Fijn dat alles goed was meid! En van harte met je baby boy Super gaaf. Geeft niet dat je even afwezig was... maar is wel gezellig dat je er weer bent. Enne.. wat gaaf dat je je kindje al voelt! Hier ook steeds meer aan de buitenkant, en ik vind het zo grappig als je dat aan de buitenkant kunt zien. Snowboarden... zo zeg.. en dat nog rond deze tijd van de zwangerschap? Knap hoor. Ik zou het niet gedaan hebben, maar goed... heb het ook nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik in totaal 5 minuten op dat ding sta, en de rest met mijn neus in de "sneeuw" lig.. haha.. Ik zal het lijstje weer ff aanpassen... heb je trouwens nog nieuwe datums? Dan wacht ik ff met aanpassen en zet de datums van jou erbij. Ik ben benieuwd hoe het met Danielle is.. zou ze al bevallen zijn??? Ow ja...ik wave ook nog ff.......joehoe! 25 weekjes
Hoi dames, Zouden we nog ergens in mogen op de kermis? Zag al aanplakbiljeten van Park Hilaria hangen en meestal lopen we er wel ff overheen, maar ML zei nu "jij mag echt nergens in"....
Ingrid, nou... nergens inmogen is iets te overdreven. Je mag best in de carrousel of iets heel langzaams voor de kindjes .. hiihi.. maar voor de rest... ga idd maar nergens in.. In een pretpark mag het ook niet, dus op een kermis ook echt niet. en daar zullen ze je niet snel terug fluiten. Op een pretpark wel... dus.. hoe spijtig ook... deze keer toch echt overslaan Uitgerekend Bevallen 12-04-2012 : Bloempje1501 Jaylin 16-08-2012 : Danielle27 Jongen 30-09-2012 : Gizzy1983 Meisje 11-10-2012 : Pleuni Jongen 20-10-2012 : Jeetje mv 4 Jongen 12-11-2012 : Suus15 Meisje 14-11-2012 : ikke175 ( Surprise maar niet voor ons ) 20-11-2012 : Siesi 19-12-2012 : azucena Jongen 22-12-2012 : IngridE ( Surprise ) 02-01-2013 : Kooten3 Jongen 25-03-2013 : Linlala Afspraken 13-08-2012 : Kooten3 20 weken echo 16-08-2012 : Ikke175 groei echo, gesprek gyn, bloedprikken 21-08-2012 : Kooten3 Verloskundige 04-09-2012 : Siesi 30 weken echo 19-09-2012 : Kooten3 3D/4D echo Heb de lijst toch maar ff aangepast..
Hoi Allemaal , Al weer even geleden dat ik wat heb geschreven. Hoe gaat het met jullie allemaal? beetje vol te houden met dit weer? SHAARR.. toevallig woon oook in Woensel. Vlakbij Winkelcentrum en catharina zkh. Zal niet lang meer duren voordat de eerste van het lijstje (danielle) zal gaan bevallen! Liefs
Ik moet 8 augustus weer naar de verloskundige, verder geen afspraken gepland staan! En het is dat ik weet dat ik goed kan snowboarden en het niet druk was . Heb het gewoon lekker rustig aan gedaan en geen hoge sprongen gemaakt enzo. Van de verloskundige had ik toestemming, anders had ik het ook niet gedaan! Ben ook na 4 uurtjes al gestopt, toen werd het wel wat te veel . Maar geen spijt van! Nu kan m'n snowboard een tijdje terug de kast in.. (Ofja, terug de muur op ). Het shoppen is ook wel echt veel leuker nu! Loop geen winkel uit zonder iets te kopen . Net 2 flessen van Bibi voor 4 ipv 14 en wat hangers en een leuk pakje. Blauw is toch ook wel heel leuk . De cadeautjes stromen nu ook binnen! En nu vandaag in eens twee vreemden die opmerkten dat ik zwanger ben dat is nog niet eerder gebeurt! Kan daar nu toch ook wel van genieten. Welkom Shaarr! Nog een (jonge) mama erbij, leuk ! Pff, ik weet het niet de kermis.. Denk dat het meeste wel meevalt met snelheid enzo. Maar anders kun je het altijd ergens vragen of het wel of niet mag.. Niet dat ik uberhaupt ergens inga, ik ga alleen voor de suikerspinnen . Maar of ik daarvoor dit jaar naar Hilaria ga weet ik niet.. Hou niet meer zo van die drukte. Zeelst kermis (Veldhoven) begint ook dit weekend en daar hebben ze ook suikerspinnen . Gaat stiekem best snel hé Ikke, denk dat het met twee nog een fijner idee is om steeds een week verder te zijn.. Hoewel die natuurlijk ook net zo goed lekker lang kunnen blijven zitten, maar je hoort toch vaak dat een tweeling wat vroeger komt.. Pff, ik ben ondertussen ook alweer op de helft! Weet iemand nog een leuke verbastering van Hein of Paul? Zijn aan het denken om naar de opa's te vernoemen, maar vind het beide zulke saaie namen . En Hein is misschien nog wel ergens in te verwerken, maar Paul (mijn vader) is wel heel lastig.. Paulus is niets (net zoals Hendrikus/Henri). Pff.. Hoofdbreker. (Hoewel ik eigenlijk liever niet naar mijn schoonvader vernoem, omdat hij nou niet bepaald enthousiast was/is over z'n kleinzoon. Maar m'n vriend wil dat misschien wel en die heeft toch ook recht van spreken .)
