Ikke fijn dat de VRT goed was. Hopelijk groeien de kleintjes goed. Suus wat een super lief kamertje. pleuni spannend de laatste loodjes donderdag ben ik bij de bedrijfsarts geweest en ben tot mijn verlof afgekeurd. Dat wordt nu dus een lange zit tot de kleine er is.
Suus: Wat een super lief kamertje! Linnie: Fijn dat je nu wat rust hebt, ff geen werk maar jij en de kleine in je buik. Probeer maar goed uit te rusten want zo ging het niet langer! Linlala: Hoe is het met jou in het ziekenhuis??? En ikke????? Danielle: Waar blijf je nou???? Hoe is het met Owen. Gaat het goed met jullie beiden????
Linnie, denk dat het goed is meis. Nu kun je je volledig focussen op je zwangerschap en je gezin. En op je eigen gezondheid! Kooten, hoe gaat het met jou meis? Morgen 25 weken!! Ikke, ben ook heel benieuwd hoe het met jou en de beebjes gaat! Met mij gaat het goed verder. Afgelopen weekend heeft manlief zijn kluswerkzaamheden eindelijk afgerond. Sinds de posi test eind januari is hij elk weekend bezig geweest met klussen in huis, om maar zoveel mogelijk af te hebben voordat ons meisje komt. Aankomend weekend gaan we alleen maar leuke dingen doen samen en nog even genieten van ons tweetjes ♥. En daarna is het echt aftellen!
He Gizzie Hier gaat het goed hoor, heb wel nog steeds met vlagen veel last van die ischias, maar verder mag ik niet klagen. Vanmorgen bij de VK geweest en alles was goed. Kleine man beweegt ook heel veel dus wist ook wel dat het goed gaat daar binnen Net even een hotelletje geboekt samen met mijn zusje. We doen dat wel vaker samen als zussen. Dus nu nog maar even snel een hotel aan zee geboekt voordat straks die kleine er is. O ja en vriendlief en ik hebben een weekje center parcs geboekt voor in maart. Onze eerste vakantie met zijn 3en. Heb er nu al zin in, al duurt het nog wel even Ja meid voor jou word het echt aftellen........begin je langzamerhand niet de zenuwen te krijgen?
Fijn dat alles weer goed was bij de VK! Wel vervelend dat je af en toe nog last hebt van je ischias. Gek is dat, heb er totaal geen last meer van! Tussen week 24 en 30 heel erg, maar sindsdien werd het steeds minder en sinds ik verlof heb, helemaal niet meer! Gelukkig maar. Hopelijk wordt het bij jou ook steeds minder. Oh, wat leuk zeg! Nog even wat zus quality time voordat jullie kleine mannetje komt. En leuk dat jullie Centerparcs hebben geboekt! Gaan wij ook doen volgend voorjaar (fijn hè, die kortingsbonnen ). Heb er nu al zin in. Nou, valt wel mee eigenlijk. Ik verheug me vooral op aankomend weekend. Echt nog ff wat tijd en aandacht aan elkaar besteden. De laatste paar weken werd er echt elke dag geklust in huis, zelfs doordeweeks vaak tot 00.00 uur. Mannetje is ook helemaal op nu... Nog even een weekend van elkaar genieten (heeeeel veel uitslapen , biosje, lekker eten, veel knuffelen ♥, en dan denk ik dat de zenuwen vanaf maandag wel toe gaan slaan, haha.
@kooten: klinkt goed die vakanties. Geniet ervan. @gizzie: geniet ervan van het weekeind. Is ook belangrijk samen dingen doen. Bedankt voor de lieve berichtjes. Het al thuis moeten zitten is ook beter voor mij, maar nog wel moeilijk te accepteren. Gisteren bij de Fontys geweest. Was erg leuk om zo v lang naar de kleine meid te mogen kijken. Ze was volop aan het bewegen. En ging met haar kaken op en neer.
