Gizzie, jij bent gewoon al bijna 37 weken... jeetje zeg! En weet je waarom ik wil dat het bij mij nu snel gaat.. dat de weken omvliegen zeg maar... omdat ik dan steeds verder in de zwangerschap kom en dat vind ik een heel fijn idee.. hihi.. Deze week heb ik eigenlijk niks gepland en doe mijn eigen ding. Woensdag heb ik pas weer iets gepland...en dan ben ik alweer 31 weken..ik denk dat die week wel snel gaat want alle dagen daarna heb ik wat.. en de week erna heb ik ook wel het 1 en ander..en vl heeft vakantie dus gaan we leuke dingen doen... dus hopelijk kom ik heel snel naar die 34 weken...
De afgelopen dagen een beetje vergeten hier te reageren! Sorry. Even over luiers, geloof dat ze alleen vandaag bij trekpleister 1+1 hebben op de new baby van pampers en de rest van de week 2+2 op huggies . Welk goede acties vind ik. Ik heb volgens mij 3 pakken nr 1 dito nr 2 en nog wat nr 3.. Was van plan nog meer bij te halen, als er goede acties zouden zijn. En nu zijn de acties er, maar ik niet . Achja. Ach, Ikke voor je het weet ben je 34 weken! Al helemaal als je zoveel gepland hebt staan . Wat heb je een mooi bescheiden buikje! Succes met de keuze Gizzie! Lijkt me erg lastig.. Vooral omdat ze er zo goed voor ligt . Kan je geen nuttig advies geven behalve dat je moet kiezen waar jullie je goed bij voelen. Hier gaat het eigenlijk af en aan goed. Krijg sinds gister elke dag CTG (want 25 weken ) en daar zijn toch wel nog heel regelmatig harde buiken op te zien. En af en toe zitten er wat vervelende bij. Eventueel krijg ik nog een extra kuur remmers bovenop de remmers die ik nu krijg, mocht het niet beter gaan. Maar die kuur is niet zo goed voor baby's nieren, dus liever niet. Baarmoederhalslengte is een beetje aan het schommelen, was 2.4cm bij opname, zondag was 'ie 2.9cm en eergister was 'ie weer tussen de 2.1-2.4cm. Vind het stiekem best eng, maar hier noemen ze het stabiel . En verder vervelen we ons maar door in de hoop zo snel mogelijk de weken voorbij te zien gaan. Als het goed is krijgen we over 6 dagen weer een nieuw gesprek over het nieuwe beleidsplan, als de kleine dan nog binnen zit, dus ben wel benieuwd! Hoop dat ik dan naar huis mag, want ook al is het MMC hier erg luxe, maar verlang wel naar m'n eigen bed!
Poeh Azucena, wat een spanning allemaal meis. Gelukkig worden jij en de kleine goed in de gaten gehouden. Maar ik kan me voorstellen dat je graag naar huis wilt! Hoe luxe ook, thuis is het allerfijnst. Hou vol meissie, hopelijk blijft jullie beebje nog een paar weekjes zitten. Ik duim voor jullie!
Azucena, heavy lijkt het me allemaal... helemaal omdat je eigenlijk nog steeds regelmatig van die harde buiken hebt. gelukkig is je bmh wel stabiel zoals ze het noemen. En ik kan me voorstellen dat je naar je eigen bedje verlangd. Ik zou het ook verschrikkelijk vinden om zolang in het zh te moeten blijven, maar het is voor julie kereltje op dit moment het allerbelangrijkste dat alles goed in de gaten wordt gehouden. Ik hoop dat de weken omvliegen en je zo aan de 28 weken zwangerschap zit. Dat is toch weer ietsjes verder..en dan zit ik al bijna aan de 34 weken.. hihi... Ik vind het wel prima als het rijtje gewoon echt het rijtje blijft van de zwangere en bevallingen...
@ Ikke, na 30 weken vind ik het echt heel snel gaan. Vliegt voorbij! @ Azucena, jeetje meis. Gelukkig is alles stabiel. Hoop voor je dat het goed blijft gaan. En idd je eigen bedje en lekker thuis zijn is toch het fijnste.