Welkom Shaarr!!!! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Voel je je goed? Je bent ook al hard op weg zie ik... Je hebt jezelf nog niet op het lijstje gezet, dus ik denk...dan zal ik het maar meteen doen Azucena, oh gelukkig kun je goed snowboarden.. haha.. en had je toestemming. Super leuk lijkt me dat.. En leuk is dat shoppen he... vinden wij ook. Al kopen wij niet in elke winkel wat. Laatst nog 2 dingen bij Lief gekocht. 2 shirtjes met lange mouwen... wel super leuk! Ben benieuwd hoe het onze kids zal staan. Nu is het voor jullie nog afwachten wat het worden... En voor de rest van de omgeving. Kijken of een enkeling het goed heeft, of de andere 97%... hihi.. En wat de namen betreft... is toch wel heel lastig om zoiets erin te verwerken. Ik vind voor een jongen Thijn wel heel leuk... lijkt wel een beetje op hein toch? En voor Paul....Dat is wel heel moeilijk zeg. Pablo, Pel, Paco, ? Ik zou het niet weten. Succes in ieder geval! Bloempje, was idd weer ff geleden. Vind het het trouwens vervelend dat de naam van je meisje erbij staat? Anders moet je het zeggen he... Uitgerekend Bevallen 12-04-2012 : Bloempje1501 Jaylin 16-08-2012 : Danielle27 Jongen 30-09-2012 : Gizzy1983 Meisje 11-10-2012 : Pleuni Jongen 18-10-2012 : Shaarr Surprise 20-10-2012 : Jeetje mv 4 Jongen 12-11-2012 : Suus15 Meisje 14-11-2012 : ikke175 ( Surprise maar niet voor ons ) 20-11-2012 : Siesi 19-12-2012 : azucena Jongen 22-12-2012 : IngridE ( Surprise ) 02-01-2013 : Kooten3 Jongen 25-03-2013 : Linlala Afspraken 08-08-2012 : Azucena 13-08-2012 : Kooten3 20 weken echo 16-08-2012 : Ikke175 groei echo, gesprek gyn, bloedprikken 21-08-2012 : Kooten3 Verloskundige 04-09-2012 : Siesi 30 weken echo 19-09-2012 : Kooten3 3D/4D echo
Owja park hilaria.. Hopelijk beetje mooi weer. Denk 2 of 3 dagen even erover heen te lopen.. Vorig jaar met de kermis had ik een positieve test in handen.. Snowboarden lijkt me super vet.. ziet er stoer uit! maar ik denk als ik eraan ga beginnen dat ik mn nek breek. Hier gaat alles goed verder. Merk dat Jaylin steeds meer begint te leren/snappen. We Zijn nu begonnen met de papfles. Ze vind het heerlijk. Over een paar weken aan de fruit/groente hap. Verder hoop ik dat we wat kijkers/kopers voor ons huis krijgen. Het is nu wel erg rustig met de bezichtigingen. @azucena. Mischien kun je ook je schoonvader/vaders naam als 2e of 3e naam gebruiken. @ Ikke nee vind het niet vervelend heb t ook in mijn hantekening staan. Ik had mijn naam veranderd naar bloempje omdat bij de bibliotheek mijn ZP account nog opstond (dom) dus heb mijn naam en wachtwoord even veranderd. @Kooten3 zie dat je binnenkort je 20 wken echo hebt! spannend! Jullie weten al dat het een jongen word!? Met hoeveel weken wist je dat? Ik had ook een pretecho gedaan met 17wken in Westerhoven kon niet meer wachten op die 20 weken echo tot later.. Liefs Bloempje
@ikke snap ook wel dat iemand niet de namen van kids erop zouden zetten.. Maar ben wel benieuwd welke namen je hebt gekozen! nog maar 3 maandjes wachten..Was het wel vol te houden in de hitte van afgelopen dagen? Ik had maar van 1 ding last, en dat was vermoeidheid!! ik kon wel hele middagen slapen. Heb trouwens nog een dik boek van CZ over tweelingen (het tweelingenboek van lenny Duivelaar en anjo geluk) (omdat ik eigelijk ook een 2ling zou krijgen) Heb jij die ook? anders kan ik hem wel opsturen of aan Kayl geven als je die nog ziet. staan hele leuke dingen in! @iedereen kwam nog een leuke baby winkel in eindhoven tegen. best groot ook. Babyplezier heet het. ze hebben vanalles! (behalve babykamers) van Asten in tilburg vond ik ook leuk om te shoppen.
