Hallo lieve meiden, Hoe gaat het met jullie? Ik zal hier weer eens reageren. Pleuni van harte gefeliciteerd met jullie manneke! Azucena, ook jij van harte gefeliciteerd met jullie manneke. Wat fijn dat hij het goed doet zeg. Ook wel erg heftig is het allemaal geweest he voor jullie. Hier dan mijn verhaal want ik denk dat jullie ook wel benieuwd zijn. Na 4 weken ziekenhuis kregen wij de datum te horen dat onze meiden werden gehaald met een keizersnede. We waren best wel blij, want nu wisten we eindelijk waar we af en aan waren. Ook maakte we ons wel wat zorgen omdat we grote kans hadden dat de kleinste naar het maxima zh overgeplaatst zou moeten worden. Dus op 10-10 ging de keizersnede plaats vinden met precies 35 weken. Eerder dan verwacht mochten we naar beneden. Om 11.07 & 11.08 zijn onze dochters geboren. Helemaal gezond. Ze werden nog even bij me gehouden en daarna doorgebracht naar de couveuse afdeling. Op de recovery werd ik gebeld door de verpleegkundige die bij de bevalling was geweest. Ze wilde me zo graag vertellen hoe zwaar de dames waren. Onze kleinste meid woog 1640 gram en was 41cm en onze andere kleine meid woog 1775 gram en was een halve cm groter. Ze doen het vanaf het begin al super goed. Nu liggen ze sinds 3 dagen op een gewone babykamer in een gewoon bedje. Het enige wat ze nog moeten leren is drinken. Ze kunnen het wel maar nog lang niet alle flesjes. Ze krijgen nu 4x per dag een flesje aangeboden en voor de rest krijgen ze hun melk via de sonde. Ze hebben 1 dag aan de monitor gelegen en hebben een week een infuus gehad. Gelukkig geen beademing of wat dan ook. Nu hopen we dat ze over een week of 2 mee naar huis mogen. Het liefst nog eerder maar ja.... dat weten alleen de dames. Dus nu nog elke dag op en neer rijden naar het ziekenhuis... Voor een aantal dames begint de datum ook steeds dichterbij te komen zie ik... maar nog even volhouden. Hopelijk geen vroeg geboortes want dat is echt geen pretje...
Uitgerekend 12-11-2012: Suus14 Meisje 22-12-2012: IngridE (Surprise) 02-01-2013: Kooten3 Jongen 09-02-2012: Linnie83 Meisje 27-03-2013: Linlala Meisje 21-05-2013: Ukkie27 01-06-2013: LaVitaBella A fspraken 30-10-2012: Kooten3: Groeiecho (30 weken echo) 02-11-2012: Linlala 20-weken echo 13-11-2012: Linlala extra echo bij Fontys Hogeschool 27-11-2012: Ukkie27 gynaecoloog Bevallen 13-04-2012: Bloempje1501 van een dochter Jaylin 11-08-2012: Danielle27 van een zoon Owen 26-09-2012: Gizzy 1983 van een dochter Iza Louise 10-10-2012: Ikke bevallen van twee dochters 13-20-2012: Azucena bevallen van een zoon Quinten Noah 20-10-2012: Pleuni bevallen van een zoon V.igo
Bella en Ukkie: Veel plezier bij de echo morgen!!! Geniet er van! Pleuni: Even een vraagje; hoe heet jullie zoon nou. Want zie steeds V.igo staan. Vigo aan elkaar???zonder punt??? Snap het niet meer hahaha. Wie weet komt de BV wel weer op gang nu je thuis bent. Geniet maar lekker van jullie mannetje. Foto????? haha Ikke: heeeeeeeeeeeeeeeeee meid! Fijn om iets van je te horen al heb ik de foto's van de meiden wel op fb gezien. Goed om te horen dat ze het goed doen. Over twee weken lekker mee naar huis in hun eigen bedjes. Morgen de groeiecho, ben benieuwd, zal denk ik de laatste keer kijken worden voordat hij er is.......spannend hoor!
Hij heet V.igo zonder punt, maar wil dat het niet te googlen is Dus schrijf er een punt tussen. Borstvoeding is nog steeds niet goed..
