En Ikke, hoe laten waren de dames wakker vandaag? Ik denk dat Iza de vijfde ziekte heeft. Ze had maandag nog verhoging (zelfs een klein beetje koorts) en de uitslag op haar beentjes spreid zich wat uit. Maar ze is verder absoluut niet ziek. Vrolijk ding! Haha. Ik lig dan helemaal in een deuk als ik boven haar bedje hang. Enorme smile, en allemaal op en neer hupsen . Alsof ze wil zeggen: 'ik mag weer mee, ik mag weer mee'. Haha. Linlala, heerlijk meis, na deze week eindelijk verlof! Moet je dan thuis nog veel doen, of staat eigenlijk alles klaar? Alles gewassen?
Jaaaaaaaaaa gizzie dat ken ik. Hier ook.. dan springen ze in hun slaapzak op en neer zo lijkt het. Zoooooooow cute En helemaal met hun armen slaan en lachen.. haha.. Uhm... Om kwart voor 8 hoorde ik ze wakker worden.. om 8 uur ben ik naar ze toe gegaan. Lagen ze kei lief rond te kijken.. Dus gewoon de klok rond .. hihi... Ben benieuwd of het morgenvroeg ook 8 uur is of toch eerder... haha Ow neej..de 5e ziekte? Gelukkig heeft ze verder er niet zoveel last van. Hopelijk is ze snel opgeknapt.
Hahaha, jaaaaa, allemaal met haar armpjes zwaaien! Zo lief hè. Woow, wat supergoed van je twee meisjes! Klokje rond, toppie hoor. Ben ook echt benieuwd hoe Iza dat straks doet. Ik duik mijn bedje weer in... Heb me ziekgemeld vandaag. Hartstikke verkouden, hoofdpijn, spierpijn. Bleh.
Heel veel beterschap meid! Rust goed uit. Ook vandaag hebben ze klokkie rond gehaald Helemaal blij. Hopelijk blijven ze dit doen
Ikke, het is inderdaad snel gegaan! Zo kan ik me ook nog herinneren dat JIJ positief testte en dat je, niet lang daarna, vertelde dat je een tweeling kreeg En super dat de dames het klokje rond hebben geslapen, tot twee maal toe al! Wellicht het einde van gebroken nachten? Gizzie, beterschap! Ook voor de kleine Iza, al lijkt ze zich dus niet ziek te voelen, haha Er hangt trouwens wel echt iets in de lucht hé, er zijn zo veel zieken momenteel. Hier inmiddels ruim 36 weken. Een drukke week, moet nog van alles afronden op mijn werk dit weekeind. Er is een ontslag gevallen, waardoor het rooster helemaal omgegooid moet. Raad eens wie de roosters maakt Afijn, het houdt me wel bezig in ieder geval. Thuis nog steeds druk met opruimen (ben een mandjes/bakken tik aan het ontwikkelen) en inderdaad, nog steeds met wassen. Telkens wanneer ik denk klaar te zijn komt iemand weer met een pakketje kleding aanzetten, hihi Ons meisje wordt echt nu al ontzettend verwend. Verder kan ik momenteel echt niets meer hebben. Manlief hoeft maar één keer te fronsen en ik wordt al boos om aansluitend in huilen uit te barsten Herkenbaar toevallig? Afgelopen weekend nog wel een genietmomentje gehad samen. Gelogeerd in een mooi kasteeltje op een kamer met jacuzzi. Midden in de nacht, omdat ik niet kon slapen, van 03:00 - 04:30 in de jacuzzi gelegen en nog een leuke foto van mijn buik kunnen maken (ik hoop dat hij niet te bloot is voor op het forum): Buik groeit momenteel hard! Maar hup, ik ga offline om dit weekeind nog even te kunnen knallen. Ik meld me maandag weer, als mijn verlof begonnen is! Fijn weekeind ladies
Wat een gave foto Linlala!!! Ooh, en wat een prachtige buik zeg... Zooo mooi. Gek hè, om te bedenken dat daar over maximaal 5 weken een klein meisje uitkomt? Haha, ik herken het wel hoor. Die hormonen. Echt huilbuien heb ik niet gehad, tot die laatste weken... Toen sloeg bij mij ook de twijfel toe. Kan ik het wel? Hebben we nog wel genoeg tijd voor elkaar? Maar toen Iza was geboren, was er geen enkele twijfel meer . Wat fijn dat ze al zo verwend wordt! Ikke, toppie!! Hopelijk blijven de meiden dit volhouden! Vandaag gaan we beginnen met het geven van fruit. Zelfgemaakte perenmoes staat op het programma. Ben benieuwd wat ze er van vindt. Die snoetjes zijn altijd zo leuk hè. Iza begint nu ook erg hard (!) te kraaien! Echt gillen van plezier. Hahaha. Zou fijn als er af en toe een volumeknop op haar zou zitten . Doen jouw meiden dat ook Ikke? Linlala, succes met de laatste loodjes op het werk!! Fijn weekend en tot volgende week!