Ik zal ook eens een update schrijven, het is stiekum al weer ff geleden De afgelopen 2, 3 weken heb ik vooral van ziekenhuisafspraak naar ziekenhuisafspraak geleefd, in de hoop wat meer duidelijkheid te krijgen! Twee weken geleden op woensdag een last minute afspraak gehad met de gyn in het Catharina ziekenhuis, over wel of niet een versie laten doen om ons kleine mannetje de goede kant op te draaien. Na de man aan een kruisverhoor onderworpen te hebben ( ) over de voor- en nadelen en verzekerd te zijn dat dit ziekenhuis het beste versie-team van het land heeft (kwam er later achter dat die man zelf ook de versies deed ) zijn we er toch voor gegaan ook al had ik vantevoren echt heel erg mijn bedenkingen! Dus... een dag later weer terug, want versies worden alleen op donderdag gedaan en het liefst op 35-36 weken (die dag was ik precies 36 weken). Er werd je vantevoren verteld dat je een volle blaas moest hebben; nou kon ik me uit het VK boekje nog herinneren dat dat betekende dat je 2 glazen water moest drinken. Komen we d'r aan; "nou mevrouw, drink er nog maar 6." En toen een half uur aan de CTG. Ik lig daar mooi, baby is lekker actief en fijn aan het rondbewegen. En als ik fijn zeg, bedoel ik dat ie dat een goed moment vond om op m'n blaas te gaan trappelen. Dus na 35 minuten druk ik op het knopje voor de verpleegster en vertel haar toch wel dringend "Mevrouw, als ik niet snel naar de WC kan gaat er hier iets mis hoor!" Ik ben er achter gekomen dat ik best tegen pijn kan, maar drie kwartier met heeeeeeeeeeeeeele hoge nood op een ziekenhuisbed liggen is niks voor mij Gelukkig kwam de 'versie mevrouw' toen al snel en die zei dat ik best naar de WC mocht want je hoeft helemaal geen volle blaas te hebben bij een dwarsligging, dat is alleen om te helpen z'n billen uit je bekken te tillen bij een stuit. Phew! Ben nog nooit zo blij geweest om naar de wc te gaan, hahaha. De versie zelf duurde volgens de gyn 2 minuten en 15 seconden. Hij ging heel soepel, al voelt het echt alsof 20 vingers heel erg hard hun best aan het doen zijn om je zoveel mogelijk pijnlijke blauwe plekken te bezorgen (m'n hele buik heeft ook 3 dagen beurs aangevoeld). Maar verder viel het best mee, en baby lag nu goed iig! Een week later weer bij (weer een andere) gyn. Heb er inmiddels al 5 versleten, ze gaan allemaal achter elkaar op vakantie! Baby daalt nog niet in, maar we kijken volgende week wel verder, zo zei hij. Gister weer een afspraak gehad, en meneer was nog steeds niet ingedaald, beter nog; hij ligt al schuin genoeg om het weer als 'dwarsligging' te betitelen! Dus nu krijg ik as. woensdag een uitgebreide echo om z'n precieze ligging te bepalen en of ie dan wel is ingedaald. Maar ik geloof niet dat er iemand is die echt verwacht dat hij dat nog uit zichzelf gaat doen. Dit betekent dus dat ik na woensdag waarschijnlijk OF ingeleid wordt - nou ja, ze breken dan m'n vliezen in de hoop dat ze hem dan kunnen in laten dalen met wat begeleiding. Maar mocht dat niet lukken, of mocht hij te schuin liggen, dan wordt het een keizersnede. En ik begon net te geloven dat ik gewoon kon bevallen na de eerste 34 weken de hele tijd verteld te worden dat er best een grote kans is dat ik een KS krijg Oke, dat was geloof ik alles. Heb verder nog ontzettende aanvallen van 'ik wil al deze klusjes gedaan hebben', van kastknopjes verwisselen tot deuren opnieuw verven tot nieuwe roostertjes in de ventilatie tot wat dan ook. Heb gister met de halve familie het flatje van boven tot onder schoon gemaakt dus we hebben voorlopig geen grote schoonmaak