Zwangere meiden omgeving Eindhoven

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jeetje mv 4, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Oh Danielle, wat een prachtig mannetje!!! ♥. Van harte gefeliciteerd meid!!! Poeh, dat klinkt als een hele pittige bevalling... Maar als je dan zo'n wonder ziet liggen, wow. Daar doe je het voor.

Een hele fijne kraamtijd en tot snel weer meis! Dikke knuffel voor Owen!

2. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    Van harte gefeliciteerd Danielle! Prachtig kereltje!!

3. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Linnie, dan ben ik heel benieuwd :) hihi... Eigenlijk wel flauw he.. jullie delen het zowat allemaal maar ik niet. Nog ff en dan weten jullie het ook.

Gizzie, nu sta je echt bovenaan... hihi..

Vandaag doe ik ff waven... 27 weekjes :D

4. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Ikke: Stuur ons dan een privebericht :p:p hahahah

Ken iemand van jullie zinkraamzorg??
    Was bij onze verzekering als beste aangeschreven.

5. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Ieks! Haha. Nee hoor, heb er zin in! ;)

Waaaaaaave! :)

6. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    heerlijk om al zo ver te zijn in je zwangerschap. Hier kruipen de dagen nu voorbij, Kan niks doen en dit weer werkt ook niet echt mee.

7. kooten3

kooten3 Actief lid

22 dec 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Danielle van harte gefeliciteerd!Wat een prachtig mannetje!Maar zeker een pittige bevalling.Maar je krijgt er wel een pracht kind voor terug.Geniet van je kraamtijd.En als je in wat rustiger vaarwater zit dan zien we je wel verschijnen.

8. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Mo, ook een wave voor jou!! Vandaag 20 weken, precies op de helft!!

Waaaaaaaaaaaave! :)

9. kooten3

kooten3 Actief lid

22 dec 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha dank je wel.Ikke en ik waven altijd op dezelfde dag :)

10. kooten3

kooten3 Actief lid

22 dec 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier trouwens nog een buikfoto van mij. Vanmorgen genomen. Joepie precies op de helft!!!

Bijgevoegde bestanden:

11. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mo, ook een wave voor jou!!

Gizzie, ik kan me voorstellen dat je er zin in hebt...haha.. Maar nog ff geduld..

Mooooooo die buikfoto! Mooi hoor. Een klein bolletje zit er.. maar wat ben je nog dun!!! Haha... zo was ik met 6 weken.. hihi

12. kooten3

kooten3 Actief lid

22 dec 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha ikke nou zo dun voel ik me vaak niet hoor :) en jij draagt er twee en ik maar één.Zal morgen eens kijken wat de weegschaal zegt,haha.

13. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha Mo... komt helemaal goed. Jou buikkie zal ook nog flink gaan groeien. Ben ook wel benieuwd wat jou weegschaal zegt... hier zei hij vanmorgen in totaal +11,5 kilo..valt mee toch?

Bloempje is geblokkeerd op zp. Ze is gehackt en heeft door de hackers nu meerdere namen op zp... ze kan er dus niet op. Hopelijk komt ze snel weer hier om te kletsen.. En dat het wordt opgelost.

14. kooten3

kooten3 Actief lid

22 dec 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou vanmorgen op de weegschaal gestaan.Alweer 3,7 kilo erbij.Ik vind het nogal hard gaan de laatste tijd.Zeker omdat je de komende weken juist veel meer aankomt.Maar goed we zien het wel.

15. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Aankomen: hier nu binnen 2 weken 3 kilo kwijt. Kan het missen :p

Wat een mooi bescheiden buikje zag ik voorbij komen.

Gisteren bij de Gyn geweest. Kleine doet het goed. Ik moet nog steeds rustig aan doen.
    Gyn hoopt toch dat ik me over 3 weken wel beter moet gaan voelen. Dus 4 sept weer terug.

16. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mo, dat valt echt wel mee hoor die kilo's bij jou.

Linnie, zozo... afvallen dat heb ik toch niet gedaan.. haha...

