Zwangere meiden omgeving Eindhoven

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jeetje mv 4, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lady's!

Gizzie ik moet je nog steeds toevoegen.. doe ik snel.

Mo, Hoe is het gegaan in het zh? Heb je een datum gekregen?

Ukkie, heeeeeej je leeft nog. Je hebt dus echt last van vermoeidheid? Je bent echt al ver zeg. Het gaat zo snel.
    Spannend allemaal he!

Penny, aaah jij bent er ook nog???? Wat fijn dat je nu wat meer komt schrijven hier. Vond het erg gek dat iedereen ineens weg was... bevallen en je hoort niks meer. Fijn dat je terug bent ( sorry ben recht voor de raap ) haha...

Wij hebben een knisperboekje van lamaze.. vinden ze ook echt helemaal geweldig :)

Hier met de meiden alles goed, alleen is R nu al een aantal nachten achter elkaar wakker. Een aantal keer 5 of 6 uur en vannacht om kwart voor 4... Z is 2x rond 6 uur wakker geworden. Hoe het komt.. geen idee??????? Och ja... komt goed!

Verder ben ik het een beetje kwijt.... tot snel weer.

2. Linlala

Linlala Actief lid

27 feb 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Joehoe dames! Wat is er ineens veel bijgeschreven :D Leuk om al die bekende namen weer voorbij te zien komen. Het is hier erg druk, dus heb niet elke dag tijd om te reageren. Maar ik lees wel dagelijks even bij, natuurlijk ;)

Ikke, fijn dat het goed gaat met de ladies! En hopelijk komt aan dat nachtbraken snel weer een eind, hihi ;)

Penny en Gizzie, hele mooie foto's! Wat worden die kleintjes snel groot :D

Ukkie, super jou hier ook weer te zien. Vervelend van je vermoeidheid, maar het einde van je ZWschap komt langzaam in zicht. In ieder geval erg fijn dat je thuis al een heel eind bent!
    Enne.. hoe luxe zijn de kraamsuites in het MMC?! Ik vond het ook echt heerlijk om daar te kunnen bevallen :D

Kooten, hopelijk heel snel meer duidelijkheid betreffende jouw mannetje. Succes!

Hier is het, zoals gezegd, druk. Ik vind dat Robin het de laatste week echt wat minder goed doet. Ze slaapt niet zo goed. Vooral 's nachts, maar overdag heeft ze ook steeds meer wakkere uren. Geeft daarnaast erg vaak voeding terug (meer dan een mondje vol) en heeft na de voeding zichtbaar (buik)pijn. Boeren na de voeding doet ze niet of amper, heeft erg vaak de hik. Daarnaast is ze de laatste week echt wat huilerig; lijkt het moeilijk te vinden echt tot rust te komen. Enige wat haar wat lijkt te helpen is bij mij of manlief liggen, maar dat kan natuurlijk ook niet 24/7. Ik heb erg met haar te doen en vind het ontzettend vervelend dat ik - wat er ook aan de hand mag zijn - niet weet wat ik kan doen voor haar. Tot slot is ze ook nog steeds verkouden :(

Heb wat rond zitten lezen op i-net en haar klachten doen mij aan reflux denken. Morgen CB bellen, vanuit daar wellicht weer door naar de HA. Hopelijk is er snel verbetering.

Verder ben ik gestart met afbouwen borstvoeding. Robin heeft nu twee keer een flesje gehad en dat gaat eigenlijk prima. Stoere meid is 't :) Heb voor ons een schema gemaakt en als het zo goed blijft gaan (heb tot nu toe ook weinig last van stuwing) zal het geen weken duren eer ze volledig over is op de fles. Ik hoop dan wat gemakkelijker naar buiten te gaan, want durf nu amper de deur uit.

Maar hoe waren de paasdagen van iedereen? Met dat koude weer..

3. Linlala

Linlala Actief lid

27 feb 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Robin is afgelopen week gefotografeerd (fotoshoot niet af kunnen maken, omdat ze niet (meer) wilde slapen :)), foto's zijn zo mooi geworden dat ik het niet kan laten er één met jullie te delen:

29-03 (3).jpg

Ik ben een ontzettend trotse mama :D

4. kooten3

kooten3 Actief lid

22 dec 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lin wat een schatje!!!! Maar wat vervelend dat ze zon pijn schijnt te hebben. De klachten die jij omschrijft zijn erg reflux achtig. Vooral het spugen, huilen, krampen en de hik hebben. Ga naar de huisarts en laat je niet afschepen met tsja kindje spugen nou eenmaal.

