Mo, oow wat jij bent aangekomen valt ook echt mee zeg! Enne... heb je schrik voor de bevalling? Wat vervelend meis.... Gelukkig duurt het voor jou nog ff maar waar ben je bang voor? Gizzie, thanx voor je berichtje..en je compliment over mijn naam.. haha.. ik heb nu echt ff ontzettende steken links onderin bij mijn lies... bandenpijn.... pff... teveel gedaan zeker
En de box! Foto's zijn een beetje donker zie ik. Kamertje is niet groot, maar alles past er goed in. Ben er heeeeel blij mee!!
Whaaaaaaa ik was jullie kwijt Gelukkig zag ik jullie ineens weer voorbij komen Gizzie wat een super leuk kamertje!! Ik ben ook wel beneiuwd naar DE datum Hier moet ik nog steeds rustig aandoen, Nog steeds veel duidelig en de jongens op bed leggen is eigenlijk ook te veel. Mijn bekken beginnen ook al aardig te vervelen Verder als ik me rustig hou dan gaat het redelijk. Volgende week dinsdag hebben ik de echo op fontys (gaat mijn moeder en haar man mee) en woensdag de 20 weken echo (alleen met mijn mannetje) 31 oktober heb ik nog een 3d echo staan dat ik met alle 3 mijn mannen kan gaan Dus voorlopig nog genoeg echo's @kooten is netjes toch. ik ben nu in totaal al 4 kilo aangekomen.
Hey meiden, wat een leuke kamertjes heb ik voorbij zien komen! Mijn handen beginnen te jeuken als ik die foto's zie.. maar moet nog echt even geduld hebben ben ik bang Manlief gaat dit weekeind de kinderkamer wel in de verf zetten (vorige week zijn er twee muren gestuct). Ik heb vandaag mijn termijnecho gehad bij de verloskundige. Wat was dat leuk zeg! Ons hummeltje was ontzettend aan het bewegen, prachtig om te zien. Tevens het hartje mogen horen, was erg speciaal. Verder is mijn termijn nu precies vastgesteld en volgens de metingen zou ik vandaag 12+1 zwanger zijn. Twee dagen later dan ik dacht, maar evengoed een mijlpaal! Linnie, heel veel plezier met al die echo's Heb bij mijn verloskundigenpraktijk vandaag ook een oproep van de Fontys in mijn tas gestopt, straks meteen een mailtje sturen. Ikke, hoe is jouw afspraak vandaag verlopen? Ik heb de volgende echo over twee weken in Lommel. Geslachtsbepaling! Ben super benieuwd
Uitgerekend 30-09-2012 : Gizzy1983 Meisje 11-10-2012 : Pleuni Jongen 12-11-2012 : Suus14 Meisje 14-11-2012 : ikke175 ( Surprise maar niet voor ons ) 19-12-2012 : azucena Jongen 22-12-2012 : IngridE ( Surprise ) 02-01-2013 : Kooten3 Jongen 09-02-2012 : Linnie83 Meisje 27-03-2013 : Linlala Afspraken 13-09-2012 : Ikke175 Groei echo + gesprek gyn 13-09-2012 : Pleuni Controle VK 18-09-2012 : Kooten3 verloskundige 19-09-2012 : Linnie83 echo bij de fontys 19-09-2012 : Gizzie controle gyn 26-09-2012 : Linlala geslachtsbepaling in Lommel 27-09-2012 : Kooten3 3D/4D echo 02-10-2012 : Linlala intake verloskundige Bevallen 13-04-2012 : Bloempje1501 van een dochter Jaylin 11-08-2012 : Danielle27 van een zoon Owen
Mooie box gizzie! Volgens mij dezelfde als wij hebben alleen hebben wij een grijze. Leuk kamertje ook! Voor jou is het nu helemaal spannend, nog maar 17 dagen! Wow... Ik begin alles nu toch best zwaar te vinden met mijn 31/32 weken, ben veel moe en bukken enzo doet pijn, ook veel last van harde buiken. Getsie. Maar, alles voor een heel mooi meisje ! @echo's.. Ik krijg er volgens mij nog maar eentje, vanaf de 20 weken. Liggingsecho volgens mij. Eens navragen volgende x.
