Zwangere meiden omgeving Eindhoven

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jeetje mv 4, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Poeh meiden, wat is/was het warm hè... Gisteren de hele middag met mijn hoofd voor de ventilator gezeten en een nat washandje erbij om te deppen. Haha. En vannacht heel slecht geslapen...steeds wakker en ik was zeiknat. Bah. Gelukkig wordt het na morgen een stukje koeler!

Ikke, goed je rust houden dan meis!! Lekker even een uurtje plat 's middags. Hopelijk helpt dat voor de groei van je beebjes. En goed dat je nu extra wordt gecontroleerd.

Linlala, wat leuk dat jullie het grote nieuws nu ook aan je schoonouders hebben verteld! Nu de echo nog, en dan mag iedereen het weten. Begint je buikje al iets te groeien?

De voetreflex heeft trouwens niet geholpen...ons meisje ligt nog steeds lekker in stuit ;). A.s. vrijdag hebben we de groei-/liggingsecho. Ben benieuwd.

2. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Linlala: leuke manier om het te vertellen

Hitte: Tis echt absurt warm. Wat ben ik blij me de plafonventilator op mijn slaapkamer.

@kooten: ik heb niet echt een voor gevoel, maar de zwangerschap is wel heel anders dan van mijn mannen.

Net de Gyn maar weer gebeld. Krijg nu medicatie tegen de misselijkheid. Kilo 4 kwijt is ook al weer een feit. Gaat mij iets te hard nu.

3. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Sjonge jonge... idd.. wat een weer :$ Normaal kan ik heel goed tegen de hitte, maar de laatste paar dagen vind ik het echt benauwd... opzich kom ik de dagen wel door maar hoe...haha...

Lin, wat leuk dat jullie het hebben verteld. En idd een leuke manier!
    Ben benieuwd naar de echo :) Nog ff wachten.. voor je het weet is het zo daar.

Linnie, wat goed dat je om medicatie hebt gevraagd. Lijkt me echt niet fijn om zoveel kilo's te verliezen... doe maar rusig aan meid.

Gizzzie, wat jammer dat het niet heeft geholpen. Och ja... komt wel goed... in stuit kun je ook bevallen van jullie meisje..en anders is het helaas een keizersnede...
    Onze ukkies liggen beide in stuit :$ Ik ga zoiezo uit van een keizersnede aangezien kindje 1 al altijd in stuit heeft gelegen... hopelijk kan ik zo bevallen maar goed.. we zien het wel. Nu hoef ik me daar nog eventjes niet druk over te maken ( hoop ik )

Mo, de weken gaan echt snel he... morgen alweer naar de vk?? Leuk he om weer naar jullie manneke te kijken :)

Hebben jullie dat ook met die hitte dat jullie kindje niet zo veel beweegt als anders??
    Bij mij is kindje 1 beweeglijk als ik het wat koeler heb.. kindje 2 ook maar die beweegt niet zo heel veel moet ik zeggen...Maar ik denk dat dat door de ligging komt...ga ik maar vanuit... ligt met de rug naar mijn zij, met de beentjes naar kindje 1 en de placenta ligt achter..dus als het kindje schopt, voel ik dat niet...wel als het kindje met het rechte armpje slaat... dus ik denk dat het daardoor komt. Het hartje klopt zoals het hoort :D

4. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Ikke, zou goed kunnen meis, dat het met de warmte te maken heeft. Of 1 kindje is net zo gedraaid dat je hem/haar minder goed voelt. No worries meis, zolang je de hartjes goed hoort doen ze het prima!! Oh, bij jou dus beide kindjes nog in stuit? Ons meisje eigenlijk ook al vanaf week 20. Daarom verwacht ik ook niet dat ze nog gaat draaien... Een keizersnee zou ik op dit moment echt heel erg vinden, maar als het zo is, is het zo natuurlijk.

5. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Lijk me ook echt moeilijk om te accepteren dat je de bevalling niey zelf kan doen en een keizersnee moet.

Vanaf wanneer voelde jullie je kindjes? Hier af en toe het gevoel te voelen, maar kunnen ook míjn darmen zijn.

