vriend 21 geworden (tenminste eentje die volwassen is :p). Alleen jammer dat 'ie dat in Spanje moet vieren, heb een kaart gestuurd die hopelijk op tijd binnen is!
    En oh, ik ben echt verliefd geworden op een site met kleren. Alleen zo balen dat het een engelse site is, ze hebben wel een nederlandse versie maar dan betaal je in plaats van 20 pond (€25) €32! Dat is toch belachelijk..
    Ik ga denk ik een neef van vriendlief vragen om te shoppen voor mij en dan het op te sturen :p. De site is trouwens next.co.uk mocht iemand nu geinteresseerd zijn.
    Ze hebben zo'n lieve jurkjes voor meisjes en stoere shirtjes voor jongens. Zou echt willen dat deze keten in Nederland zat!

20. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mo, wat een leuke taart!!!Super zeg. Ben benieuwd naar de binnenkant... helemaal blauw????????? hihi..

Azucena, bij ons krijg je soms wel huurtoeslag op particuliere woningen. Ik hoop echt dat je iets kunt vinden. En er zullen vast wel particuliere woningen zijn die onder de 600 euro zijn. Het wordt wel allemaal steeds duurder. Echt belachelijk he... Ik geloof zeker dat jullie kindje niks te kort komt. Ik zou niet graag in jullie situatie zitten moet ik eerlijk zeggen, ( ik bedoel dan dat je zolang ingeschreven moet staan voordat je iets kunt krijgen ) maar dat komt bij jullie echt wel goed. En kopen is ook geen optie? Bij ons kun je als starter een korting krijgen van best wel wat, zodat starters ook een kans krijgen om ergens te wonen... Gefeliciteerd met je vriend! Idd jammer dat hij niet hier is maar ja... ook dat komt goed... haha..

Pleuni, lief dat je azucena wilt helpen... haha..

Deel Deze Pagina