mensen let op! voor diegene die straks op vakantie gaan met de kids! Let op dat je je kind in de gaten houd! Kennissen waren in Gran canaria op vakantie. Ze liepen rond en opeens bij het bestellen van een ijsje was hun kind (3) verdwenen. (questie van secondens.) natuurlijk ouders in paniek en als een dolle zoekend met een foto. Daarbij werd gevragen door een omstander om even hier te blijven staan bij hun ander kind (5) zat op de schommel zodat de vrouw even goed kon rond kijken.. Nooit zijn beide kinderen nog ooit terug gevonden!! Ik zou niet willen weten wat er met ze is. gebeurd.
Ingrid, Dat lijkt mij ook wel echt fijn zo'n kamer voor jezelf. Ik ga in het Catharina zh bevallen. Bepaald niet om de hoek ( 45 minuten rijden tot een uur ongeveer ) maar goed... daar zijn we "behandeld" om het zo maar te zeggen dus alle gegevens liggen daar van ons. Ik weet ook niet hoe het er verder daar uit ziet. Ze hebben wel een info avond eind september, maar we hebben ons daar niet voor opgegeven. Ik zou het best willen horen, maar ik kan niet zeggen hoe het dan met me gaat. Vond het toen zo ver weg om ons op te geven. Nou ja..we zien wel.. Vind het niet erg om met meerdere op een kamer te liggen, als dat redelijk te doen is Hoop met 1 nachtje zh klaar te zijn...dan moeten de kids wel pas rond 38 weken geboren worden.. dan is die kans aanwezig Bloempje, bah wat een eng verhaal zeg... je hoort het wel vaker idd dat er kinderen verdwijnen. Ik zou mijn kind ook nooit bij een vreemde achterlaten, ook al ziet hij/zij er vertrouwd uit. Ook niet om mijn andere kind te zoeken. Dan zou ik toch een andere oplossing bedenken... is dit al lang geleden? En waren dit goeie bekenden van je?
nee kende ze niet zo heel goed. ooit gezien bij n feestje. vrienden van mijn familie. Ik zei ookal ik zou mn kind ook niet effe op die schommel laten bij iemand die je niet kent ookal is het voor 5 minuten. Die ging gewoon mee zoeken. maar denk dat je daar op dat moment niet zo overnadenkt. moet je toch niet aan denken fijn op vakantie en dan allebei je kids niet mee terug kunnen nemen. Ik had het nog nooitgehoord dat mensen zo de kinderen ontvoerden.
Ik denk dat het vaker gebeurd dan we denken. Mensen zijn niet altijd goed willend. Maar idd verwacht je niet dat een kind langs je staat en zomaar wordt meegenomen. Wat mijn ouders altijd deden, was dat er 1 bij ons bleef en de ander ging eten, drinken of ijsje halen. dan was er altijd iemand bij ons. Zo zou ik dat ook doen met onze kids... Dan verlies je ze ( als het goed is ) ook niet gauw uit het oog. Ik zou er niet ana moeten denken dat ik opeens een kind kwijt zou raken..verschrikkelijk... ik zal ze goed in de gaten houden als we op vakantie gaan. Ik zou ook nooit mijn kinderen alleen in een hotelkamer laten. Oke... misschien als je zicht hebt op de deur, en je kunt er binnen een paar seconden zijn, maar mensen hebben gauw in de gaten of je je kinderen alleen laat.
Shaar, Ik kan je helaas niet helpen. Ik kom alleen in Eindhoven vanwege zh.... Ik hoop dat iemand anders je wel kan helpen... Veel plezier met de shop marathon en echt super leuk zeg! En idd wel bijzonder dat je moeder bij de bevalling is.. ik zou dat echt absoluut niet willen.. haha.. Ik ga naar het catharina... wie weet treffen we ons daar nog wel...bevallen we rond hetzelfde moment..haha..