Net was ik kleding in de kast aan het leggen, wordt ik opeens zwart voor mijn ogen en val ik op de grond. Was best bizar om mee te maken.

6. kooten3

kooten3 Actief lid

22 dec 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Linnie dat is niet zo best.Ik heb daar ook heel veel last van gehad maar ik heb ook een hele lage bloeddruk.Ik voelde mijn kleine man voor het eerst met 17 en een halve week.Maar goed dit is mijn eerste.

Ikke ik voel die kleine ook iets minder met dit warme weer.Maar in de avond kan hij ineens 10 minuten heeeeeeeeeeel druk zijn,dus het zal allemaal wel goed zijn daarbinnen :)

7. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gizzie, een keizersnee is ook niet leuk. Ik hoop dat ze nog draait!

Linnie, oow jeej meid..doe maar rustig aan. Idd een lage bloeddruk misschien? Ik voelde onze kids...ff denken.. voor de 20 weken... rond 18 weken dacht ik maar was heel zachtjes..

Mo, De kleintjes waren net ontzettend druk dus alles is goed daarbinnen.. zag mijn buik op en neer gaan :D Was na het rusten dus denk dat ze het fijn vonden.. haha

8. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Goed zo kindjes van Ikke!!! Dat betekent dat mama braaf elke dag even gaat rusten :).

Linnie, bah, wat eng lijkt me dat! Lage bloeddruk denk ik ook, maar volgens mij eet je ook erg weinig vanwege de misselijkheid? En dan de warmte er nog bij... Rustig aan doen meissie.

Ik voelde ons meisje pas laat, vanwege mijn voorliggende placenta. Ik denk vanaf week 20/21 of zo. Dacht eerst ook dat het mijn darmen waren, maar de VK zei dat het ons kindje was. Ik blijf het zo bijzonder vinden, al die bewegingen! Dat ga ik stiekem nog best wel missen straks...

Zo, werkdag zit er weer op. Nog 7 werkdagen te gaan! Fijne avond meiden!

9. kooten3

kooten3 Actief lid

22 dec 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vanmorgen naar de verloskundige geweest. Alles was goed, inmiddels bijna 5 kilo aangekomen.....haha. Maar de baby doet het goed, altijd fijn om even de hartslag te horen.
    Ook belde ze voor het fontys met de vraag of ik nog een keer mee wilde werken aan een echo! Ja natuurlijk! Dus ik mag 6 september! Voor op het lijstje :) o ja en 18 september weer terug naar de verloskundige

Ikke: Goed je het nu wat rustiger aan doet, dat vinden die kleintjes vast fijn :)

Gizzie: Nog steeds in een stuit......hoop echt dat ze nog draait!

10. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Fijn dat alles weer goed was Mo! En leuk dat je weer naar de fontys mag voor een echo :). Vijf kilo is heel erg netjes meis. Ik zit nu op ongeveer +9 kilo.

Ben vanmorgen ook bij de VK geweest ter controle ;). Alles was goed, maar nog wel in stuit dus. Als vrijdag bij de echo blijkt dat ze nog steeds in stuit ligt, wordt de zorg overgedragen aan de gyn...

11. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gizzie, haha... ja idd.. mama moet toch maar goed haar rust nemen :) Ik ben benieuwd wat je meisje vrijdag doet... of ze nog steeds eigenwijs is of toch heeft gedraaid. Ik hoop natuurlijk het laatste...en anders mag je naar het zh... laat je het ons weten meid? +9 is netjes zeg! Echt niet veel... ik heb er een aantal kilo meer aan.. ben benieuwd hoe dat over 3 of 4 weken zal zijn...

Mo, fijn dat alles goed was! En super leuk dat je weer naar de fontys mag. Ik ben me vergeten aan te melden... misschien ooit voor een volgende keer.. haha... dan zal dat echt pas over een aantal jaren zijn..

Hier, vandaag laatste werkdagje gehad.. dus nu eerst ziektewet en over 6 weken officieel verlof. Voelt best goed moet ik zeggen. Kids zijn nu heel beweeglijk. Vind dat wel echt fijn..