Rustig hier Wat vond Iza van het fruithapje? Na een heel druk weekeind nu echt aan het genieten van mijn verlof. Niks moet, alles mag .. Vind het wel even lekker zo Intussen wel aandacht voor de laatste dingetjes die geregeld moeten worden, maar wel allemaal op mijn eigen tempo. Begin wel echt steeds meer (duidelijk aanwezige) klachten te krijgen. Regelmatig soort van menstruatiepijn, forse steken (voelen als messteken) in mijn vaginastreek en met regelmaat soort van spierpijn in mijn benen en billen. Heb af en toe echt moeite met vooruit komen Herkenbaar voor jullie? Ik kan alleen maar hopen dat ons meisje niet al te lang op zich laat wachten.
Lin, lekker genieten van je verlof Ik herken de buien niet en ook niet de steken.. het vooruit komen ook niet want ik mocht op het einde niks.. en als ik liep.. kwam ik nog redelijk goed vooruit.. haha.. Ja tijd gaat zo snel. Weet idd nog wel dat ik schreef dat ik positief teste.. zo ongelofelijk he. En nu al bijna 5 maanden 2 meiskes in mijn leven... Zo leuk! Ze sliepen al altijd door alleen dan vanaf 23u... En nu dus al een week het klokje rond.. ben zo trots op ze Gizzie, wat vond ze van de peer? Het kraaien van plezier ken ik hier ook. Zo leuk Dat doen ze al best een tijd en Z kan dan ook heel erg gek gaan doen. Van wie ze dat heeft weet ik ook niet haha.. Zaterdag moet ik weer beginnen met werken. Jaja.. ik moet er echt aan geloven. Zijn jullie ook zo blij dat de zon weer schijnt? Ikke wel
Lekker verlof Linlala! Uitrusten, relaxen, laatste dingetjes doen, en nog even genieten van je meisje in je buik ♥. Straks zul je haar moeten delen . Ik herken het ook niet echt, maar volgens mij hoort het er echt bij meis. Laatste loodjes... Wanneer weer naar de VK? Iza vond de peer heerlijk, maar de banaan nog meer!! In plaats van dat de lepel naar de mond gaat, gaat de mond naar de lepel . Haha. Vandaag voor het eerst mango, ben benieuwd. Wat goed van de meiden Ikke! Hele week klokje rond. Missie geslaagd zou ik zeggen . Ooh, zaterdag weer werken... Dat zal wennen zijn. Zie je er tegenop, of heb je er zin in? Hoe ga je de opvang van je meisjes regelen? Jaaaaa, zonnetje! Echt genoten dinsdag (vrije dag). En nu komt er weer sneeuw aan... Raar weer. Mo, hoe gaat het met je mooie knulletje? Druk met kraamvisite en zo?