Azucena: Hoera weer een jongen!!!! Dus je kan ook aan de blauwe kleertjes.... Voel je het al vaak bewegen?? Bloempje: Ja spannend de 20 weken echo, ben echt zo benieuwd of alles goed is. En ja we weten dat het een jongen word dus dat is geen verrassing meer. Eerst krijgen we aankomende donderdad de 9de nog een pretecho. Gewoon ff een kwartier lekker kijken naar de kleine man. Heb jij nog steeds zwangerschapsverlof of moet je snel weer aan de slag??? Danielle: wat een verhaal! En waneer hoor je nu of je een keizersnede krijgt??? Eigenwijs mannetje zit er in jou buik.... haha. Shaarr: Welkom!!! Ik weet niet echt een specifieke winkel, ik heb alles voor onze kleine man gehaald bij de babydump, hema en de h&m dus niet echt orgineel haha Linlala: Ontzettend gaaf dat kloppende hartje! En 3,5 mm, tsja zo is die van mij ook begonnen. Toen zeiden ze ook dat ik een korter zwanger was en uiteindelijk tot de 20 weken ben ik bij elkaar wel ruim een week vooruit gezet. Dus het zegt niks. Gizzie: Meid daar ben je weer!!!!! Hoe is het met je en met de kleine meid???Lekkere vakantie gehad??? Is de babykamer een beetje afgekomen???
Het zijn wel veel jongetjes zeg . In het december topic zijn er ook flink wat meer jongens dan meisjes. Toeval denk ik maar. Shoppen zit hier wel goed nu lekker in de winkel (sale!) en via marktplaats. Morgen komt als het goed is het eerst via MP binnen . 1 Warm vest van BFC 1 spijkerbroekje Noppies 1 stoffen broekje Noppies (die drie wilde ik graag ) en daarbij nog een verhuisdoos vol maat 50-62 inclusief verzendkosten voor 25. Dat vind ik wel netjes . Toevallig gisteravond wel iets aparts over het voelen. Ik voel het nu best vaak en goed, gisteravond toen we op bed lagen ook. Dus ik zeg 'als je nu voelt, dan voel je hem misschien wel' maar vriend is niet geduldig genoeg ervoor . Dus hij haalt z'n hand weer weg en iets later zag ik gewoon echt een schop. In een keer een 'bult' die even omhoog kwam . Dat was wel heel vreemd en mooi! Hmm.. Even denken, in de stad heb je de standaard prenatal, hema, H&M, V&D, Bijenkorf, maar naast de grote Kruidvat zit een kinderkledingwinkel en er zitten nog twee dure kinderwinkels (met D&G, burberry enzo). Even denken of ik nog meer kan verzinnen.. Bij het Kastelenplein zit nog de Jola, daar hebben ze vaak ook wel leuke dingen (weet niet of die in WCW ook zit). Oja de C&A zit er ook nog. Pff.. Ik zou gewoon een rondje stad doen, dan zie je vanzelf alles wel . Ik heb trouwens nog een skinny positie spijkerbroek liggen maat 36 van de H&M. Hij past mij alleen niet . Ik ben 1.71 en woog pre zwangerschap zo'n 56/57 kg (tel daar nu maar 5 bij op ). Hij is te kort en aan de krappe kant. Als ik er hier iemand blij mee kan maken, dan zeg het maar! Ik woon in Veldhoven, maar kom wekelijks in de stad. Hoef er niets voor te hebben, neemt nu toch alleen maar kostbare kastruimte in .
hoeveel kinderen zouden jullie willen? (als het allemaal zo mag zijn) ben benieuwd.. Volgens mij zijn er nu best veel mensen die weer een groot gezin willen..
