Zwangere meiden omgeving Eindhoven

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jeetje mv 4, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Zo Ikke, jij zult in elk geval geen vitamientjes tekort komen, hihi ;). Fijn dat jullie weer een uitgebreide check-up hebben gehad gisteren! En wat heerlijk dat jullie twee hartjes hebben horen kloppen!! ♥. Ik vind tweelingen echt heel bijzonder. Ik hoop ook altijd stiekem dat wij bij een eventuele 2e kindje een tweeling mogen krijgen :). Lijkt me geweldig!

Goed dat je je huidige werk hebt stopgezet meis. Hopelijk kun je nu wat administratief werk gaan doen. En misschien inderdaad wel helemaal stoppen met 28 weken. Maar goed, dat duurt nog even! ;)

Suus, gezellig dat je mee komt kletsen! Ik vind het ook prettig dat we met niet zoveel zijn hier. Heb een poging gedaan om met september mama's mee te kletsen, maar dat hield ik niet bij. En ik vond het ook wat onpersoonlijk allemaal. Ik kom uit Veldhoven! Haha, de vette hap herken ik! De eerste 12-13 weken had ik daar ook zo'n zin in... Er zijn aardig wat frikandellen verorberd die weken :D. Nu heb ik dat niet meer zo eigenlijk. De schijf van vijf probeer ik 6 dagen per week aan te houden. Maar op zaterdag is het tijd voor lekkere dingen!! Haha.

Mo, fijn dat het goed gaat meis! Gelukkig heb je nog niet hoeven overgeven. Op tijd iets kleins eten helpt meestal.

Babystuff: wij hebben het kamertje, box en de kinderwagen ook besteld bij de babydump (eind maart). Onze babykamer is niet heel groot, en de kast mag bijvoorbeeld niet breder zijn dan 1.10m. We hadden het perfecte kamertje gevonden! De Celine van Bopita. En nu belden ze gisteren van de babydump: 'mevrouw, we hebben een hele vervelende mededeling voor u'... Kamertje is niet meer leverbaar. Verdorie (ik druk me zachter uit dan gisteren ;)), daar baalde ik flink van zeg. Dat hadden ze 6 weken geleden toch ook wel kunnen weten? Nu kunnen we morgen weer op zoek naar een andere kamer. Maar eerst de echo!

2. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

7 jan 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    Jeetje Gizzie, wat vervelend dat de babykamer niet meer leverbaar is, zag dat hij op verschillende andere websites/winkels nog wel te krijgen is, als jullie die echt het mooiste vinden zou ik daar wel voor gaan. Is trouwens wel een erg leuk kamertje! Heel veel succes met de echo morgen!!!

Oh ja, vergat ik net... we zijn uit de namen! Zowel jongens- als meisjesnaam en ik heb geen concessies hoeven doen, manlief wel :eek:)

3. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Wat goed dat jullie eruit zijn!! Knap hoor, zover zijn wij nog niet, haha. Ben benieuwd hoe jullie nieuwste spruitje gaat heten :).

Ja, op internet zag ik de kamer ook nog staan. Maar ik koop dit soort dingen liever niet online, en hij staat hier in de regio nergens te koop in een winkel (babypark, van asten, prenatal). Dus denk dat het toch een ander kamertje wordt bij de Babydump. Op hun site vind ik de Bopita Genova White er heel mooi uitzien. Ben benieuwd hoe die er morgen in het echt uitziet.

Dank je! Jullie horen het morgen of zaterdag (ik denk zaterdag, want we moeten morgen nog veeeeel doen ;)).

4. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!
    Zo heb net de 1e lading medicatie achter de rug. Eerst ijzertablet, daarna foliumzuur en daarna de mama capsule...bleh... moest er bijna van kotsen.... :) pillen innemen vind ik echt zo verschrikkelijk, al leer ik het steeds meer :D Vandaag nog 2 dosis ijzertabletten en dan heb ik het weer gehad. Morgen begint die ellende opnieuw.

Gizzie, ik zal idd geen vitamine tekort krijgen met al die medicijnen. Blij ben ik er niet mee met die dingen innemen maar goed. Zoals Jackey zegt... het is voor een goed doel ;) En wat super balen dat het babykamertje niet meer geleverd kan worden. Ik zou idd ook verder zoeken naar die kamer. Ik heb hem nog niet bekeken maar zal het snel eens doen. En spannend zeg morgen!!! De echo!!!!!!!! Echt super. Hopelijk is alles goed met de kleine en krijgen jullie het geslacht te weten.