meer nodig Oh, en ben weer flink aan het geboortekaartje gaan sleutelen, kan maar geen definitief besluit nemen geloof ik, verander steeds van gedachten en manlief laat me lekker photoshoppen Ik wil eigenlijk echt nog over de kermis, maar de verhalen die ik hoor over gebroken vliezen en niet ingedaalde baby's maken me een beetje zenuwachtig. Zit er ook niet zo op te wachten om midden op Park Hilaria ineens plat op m'n rug te moeten gaan liggen wachten op een ambulance En daarbij hebben we al genoeg knuffels, hoef er geen meer bij te winnen! @Shaarr: Hallo! Ik woon ook in Woensel Zuid! Nou ja, ik denk dat het zuid is, woon iig vlak tegen het winkelcentrum aan, heb het grootste deel van m'n leven in Nuenen gewoond @Azucena: Hebben je vader en schoonvader geen doopnamen waar je je kleintje naar kan vernoemen? Ben ff gaan speuren maar Paul is wel een hele moeilijke om leuke variaties op te verzinnen. Kom niet verder dan Paolo! Zag trouwens een geboorteslinger met de naam van ons mannetje in een raam hangen in Nuenen. Het is geen extreem zeldzame naam maar kende verder nog helemaal niemand met dezelfde naam! Toeval ^^
@danielle... we vroegen ons hier al af hoe het met je ging het duurt niet lang meer voordat je je kleine mannetje in je armen hebt. Ik hoop dat de kleine nog goed gaat liggen dat je geen KS hoeft te hebben. Maar je hebt soms geen keuze. Zal niet lang meer duren dat hij niet meer kan draaien. Die van mij lag tot 37 weken in stuit daarna vanzelf gelukkig gedraaid. Met 3 á 4 maanden oud word nog wel een heupecho van de baby voor de zekerheid gemaakt. Dat zou voor jou ook wel gelden lijkt me. Veel succes met de laatste loodjes!
Danielle, daar ben je! Je mannetje zit dus nog veilig binnen??? Wat heb je toch weer veel meegemaakt de laatste tijd. Ben echt benieuwd volgende week! Misschien heb je dan je mannetje wel in je armen? Spannend!! Ben wel benieuwd naar de naam als hij niet zo vaak voorkomt. We horen wel of je hem openbaar wilt maken, en anders via pb Bloempje, oh jeetje meid...dat is niet fijn zeg dat je je account open hebt laten staan in de bibliotheek. Groot gelijk dat je dan je naam veranderd.. De namen van onze kids zijn best wel apart... 1 naam komt helemaal niet voor in nederland.. had er nog nooit van gehoord, maar toevallig heb ik de naam een aantal dagen geleden gezien op discovery. Dat was nog eens toevallig... de naam bestaat dus wel... haha.. En de andere naam komt minder dan 5x voor in Nederland. De laatste keer is alweer 4 jaar geleden.. Dus ben ook heel benieuwd wat mensen ervan vinden. Je vind het leuk, of je vind het niet leuk. Het kan ook nog heeeeeeel erg wennen zijn voor mensen... Dus over een paar maandjes weten jullie het..zal het via pb versturen of iets... moet ff kijken hoe ik dat doe... Enne..dat tweelingboek heb ik niet. Wat voor boek is dat? Ik zal eens op internet kijken wat er allemaal instaat. Ik heb namelijk al heel veel dingen gelezen op internet... en heb ook folders over tweelingen. Of staan er nog andere dingen in? Zoals verhalen van moeders ofzo? vind je het niet vervelend dat je weet dat ik in verwachting ben van een tweeling en jezelf ook een tweeling verwachte, maar er 1tje hebt verloren? Ik kan me voorstellen dat je je daar heel rot over voelt.. omdat het toch niet niks is toch? Ik moet zeggen dat ik niet echt last heb gehad van de warmte. Vind het wel lekker... alleen vandaag voel ik me niet zo heel lekker. Nu gaat het weer wat beter, maar ben vandaag maar niet gaan werken. Dinsdag weer een dag............. Nog 3 weekjes werken en dan verlof.