Azucena, zo flink geshopt al dus?? Hihi.. Leuk zeg! Bloempje, ik zou het liefst 2 of 3 kinderen willen. Mijn vriend 2. Ik heb wel altijd gezegd dat ik niet in 1x klaar wil zijn, dus als het aan mij ligt komt er over een aantal jaar nog wel een kleintje bij. Maar laat eerst deze zwangerschap van de tweeling maar goed gaan... Dan kijken we daarna wel een keer verder Hier een kleintje.. kan dus niks met zo'n broeken doen Alles laten inkorten... belachelijk veel geld kost dat.. heb nu een aantal broeken en daar kan ik hopelijk nog wel 12,5 week mee doen Hier, gister naar de kermis geweest in de buurt. Heb echt ontzettend lang gestaan en veel gelopen. Op het laatst had ik echt zooooooooon pijn in mijn buik. Echt het trekken van mijn banden. Kon amper nog lopen en zitten. Was blij dat ik thuis was en in bed lag. Vanmorgen nog wel wat last van, en vanmiddag ging ik shoppen met mijn moeder ( moest nog een kadootje kopen voor een verjaardag ) Tijdens het lopen had ik best veel pijn... Na het shoppen nog ff gezeten maar bleef wat pijn houden. Toen maar naar huis gegaan. Mijn moeder begon al meteen dat ik uit moest kijken dat het weeen konden zijn. Daar wordt ik dan zo kwaad om he.. mijn moeder heeft de hele zwangerschap weeen gehad volgens de dokter, en nu denkt ze dat ik dat ook heb. Ik zeg dan dat het mijn banden zijn, maar het maakt me wel onzeker. Ik heb net heel internet afgestruind maar ik weet dat ik gister teveel heb gedaan. Nu doe ik lekker rustig aan en voel nog wel wat steken/trekkend gevoel af en toe op verschillende plaatsen in mijn buik, maar gelukkig wel minder als gisteravond en straks. Vl denkt ook dat het mijn banden zijn, dus daar gaan we maar vanuit. Ik heb dan wel zoiets van.. mam... houdt je kop..dat zijn dingen die ik helemaal niet wil horen. Ik neem aan dat ik niet de enige ben die dit gevoel heeft???? Vooral als je te druk bent geweest of teveel hebt gedaan? Moet ik er vanuit gaan dat het weeen zijn??? Neej toch.. wil namelijk niet bellen naar het zh... voel me dan zo stom. Terwijl ik echt 100% zeker denk te weten dat het bandenpijn is door teveel doen... pff.. wat kan iemand je onzeker maken zeg!
Bloempje :voor alsnog vind ik één even prima.Eens kijken hoe dat gaat.Als er een tweede komt dan pas over een jaar of 3/4. Ikke laat je niet gek maken door je ma.Ik heb dat ook heel vaak.Gisteren zelfs nog,hele huis van boven naar beneden gedaan incl badkamer.Daarna had ik ook heel veel pijn.
Thanx Mo! Gelukkig ben ik niet de enige... mijn moeder kan soms zo doordraven en dan wordt gewoon helemaal gefrustreerd. Daarom kom ik er nu ook maar niet te vaak, of ik zeg niks als ik ergens last van heb. Dan begint ze wel over iets anders..dat mijn buik zo hard groeit, en dat ze denkt dat ik zeker meer dan 20 kilo aankom.. heel motiverend allemaal. Ze bedoeld het goed... maar brengt het altijd op een heeeeeeeeeeel vervelende manier. Maar dat heeft ze altijd al gehad. Gelukkig ben ik niet de enige die zich daaraan stoort.. hihi.. maar is vaak heeeeeeeeeeeel irritant... het beste kan ik gewoon niks zeggen Enne... ik wil ook rond die aantal jaren wachten mochten we voor een 3e gaan... Danielle, thanx meid voor je reactie. Toch echt een geruststelling... enn harde buiken weet niet echt hoe dat aanvoelt. Heb wel dat ik een harde buik heb, maar kan hem evengoed nog aan alle kanten induwen..dus ik neem aan dat dat geen harde buik is... haha.. gister was hij wel wat harder.. maar dat viel te verklaren. Maar echt aanvoelen als een harde bal... weet eigenlijk niet of dat gister zo was... zal wel echt bandenpijn zijn dan