Afgelopen week bij de kinderarts geweest maar die wilde nog geen ph meting doen. We moesten het nog maar een maandje aankijken voordat we dat onderzoek mochten doen en medicijnen. Maar goed het gaat nu wel redelijk en Olivier groeit als kool. Hij woog afgelopen week met 11 weken 6 kilo!!!!!
    Poeh.....de kinderarts vond hem extreem groeien en vond 180cc eigenlijk wel teveel. Dus een paar dagen 150cc weer gegeven maar merk vandaag aan hem dat hij die 180cc echt nodig heeft dus ben nu echt helemaal overgegaan. Ik trek me er niks van aan wat andere zeggen, ik laat mijn ventje geen honger lijden.
    Morgen moet hij weer voor prikjes naar het cb, zal ik ook wel commentaar krijgen. Want ollie die wil nog niet echt zijn nek omhoog houden als hij op zijn buik ligt.....lui varken :)
    We horen het morgen wel!

5. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Ikkie, geen probleem hoor om recht voor je raap te zijn, je hebt gelijk! Wat vervelend dat R 's nacht weer wakker wordt. We hebben dat ook een week gehad, nu is het (gelukkig) weer over. Nou ja, vannacht om 5.30, gaap. Speen geven en hij slaapt weer.

@ Linlala, vervelend dat Robin het de laatste week minder doet. Spuugt ze echt met een boogje of sijpelt het er meer uit? Boeren had V ook vaak moeite mee, duurde soms wel 10 minuten voordat er iets kwam. Wat bij ons hielp: armen over je schouder heen leggen, lopen, traplopen (heb echt heel veel geprobeerd :p). Slaapt ze overdag wel in haar wieg of bedje? Ik kan je rust en regelmaat van Ria Blom aanraden. Heeft hier ontzettend geholpen. Verkouden is sneu bij zo'n kleintje he, vind dat zo zielig. Hoop dat het snel beter met haar gaat!
    Wat een mooie foto!

@ Kooten, goed dat je je eigen gevoel volgt! Ik zou mijn kind idd ook geen honger laten lijden. Wel vervelend dat die PH meting niet gedaan werd. Succes met de prikjes vandaag!

Paasdagen waren bij ons vrij rustig. Zondag brunch bij mijn moeder, 's avonds dansles en maandag beetje thuis opgeruimd en backups gemaakt van foto's. De harde schijf van mijn zusje met al haar foto's was gevallen en nu is ze alles kwijt. Heb dus meteen zelf ook backups gemaakt.

6. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Linlala, je mag een ontzettend trotse moeder zijn, wat een plaatje!

Ik reageer hier ook niet heel veel. Klets wel vaak met de novembermama's. Geen excuus natuurlijk om jullie te vergeten. Maar ook ik heb het (lekker cliche) erg druk. Ik werk 32 uur excl per dag 1,5 uur reizen. Heb daarnaast dus een zeer aandachteisend kindje dat weinig tot niet meer slaapt overdag haha! Druktesmaker dus. En als ze dan slaapt geniet van de momentjes op de bank met manlief :) lekker tv kijken en als ik dan ook nog eens veel ga zitten internetten wordt ie wel eens boos hahaha. Vandaar.

Ik las iets over een PH onderzoek. Heeft Linn ook gehad. 24 uur met een sonde in t zkh. Inbrengen vd sonde is minder leuk maar daarna had ze er weinig last van eigenlijk. Heb haar wel gebakerd laten slapen toen ivm het er uit trekken anders. Ik heb toen gewoon in t zkh geslapen bij haar.
    Er kwam geen reflux uit het onderzoek. Na nog wat andere onderzoeken etc bleek koemelkallergie. Nu heeft Linn dus allergy care voeding.

7. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Even een zwaai en knuffel vanuit hier! Kom morgen weer kletsen. Heb op mijn werk meer tijd voor zp dan thuis :D.

Maar....wilde wel even met jullie delen dat we gisteren de eerste twee witte puntjes in Iza's onderkaak gespot hebben! Poeh, wat gaat het nu ineens snel zeg... Ze ontwikkelt zich ook zo hard op het moment.

Linlala, wauw....wat een beauty ♥. Echt een prachtige foto!

8. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey lady's!

Mo, Je kind moet je zeker geen honger laten leiden. Dat is nergens voor nodig. En wat maakt het uit dat hij hard groeit. Zolang hij tevreden is is het toch goed? 6 kilo... gaat goed he.. haha..
    Ik denk dat volgende week ons kleinste dametje de 6 kilo zal halen en ons grote dametje de 5,5 kilo.. misschien wel meer. We zullen zien. Ze moeten terug op de dag dat ze precies een half jaar zijn.