Jackey, ja die enkele bugaboo is idd niet zo mooi maar gelukkig zal hij bij ons dubbel zijn :) Er is wel wat verschil met de normale bugaboo en de twin. Mijn vriend vond die kleine wielen van de normale bugaboo wel interessant, maar die rem aan de zijkant vond hij vreselijk. Die moest benenden zijn want dat is beter. Verder vond hij hem wel heel leuk maar hij wilde de maxi cosi mura 4, maar nu we een tweeling verwachten toch maar weer naar de bugaboo gaan kijken. En de twin heeft geen kleine wielen, en de rem beneden! Dus deal was zo gemaakt ;) nu nog de kleur uitzoeken. Zijn een beetje aan het twijfelen tussen rood, blauw of zand ( allemaal met zwarte bak ) En idd.. die kast van de kamer milk is ook niet mooi. Als we echt nog een kast nodig hadden hadden we wel een andere gekozen. En wat cool dat jullie ook uit de jongensnaam zijn! Nu ben ik eigenlijk wel nieuwschierig of het een naam uit het lijstje is wat ik heb gestuurd of toch een andere... ;) hihi...

Dames, wij hebben een speelkleed besteld voor de ukkies en die is gister binnen gekomen! We zijn er zo blij mee... nu nog wachten op de luiertas... als het goed is komt ie vandaag. Ze zeiden gister of vandaag dus hopelijk komt ie ook daadwerkelijk vandaag.
    Mijn moeder gaat trouwens over 2 weken mee naar de echo. Die had gevraagd of ze mee mocht. Nou ja.... voor deze keer dan... hihi... Hebben jullie je moeder een keer meegenomen en zijn jullie dit van plan? Mijn vriend gaat evengoed mee hoor.... Ik denk.... ik zal maar een beetje mee werken vanuit mijn kant. Ze wil heel graag bij de bevalling zijn, maar daar ga ik toch echt niet in mee.... lijkt me verschrikkelijk...hihi...

5. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Wat leuk dat het speelkleed binnen is! Ik zelf vind de 1-persoons bugaboo ook niet zo heel mooi. Vind de voorwieltjes niet zo mooi. Weet niet hoe een twin bugaboo eruit ziet, maar zo te horen een stuk leuker dan de 1-persoons! Kleur is lastig hè. Wij hebben gekozen voor walnutbrown kleur. Zwart is zo zwart vind ik. Vond de roze en de blauwe superleuk, maar ja, wel een beetje geslachtsgebonden. En rood is niet echt mijn kleur...

Nee, wij nemen geen ouders mee naar onze echo's. Lekker met z'n tweetjes! Mijn moeder vraagt er zelf ook niet naar gelukkig ;). Weet niet wat ik dan zou zeggen. En bij de bevalling moet ik daar al helemaal niet aan denken! Just me, manlief en de VK. Publiek genoeg vind ik :D.

6. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja het is echt een super leuk speelkleed. Is van Taf Toys. 1.50m bij 1m. Echt groot genoeg voor 2 hummelkes :D
    De bugaboo twin heeft qua postuur hetzelfde zeg maar, alleen dan 2 wagenbakken etc, alleen de wielen en remmen zijn anders. Ziet er idd wel anders uit. Bij de babydump staan ze ook. En op de site kun je ze ook goed zien. De walnut brown van maxi cosi wilden wij ook. Wij willen nu misschien die kleur in de auto stoeltjes, maar moeten we volgende week ff gaan kijken.

Mijn moeder heeft mij wel gevraagd of ze mee mag. Voor een keer vind ik dat niet erg. En ze gaat volgende week mee naar de babydump als mijn vriend en ik de spullen gaan kopen ( mijn ouders betalen de kinderwagen dus ze wilde wel graag mee ) ook wel begrijpelijk... hihi... wel luxe hoor... We hebben al gezegd dat ze het niet helemaal hoefde te betalen want die dingen zijn duur :$
    Ik vind die babykamer die je nu uit hebt gezocht erg mooi meid! Super. Ik wil vandaag of morgen de babykamer voorstrijken en dan van het weekend gaan texen ofzo... moet nog ff kijken hoe ik me voel.

7. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Aaah, wat superlief van je ouders! Groot cadeau hoor. Ze doen het graag voor jullie denk ik!! Voor de twee kleine hummeltjes ♥. Zal eens op internet gaan kijken hoe zo'n kinderwagen eruit ziet. Ben wel benieuwd ;).

De autostoel van Maxicosi hebben we in een zwarte kleur gekozen. De walnut bruine kleur past niet zo mooi bij de autokleur, haha (lekker belangrijk ;)).

Gaan de beebjes straks samen op een kamertje slapen? Fijn dat jullie er nu al aan kunnen beginnen. Wij zijn nu de rest van het huis nog aan het verbouwen. Hopelijk kunnen we in juni beginnen met de babykamer...

8. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    En wat vind je van de kinderwagen??? hihi...
    Ja echt fijn dat we bijna gaan beginnen met de babykamer.
    Dus jullie zijn nog flink aan het verbouwen? Hopelijk is dat snel klaar.
    Wij hebben ons huis laten bouwen, en binnen hebben we niet zo heel veel hoeven doen zelf. Gewoon veel laten doen ;) Buiten heeft mijn vriend eigenlijk alles zelf gedaan. De voortuin hebben we samen aangelegd. Het pad naar de voordeur mijn vriend met vrienden en dat geldt ook voor de oprit, de 2 terassen achter en het paadje van terras naar terras. Zelf heeft mijn vriend de overkapping gebouwd en het tuinhuisje neergezet. Dus nu dit klaar is ( wonen er nog geen 2 jaar ) kunnen we nu beginnen met de babykamer :)
    En de kids komen idd samen op een kamertje te slapen. Net zo makkelijk. Anders heb je ook nog een extra commod, badje etc nodig, of je moet telkens met 1 kindje gaan sjouwen. En dat ben ik niet zo van plan. Dus met z'n 2e op een kamertje. Ook fijn. Hebben ze beide nog wat te kletsen als ze niet kunnen slapen. Of huilen in het begin...hihi... Huilen ze elkaar in slaap ;):p

9. kooten3

kooten3 Actief lid

22 dec 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Suus Welkom gezellig dat je mee komt kletsen. De Joolz is ook een leuke wagen! Ik zelf kom uit Boxtel.
    Hoe was je echo vandaag???? Het is denk ik niet je eerste echo toch?? Hoop dat alles goed is met je beeb!

Ikke: Ja de babydump is geweldig. Wij hebben van TWF de kamer Turijn gekozen. Alleen belde ze gisteren dat je klamboe
    niet leverbaar is, zuchtttttttttttttt dat wisten ze 4 maanden terug toch ook al toen we de kamer gingen reserveren.
    En de bugaboo twin, super leuk. Wij hebben ook een bugaboo eentje met een rode kap en een denim kleur onderbak.
    Deze kinderwagen wilde ik altijd al hebben en ben nu zooooo blij dat ik er eentje heb.
    Fijn dat je de 2 beebjes weer gezien hebt, je zal wel even geschrokken zijn toen ze even niks voelde???
    En goed dat je je helemaal hebt ziekgemeld, jij en je beebjes gaan echt voor.

Jacky: De babykamer Megane daar hebben we heel lang overgetwijfeld, of de Turijn of de Megane maar het is dus
    de Turijn geworden. Maar de Megane is ook superrrrrrrrrrr leuk! Wij krijgen er een gratis box bij. We hebben gekozen voor een ronde.
    En al een buikfoto gemaakt??? Ben nieuwsgierig.......foto???

Gizzie: Fijn de babydump..............dus nu hebben jullie de kamer niet. Kun je weer verder gaan kijken. Tsja bij ons
    is het maar een klamboe maar zou het ook k** vinden als heel de kamer in één keer niet door gaat.
    Heel veel plezier morgen bij de echo! Ben zoooooooooooooo benieuwd, hoop dat alles goed is met je beeb!

All: Wij nemen ook niemand mee naar de echo's, dat willen we liever met zijn tweetjes beleven. En de bevalling daar hoef ik ook
    liever niet meer mensen bij de hebben dan het hoog nodigen.
    Over een uurtje komt moeders voor moeders, eens kijken of ik op die test ook twee strepen plas :) maar dat zal wel.

10. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mo, Ow ja wat gaaf dat je de bugaboo hebt. Wij zullen woensdag een keuze moeten maken welke kleur. De bugaboo twin heeft hele beperkte kleuren helaas. Anders had ik het wel geweten. Wilde altijd de denim hebben alleen dan in het helemaal. Maar helaas bestaat die niet in twin wandelwagen. Best belachelijk maar goed.... we hebben keuze uit 6 of 7 kleuren dacht ik... komt goed.
    Wat spannend zeg... MvM. En wat kwam eruit? Helemaal goed natuurlijk :D
    Dus jullie hebben de kamer al besteld een tijd geleden? Dat zou ik echt niet durven. Maar dat ben ik... hihi..
    Ik hoef verder ook niemand bij de echo. Het is dat mijn moeder dat zo graag wilde en we hadden zoiets van.... nou voor deze keer. Hihi..
    Wat gaaf trouwens dat je een box bij de kinderkamer kreeg. Geen idee wat wij krijgen... haha.. wel moeten we vragen naar de tweeling korting??? Blijkbaar bestaat dat ook. Staat in het babydump boekje wat we thuis hebben gekregen. Geen idee hoe ze bij ons adres komen maar zullen ze wel ergens vandaan hebben gehaald.

Gizzie, nogmaals succes morgen met de echo. Ben erg benieuwd!!!

11. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Ikke, wat een supergave wagen!!! Ziet er qua onderstel inderdaad heel anders uit dan de 1-persoons. Vind de voorwieltjes ook mooier. Echt heel mooi!

Haha Mo, sorry, zeg ik net tegen Ikke dat ik de bugaboo 1-persoons niet zo heel mooi vind, en dat rood niet mijn kleur is :p. Haha, maar goed dat smaken verschillen!! Ben blij voor je dat jij 'm te pakken hebt gekregen!

Wat shit zeg, daar zou ik ook van balen hoor. Je wilt toch je hele kamertje compleet hebben. Ook de klamboe. Misschien dat ze 'm ergens anders nog hebben?

Ondertussen al geplast? Zullen vast 2 dikke strepen zijn! ;)

Bedankt meiden, jullie horen het zaterdag!!

12. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Oh ja, Ikke en Mo, heb jullie zojuist een vriendschapsverzoek gestuurd. Heb een mapje buikfoto's in mijn privealbum zitten! Jacky, volgens mij zijn wij al vriendjes toch? ;)

13. kooten3

kooten3 Actief lid

22 dec 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gizzie maak je niet druk ieder heeft zijn eigen smaak,en gelukkig maar :)
    MvM net geweest,een enorm dikke tweede streep.Ze had hem zelden zo dik gezien voor 5,5 week.Haha zo blij,en nu maar plassen!

14. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heee!

Hierbij onze beeb, klets morgen weer mee. Nu bij de ouders op bezoek om alles te laten zien :D

Bijgevoegde bestanden:

• NUB.jpg
      NUB.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,7 KB
      Weergaven:
      7
  15. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gizzie, thanx...ik vind hem ook echt gaaf. En ik heb je foto's bekeken. Echt super zeg. Maar wat een bescheiden buikje. De mijne ploept haast uit het beeldscherm...hihi... zal hem ff showen hier onder het berichtje.

Jackey, ben eigenlijk ook wel benieuwd naar jou buikkie.

Mo, wat balen dat die klamboe er niet is. Wij hoeven geen klamboe. Is best prijzig en mijn peetkindje heeft er ook 1. Hij pakte deze al vrij snel op 1 of andere manier vast ook al kon hij er niet echt bij, en stopte deze in zijn mond. Vandaar ook dat wij er geen willen.

Suus, wow mooie echo meid! Wij hebben ook een echo gehad... zal de kindjes ook eens showen... ze liggen nu niet bij elkaar. Is wel en foto van gemaakt maar dat is van de hoofdjes volgens mij....

Foto 1 is mijn buik, foto 2 kindje rechts.

Bijgevoegde bestanden:

16. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    En de laatste foto kindje links in buik

Bijgevoegde bestanden:

17. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

7 jan 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    #57 Jeetje mv 4, 11 mei 2012
    Laatst bewerkt: 11 mei 2012
    Suus, wat een mooi beebje <3

Mo, hoe is het afgelopen met MvM? Een supervette streep natuurlijk en een mooi sieraad rijker! De babykamer Turijn vind ik ook heel erg mooi, maar onze slaapkamers zijn niet zo groot en dan vind ik een donkere babykamer nog kleiner maken. Jammer zeg dat de klamboe niet meer leverbaar is, hopelijk vind je deze nog in een andere winkel.