Even opnieuw hoor, had m'n post aangevuld zijn er al weer 2 nieuwe replies voor ik klaar ben @Ikke: Ik herken die pijn wel hoor, vooral omdat ik nogal de neiging had om meer te doen dan ik eigenlijk aankon, maar dat was bij mij toch echt altijd bandenpijn! Merkte het vooral als ik vaak gebukt had/door m'n knieën was gegaan en weer opgestaan. Hoe verder in de zwangerschap, hoe minder ik dingen kon doen waarbij ik m'n buikspieren moest gebruiken zonder daar later geen spijt van te krijgen (lees: bandenpijn, bekkenpijn, rugpijn). Denk niet dat je je al zorgen moet maken, let alleen vooral op dat je niet te veel harde buiken krijgt. Die kunnen nl. wel als ze te veel en te sterk terugkomen wel doorgaan naar weeën, dus probeer zowiezo je grenzen niet te overschrijden @Bloempje: Wij beginnen gewoon met 1, als er ons later meer gegund zijn dan geweldig, zoniet dan ben ik nu ook al heeeeeel erg gelukkig! We willen voor we aan een 2e beginnen zowiezo eerst naar een grotere woning verhuizen omdat we nu nog op een apartement zitten. Verder lijkt 2 me een mooi aantal, maar er staat niks vast =) @Shaarr: Welkom, en veel plezier met het shoppen! Ik heb de meeste kleertjes bij de babydump, de Hema en de C&A gehaald geloof ik. De V&D heeft trouwens ook een best grote baby-afdeling! Er zit ook een winkeltje op de begane grond in de Heuvelgalerie, maar ben daar zelf eigenlijk nooit geweest. @Kooten: Woensdag hoop ik duidelijkheid te hebben over hoe of wat er gaat gebeuren! En van mij mag het eigenlijk wel snel gebeuren ook, ben het wachten een beetje zat Collega'tje van mijn man is de 15e uitgerekend (1 dag voor mij) en die is vandaag bevallen van een superschattig zoontje! Ben jalooooooooers!
Haha..Daniele, ook ik had al een reactie geplaatst maar heb hem snel weer aangevuld op de jouwe... soms typ en plaats je op hetzelfde moment... Spannend zeg! Komt steeds dichterbij he.. ben echt benieuwd woensdag wat ze zeggen... En gefeliciteerd met je collega! Leuk is dat he... ik vind het ook echt ontzettend leuk nu die datum steeds dichterbij komt. Kan niet wachten tot augustus en september om zijn... dan zitten we al in oktober..de maand waarin wij de onze 2 kindjes op de wereld mogen zetten... hoop ook echt niet eerder!!!!!!!
Oh haha! De broek valt gewoon klein hoor. Alle andere broeken maat S zitten mij perfect! De meeste zijn ook heel handig verstelbaar . Dus ik zou gewoon naar S blijven kijken . Pff, de marktplaats koop is toch niet helemaal goed gegaan. Heb het pakket kleding niet binnen gehad, dus heb er maar achteraan gemaild! 25 voor alleen een vestje en twee broekjes vind ik veel en veel te veel.. Hopelijk krijg ik nog wat geregeld, want kan het geld wel beter spenderen dan.. Ik/wij willen graag 3/4/5 kinderen . Maar wel minimaal 3 á 4 jaar tussen elk kind in , dat vind ik vanuit een pedagogisch punt beter/fijner. Dus op m'n 19de nu de eerste en dan hopelijk om de 4 jaar weer eentje erbij tot ik zo'n 36 ben. Dus we zien wel vind een groot gezin wel leuk! Bandenpijn/harde buiken; herkenbaar. Denk ook dat het geen weeen zullen zijn hoor! Je hebt gewoon wat te veel gedaan . Je kunt het altijd navragen aan de verloskundige. Ik heb vandaag ook een stuk of 4 harde buiken gehad en enorme steken in m'n heup/stuitje/rug (het was druk op het werk ). Denk dat ik toch maar naar de verloskundige ga bellen maandag over fysio oid. Moeders, haha! Lekker dan.. Niet gek laten maken elke zwangerschap is anders en die van jou is niet met die van je moeder te vergelijken.. Gelukkig is mijn moeder niet zo , die vergelijkt eigenlijk helemaal niet (gelukkig).