Lin, ik dacht ook meteen aan reflux als ik de symptomen hoor die jullie meiske heeft. Hier had er ook 1 last van de hik maar verder niks. Maar met die klachten erbij... ja zou zomaar kunnen. Beb je al bij het cb geweest? En hebben ze je doorgestuurd?

Suus jou spreek ik idd op de app en fb.. haha... novembermama's blijven actief he ;)

Penny, hier hebben ze geen speen. R pakt haar vuisje of mouwtje... ook niet alles maar goed... doet ze als ze in slaap wil komen of honger heeft. Hopelijk slapen ze idd snel weer door. Vanmorgen was het half 7 dus hopelijk is het morgen nog later..haha..

Gizzie, wooow tandjes in aantocht?? Heeft ze er al last van? Hier nog niks gespot.

Paasdagen... gister familiedag gehad.. was wel leuk.. of ja.. het ging wel.. haha.. en 1e paasdag bij mijn ouders geweest.. paaseitjes gezocht met mijn peetkindje.

Dalijk moet ik weer werken. Heb er echt absoluut geen zin in.
    Mijn vriend heeft storingsdienst dus kan steeds opgeroepen worden. Dalijk komen mijn schoonouders hier in huis totdat mijn vriend terug is.. rond 6.. en daarna staan ze standby... deze week moet ik 4 dagen werken waarvan 3 dagen standby oppas... best balen.. maar ja.. komt goed.

Gizzie ik heb je toegevoegd op fb trouwens

9. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Ikke, leuk dat we nu ook vriendjes zijn op fb! Dadelijk je knappe meiden eens even bewonderen ;). Hoe is het werken gegaan gisteren? Wat houdt standby oppassen eigenlijk in? Kan je steeds opgeroepen worden?

De tandjes (witte puntjes) waren er ineens! Ben al een paar weken steeds aan het voelen en kijken, maar voelde of zag niets. En ze had ook nergens last van. En eergisteren zag manlief het ineens. Heb meteen dentinox in huis gehaald, maar gebruik het pas als ze er last van heeft. En dat is nog steeds niet zo. Bikkeltje :).

Poeh Suus, dat zijn drukke werkweken. 32 uur en dan ook nog zoveel reistijd. Pittig! En dan nog zo'n lekker druktemakertje om je heen ;). Gaat verder alles goed met Lynn?

Penny, slim van de backup meid. Wij hebben laatste ook een externe harde schijf gekocht, en doen nu braaf elke maand een backup maken. Zo gepiept. Moet er niet aan denken dat de laptop zou crashen en dat we alles kwijt zijn. Hoe gaat het met V?

Kooten, zoo, kleine Ollie groeit als kool!! :). Zou 'm inderdaad lekker die 180 geven hoor. Gewoon je eigen gevoel en plan volgen. Afgelopen vrijdag zijn we nog bij de wijk geweest en Iza weegt nu 7380 gram! Volgt helemaal haar lijntje. En wat zeiden ze bij de wijk over Olivier's nekje? Prikjes goed gegaan?

Linlala, aaah, wat sneu voor Robin dat ze zulke klachten heeft. Wat zei het cb?

Paasdagen waren rustig. Zondag lekker met z'n drietjes gebruncht aan tafel :p. Binnen een kwartier onze paasstol naar binnen gewerkt, hahaha. Toen had Iza er genoeg van. En maandag was ons neefje jarig (3).

10. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gizzie, ja vl kan de hele week lang 24/7 opgeroepen worden zodat hij naar het werk moet. Dus mocht dat zo zijn, kan hij zijn ouders bellen en die komen dan in huis. Dus dat is back up oppassen.. haha.. Werken ging goed... cliënt was er super goed aan en ging naar de voetbaltraining dus was ff heerlijk rustig... hihi.

Ja dat zeggen ze he dat tandjes er ineens zitten dan.. van tevoren kunnen ze er heel veel last van hebben en dan ineens witte puntjes.

Wow wat groeit Iza goed. Wij moeten volgende week woensdag.. heel benieuwd.

Lekker rustige paasdagen gehad lees ik. En die paasstol zo snel op??? haha.. lekker is dat he.. hier niks gehad. 1 paasei.. dat was het.

11. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    1 paasei maar? Dat is niet zoveel meis... Ach, wel goed voor de lijn! :). Zo'n paastol van de AH, mmm. Lekker! Verdeeld over 1e en 2e paasdag hè. Niet zo'n hele stol in een keer, haha.