Ik meen laatst gelezen te hebben dat iemand vroeg om meer foto's . Ik zal mijn laatste buikfoto's eens bijvoegen! Het is vooral de laatste twee weken érg hard gegaan qua groei, zal wel door het niks doen komen. Als iemand een tour van de kamer wil in het MMC Veldhoven, roep maar ! Zal eens rondlopen met m'n camera. Het is wel een kamer op de OHC, dus geen bevalkamer (gelukkig). Ben trouwens wel benieuwd of ik hier de 20ste nog lig, dan komt Maxima de boel hier officieel openen geloof ik.. Is wel weer iets om mee te maken! (Als je er al veel van meekrijgt..) Ik lig wel langs de NICU ingang, dus waarschijnlijk zal ik ze wel voorbij zien komen . Verder gaat het hier weer wat minder, veel gerommel in m'n buik. Vooral 's ochtends als de remmers uitgewerkt raken. Maar gisteravond ook een reeks pijnlijke harde buiken gehad werden alleen niet op de CTG geregistreerd, omdat de nop ervan waarschijnlijk te hoog zat m'n baarmoeder is nog niet zo groot.. En maandag inderdaad een groeiecho dat is wel weer fijn, even mogen spieken. Ben benieuwd of ik nog extra mensen mee mag nemen, schoonmoeder en stiefmoeder zijn wel benieuwd naar een echo. (En wie weet is het wel de laatste .) Verder nu leuk the voice kijken! Weer een snelle avond dus . Fijn weekend iedereen!
Pleuni, thanx voor je antwoord. Ik hoop dat de weken hier voorbij vliegen.. haha.. Azucena, wat grappig dat maxima de boel komt openen. Moet je ff zwaaien he.. hihi.. enne je buikje groeit goed zeg. Echt mooi! Ik hoop niet dat het de laatste echo voor je is. Doe rustig aan meid..je manneke moet nog blijven zitten. Anders ben je veel te vroeg mama en dat is niet de bedoeling. Ik hoop echt dat de remmers goed hun werk gaan doen en die harde buiken van jou eens ophouden. Je leeft nu natuurlijk elke dag in onzekerheid... Succes meid en hou je manneke binnen!
Azucena: Wat een mooie buik! Hoop dat ie nog meer tijd krijgt om flink te groeien. Lekker nog je mannetje bij je houden! Je zal je wel kapot vervelen daaro in het ziekenhuis? Is vriend lief nou alles in gereedheid aan het brengen thuis??Leuk dat Maxima komt, doe haar maar de groeten Ikke & Pleuni: Heb wel een hartig woordje gesproken met mijn vriend, dat het zo niet langer kan. Straks na de bevalling kan ik ook een tijdje niks. En nu doet hij ineens poeslief en gaat opruimen stofzuigen.........haha ben benieuwd hoe lang dat duurt Vandaag heeft mijn schoonvader de kamer geschilderd, wow wat is het mooi geworden, althans dat vind ik zelf. Eindelijk heb ik het idee dat er wat vaart in komt. Het word allemaal nu wat echter. Zal er twee foto's bijvoegen. Gizzie, Pleuni en Ikkke zijn jullie kamers al af?
@Azucena, mooie buik! @ Kooten, mooie kleur, is dat oker? Goed dat je er iets van gezegd hebt . Hier is de kamer zo goed als af. Ik wil alleen nog een hemel/klamboe. Koop ik via marktplaats, vind die krengen zo duur! Alleen niemand antwoord op mijn emails haha. Naja, komt nog wel. En qua accessoires moet ik het nog iets opleuken. Ik zal van de week eens wat foto's maken.
Mo wat goed dat je je vriend flink hebt aangesproken.. haha.. hopelijk voor jou blijft hij je heel lang helpen. Yups... het kamertje voor de kids is al een hele tijd af. Zal ook ff bijvoegen... Enne.. mooi kamertje hoor tot nu toe! Vanmorgen hebben vl en ik geshopt.. haha.. nu hebben we echt alles.. behalve de voeding.. maar die haal ik binnenkort wel. Dus nu hoeven we niet meer te shoppen. Hebben nog een slaapzakje bijgehaald, een vestje, en 2 shirts... bij prenatal..shirts van nijntje..zo leuk Hier komt onze babykamer!
Wat een leuke babykamer Ikke!!! En Mo, bij jullie schiet het ook al op! Mooie kleurtjes meis! Ons kamertje is ook af. Ik zal eens kijken of ik van de week nog wat foto's kan plaatsen. We hebben maar een klein kamertje, het past allemaal net . Maar het ziet er wel heeeel mooi uit! Azucena, hele mooie buik meis! Fijn dat je, ondanks dat je in het ziekenhuis ligt, toch zo opgewekt klinkt! Grappig dat Maxima langskomt de 20e! Genoeg te zien die dag . Leuk hè, die Nijntjeshirtjes Ikke! Wij hebben een Nijntje boxpak (maatje 50, zoo schattig), 2 Nijntje rompers (50) en een Nijntje broek en shirt (56). We hebben eigenlijk ook alles compleet, behalve het badje. Die moeten we van de week nog kopen. Had gehoopt dat die misschien in de aanbieding zou zijn in september, maar helaas, haha. Nou, we zijn eruit...het wordt een geplande keizersnee. We willen niet het risico lopen dat er tijdens de bevalling iets gebeurt met ons meisje, terwijl we dat hadden kunnen voorkomen door voor een ks te kiezen. Vind het erg spannend, maar voel me ook opgelucht doordat we die keuze nu hebben gemaakt. Dat betekent dus wel dat ons meisje over zo'n 2 weken geboren gaat worden!!! Hebben jullie ook wel eens twijfels? Of nou ja, geen twijfels over de zwangerschap natuurlijk. Maar meer de angst van 'kan ik het wel'?