Aaah, wat leuk Linnie! Zo te horen hebben jullie allemaal betere ervaringen met de Fontysecho dan ik. We hadden een slecht echoapparaat en twee meiden die echt helemaal niks wisten. De juf deed het wel even voor...heb er twee dagen buikpijn van gehad. Met al dat gepor. Bijna op de helft Linnie! Waaaave!
Gelukkig geen buikpijn. De docent duwde wel hard. De leerlingen waren heel lief en legde alles uit. Was wel fijn. En ook nog even bevestiging gehad dat het een meid is . Jammer dat jij slechte ervaringen heb. Hoop dat de komende 20 weken sneller gaan
Gizzie: Ja heerlijk center parcs. Al weet ik niks van kortingsbonnen, hahaha. Wij hebben de volle mep betaald. Naar welk park gaan jullie? Wij naar het Heijderbos. Jullie aankomend weekend ook nog even genieten van elkaar voordat jullie meisje komt. Vandaag is de babykamer geleverd, zooooooo leuk! Kan niet wachten tot dat alles staat en ik kan beginnen met inrichten. Vriendlief heeft wel de box opgezet, we hebben voor een ronde box gekozen. Als alles af is zal ik eens een paar foto's maken. Morgen gaan mijn vader en vriend de rest in elkaar zetten. ps het is zo maar stil hier op het forum........
Zeker stil hier! Oh, hahaha. Bij de Felicitasbox zat een kortingsbon van 40%. En bij Prenatal hebben we ook 2x een kortingsbon van 40% ontvangen (als je 100 euro of meer besteedde). Scheelt toch veel! Ik weet nog niet naar welk park we gaan. In elk geval niet te ver weg. Misschien ook wel Limburg, altijd leuk! Wat leuk dat jullie kamertje binnen is!! Paps en opa kunnen aan de slag vandaag . Ben heel benieuwd naar het resultaat!
Hallo allemaal, Ik heb idd ook zo'n kortingsbon. Vond t toen ik keek alleen nog heel best duur hoor. 900 voor 6 pers en dan 3 dagen geloof ik. Gisteren intake kraamzorg geweest. Waren toch nog wel een aantal puntjes waarvan ik nog niet op de hoogte was. Weer wat geleerd. Verder hier alles prima. Het wordt steeds zwaarder nu, logisch. Snel moe, lastig 'bewegen', veel plassen, standaarddingen. Maar niets extreem vervelends zoals ischias ofzo. Sterkte daarmee! Vandaag nog wat uurtjes werken, volgende week nog wat en dan verlof! Hmm..
Goedemorgen dames Wanneer zijn jullie eigenlijk echt serieus gaan rondkijken voor een babykamer? Hoor wel eens verhalen over belachelijk lange levertijden .. Maar het is mij evenmin niet helemaal duidelijk wanneer ik een kamertje besteld moet hebben. Afgelopen weken al wel druk bezig geweest met de muren van het kamertje; alles is gestuct en gewit. Nog genoeg te doen op die kamer, want hij is - zeker voor een babykamer - belachelijk groot. Verder afgelopen week gesproken met de ZuidZorg en me aangemeld voor kraamzorg. Weer iets wat ik af kan vinken op mijn eindeloze lijstje
Jammer dat ik die kortingsbonnen dan weer niet gezien heb, hahaha. Linlala: Wij zijn rond de 12 weken eens gaan kijken voor een kamertje en hebben hem rond de 15 weken besteld. De levertijden vallen wel mee. Al heb ik slechte ervaringen met babydump. Al een keer niet kunnen leveren, onze klamboe doorverkocht. En nu zijn mijn vriend en vader de commode in elkaar aan het zetten en ontbreken er 3 onderdelen. Dus die moeten weer nageleverd worden, en staat de babykamer dus weer niet in elkaar vandaag. Hoop dat het bij andere anders gaat.