Hoi meiden, Ik hoop me bij jullie aan te kunnen sluiten! Heb tot nu toe nog niet echt een leuke topic gevonden met meiden waarmee ik een klik had! Hoop het bij jullie wel te vinden! Ik kom zelf uit tilburg en verwacht eind januari ons eerste kindje! Ik hou jullie in de gaten groetjes, Kim
Hoi meiden Ik woon in eindhoven en zal het leuk vinden om mee te kletsen. Ik ben moeder van Jordy aug 2008 en Mike april 2010. Ik ben nu na 3 mken in 7mnd tijd in verwachting van ons 3de wondertje.
Azucena, zoow zeg... dat zijn veel kinderen. Wel leuk zeg! Ikzelf vind 3 toch echt wel zat... maar ja.. je weet het nooit he met de behandelingen Mocht er hierna nog een tweeling komen, zou ik wel ff moeten slikken..haha... maar ik loop weer te veel op de zaken vooruit. Eerst deze 2 kleine maar gezond op de wereld zetten.. Kim, welkom! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoe voel je je? Ik vind dit topic erg gezellig... Linnie, Ook van harte gefeliciteerd met jullie wondertje! En wat leuk dat je je aansluit hier. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd... Hoe voel jij je? En wat leuk dat je al 2 jongens hebt. Ik ben dus ikke... haha... Mijn echte naam is hier niet bekend. Ik woon een stuk van Eindhoven vandaan, maar vanwege hormoon tabletten ben ik in Eindhoven zh beland... Daar bleek dat ik geen eisprong had, en kreeg ik Clomid voorgeschreven. De 1e raak... 2 eitjes en beide bevrucht... Ik ben dus in verwachting van een 2 eiige tweeling. We hebben gister de proefdruk van het geboortekaartje binnen gekregen!!!!!!!!!!!! Helemaal perfect....... we vinden het zo leuk... ook zie je nu de namen staan en dan wordt het echt steeds echter... 1 ding moest toch net ff iets ander... 1 spatie naar rechts.. haha... dus dat maar meteen gedaan. Na de geboorte hoeven we alleen de geboortedatum aan te passen, en tijd gewicht en lengte...en dan bestellen maar. Maar dat duurt nog ff.. Dat ze nog maar lang blijven zitten Fijne dag voor iedereen! Wij gaan straks kermis vieren, maar dan niet zo als vrijdag avond.. haha.. nu gewoon met familie bij elkaar.. rondje kermis en eten.
@ikke: op dit moment niet zo. Heel duizelig,misselijk erge hoofdpijn. Zh weet niet waar het vandaan komt. Heb zelf wel gemerkt dat mijn bloeddruk erg schommeld. Heel slecht zelf gemeten . Ik loop in het sint anna. Heb in het catherina slecht ervaringen met kinderartsen en de kinderafdeling. Dus wil daar ook niet bevallen. Ik woon in tongelre dus sint anna is ook niet zo ver.
@ Bloempje, ik wil er 2 of 3, mijn vriend liever nog meer Kom zelf uit een gezin van 4 en was wel heel gezellig altijd, maar vind dat zelf toch iets te veel @ Ikke, ik zou uitgaan van bandenpijn hoor. Heb het zelf ook als ik te druk ben geweest. Ik word ook vaak echt moe van mijn moeder, alleen dan om andere redenen . Morgen heb ik een rondleiding in het MMC Veldhoven. Mijn voorkeur gaat ook uit naar dat ziekenhuis. Zal laten weten hoe het was! @ Shaarr, ook hier? gezellig! @ Kimster en Linnie, welkom!