Ik heb echt geen zin om te werken.. bah bah.. moet er niet aan denken maar kan er niet echt onderuit he.. hihi.. Wat leuk dat ze haar mond naar de lepel brengt.. Hier pakken ze mijn arm en als ik de lepel naar hun mondje wil brengen, doen ze het zelf met hun hand.. haha.. gevolg.. vaak hele gezicht onder.. Vandaag half potje fruit en half potje groente op.. Z iets minder groente maar die was moe.. Maar super leuk om te zien hoe ze ervan genieten. Ik ben ook wel benieuwd hoe het met de andere dames is...
Ikke, kan me goed voorstellen dat het vooruitzicht te moeten gaan werken tegenvalt Helaas valt er weinig aan te doen; je moet er even doorheen. Alvast succes meid! Gizzie, al aan de mango! Benieuwd wat ze daarvan vind, blijft een typische smaak. Wel super dat je haar nu al kennis laat maken met al die verschillende smaken; krijg je hopelijk een makkelijke eter. Ik heb gisteren controle gehad bij de VK. Ze is helemaal ingedaald en ligt vast in mijn bekken. Steken en pijntjes kunnen daar vandaan komen. Verder blijven ze haar wel aan de kleine kant schatten. VK had het nu over een geboortegewicht van 2500-2700 gram. Ach, ben zelf ook niet bepaald groot. Verder is mijn bloeddruk wat stijgende en dus ook wat aan de hoge kant. Zolang hij niet nog meer stijgt lijkt mij dat er weinig aan de hand is. Ik ben ook heel benieuwd hoe het met de andere dames is! Waar zijn alle Eindhovense mama's en mama's in spé toch gebleven?
Wat fijn dat jullie meisje helemaal is ingedaald! Hoe kijk je tegen de bevalling aan? Nuchter? Positief? Angstig? Wil je graag thuis of in het ziekenhuis bevallen? De mango was een redelijk succes . Bij de banaan lachte ze nog volop, maar gisteren keek ze iets zuurder, haha. Maar ze heeft wel haar bakje leeg gegeten, dus het zal toch wel gesmaakt hebben. Zo grappig om te zien. Ik kan het me goed voorstellen Ikke. Bijna 5 maanden thuis geweest met je kleine meisjes, en dan moet je ze ineens 'verlaten'. Ik heb er nu nog steeds vaak moeite mee. Maar ja, we hebben geen keus inderdaad... Gaan de meisjes naar de opvang? Gastouder? Opa/oma? Ja, jammer wel. In het begin waren we met best veel dames. Ik heb de smaak van dit topic nu weer te pakken . Hopelijk de rest ook nog...
Haha, ik vind het erg knap dat ze het bakje heeft leeggegeten! Ik was een stuk ouder toen ik mij aan de mango waagde Wat de bevalling betreft sta ik er vrij nuchter in. Vind het natuurlijk met momenten wel even spannend, maar verder geen paniek, angst of wat dan ook. We zien het allemaal wel Het is overigens de bedoeling dat we in het MMC te Veldhoven gaan bevallen. (per ongeluk alsnog) Thuis bevallen lijkt me echt helemaal niks. En wat mij betreft ook een prima gewicht, vind haar evengoed al perfect, hihi
Oh en waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben; hoe gaat het ontzwangeren eigenlijk bij jullie? Of hoe is dit tot nu toe gegaan? Al enigszins verlost van vervelende hormonen en weer terug in de oude kleding? Cyclus weer back in business? Merk dat ik me langzaam maak zeker ook een beetje ga richten op de periode na de bevalling, en dan nu even wat mijn eigen gezondheid betreft. Soms denk ik echt; hoe kan dit in Godsnaam ooit nog goed komen Alles is zo .. slap.