Gizzie, nog eventjes en je bent ook klaar voor je verlof! Joehoe!!!

Even ons lijstje aanpassen...
    Ik vind het jammer dat er een aantal meiden niet meer hier komen schrijven. Even afwachten of ze nog terug komen..anders haal ik ze denk ik toch maar uit het lijstje?? Wat vinden jullie ervan? Het kan zijn dat het komt door de vakantie perioden.. maar Kimster heb ik al lang niet meer gezien...

Uitgerekend

30-09-2012 : Gizzy1983 Meisje
    11-10-2012 : Pleuni Jongen
    18-10-2012 : Shaarr Surprise
    20-10-2012 : Jeetje mv 4 Jongen
    12-11-2012 : Suus15 Meisje
    14-11-2012 : ikke175 ( Surprise maar niet voor ons :) )
    20-11-2012 : Siesi
    19-12-2012 : azucena Jongen
    22-12-2012 : IngridE ( Surprise )
    02-01-2013 : Kooten3 Jongen
    21-01-2013 : Kimster87
    14-02-2012 : Linnie83
    25-03-2013 : Linlala

Afspraken

24-08-2012 : Gizzie groei-/liggingsecho
    28-08-2012 : Linlala echo
    29-08-2012 : Ikke175 groei echo en gesprek gyn
    04-09-2012 : Siesi 30 weken echo
    06-09-2012 : Kooten3 fontys echo
    18-09-2012 : Kooten3 verloskundige
    19-09-2012 : Kooten3 3D/4D echo

Bevallen

13-04-2012 : Bloempje1501 van een dochter Jaylin
    11-08-2012 : Danielle27 van een zoon Owen

12. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Ik lees nog wel mee hoor :)! Vergeet alleen vaak de tijd te nemen uitgebreid te reageren. Excuus, excuus!

Ikke, jij gaat dus eerder met verlof hé? Op aanraden van de verloskundige of vrijwillig? Ik wil ook eerder met verlof, maar dan om mijn harde buiken en omdat het financieel beter uitkomt. (Als ik met 34 weken stop, is mijn laatste loonperiode mijn vakantie :( dus hou dan niet veel over aan zwangerschapsuitkering).
    Hoe heb jij dit geregeld met zwangerschapsuitkering/ziektewetuitkering?
    Geniet lekker van je verlof :)! Nog plannen of ga je het gewoon rustiger aan doen?

Hopelijk draait je dochter nog Gizzie! Lijkt me wel spannend om met een stuitligging een bevalling in te gaan..

Ik wist niet dat ze de fontys echo's nog zo laat doen! Leuk dat je nog een keer uitgebreid kan kijken, kooten! Had ook wel graag gewild, maar kon niet op de dag dat ze iemand nodig hadden en nu ben ik te ver zwanger :p.

13. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Azucena, ik zit al in de ziektewet vanaf week 14 ongeveer.... Ik krijg gewoon mijn normale loon doorbetaald, en dat krijgt iedere zwangere die met verlof gaat. Ook al heb je vakantie voorafgaand aan je verlof.. tijdens je vakantie heb je iets minder loon, maar je normale basisloon krijg je doorbetaald tijdens je verlof... ikzelf werk in de zorg en ontvang onregelmatigheidstoeslag ( nu niet omdat ik op kantoor werk ) maar ze hebben dit berekend hoeveel dit ongeveer is...dus ik krijg via de werkgever betaald, en dat door het UWV. Jij als zwangere moet hier helemaal niks van merken...alleen als je contract niet verlengd wordt mocht dit aan de orde zijn. Maar ik heb al heel wat jaren een vast contract... dus als het goed is moet je niks merken van je verlof.... dat je minder betaald krijgt..
    Ik ben moeten stoppen... het is een verplicht advies van de gyneacoloog en ook is dit met de bedrijfsarts afgesproken...
    Verder tijdens mijn verlof ga ik gewoon leuke dingen doen die ik anders ook doe. Maar voornamelijk rustig aan zodat de kindjes goed groeien.
    En je moet het niet persoonlijk opvatten van dat enkele dames hier allang niet meer zijn geweest.... ik vind dat het bij jou nog niet zo lang geleden is toch? Maar wel bijvoorbeeld voor suus en ook voor Jackey... En shaar...

14. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Oh oke! Op aanraden van de arts dus. Ik snap vrij weinig van het hele verlof gebeuren :p. Maar ik heb dan ook een tijdelijk 0 uren contract, dus heb geen basisloon, dan berekenen ze het over de laatste volledige loonperiode voorafgaand aan je verlof. Heb hier al een keer advies gevraagd aan het UWV team, dat was wel handig, maar nog niet 100% duidelijk. Ik heb nooit een contract hoeven ondertekenen, (maar werk niet zwart!), dus kan ook nergens iets terug lezen ;). Lekker handig! 'T is nu toch wel tijd om dit allemaal te gaan regelen :p..
    Durf het ook niet zo goed met mijn baas te bespreken, het is nogal een persoonlijk bedrijf waar niet alles volgens de regels gaat ;). Maar zal binnenkort toch wel moeten! Hou het sowieso al niet meer vol om 40-45 uur (staand) te werken in een week.
    Geniet in ieder geval van je verlof en bedankt voor je antwoord :)!

Verder gaat hier alles gewoon z'n gangetje ;). Zijn vooral bezig met namen bedenken en de babykamer inrichten en uitwerken op papier (het echte werk komt pas als ik stop met fulltime werken). We hebben een namenboek en mijn zus was op een willekeurige bladzijde een willekeurige naam aan het prikken, komt ze precies uit op de naam die wij in gedachte hebben :$.. Hoe krijg ze het voor elkaar?? Dus we hebben heel nonchalant gereageerd in de hoop dat we ze niets doorhadden ;).
    Het thema van de babykamer is nu wel duidelijk; sterren/ruimte. We krijgen een MDF raket van 170x90 cm en losse MDF sterren. En de kleuren worden wit met turquoise en antraciet accenten. Ben wel heel benieuwd hoe dat uit gaat pakken :). We hebben maar een klein kamertje, zal een bijlage toevoegen van hoe we het nu uitgedacht hebben qua indeling :).
    Met de baby is overigens ook alles goed, maar ik heb wel het advies gekregen rustiger aan te doen ivm harde buiken. Heb er vlot 10 in anderhalf uur, ook als ik rustig op bed lig. En volgende week maandag heb ik een afspraak bij fysiotherapie voor mijn bekken :) ben wel benieuwd of die nog tips/oefeningen hebben.

Zal vanaf nu écht proberen wat regelmatiger te reageren ;)! Maar denk dat dat pas echt komt wanneer ik stop met fulltime werken, dan heb ik meer tijd om op m'n gemak te reageren!

Als laatste wil ik nog vragen of een van jullie ervaring heeft met een wieg opknappen. Van de ouders van mijn vriend hebben we een wieg gekregen, maar het is niet echt mijn ding :p. Zit nu nog roze bekleding in en de wieg is geloof ik van rotan of riet. Ik wil hem graag wit spuiten/verven en dan antraciete bekleding met turquoise deken en witte lakens. Ook komt er een nieuwe hemel op. Weet alleen niet goed hoe ik het verven aan moet pakken.. Moet ik eerst schuren of voorbehandelen of zou je het gewoon meteen kunnen poetsen en verven..? Zal een foto van de wieg toevoegen ;) misschien hebben jullie nog andere leuke ideeen of tips!

15. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Ikke, wat fijn dat je vanaf nu niet meer hoeft te werken! Tenminste, de komende maaaaaaaanden ;). En lekker beweeglijke kindjes, heerlijk! Ons meisje is nu ook flink aan het gymnastieken :). Ik laat vrijdag zeker weten hoe de echo is geweest!

Gisteren het 1e ontwerp van het geboortekaartje ontvangen! Supermooi! Er hoeft eigenlijk helemaal niet veel aangepast te worden, een paar kleine dingetjes. Maar het is wel wat prijziger dan ik had gedacht... We wilden misschien ook nog een poster laten drukken voor het raam op basis van het geboortekaartje, maar ik denk dat we dat nu niet meer doen. Gewoon een slinger en een gratis geboortebord van de Zuidzorg, haha. Ook goed! En heeeeeele mooie geboortekaartjes ;).