Hee! Wat een leuke kamertjes! Mooie lamp Kooten! En Ikke, wat leuk zo die 2 bedjes haha! Hier is het kamertje van ons prinsesje ook helemaal klaar! Er mist enkel nog een baby'tje... Fijn he vandaag, dat warme weer.... Pff....
Thanx meiden, wij zijn ook erg blij met het kamertje. En zeker leuk die 2 bedjes... best gek als ik de kamer op kom dat ik denk.. daar liggen straks gewoon 2 kindjes op de kamer.. wel super leuk en ht komt steeds dichterbij! Gizzie, wat fijn dat je de knoop hebt doorgehakt. En gewoon over 2 weken ongeveer papa en mama...spannend zeg! Ik had daar denk ik ook voor gekozen.. voor een geplande ks als ik in jullie situatie stond. Misschien moeten wij hier ook voor kiezen als de uks in stuit blijven liggen.. we zien wel. Moet zeggen dat ik die angst eigenlijk niet heb van zou ik het wel kunnen? Ik vind het allerspannendste van wanneer zal het gebeuren??? Met die bevalling komt het wel goed... hoelang en hoeveel pijn het ook gaat kosten. Er is nog nooit een kindje blijven zitten
Pleuni: Nou het was de bedoeling dat het een beetje een goud kleur zou worden. Niet helemaal gelukt maar dit komt er aardig in de buurt. We zijn er tevreden mee. Gizzie: Wat fijn dat jullie een beslissing genomen hebben. En ik had denk ik ook voor een ks gekozen. Weet je de exacte datum al??? En twijfels heb ik zeer zeker. Sowieso heb ik redelijke schrik voor de bevalling, ben niet zon hele grote held met pijn dus zie daar heel erg tegenop. Maar verder heb ik wel het gevoel dat ik een goede en leuke moeder zal zijn. Het enige wat mij soms naar mijn keel vliegt is het feit dat je niet meer zo heel wendbaar ben. Ik ben altijd een vrouw geweest die veel werkt, sport en aan het reizen is. En nou word dat allemaal wat lastiger, maar niet minder leuk natuurlijk! Verder gaat het hier wel zijn gangetje, mijn buik begint met de dag meer te groeien. Zal volgende week eens op de weegschaal staan, zal wel schrikken zijn. O ja ik heb de 3d echo verplaatst naar 27 sept. Wilde toch nog een weekje wachten zodat ons mannetje net even wat meer vet in zijn gezichtje heeft. Ikke heb jij een 3d echo laten maken???? Of Pleuni??? Ikke morgen zijn we weer een week verder, doe nu alvast de wave voor ons, want morgen ben ik daar te druk voor Straks zwangerschapszwemmen, doen jullie ook zoiets??? Ik doe dat 2 keer in de week en daarnaast nog 2 keer fitnessen, maar dan wel in een iets lager tempo
Mo, jaaaaaaaaaaa alvast de wave voor ons! Woehoe! Morgen idd gewoon weer een weekje verder... 31 weken voor mij hihi... Nog 7 weekjes te gaan! En ik doe niks aan zwangerschapszwemmen/yoga of wat dan ook. Hier ook geen 3D echo laten maken. We krijgen al meer echo's dan een gemiddeld persoon, en als we een 3D echo laten maken, kost dat best wel wat. Als we niet zoveel echo's zouden krijgen, zouden wij dat ook wel laten doen denk ik... maar in dit geval niet. Even de lijst aanpassen : Uitgerekend 30-09-2012 : Gizzy1983 Meisje 11-10-2012 : Pleuni Jongen 12-11-2012 : Suus14 Meisje 14-11-2012 : ikke175 ( Surprise maar niet voor ons ) 19-12-2012 : azucena Jongen 22-12-2012 : IngridE ( Surprise ) 02-01-2013 : Kooten3 Jongen 09-02-2012 : Linnie83 Meisje 25-03-2013 : Linlala Afspraken 13-09-2012 : Linlala termijnecho bij VK 13-09-2012 : Ikke175 Groei echo + gesprek gyn 13-09-2012 : Pleuni Controle VK 18-09-2012 : Kooten3 verloskundige 19-09-2012 : Linnie83 echo bij de fontys 26-09-2012 : Linlala geslachtsbepaling in Lommel 27-09-2012 : Kooten3 3D/4D echo Bevallen 13-04-2012 : Bloempje1501 van een dochter Jaylin 11-08-2012 : Danielle27 van een zoon Owen