Ikke, bij babydump krijg je bij kinderwagen gratis maxicosi, bij kinderkamer gratis box, altijd handig, maar die hebben we allebei nog, dan ga ik liever voor een goedkoper prijsje. Onze spullen komen nu van Van Asten. Ik hoop dat het dit weekend gaat lukken met texen, anders heb je altijd nog je mannetje natuurlijk, maar is zo leuk om te doen.
    Jouw berichtje nog niet gezien, dus nu maar even snel toevoegen, wat een prachtbeebjes en een flink buikje meid! Valt nu ook wel op dat er daar meer als eentje in woont :eek:)

Gizzie, ieder een eigen smaak gelukkig, anders had iedereen alles hetzelfde :D Ben blij dat er zoveel keuze is. Vooral omdat manlief en ik helemaal niet op één lijn liggen qua smaak.

Hier al dagen last van hoesten en keelpijn, vandaag dan toch maar naar de huisarts geweest, helaas kan die niets voor me doen(codeïne mag niet in de zwangerschap). Veel koud drinken en rustig aan doen :(... tja dat is best moeilijk met 4 kids thuis. Slapen gaat ook zo slecht, slaap al 4 dagen maar amper omdat ik als ik lig meer moet hoesten.

Manlief net een foto van buikje gemaakt, zie hieronder...

Bijgevoegde bestanden:

18. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jackey, wow mooie buik! En thanx voor de complimenten...hihi..
    Mijn buik groeit echt hard he... maar moet ook. Gelukkig nog maar 1,5 kilo bijgekomen, dus opzich valt dat wel mee :D Ow ben benieuwd met het uitzoeken van de babyspullen a.s. woensdag. Heb er wel echt zin in. Ik zei gister nog tegen mijn vriend.... ow dat de weken maar snel voorbij gaan... haha...
    Ik heb net de babykamer voorgestreken voordat de tex erop kan. Dus morgen ga ik beginnen met texen. Ik ga dat helemaal alleen doen, want mijn mannetje gaat een weekendje weg met vrienden....... Dus lekker rustig aan texen.... Heb me net uit de naad gewerkt met dat voorstrijken. Sjonge jonge... ben nu helemaal kapot. Heb mijzelf zelden met zo'n rood hoofd gezien... hihi. Nu ff lekker rustig aan doen op de bank en straks maar eens eten...
    Vanavond gaan we met de meiden van mijn vriend zijn vrienden...snappen jullie het nog??? uiteten... dit doen we elk jaar als die een weekend weggaan en is wel leuk. Alleen 1 meisje kan er niet bij zijn want die is vorige week bevallen van een dochter met 35 weken. Dus die komt vandaag of morgen uit het ziekenhuis. Haar vriend gaat ook niet mee op weekend...
    Nou dames, tot klets!

19. kooten3

kooten3 Actief lid

22 dec 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wow wat een mooie buiken allemaal! Kan me niet voorstellen dat ik er over een paar weken ook zo bij loop. Er is nu nog helemaal niks te zien.

Jacky ja de Turijn is erg mooi en wij hebben wel een redelijke grote slaapkamer voor de beeb dus dat komt helemaal goed.
    Mvm is gisteren geweest en gelijk een dikke streep, ze had hem zelden zo dik gezien voor 5,5 week. Hij was vele malen donkerder dan de controlestreep :) En ja een mooi sieraad erbij en na 10 weken een badcape. Dus ik ben vrolijk aan het plassen in de flessen. Al is het soms wel even wennen dat je er steeds aan moet denken.

Ikke: nog maar 1,5 kilo aangekomen, dat is netjes met twee van die ukkies in je buik!

20. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Mooie buikjes meiden!!!

Gisteren de echo gehad, en alles was goed!!!! Hartje, hersentjes, orgaantjes, placenta, navelstreng, groei van het kindje, allemaal goed!! Pfff, vond het wel spannend hoor. Wat een opluchting!

En op het laatst kregen we de schaamlipjes in beeld ;). We krijgen een DOCHTER!! &#9829; :)

Deel Deze Pagina