Danielle, dat is allemaal niet niks! Hopelijk gaat de kleine man de komende dagen alsnog goed liggen. In ieder geval heel veel succes de komende dagen! Bloempje, fijne tip! Die schrijf ik op mijn lijstje Ikke, heerlijk zeg, bijna verlof! Is het nog best snel gegaan! Je hebt het verdiend, ongestoord van je beebs genieten. Kooten, wat leuk dat je de kleine man hebt gevoeld! Lijkt me zo bijzonder .. Veel dames uit Woensel hier. Woon zelf in de Heesterakker, ook niet ver van het WCW. Wat toevallig allemaal. Ik heb vandaag een echo gehad! Ons hummeltje had al een mooi, kloppend hartje. Wat is het dan ineens echt! Heel gaaf. Afijn, de vrouw die de echo maakte was in ieder geval tevreden. Hummeltje was 3,34 mm, dus ben waarschijnlijk minder ver dan ik aanvankelijk dacht. Maar ik wacht even de volgende echo af, termijn wat daar uit komt rollen hou ik aan. Volgende echo staat gepland op 28 juli, evenals een afspraak met de gynaecoloog over hoe ik het allemaal wil. Mag ik vragen welke keuzes jullie hebben gemaakt betreffende nekplooimeting, begeleiding vanuit ZH, thuis bevallen of juist niet? Afspraak met MvM is ook gemaakt, zij komen a.s. maandag op bezoek. Hopelijk slaag ik met een dikke voldoende voor hun test! Zo, de rest van deze dag lekker genieten. Vanavond samen met manlief uit eten het goede nieuws over ons hummeltje te vieren! Iemand nog leuke tips over een geweldig restaurant in Ehv?
Inderaad we wonen wel gezellig allemaal in de buurt.. Linlala Wat fijn dat je positive echo hebt gehad. Wat betreft die nekplooimeting zou ik me niet druk maken. je krijgt gewoon een percentage met hoeveel kans. Als jij of je partner en de familie gezond zijn is die kans vrij klein. Bevallen in het zkh of thuis is echt persoonlijk. Ik zou er nooit voor kiezen om thuis te bevallen. Als het niet meer gaat hebben ze alles bij de hand in een ziekenhuis. Zou er niet aan moeten denken om met weeen nog in n ambulance te moeten liggen. enne tips van restaurants in EHV? waar hou je van? Ikke lief dat je er aan denkt. Maar ik ben super blij voor diegene bij wie het wel lukt natuurlijk. Het moest zo zijn en blijkbaar was er iets niet goed met uk. Tuurlijk denk ik er nog wel aan maar ik heb het een plaatsje gegeven. Even kijken wat staat er in het boek (teveel om op te noemen eigelijk..) - bevallen van een tweeling. het eerste jaar van een tweeling verhalen van tweelingmoeders over voeding/vroeggeboorte/vanalles wat je moet/wil weten eigelijk. misschien moetje maar eens googlen dat je er meer van ziet.. Doe er toch niets mee dus alsje t wil hebben laat maar weten. Heb er ooit 1x in gekeken.