Toen wij de meubeltjes aanschaften was ik volgens mij nog geen 20 weken zwanger, ook rond de 15 ofzo. Dan kun je nog lekker alles zelf doen enzo. Moet er niet aan denken dat ik nu nog alles in elkaar moet zetten e.d. Ons kamertje is van een ander kindje geweest dus geen levertijd
Dames,ff korte update.hier alles goed.kindjes doen t goed.gisteren flow meting gehad en zag er goed uit.kr voor de rest niet veel mee maar komt na de bevalling wel weer...hihi...hopelijk alles goed met iedereen?
@ Meubeltjes aanschaffen, denk dat ik al voorbij de 20 weken was. Daarvoor hebben we wel al een keer rond gekeken. Wij hebben wel een showroom model, dus konden het een week later ophalen. @ Ikke, fijn dat alles goed is! Goed je rust houden hoor . Hier ook alles prima. We krijgen deze week een nieuwe keuken. Nu is de keuken dus leeg en staat er alleen een koelkast en een combi. Is nogal behelpen met eten enzo dus . Ook moet ik buiten afwassen aan de tuintafel. Afgelopen do-vr hebben vriend en ik het plafond in de keuken geschilderd. Was nog een flinke klus, zijn van die schrootjes dus met kwast en roller aan de slag. Ook een kozijn meegepakt. Kan niet wachten tot donderdagavond. Dan moet de keuken er in zitten en kan ik eindelijk alle zooi die nu in de kamer staat gaan inruimen en is alles weer opgeruimd .
Thx voor de tips dames. Inmiddels ook via Marktplaats een aantal kamertjes bekeken, maar helaas zat dé kamer er nog niet tussen. Zaterdag ga ik naar een grote babywinkel in Tilburg, ben erg benieuwd. Verder gisteren een geslachtsbepaling gehad in Lommel, was erg leuk. Enne, het wordt een meisje Pleuni, veel plezier met de keuken vanavond!
@pleini en dan kan jij bevallen @linlala. Wij hadden met 10 weken al de kinderkamer in huis. Babyplanet ging toen over verhuizen. Dus moesten er showroom model gelijk meenemen. Hebben hem toen voor een prikkie gekocht En leuk een meid. Dat wordt flink shoppen. Hier hangt de kast al vol hahaha
Dames,we zitten alweer in oktober.gaat snel he.hoe zou t met gizzie zijn?hier verder alles een plekje kunnen geven.de kids groeien niet maar verder is alles goed.dus wij kunnen nu alleen maar afwachten en hopen dat de kids nog een tijd kunnen blijven zitten.kort berichtje maar we weten het verloop van de zwangerschap niet.de kids redden zich wel.daar gaan we vanuit maar is toch afwachten hoe en wat...
Ikke, wat vervelend dat je kindjes nu niet groeien .. Maar ze zitten vast goed bij jou .. Zal in ieder geval duimen dat ze nog even in je buik blijven zitten. Ik begrijp dat het spannend is, maar van het positieve uit blijven gaan. Knuffel! Hier inmiddels de babykamer uitgezocht. Het is onderstaande kamer geworden. Strak, met enigszins een landelijk tintje door de 'vakken'. Moet eerlijk bekennen dat ik eigenlijk maar weinig écht leuke kamers (niet duurder dan 1000) heb gezien. Verder vandaag super gaaf laminaat gekocht voor de bovenverdieping. Laminaat wat er lag was niet helemaal mijn smaak. En als we dan toch bezig zijn Gisteren intake gehad bij de VK. Uitslagen bloedonderzoek tip top in orde, evenals de rest. Nog even het hartje van ons meisje mogen luisteren Eind oktober weer op controle en op 2 november hebben we de 20 weken echo in het diagnostisch centrum. Zal blij zijn als we die achter de rug hebben en ik 'zeker' weet dat alles goed is met d'r. Tot slot; ik groei! Broeken zitten al niet meer lekker. Morgen even op jacht naar een positiebroek. Nieuwe BH's zijn eigenlijk ook (WEER!) welkom .. Hoe is het met de andere dames? Het is hier zo rustig!