Ikke wat fijn dat ze makkelijk zijn en niet veel huilen. Lijkt me ook leuk om te zien hoe ze met elkaar omgaan.Slapen ze ook op 1 kamer? Zijn ze ook al helemaal goed op gewicht? En ben je helemaal hersteld van de KZ? Het lijkt me toch een stuk heftiger als een "normale" bevalling. Al dacht ik toen ik zwanger was dat een KZ wel makkelijker en fijner zou zijn, maar toen wist ik niet wat het precies inhield. Hier gaat het ook goed. Jaylin tijgert er flink op los en heeft bijna de hele dag een lach op dr gezicht. Dus we mogen ook niet klagen! Het gaat zo snel. Dat zou jij ook wel merken, de dagen vliegen voorbij. Het is alweer bijna 2013! Knuffel aan je meiden!
Wat goed van Jaylinn zeg. Ze zitten opzich wel goed op gewicht alleen Z moet nog wat meer aankomen. Ze zit nu op 2225 gram en R zit op 2670 gram. Dus het gaat de goede kant op. Ikzelf ben wel hersteld van de ks... mijn wond is ontstoken geweest en nu sinds een aantal dagen helemaal dicht. Dus ik hoop dat ie nu ook dicht blijft. Heb er zelf niet veel last van gehad alleen het spoelen en verbinden was vervelend omdat er zoveel tijd in kwam te zitten. Het was 3x op een dag maar je bent er gauw 20 minuten mee kwijt. Ik denk zeker dat een ks heftiger is als een gewone bevalling omdat je langer moet herstellen enzo. En je mag veel dingen niet. Maar ik denk dat ik heel veel geluk heb gehad dat ik er niet gigantisch veel pijn aan heb gehad. De tijd vliegt idd snel voorbij. Het is alweer bijna december en voordat we het weten idd 2013... het jaar waarin ik weer moet gaan werken.. bah bah.. hihi.. heb er echt nog geen zin in. Gelukkig duurt dat nog wel even en hoef ik maar 20 uur te werken. Ik moet wel nog het 1 en ander regelen met mijn baas maar komt goed.
Thuis Alleen erg druk op het moment. Zijn de zolder aan het opruimen, wat een puinhoop Verder afgelopen dinsdag bij de gyn geweest en alles was goed Hopelijk straks weer wat meer tijd om te reageren als hier de grootste puinhoop weg is.
Ik was op de shop en deze week naar het cb geweest en op na controle voor de keizersnede. Onze dames zijn goed gegroeid. De oudste weegt nu net over de 2,5 kilo en de jongste weegt net over de 3 kilo. Dus gaat goed. Ook gaan ze nu steeds meer lachen, dingen vastpakken, geluiden maken enz... dit past bij de ontwikkeling van 8 weken... ze zijn net 7 weken geweest... maar omdat ze 5 weken te vroeg geboren zijn, zou de ontwikkeling ook 5 weken later moeten zijn. Maar goed...eerst maar eens kijken of ze het door zetten. Draaien ook al van hun rug naar hun zij... dus ben benieuwd hoe ze zich gaan ontwikkelen. Hoe gaat het met de rest?
Weinig leven hier Hoe is het, meisjes? Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen! En Ikke, wat doen je kleintjes het goed, super! Ik ben vandaag precies een half jaar onderweg. Nog 3 maandjes te gaan Vandaag ook gewogen, ben intussen 6 kg aangekomen. Redelijk gemiddeld, volgens mij. Verder gaat het prima. Ik doe mijn ding en kan goed vooruit. Begin steeds meer uit te kijken naar het moment dat ze er is!
Ja het is hier echt rustig. Linlala, ja nog 3 maandjes en dan is het zover voor jullie. Spannend he! Hier gaat het allemaal wel, de laatste 2 weken zijn ingegaan vandaag. Het word allemaal wel zwaar en mijn bekken willen ook niet echt meer. Afgelopen weekend nog even in het ziekenhuis gelegen omdat ik dacht dat mijn vliezen gebroken waren maar dat was gelukkig niet zo. Onze man is namenlijk nog steeds niet ingedaald. Hij neemt de tijd. Dus we wachten gewoon maar rustig af. Ik laat natuurlijk een berichtje achter als hij geboren is.