Gizzie, mooi kamertje! Ik kom eventjes mijn verhaaltje doen. Ik weet niet hoevaak ik hier nog zal komen, aangezien ik niet weet hoe het zit met internet. Vandaag had ik een afspraak in het zh... de echo was niet zo goed als gehoopt. Kindjes lopen erg achter in groei en wordt steeds meer. Buigen echt af van de onderste lijn. Morgen vroeg wordt ik opgenomen en waarschijnlijk kom ik ook niet meer thuis... hoogstens voor een dagje of weekend mits het goed gaat, maar daar moesten we niet vanuit gaan... Een hele domper maar ja... wat beter is voor de kids dat moet gebeuren...
Verdorie Ikke, wat een vervelend nieuws meid. Maar natuurlijk moet je doen wat het beste is voor je kindjes. Ik wens je heel veel sterkte, maar ook heel veel geluk. Hopelijk kunnen de kindjes de komende weken nog wat groeien en gaan ze alsnog gezond ter wereld komen! Knuffel!
Ikke: Wat vervelend! En nu dan?? Hopen ze met absolute rust dat de baby's dan beter gaan groeien? Ik hoop dat je ons ook vanuit het ziekenhuis een beetje op de hoogte kan houden. Lieverd heel veel sterkte! Linlala: Fijn dat de echo zo goed was! 12 weken vond ik echt een mijlpaal. Volgende afspraak geslachtsbepaling, spannend! Heb je zelf een voorgevoel??Fontys is erg leuk om te doen, ik ben er nu 3 keer geweest. Gizzie: Bedankt voor je PB, spannend! Leuk kamertje, echt heel schattig en lekker knus. En ook zo lief al die kleertjes die daar wachten op jullie kleine meid. Suus: Doe rustig aan meid. Heb jij geen leuke buikfoto?? Linnie: Over mijn gewicht maak ik me niet zoveel zorgen, ik zie het allemaal wel. Vanmorgen was er opeens weer 6 ons af dus we zien wel.
Thanx dames, Lin, wat fijn dat de echo goed was. En 12 weken is zeker een mijlpaal. Mo, ja dat hopen ze idd...dat de kindjes dan veel beter gaan groeien. Dan stroomt het bloed beter door de placenta en hopelijk doet dat de kindjes goed. We zullen zien.. Geen idee hoe en wat.. elke dag CTG en misschien longrijpers hoor ik al van andere. Ik probeer jullie zeker op de hoogte te houden als het gaat met wifi of wat dan ook. Ik doe mijn best Iedereen heel veel succes... En tot snel!
Oh Ikke, wat vervelend meissie . Maar alles voor de beebjes inderdaad. Hopelijk groeien ze de komende weken nog goed met volledige bedrust van mama. Heel erg veel succes lieverd! Hopelijk heb je toch internet, zodat we je nog een beetje kunnen volgen. Dikke knuffel!!
Ikke, heel veel rust toegewenst! Kooten, ik zal morgen een buikfoto plaatsen! Vanavond lekker met manlief wezen zwemmen... Net terug en dus moe! Welterusten...
@ Gizzie, leuk kamertje! @ Ikke, bah wat balen. Hou goed je rust en ik hoop dat de kleintjes nog lekker gaan groeien. Heel veel sterkte en succes gewenst. Ik heb gisteren controle gehad. Alles was prima. Hoofdje ligt al vast in mijn bekken, maar hij gaat nog wel verder indalen. Vanochtend intake kraamzorg gehad. Was allemaal wel prima. Uitleg gekregen over de gang van zaken en een hoop foldertjes. Morgen ga ik de klossen en een po halen. Het gaat echt hard zo die laatste weken! Nu dat ik alleen thuis zit ben ik er veel bewuster mee bezig en komt het zo dicht bij!!
Dank je Pleuni! Fijn dat alles goed was met jullie kleintje en dat zijn hoofdje al vast zit in het bekken! Nu alleen nog wat verder indalen en dan is hij er klaar voor . Jaaaaa, komt nu echt dichtbij meis! Nog even een paar weekjes intens genieten van je mannetje in je buik ♥.
Ff kort...2u ctg gehad.dit was prima.nu rust houden...over een week een echo,dan weten ze of de rust goed gaat.mag gelukkig nog wel lopen over de gang en naar de wc..
Hallo dames! Ik kan geen buikfoto vinden zo 1,2,3. Maak er ook niet iedere maand een zoals een aantal doen.. Beetje jammer, maar goed. Wel een foto van ons kamertje Wooo pleuni, wordt spannend!!! Zo leuk... kan niet wachten!
Ikke, fijn dat de ctg goed was meis!! En nu 'fijn' met de beentjes achterover, boekje/tv/iphone erbij en relaxxxxxx. Hopelijk groeien de beebjes flink in een week! Knuffel! Suus, supermooi kamertje!!