Hier, vandaag echo gehad. Alles zag er goed uit, alleen de groei van de kindjes is toch niet zo heel goed. Beide zitten ze nog wel binnen de curve, maar ik moet echt nu goed gaan rusten... over 2 weken weer terug ipv 3... 1 kindje ligt een week achter op groei en de andere 2 weken...dus dan echt maar rustig aandoen en elke dag een uurtje plat... hopelijk helpt dat..

17. Linlala

Linlala Actief lid

27 feb 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Mo, mooie foto van je buikje! En je ziet er nog hartstikke slank uit!

Ikke, wat vervelend dat je ukkies wat achterlopen op de groei.. Volgens mij niet uitzonderlijk voor tweelingen. Maar het enige wat je inderdaad kunt doen is goed voor jezelf zorgen. Laat je ook maar fijn verwennen door de mensen om je heen :)

Hier nog steeds erg moe. Voel me vandaag echt weer zo slap als een vaatdoek :( Gelukkig hoef ik volgende week vrijdag pas weer te werken!

Morgen komen mijn schoonouders na zes weken terug van vakantie en we willen hen dan het grote nieuws gaan vertellen. Ben benieuwd hoe ze reageren!

18. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lin, idd... rustig aan doen.. hopelijk komt het daarmee goed.. Over 2 weken zullen we het weten.
    Wat leuk dat ze het dan te weten komen! Altijd leuk om zoiets te vertellen. Ben benieuwd hoe ze reageren.. zal wel echt ontzettend leuk zijn. Kan toch ook niet anders??? haha... Succes met vertellen!

Voor iedereen alvast een fijn weekend en Lin voor jou nog een fijne vrije week!

19. kooten3

kooten3 Actief lid

22 dec 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    He meiden,

Wat is het warm!!!! Ik kan er op dit moment maar moeilijk tegen. Ik slaap slecht van de warmte en word voortdurend wakker geschopt in de nacht door die kleine. Zal blij zijn als het koeler word. Dinsdag alweer naar de verloskundige, wat gaan die 4 weken toch snel. Hoe is het verder met jullie???

Lin heb je het je schoonouders als verteld??? Zo ja hoe reageerde ze? En hebben jullie het op een speciale manier verteld? Voel je je verder een beetje goed? Wanneer is je volgende echo?
    Ben je er al uit wat je doet met de combinatietest? Wij hebben daar wel voor gekozen.

Linnie: Nog 10 dagen en je weet wat er in je buik zit.....spannend. Heb je zelf een voorgevoel?

20. Linlala

Linlala Actief lid

27 feb 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Kan me goed voorstellen dat je het zwaar hebt met het weer; lekker rustig aan doen! IJsje erbij, voetenbadje, boekje. Ik ben al de hele dag, met de ramen en gordijnen dicht, Sex and the City aan het kijken. Kan het wel hebben zo :D Ben sowieso veel moe, mijn bed is mijn beste vriend laatste paar weken ;)

Gisteravond schoonouders verteld door ze beide een cadeautje te geven. A.s oma kreeg babyslofjes met daarop 'I love oma', a.s opa hebben we een rompertje gegeven met daarop 'Ik ben opa's trots'. Ze waren hartstikke blij! Mijn moeder en stiefvader weten het al een tijdje, zij kregen toen een leuk boekje met leuke uitspraken en spelletjes voor opa en oma's. Iets soortgelijks hebben we ook voor mijn vader en stiefmoeder, maar hun vertellen we het pas na de echo (hebben nogal wat meegemaakt met de geboorte van de kindjes van mijn stiefbroer een jaar geleden) op 28 augustus. Evenals de rest van de wereld (hoewel twee vriendinnen al hebben geraden dat ik zwanger ben, één zag het aan mijn borsten :)). En wat de combinatitest betreft; ik denk niet dat wij daarvoor gaan kiezen..

Hoe is het verder met iedereen? Warme weekeind beetje doorgekomen?

Deel Deze Pagina