Wave! Morgen ik 36 weken dus dan kom ik nog een keer waven Wij hebben wel een 3D echo laten maken (in Son). Was wel leuk maar ons mannetje wilde niet echt op de foto. Hij had zijn gezichtje in mijn weefsel geboord. Ik had er persoonlijk meer van verwacht. Neemt niet weg dat het super gaaf is om een echt gezichtje te zien! Ik heb trouwens wat foto's op mijn profiel staan, dus als je die wil zien moeten we even vriendjes worden . Ik heb tot 2 weken terug gefitnest. 1 a 2 keer in de week en daarnaast heb ik de afgelopen 10 weken zwangerschapsyoga gehad, wat nu is afgelopen. Nu doe ik dus helemaal niks -.-. Ik wil wel als mijn verlof begint veel meer gaan lopen en fietsen, zo boodschappen doen enzo. Doe nu nog vrijwel alles met de auto, omdat ik ook drukke baan heb etc. Vandaag laatste dag werken! Heb het deze week echt rete druk gehad. Maandag en dinsdag beide dagen van 10 uur gemaakt. Vandaag is dat iig niet de planning . Tot aan de lunch ga ik "echt werken" en daarna moet ik alle administratieve zaakjes regelen (mijn uren schrijven t/m half januari, afmelden bij HR, out of office etc etc).
Wave voor Ikke en Mo!!! En ook voor Pleuni, vandaag laatste werkdag meis!! Woehoe! Mo, 'fijn' dat je iets van de twijfels herkent. Het is nu alweer minder dan vorige week. Het komt met vlagen en ik denk echt dat het met de hormonen te maken heeft.... Ik snap dat je wel een beetje bang bent voor de bevalling hoor. Maar ik denk dat je versteld zult staan van je eigen krachten op dat moment!! Komt helemaal goed meissie. Inmiddels weten we DE datum!! Maar ik twijfel of ik 'm hier neerzet... Jullie mogen het wel weten hoor, maar ik weet niet of ik meelezers heb. We houden de datum verder voor iedereen geheim, zelfs voor onze ouders. Pas als alles achter de rug is, krijgt iedereen een telefoontje . Zal ik jullie even PB'en anders?
Uitgerekend 30-09-2012 : Gizzy1983 Meisje 11-10-2012 : Pleuni Jongen 12-11-2012 : Suus14 Meisje 14-11-2012 : ikke175 ( Surprise maar niet voor ons ) 19-12-2012 : azucena Jongen 22-12-2012 : IngridE ( Surprise ) 02-01-2013 : Kooten3 Jongen 09-02-2012 : Linnie83 Meisje 25-03-2013 : Linlala Afspraken 13-09-2012 : Linlala termijnecho bij VK 13-09-2012 : Ikke175 Groei echo + gesprek gyn 13-09-2012 : Pleuni Controle VK 18-09-2012 : Kooten3 verloskundige 19-09-2012 : Linnie83 echo bij de fontys 19-09-2012 : Gizzie controle gyn 26-09-2012 : Linlala geslachtsbepaling in Lommel 27-09-2012 : Kooten3 3D/4D echo Bevallen 13-04-2012 : Bloempje1501 van een dochter Jaylin 11-08-2012 : Danielle27 van een zoon Owen
pleuni, vandaag laatste werkdagje. wat fijn...en dan echt genieten! gizzie,wat super dat je de datum weet!als je t niet wilt vertellen moet je dat niet doen.en anders ff pb-en...ben wel benieuwd wave!!!!!!!!!!!!!en morgen alvast voor pleuni...weet niet of ik dan hier kom. vl heeft dagje vrij gepakt omdat we naar het zh moeten.. vandaag gewogen en sta nu op plus 13 kilo valt mee he...
Ja gizzie doe maar een pb ben wel benieuwd. En ja de bevalling zal wel goed komen maar heb gewoon heel veel schrik. Vandaag ook even gespiekt op de weegschaal +6,2 hoppa dat schiet lekker op haha. Ikke 13 kilo voor een tweeling is echt weinig of niet?