Azucena, wel heel toevallig inderdaad dat je zus net de naam aanvinkt die jullie in gedachten hebben! Haha, en dan heeeel nonchalant reageren :). Leuke wieg hoor! Geen idee hoe en of je rotan kunt overschilderen... Op internet zul je vast wel wat tips kunnen vinden. Doe inderdaad maar rustig aan met je harde buiken meis. Vind 10x in anderhalf uur erg veel. Werk je nu nog fulltime? Heb je een staand beroep? Ik krijg alleen maar harde buiken als ik lang sta of loop. Als ik kan zitten heb ik nergens last van. Misschien kun je wat aangepast werk doen?

16. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    Azucena, wat toevallig dat ze net jullie gekozen naam prikt!

Wij zijn eruit qua naam en geboortekaartje (denk ik). Nu wil ik nog een raamsticker bestellen ergens, aangezien wij geen voortuin hebben.

Afgelopen weekend heb ik bijna alles van de baby uitgewassen, staan nu 2,5 wasmanden klaar om gestreken / opgevouwen te worden hihi.

Ik merk dat werken nu echt zwaarder wordt en dat ik er soms emotioneel even helemaal doorheen zit :(. Zit nu ook op kantoor, maar zit hier te zweten en wil eigenlijk gewoon naar huis. Nog 3 weken werken en dan verlof.

Verder gaat het hier wel z'n gangetje. Afgelopen maandag controle VK gehad en alles was goed. Ze voelde wel dat mijn buik redelijk op spanning stond. Als dat vaker gebeurde moest ik toch echt rustiger aan gaan doen. Gisteren bijna de hele dag die spanning gevoeld, bah. En de kleine is echt als een gek aan het bewegen de laatste tijd. Voel heel mijn buik op en neer gaan haha. Heel apart gevoel.

17. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Azucena. wat vervelend dat je een 0 uren contract hebt en nooit een echt contract hebt ondertekend... Dat is super balen.. ik weet niet of het UWV je uitkering mag berekenen op je vakantie loon... Ik zou echt ff met je baas in gesprek gaan want hij moet officiele papieren voor het verlof enzo invullen... dus ik zou echt om de tafel gaan zitten en vragen wat je allemaal wilt weten... hoelang werk je er nu al?
    Je hebt wel veel harde buiken meid..doe het echt maar rustig aan want dit is ook niet goed... probeer op tijd te rusten ( ook al is dat moeilijk ;) )

Leuke wieg, alleen heb ik ook geen verstand van Rotan... Ik zou ook eventjes op internet kijken... en misschien kun je het wel overspuiten ipv verven?

Kamertje, ik heb even gekeken naar de indeling van jullie kamertje... is het getekend op "ware" grootte? Ik zou denk ik de verdeling iets anders maken... Hoe zit dat met de inbouwkast? Is die open te maken vanuit het kamertje? Maar ik weet niet hoe het is getekend en op welke groote... of gewoon uit de losse hand?
    Ik denk dat ik de verdeling zou maken :
    * Commode langs de radiator...
    * Bedje tegen de muur waar die nu staat alleen dan met de hoofdkant tegen die muur...
    * Kast waar de commode staat...
    Of:
    * Bedje tegen de andere muur in het midden als hoe je hem nu getekend hebt,
    * kast in die hoek laten maar dan met de achterkant tegen de andere muur langs de radiator,
    * Commode tegen de muur waar je het bedje nu hebt getekend...
    Ik denk dat je dan wat meer plaats overhoudt en de inbouwkast is vrij van meubels..
    Jullie babykamer klinkt wel heel leuk met die sterren enzo... ben heel erg benieuwd.
    Ook wel heel erg toevallig dat ze jullie naam heeft geraden.

Gizzie, geboortekaartjes zijn idd wel duur... vind dat met heel veel van die dingen.. maar ja... het hoort erbij. En fijn dat jullie meisje ook zo beweeglijk is.. moet ook wel.. ik merk het wel nu het wat koeler is...

