Zwangere meiden omgeving Eindhoven

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jeetje mv 4, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    Heb ook al een tijdje niets geschreven hier.

@ Linlala, mooi kamertje.

@ Lovely, geniet ervan!

@ Linnie, zo hé die 20 weken echo. Wat een bitch idd. Ik had bij de combinatie test echt een hele aardige vrouw daar. Zie je maar weer dat het zo veel kan verschillen...

@ LaVitaBella, welkom!

@ Ukkie, welkom!

@ Kooten, super foto's!

Hier gaat het wel goed. 39 weken gepasseerd :D. Ik heb eigenlijk niet echt last van voorweeën etc. Af en toe wat krampen, steken in mijn ribben en wel vaak harde buiken. Maar goed, ik mag echt niet klagen. Slapen gaat de laatste tijd weer wat beter. Ik vind het nu toch wel spannend worden hihi.

2. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Spannend pleuni. Echt het eind in zicht. Kijk er zo naar uit.

3. lovely13

lovely13 Actief lid

4 okt 2012
    140
    0
    0
    brabant...
    Pleuni... t kan elk moment gebeuren.
    benje er helemaal klaar voor? Hahaha toi toi alvast. dat je maar een turbobevalling mag hebben x

4. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik ben er helemaal klaar voor :).

Babykamer is af (heb foto's in mijn album gezet), wiegje staat in de slaapkamer, heb alles in huis denk ik. Dus hij mag komen! Al denk ik dat hij een weekje langer blijft zitten. Vind ik ook niet erg. Vermaak me nog steeds wel :).

5. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Heerlijk dat je nog zo geniet

6. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    Pleuni, veel succes met de bevalling!

Ik heb maar even een abonnement genomen op dit topic, was het alweer kwijt:) Mijn echo was goed, het hartje klopte en de termijn klopte ook precies:D Maar dat kon ook bijna niet anders met de IUI, wist precies wanneer mijn eitje is gesprongen.

7. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    He meiden!

Daar ben ik dan eindelijk...;). Ik ben tegenwoordig blij als ik 5 minuten voor mezelf heb, haha.

Op 26 september is onze prachtige dochter Iza Louise geboren! ♥ (roepnaam Iza). De keizersnee is goed gegaan, en ze had meteen een goede start.

Daarna 4 dagen in het ziekenhuis verbleven samen. We hadden een eigen kraamsuite dus het kon niet beter!

Helaas loopt de borstvoeding niet zoals ik had gehoopt. Door de keizersnee komt de melkproductie amper op gang. Het aanleggen wilde ook niet lukken. Het duurt lang voordat mijn melk naar voren komt (toeschietreflex) en ons meisje heeft niet het geduld om daarop te wachten. Dus, baby overstuur, mama overstuur, en dan lukt het helemaal niet meer. Heb een kolf gehuurd bij de thuiszorg en ben nu nog aan het kolven, maar mijn melkproductie wordt steeds minder. Ze krijgt nu een combinatie van kunst- en borstvoeding, maar zodra manlief weer gaat werken ga ik volledig over op de fles. Het kolven kost zoooo veel tijd en energie. Dat ga ik niet volhouden als ik alleen met haar ben. En de fles gaat gelukkig hartstikke goed.

We zijn zo verliefd op haar! Vanaf het moment dat ze is geboren, voelde het meteen vertrouwd. Sinds een paar dagen kijkt ze ons écht aan met haar mooie grote kijkers, en mijn hart smelt dan echt ♥. Huilen doet ze amper, ze is heel tevreden.

Ik zal van de week een fotootje in mijn privealbum zetten. We moeten de foto's van de camera nog overzetten op de laptop.

Dikke knuffels voor jullie en tot snel weer!!

8. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gizzie! Gefeliciteerd!
    Fijn dat het zo'n tevreden kindje is...
    Geniet er maar lekker van!

Hier is mijn verlof vorige week ingegaan en ik vind er niet veel aan eigenlijk. Ik doe veel in t huishouden dus huis is al schoon. Houd alles netjes bij dus geen grote schoonmaak noodzakelijk haha!

Enja, manlief is gewoon werken en ik verveel me nogal... Help!
    Haha.. Ik zet maar weer een filmpje op!

9. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gizzie gefeliciteerd met jullie dochter!nu lekker genieten.jammer dat de bv niet zo gaat als gehoopt.

lovely je bent terug!welkom..hihi...

Pleuni,t komt nu echt dichtbij voor jou he...spannend!!! :)

Hier nog steeds in t zh..verder gaat alles wel prima.
    ik ben nog niet bevallen...hihi...als t zover is lovely,zul je t wel van kel horen...hihi...
    Maar dan aub geen namen hier neer zetten :)
    Komt allemaal goed!
    tot snel weer dames!sorry dat t zo‘n kort berichtje is...