Lin, oooooooooow wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien. Maar minder ver??? Ik denk juist dat je verder bent. Als je minder ver bent kun je nog geen kloppend hartje zien. Dat begint pas rond week 7... Daarom mocht ik pas na 7 weken komen voor een echo, zodat ze er zeker van konden zijn, dat er een hartje klopte... Maarre... 28 juli.. dan is jullie kindje allang geboren... We zitten nu al in augustus Maar wel fijn dat je over een paar weken weer terug kunt. Bloempje, ik heb even op internet gekeken en het lijkt me wel echt een heel interessant boek. Weet je zeker dat je daar niks mee doet? Ik zou hem best wel willen lezen/overkopen. Zeg maar hoe en wat.. Zal ik vast en zeker wat aan hebben Zh of thuisbevalling, eerst wilde ik altijd graag thuisbevallen, maar door mijn opleiding ben ik daarop terug gekomen. In het zh hebben ze idd alles bij de hand en stel dat je halsoverkop weg moet... maar goed... deze bevalling heb ik zowiezo niks te kiezen.. ik moet in het zh bevallen.. vind het ook niet erg! Wat betreft de nekplooimeting, dat wilde ik allemaal niet. Er zit toch een risico aan, en mijn argument was dat als er met 1 kindje iets zou zijn, ik het toch niet weg kan laten halen ivm 2 kindjes in mijn buik. Vanwege erfelijke aandoeningen hebben wij ons toch beter moeten laten onderzoeken door bloedprikken en uitgebreide echo. Daaruit bleek dat onze kids en ik gezond zijn.. ( gelukkig maar ) maar als dit niet had gemoeten, hadden wij niks extra's laten onderzoeken...
Uitgerekend Bevallen 12-04-2012 : Bloempje1501 Jaylin 16-08-2012 : Danielle27 Jongen 30-09-2012 : Gizzy1983 Meisje 11-10-2012 : Pleuni Jongen 18-10-2012 : Shaarr Surprise 20-10-2012 : Jeetje mv 4 Jongen 12-11-2012 : Suus15 Meisje 14-11-2012 : ikke175 ( Surprise maar niet voor ons ) 20-11-2012 : Siesi 19-12-2012 : azucena Jongen 22-12-2012 : IngridE ( Surprise ) 02-01-2013 : Kooten3 Jongen 25-03-2013 : Linlala Afspraken 08-08-2012 : Azucena 13-08-2012 : Kooten3 20 weken echo 16-08-2012 : Ikke175 groei echo, gesprek gyn, bloedprikken 21-08-2012 : Kooten3 Verloskundige 28-08-2012 : Linlala echo 04-09-2012 : Siesi 30 weken echo 19-09-2012 : Kooten3 3D/4D echo nog ff het lijstje toegevoegd... Siesi is hier ook allang niet meer geweest he...
Hoi meiden, Even een zwaai vanuit Veldhoven! Ik ben er nog hoor! Alleen heb 3 weken vakantie gehad, en had in die tijd weinig zin in de laptop . Maandag begin ik weer met werken, en kom ik weer kletsen! Liefs voor jullie allemaal!
Wow, en dan zie je ineens je eigen banner waarop staat '31 weken en 4 dagen zwanger' . Wat gaat het snel ineens!!
Mja, de vrouw die de echo maakte zei dat ik zo'n 5+5 weken ben, baseerde ze op de aantal mm van het hummeltje (geen idee hoe precies ze dat dan kunnen zeggen?). Ik wacht de volgende echo (in augustus, haha) maar even af, eens kijken wat ze dan zeggen over de termijn.
Gizzie, oow daar ben je! Wat lekker dat je zolang vakantie had zeg. Geniet er nog maar eventjes van. Tot maandag! Enne.. ja ik zie het idd ook bij jou.. gaat snel zeg. Lin, ik ben benieuwd waar de volgende meting op uit komt... ik zou nu je eigen telling aanhouden. Je hebt clomid gehad dus je kunt het een beetje terug rekenen....Komt goed! Ik ben ook iets minder ver waarschijnlijk, maar de behandelend arts heeft op mijn zwangerschapsverklaring 14 november neergezet...dus heeft gewoon de 1e dag van mijn menstruatie aangehouden... ze hebben het niet helemaal kunnen controleren omdat ik na mijn laatste meting op vakantie was. Ze gingen er vanuit dat de volgende dag mijn eitjes zouden springen, dus dan kom ik idd op zo'n termijn uit, maar zeker weten doe ik het niet... hihi.. och ja... ik ga gewoon uit van de weken die nu op mijn banner staan. Een aantal dagen minder ver maakt dan ook niet uit... ik hou de datum van de arts aan, en niet van de echo's...
Jeutje wat gaat dit topic hard, voordat ik ga slapen wilde ik ook nog even representen; ook wij wonen in (Wild wild?) Woensel . Ookal is het Catherina ziekenhuis om te hoek, ik wil toch tzt een rondleiding gaan doen bij het Maxima in Veldhoven. Ze hebben daar een 'moeder kind' centrum en EIGEN kamers waar je lekker kunt genieten van je kindje. Ik ben nogal op mezelf dus dat spreekt me aan.