Kooten, wat spannend! Mag ik vragen of jij je hebt voorbereid op de bevalling en zoja, op welke manier? De bevalling begint bij mij nu langzaam door mijn hoofd te spoken Ben in ieder geval van plan om aankomende week het ZH te bellen voor een rondleiding. Het is een begin Nu ik ook het tweede trimster achter me heb gelaten heb ik weer een kleine fotocollage gemaakt. Wil hem jullie niet onthouden De foto waar ik het blauwe hempje aan hem is de eerste in de reeks, de foto waar mijn buik bloot is en de foto waar ik het zwarte hemdje aan heb zijn tussendoor gemaakt en de foto naast de boom en de foto van 'bovenaf' genomen zijn van afgelopen week, en dus de laatste in de reeks.
Linlala: Wat een mooi buikje, geniet maar lekker van deze periode. Deze periode vond ik het leuks omdat het nog niet zo zwaar is en omdat iedereen kan zien dat je zwanger bent. Zie dat je de 27ste een 3d echo hebt! Super leuk, waar???? Zet je wel een foto hier op ZP?? Wat ik gedaan heb ter voorbereiding op de bevalling......tsja eigenlijk niet echt veel. Ik heb op zwangerschapsgym gezeten met een aantal meiden en heb duidelijk op papier gezet in een geboorteplan wat ik wil. Verder laat ik het maar op me af komen, al vind ik het allemaal reuze spannend. Zie jij ergens tegenop??
Kooten, ik ga vanmiddag naar echobureau Son. Geloof dat ik inmiddels alle echobureaus in omgeving Eindhoven heb gehad Ik zal vanmiddag of vanavond even een fotootje posten! Wat de bevalling betreft; ik sta er (nu nog) vrij rustig in, maar vraag me de laatste tijd wel steeds vaker of hoe de bevalling zal gaan .. om maar te zwijgen over de periode daarna Iedereen de kerstdagen goed doorgekomen?
Helaas, ze lag er gisteren niet mooi voor, dus heb niet echt mooie foto's meegekregen. Binnenkort moeten we terug voor een tweede poging. Lag met groei wel helemaal goed op schema!
Hallo dames! Allemaal de beste wensen voor 2013.. Linlala, thanx... de meiden doen het ook echt super goed Mo, wwwwwwwwooooooooowwwwwwww je bent vandaag uitgerekend... en zit de kleine man nog veilig? Nu komt het echt dichtbij he... Hier hebben we het nog steeds druk met kraamvisite.. gelukkig heb ik nog ff verlof. Hoef pas 9 maart te beginnen Hoe gaat het met de rest?
Joehoe meisjes! Vanmiddag poging nummer 3 om ons dametje met een 3D echo mooi op de foto en film te krijgen. Helaas lag ze wederom met haar hoofdje tussen mijn bekken verstopt, waardoor het resultaat weer niet optimaal was. Heb uiteindelijk thuis - met behulp van prt. scr. en wat knippen en plakken - wel wat kiekjes uit kunnen zoeken, maar ben niet 100 % tevreden. 75,- voor een halve 3D echo is nu eenmaal erg duur. Afijn, bij deze twee fotootjes. Vind mijn dochtertje nu al de allermooiste
He meiden, Allereerst de beste wensen!!! Hier is nog steeds geen baby. Ben nu 40 + 3 morgen. Maandag een afspraak bij de verloskundige om te strippen als het kan. Al dagen voel ik me niet lekker en heb ik harde buiken maar het zet allemaal niet door. En dat terwijl ik zoveel pijn heb in mijn bekken en rug. Laat hem maar snel komen! Linlala, wat een mooi meisje!!! Altijd lastig als ze er niet goed voor liggen, en het is ook te duur om zoiets over twee weken misschien nog een keer te proberen..... Lieve meiden, de volgende keer dat ik hier wat schrijf is onze man geboren.....!!
Hoi hoi meiden, Wooooooooow wat een mooi meiske! En tuurlijk vind je haar de allermooiste.. daar ben je mama voor Ik vind dat van onze knapperds hihi.. Mo, van harte gefeliciteerd met jullie knap manneke! Nu lekker genieten van jullie gezinnetje. ( ze schreef op fb dat het een heftige bevalling was geweest ) Hoe is het met de rest van de meiden? De andere dames die voor mij zijn bevallen horen we echt helemaal niks meer van he? Vind het een beetje jammer maar ja.. Niet dat ik hier vaak ben, maar laat dan op zijn minst wat weten toch? Of ligt dat aan mij?? Hihi.. Hier is alles goed. De dames doen het goed, al drinken ze de afgelopen week wel wat slechter. Maar dat komt wel goed. Ze zijn alweer 3 maanden geweest.. gaat zo snel he. Nu kan ik nog lekker genieten voordat ik aan het werk moet. Gelukkig pas in maart dus ik kan nog lekker thuis blijven. Een dag voordat de meiden 5 maanden zijn moet ik weer gaan werken..