10. lovely13

lovely13 Actief lid

4 okt 2012
    140
    0
    0
    brabant...
    Gizzy!! Gefeliciteerd met de kleine meid! heerlijk he om zo'n wondertje in je armen te hebben! Fijn dat alles goed gaat! En dat BV herken ik.. Hier kwam het ook niet opgang. Voornamelijk omdat ze veel afviel en ik niet zag hoeveel ze binnenkreeg. Waarschijnlijk maakte ik ook niet genoeg aan want kolven was ook geen succes! De flesjes maakte me een stuk gelukkiger! geniet ervan ben benieuwd naar de foto van kleine meid! IKKE succes met de laatste loodjes! We zien het wel als het zover is! en natuurlijk geen namen !
    SUUS genieten van je verlof.. voor je het weet is het weer voorbij hahaha...

11. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    Gizzie gefeliciteerd met jullie dochter!! Jammer van de bv, maar fijn dat jullie zo van elkaar kunnen genieten :D.

Suus, geniet van je verlof. Soms even lastig om te bedenken wat je moet gaan doen idd. Opeens zo veel tijd :).

Ikke succes nog. Vermaak je je wel een beetje in het zh?

12. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Gizzie gefeliciteerd met je kleine meid. Geniet ervan.

13. kooten3

kooten3 Actief lid

22 dec 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pleuni: Het schiet zeker al op voor jou! Eindelijk jullie mannetje in jullie armen!

Gizzie: Gefeliciteerd met de geboorte van Iza!!!!! Lekker genieten van jullie kleine meid.

Hier gaat het maar matig de laatste dagen, veel last van mijn bekken en mijn buik ontploft bijna! Heel vaak harde buiken en gewoon vaak misselijk, alsof al mijn eten heel hoog zit de hele tijd. Morgen naar de verloskundige dus zal het daar eens bespreken.
    Vriendlief en ik hadden wat te vieren gisteren dus heeft hij heel lief een 2de 4d echo geregeld voor mij omdat ik dat zo graag wilde! Nu mogen we de 19de naar Lommel! Eens een ander bureau proberen. Zij schijnt nogal goed te zijn. Was natuurlijk door het dolle heen!!! Nog een keer naar ons mannetje kijken!!

14. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoor idd ook goede dingen over Lommel!

15. Linlala

Linlala Actief lid

27 feb 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Joehoe dames!

Ukkie, leuk om je nu hier tegen te komen ;) Super dat de echo goed was! Bijzonder hé, om zo'n hartje te zien knipperen!

Gizzie, van harte met de geboorte van je dochtertje! Nu fijn de genietmodus aan .. Je hebt het verdiend!

Kooten, wat vervelend dat het even niet meezit .. Wat zei de verloskundige ervan? Ik hoop dat het gauw weer beter gaat .. tot dan maar even rustig aan doen.

Maar meid, wat een leuk cadeautje! Wij hebben onze geslachtsbepaling in Lommel gedaan en ik was erg te spreken over haar manier van werken. Ze neemt echt de tijd voor je en is naast vriendelijk ook erg professioneel.

Hier inmiddels de 16 weken gepasseerd. Moet momenteel erg wennen aan de veranderingen aan mijn lichaam. Voel me gigantisch en pas geen van mijn broeken meer. En de positiekleding is erg prijzig .. maar afgelopen week gelukkig bij de H&M een mama jeans in de uitverkoop kunnen bestellen voor €15,- :)

Verder gaat het goed. Af en toe wat steekjes/trekkingen in mijn buik, maar ik heb daar verder weinig last van. Vermoeidheid begint iets af te nemen, merk wel dat het scheelt als ik gedurende een dag zorg dat ik lekker bezig blijf.

Tot slot nog steeds aan het aftellen tot de 20 weken echo! Morgen nog drie weekjes :)

Foto is van eergisteravond!

Bijgevoegde bestanden:

16. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik weet niet of jullie het al ergens gezien hebben maar Ikke is bevallen van 2 meiden!

17. Linlala

Linlala Actief lid

27 feb 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Zag het op FB. Leuk hé :D Hopelijk komt er snel een fotootje voorbij!

18. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Ikke: weet niet of je het nog lees, maar super gefeliciteerd met je dochters. Is alles goed gegaan en hoe gaat het met jou en de meiden??

linlala: wat een mooi bescheiden buikje zeg.

19. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    @kooten doe rustig aan meis

20. kooten3

kooten3 Actief lid

22 dec 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja heb haar op facebook. De meiden doen het na omstandigheden goed las ik.

Linlala: Nou wat ben jij gigantisch.....hahaha. Ik had dat ook rond die tijd, voelde met net een olifant terwijl dat allemaal wel mee viel. Ben zo benieuwd in Lommel, tel de dagen af! Eindelijk weer lekker ons ventje zien.
    Gelukkig was alles goed bij de verloskundige, mannetje lag helemaal dwarm, maar bloeddruk en hartje waren goed.
    Over 2,5 week de groeiecho, ben zooooooo benieuwd want volgens mij is ons mannetje aan de kleine kant. Wat betreft de bekkeninstabiliteit heeft ze me wat tips gegeven, meer kon ze niet doen.

Deel Deze Pagina