Pleuni, Doe rustig aan meid...als je het niet trekt, geef dat aan. Want zo er doorheen zitten is ook niet fijn. Je moet niet in je verlof zitten en dat je er zoveel last van hebt dat je echt eerder had moeten stoppen. Misschien dat je wel je uren kunt maken met andere werkzaamheden? Of met rustpauzes erin??? Harde buiken moet je niet teveel hebben he meid!

Hier, vandaag 28 weken!!!!!!!!!!!!! Joehoe!!

18. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    28 weken!! En.....waaaaaaaaaaaaave :).

19. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Ik werk fulltime (ruim 40 uur per week) en sta of zit op een rot houten kruk op de verkeerde hoogte. Helaas geen mogelijkheid tot een andere stoel of andere werkzaamheden ;). Ik hoop écht dat ik binnenkort met vervroegd verlof kan, merk dat ik er zelf gewoon door heen zit en steeds meer last heb. Ik werk van 8.30 tot 18.00, eet, kijk tv, slaap en het begint weer opnieuw. Heb twee dagen vrij (dinsdag en zondag) maar dat rust ook niet uit, dan wil ik leuke dingen doen :p.
    Overigens is dit geen vakantiebaan ;) ik werk nu al ruim vier maanden fulltime omdat ik iemand anders vervang die met zwangerschapsverlof is. En harde buiken heb ik ook als ik niks doe, sta er vaak mee op en dan heb ik een uur lang een harde buik. Dat trekt wel weg, maar komt dan eens in de zoveel tijd terug en blijft dan 1 minuut ofzo aanhouden. Vind het ook steeds erger worden en krijg er ook meer klachten bij, maar denk niet dat het nut heeft de verloskundige te bellen. Die zegt toch alleen rust of naar ziekenhuis voor CTG oid. En daar zit ik ook niet op te wachten, als het niet nodig is :p.
    Zo, klaagmodus uit! Sorry.

De wieg krijg trouwens rondom helemaal bekleding :) dus hoeft niet geverfd te worden!

Leuk dat jullie de geboortekaartjes allemaal zo ver af hebben :)! Ben wel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat ;). Wij ontwerpen en drukken ze zelf, omdat we er zo'n 150 nodig hebben (gróte families). Twijfelen nog of we gewoon een groot deel zullen mailen en alleen de oudere zonder email er eentje te sturen, zou zo'n €150-€250 besparen ;).

Vervelend Pleuni! Hopelijk gaan de komende weken erg snel voorbij voor je :), kun je je lekker storten op uitrusten den komst van de kleine. (En strijken :).)

Het kamer ontwerp is op schaal, dus helemaal uitgemeten enzo. De inbouwkast kan niet dicht, maar komt een gordijn voor en het ledikant staat er een stuk van af. Jouw eerste idee past niet :p als het ledikantje recht de kamer in staat, hebben we niet genoeg loopruimte meer. En als het ledikantje tegen de andere muur staat, passen we waarschijnlijk niet meer door de deur naar binnen :p. Maar we gaan nog schuiven zodra het kamertje leeg is en dan zien we wat het beste past :).

20. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gizzie, thanx meid!

Azucena, dan is het bij jullie echt passen en meten.. dan heb je niet veel keuze hoe het staat... maar ik vind het op een tekening toch altijd zo gek kijken zeg maar..als het staat, is het toch weer heel anders he..succes! Komt helemaal goed.
    En ik zou met je werk toch een stappie terug nemen. Het gaat wel om je kindje en natuurlijk om jezelf. Je wilt niet dat jullie kindje te vroeg wordt geboren omdat je toch maar door wilt werken. Omdat je al zoveel harde buiken hebt zou ik toch uitkijken hoor meid... hoe moeilijk die keuze ook is. Denk aan jezelf en jullie kleintje!

Wj bestellen 100 geboortekaartjes denk ik zo.. kost ook veel geld he zoiets..maar ja... het hoort erbij..hihi

Deel Deze Pagina