Bella, hoe was je echo? Ik dacht eerst dat dat echt makkelijk was om een echo te maken, maar als je dan die studenten ziet. Ze kregen die uk gewoon niet goed in beeld Het schijnt ook een druktemaker te zijn. Verder eergister echo in het ziekenhuis gehad en ik ben 3 dagen terug gezet (alhoewel ze gister weer 2 dagen erbij hadden, dus dan zou ik 1 dag terug gezet zijn). Ben nu dus 21 mei uitgerekend.
Ik vond de echo super!! De docente had onze klein meteen heel snel in beeld en daar hebben we dus mooie foto's van gekregen waar we heeeeel blij mee zijn, ook de opa's en oma's Wel moest ik even wennen aan al dat geduw op mijn buik, na een halfuur was ik dat wel een beetje beu, maar iedereen moet het leren dus ik bleef braaf liggen. Ons kleine wondertje lag lekker te slapen, maar ze hebben hem/ haar wakker gemaakt en we zagen hem/ haar ineens heel actief, zo ontzettend schattig om te zien!! Wel raar ook, zoveel vrouwen die daar allemaal op een rijtje liggen haha...
mama's lekker genieten van jullie kleine wondertjes! Enne voor de zwangere dat geldt natuurlijk ook voor jullie.. Het gaat zo snel die zwangerschap. Jaylin is over 2 weken alweer 7 maanden. Ze veranderd zo snel. Elke dag leert ze weer wat meer. Ze "kruipt" nu de kamer door, is heel nieuwsgierig, niets is meer veilig en stopt alles in dr mond.Het is niet echt kruipen maar ze komt vooruit! Over een paar weekjes onze eerste "vakantie" met zn drieetjes. Ook zijn we begonnen met baby zwemmen ze vond het heel leuk. Al vond ik het onderwater doorgeven toch wel erg eng.
Bella, wat een mooie foto. Blijft bijzonder elke keer weer. En je ziet het zo hard groeien... Wanneer is je volgende echo?? en wil je/jullie weten wat het word?
Wij willen heeeeel graag weten wat het wordt Enne as donderdag weer een echo bij het Fontys Dan maandag de 11e weer 1 bij de verloskundige, wij gaan ons beebje heel vaak zien de komende weken, jeuh!!
Wat is het onwijs rustig hier!!! Bella: Hoe was je 2de echo bij het fontys??? Pleuni: Hoe is het inmiddels met jou en de BV??? Hier gaat het allemaal redelelijk zijn gangetje, onze jongen ligt nog steeds in stuit. Ook bij de groeiecho van vorige week. Hij ligt een weekje achter qua groei dus het word een klein mannetje. En dus nog steeds in stuit. Aankomende dinsdag weer naar VK, dan gaan ze weer voelen maar ik voel hem nog steeds in stuit liggen. Als het zo blijft dan krijg ik met 35 weken nog een echo en dan gaan ze plan de campagne bespreken. Hoop dat hij draait want zie zo op tegen een keizersnede. Verder heb ik sinds vorige week heel veel last van zwangerschapsuitslag over heel mijn lichaam, vooral op borsten buik en benen. Week zalf voor gehad maar hielp niet en de jeuk werd alleen maar erger. Gisteren bloed laten prikken op leverwaarders en galzouten. Daar krijg ik volgende week de uitslag van. De kleine man is nog steeds onwijs druk vooral in de nachten, die rolt nog alle kanten op en gisteren kon ik zo zijn voetje vast pakken. Begin nu toch wel een beetje ongeduldig te worden, wil hem graag zelf kunnen knuffelen. Ben ook maar eens begonnen aan mijn ziekenhuistas en langzaamaan de kleertjes en beddengoed aan het wassen. Volgende week komt de kraamzorgorganisatie voor een intake. O ja en gisteren ook naar de voorlichtingsavond van het JBZ geweest over bevallen in het zkhs en de kraamsuites bekeken. Zo gek om te weten dat je daar over een paar weken zelf ligt..... Meiden hoe gaat het verder allemaal met jullie?????
Onze baby in actie met 11 weken - YouTube Filmpje vandaag gemaakt bij het Fontys. Was weer een superleuke ervaring, over 2 weken mag ik nog een keer Ben nu 11 weken onderweg en voel me supergoed!! Wel enorm moe 's avonds, maar als dat alles is.....mag ik niet klagen denk ik.