Linlala, wat goed dat ze is ingedaald! En zeker een mooi gewicht heeft jullie uk zeg. Gizzie, haha... mango eet ik nooit. Heb toevallig de dames vanmorgen een half potje fruit gegeven met banaan, mango en appel. Dat vonden ze lekker. Ik ga vanaf 6 maanden vers koken.. Nee heb echt geen zin om te werken maar komt goed. Ze gaan 1 dag in de week naar oma.. de rest komt mijn vriend gewoon eerder naar huis. Mocht hij 24 uur dienst hebben en ik moet werken, hebben we achterwacht van schoonouders.. Dus als hij weg moet naar het werk 's avonds of midden in de nacht, en ik ben werken of moet 's morgens gaan werken, mogen we hun bellen dus dat is fijn. Verder geen gastouder of wat dan ook. Kost me veel te veel geld. Heb weinig zin om te gaan werken en er vervolgens geld bij te gaan doen... beetje zonde. Als het niet anders was, dan was het niet anders en zou ik eerder overwegen om nog minder uren te werken... Uhm... ontzwangeren.. Tja.. ik moet zeggen dat ik tijdens mijn zwangerschap echt geen last heb gehad van mijn hormonen. Ik was nog altijd de vrolijkheid zelf.. ook al lag ik in het zh.. ook geen last gehad van de clomid trouwens. Nu de kids er zijn.. ook geen last van hormonen. Of dit nog moet komen?? Geen idee.. wel merk je het natuurlijk aan je kleding, je vel en noem maar op... haha.. Maar... ik kan eigenlijk (bijna) al mijn oude kleding weer aan -> Dankzij dieet.. nu ben ik aan het afbouwen. Moet nog 2 kilo en dan ben ik terug op het gewicht voor mijn zwangerschap. Ik ga over ongeveer een week beginnen met weight watchers omdat ik mijn dieet wat ik aan het doen ben een beetje zat ben. Ik wil niet alleen maar die eiwit producten dus ga proberen op een iets andere manier nog wat kilo's kwijt te raken. Helpt dat niet.. dan ga ik weer verder met power slim..
Ik zal ff foto's plaatsen om het verschil te laten zien.. Foto 1 avond voor de bevalling.. Foto 2 net ff gemaakt
Daar hoeft weinig meer vanaf Ikke! Oh, dat is mooi geregeld met de opvang van de meisjes. Bij jullie zijn het dan natuurlijk ook meteen 2x de kosten (als je zou kiezen voor gastouder/kdv). Ook wel weer het voordeel van verschillende diensten, je kan het zo mooi afstemmen met je vriend en (schoon)ouders. Linlala, MMC Veldhoven is echt su-per goed bevallen. Die kraamsuites zijn zooo fijn! En fijn dat je er niet angstig voor bent. Gewoon lekker nuchter en positief erin gaan. Het komt allemaal goed . Zeg ik heel makkelijk met m'n keizersnee.... Ontzwangeren...mwah, valt mee. Heb wel giga haaruitval gehad! Tjeezus, echt niet normaal. Gelukkig wordt dat nu eindelijk minder. Ik ben sowieso al een gevoelig hormoontypje. Ben al jaren onder behandeling bij de internist voor een traagwerkende schildklier. Dus bij elke hormoonverandering is mijn lichaam totaal van slag. Daar heb ik de eerste tijd wel last van gehad, maar ik heb het idee dat alles nu weer een beetje op zijn plek aan het vallen is. Gelukkig. Qua kilo's zit ik nu op een gewicht dat ik al jaaaaren niet heb gewogen!! Helemaal happy! Stond vanmorgen op de weegschaal en de teller staat onder de 70! 69.7 om precies te zijn. Heb eerst een paar weken sonja bakker gedaan, maar nu doe ik het gewoon zelf eigenlijk. Opletten wat ik eet, 's avonds niet/weinig snacken en lekker veel wandelen met Iza. Het gaat langzaam, maar de kilo's gaan er wel af!
Haha.. er hoeft idd niet heel veel meer eraf maar nog minimaal 5.. Wat goed van je gewicht zeg! En wat vervelend van je haar uitval. Gelukkig nu al veel minder zoals ik begrijp?