Kooten, hopelijk draait je mannetje nog! Ik ben ook doodsbang voor een keizersnee. En als het dan toch moet dan wil ik eigenlijk onder volledige narcose Bella, leuk dat je weer bij de Fontys bent geweest Mij hebben ze ook alweer gebeld of ik nog een keer wilde komen. Ik mag dinsdag dus weer. En vanmiddag gaan we een echo in Helmond laten maken en als dat bevalt dan gaan we daar waarschijnlijk een echopakket van 3 echo's nemen
Ukkie: Hoe was je echo in Helmond??? Ja ik hoop ook dat ons mannetje nog draait....een keizersnede zie ik echt niet zitten. Ik wil gewoon normaal bevallen. Wel met pijnstilling maar via de normale weg, dan is het herstel ook vele malen sneller. Enfin we zullen dinsdag eens horen hoe hij ligt.
Joehoe dames! Wat is het hier rustig .. Iedereen aan het genieten van het zwangeren? Ik ben inmiddels de magische grens van 20 weken voorbij. Heerlijk! Ons meisje doet het nog steeds hartstikke goed. Ik voel haar nu ook; kan geen tien minuten zitten of liggen zonder haar te voelen zwemmen en trappelen. Heb nu het gevoel echt te kunnen gaan beginnen met genieten; maak me voor nu dan ook geen zorgen meer. Waar die 20 weken echo wel niet goed voor is Verder is de boven verdieping zo goed als af, wat me ook een stukje rust geeft. Laatst een collagefoto gemaakt van de eerste vier maanden van mijn zwangerschap. De eerste foto in de collage is een aantal dagen voor ik positief testte (in Thailand) gemaakt, de foto's daarna in de maanden daarna. Buik begint eindelijk zichtbaar te worden (al is hij nog steeds vrij bescheiden). Deel hem even met jullie Maar hoe is het met jullie allemaal? Ikke, hoe doen je twins het? En Kooten, hoe is het dinsdag gegaan? En Ukkie, hoe was de echo? Bella, wat een mooie echo. Zo schattig En de anderen?? En iemand die mij tips kan geven betreffende de 3D echo? Is Son iets? Ik wil deze binnenkort toch gaan plannen. Week 25, 26 schijnt er het meest geschikt voor te zijn, toch?
inderdaad echt rustig hier! alvast begonnen aan de winterslaap? Weet iemand trouwens of dat nog steeds is... Toen we klein waren deden we wel eens tekening/brief voor de sint in de brievenbus. En altijd kregen we er eentje terug. volgens mijn moeder stuurde ze vanuit tnt een brief namens sinterklaas terug moet je wel even een postzegel mee sturen. Ik vroeg me af of dat nog steeds was.
Ha dames! hoe gaat t met jullie?hier goed maar beetje druk.de meiden zijn vorige week thuis gekomen.geheel onverwachts maar super gaaf.ze zijn tevreden en doen t echt goed! dames die zich druk maken om een evt keizersnedent herstel duurt zeker langer maar ik kan jullie vertellen...mij.is t echt mee gevallen.binnen 3 dagen liep ik al best wat stukjes en toen ik naar huis mocht kon ik zeker een half uur achter elkaar lopen.niet iedereen heeft dit want wat ik kon was niet geheel normaal zeiden ze...hihi..de wond is af en toe wat pijnlijk maar ook dat viel me mee.ik zeg niet dat t niks voorstelt want dat is onzin,maar jullie hoeven je echt niet druk te maken.heb ik ook niet gedaan en je zult zien dat dat goed is voor t herstel Linlala mooie collage!
Hoi Ikke, Wat fijn dat jullie weer thuis zijn. Toch jullie eigen stekkie. zal wel vertrouwder voelen. Lijkt me ook echt wel een drukke bedoeling 2 van die meiden. Een meid die ik ken is ook via een KZ bij jouw in het catharina bevallen een dikke maand geleden. Linlala hele leuke foto's!
Lovely, Het is echt heerlijk om thuis te zijn. Het is zeker vertrouwd en we kunnen gaan en staan waar we willen ( al is het soms puzzelen.. hihi ) Het is idd een drukke bedoeling af en toe maar echt super gezellig met die dames. Ze huilen als er echt iets is of als ze honger hebben. Ze reageren echt op elkaar. Ook met "kusjes" geven naar elkaar. Echt zo lief om te zien. Het is echt heerlijk om mama te zijn Hoe gaat het met jou? En met jullie kleine meid?