Fijn dat het werken goed is gegaan meis. Back-up oppassen :p. Wel fijn zo!

Net even je mooie meisjes bewonderd!! Knapperds. Die foto van de twinmeeting is leuk zeg!

Zoals je ziet bij ons geen foto's van Iza. Doe dat zelf liever niet op fb. Maar mijn schoonzusje heeft gisteren wel een hele leuke foto van ons drietjes gemaakt. Zodra ik die heb ontvangen wordt dat mijn nieuwe profielfoto ;).

12. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    Suus, iig fijn dat je nu weet wat het precies is. Koemelkallergie is nog rekening mee te houden :). Ik werk ook 32 uur per week, reistijden verschillen voor mij (heb klanten van Heerlen tot aan Amersfoort). Maar 1,5 uur is wel flink zeg! Vind het zelf ook vrij pittig moet ik zeggen.

Gizzie, tandjes iek! Ik vermoed dat V ze hier ook sneel heeft, hij kwijlt zo veel en vaak rode wangetjes. Tot op heden kan ik nog niks ontdekken.
    Gezellig zo met z'n drietjes aan tafel!

Niet te enthousiast over je familiedag Ikke :p. Ik heb geen een paasei op met pasen :(.

Hier gaat alles goed. We zijn over naar 4 flessen en een groente hapje 's avonds. Hij gaat dan rond 19.30 naar bed. Vanochtend werd hij echt om 6.15 wakker (daarvoor 2x maar met speen sliep hij weer). Mijn wekker zou om 6.30 gaan (maar was al sinds 5.45 wakker toen hij een keer krijsend wakker werd). Dus maar opgestaan en V mee naar beneden genomen. Terwijl hij in de box lag te spelen ben ik gaan eten, make up op etc. Fles gemaakt, ondertussen was mijn vriend beneden (hij heeft avonddienst). Begint hij te mopperen dat hij er zo vroeg uit moet (hij lag er om 0.30 in)... Ja hallo, ik heb ook een baan en moet er altijd vroeg uit. Pfft was er even helemaal klaar mee, ben zonder iets te zeggen gegaan :p.

Kreeg net via sms te horen van mijn vriend dat zijn broer en vrouw zondag komen eten. Geen zin in. Ze lusten helemaal niks.

Straks V ophalen bij gastouder, ff snel een maaltijdsalade oid halen, V hapje geven, dan ik eten, dan spelen, dan V naar bed. Pff is wel aanklooien als vriend avonddienst heeft.

13. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gizzie ik kwam er idd achter dat je er geen foto's op had staan. Ik zet er zo af en toe weer wat bij. Niet mijn hele fb vol maar zo zien de mensen die ik bijna niet zie ook een beetje hun ontwikkeling...

Ja 1 paasei.. dat mocht ik van mezelf. Ben bezig met weight watchers... morgen weer wegen. We hebben een nieuwe weegschaal en die wijkt een kilo af ( zwaarder ) dus dan moet ik die aanhouden.. dus wel balen maar ja.. ik kan wel minder gaan rekenen maar die weegschaal blijft toch, dus als ik steeds zeg.. ik weeg een kilo minder als dat hij zegt.. dat werkt ook niet he :)
    Dus ja.. het kan best zijn dat hij zwaarder aangeeft terwijl ik eigenlijk wel ben afgevallen... komt goed.

Penny geen 1 paasei?? Das weinig.. hihi..
    Ow wat balen dat je vriend zo reageert. Hier ben ik heel vaak alleen met de dames. Gelukkig heb ik er geen moeite mee en krijg het goed gerooid.. Maar soms is het fijn als je zelf ook eens je handen vrij hebt... dat dan weer wel. Maar als ik alles alleen zou moeten doen.. geen probleem. Heerlijk vind ik dat met de meiden ;)

Fijne dag allemaal! IK ben nu aan het werk... dag vliegt wel voorbij gelukkig

14. Linlala

Linlala Actief lid

27 feb 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Ikke, één paasei, knap hoor! Ik kon al die chocolade-eitjes niet laten staan. Ik durf dan ook niet op de weegschaal te gaan staan :D

En Gizzie, wat wordt Iza gróót! Al tandjes :) Hopelijk gaat de pijn meevallen voor haar. Enne .. lekker hé, die paasstol!

Kooten, gewoon geven waar jij je goed bij voelt. Een kindje hoort geen honger te hebben, als je het mij vraagt. En artsen gaan sowieso altijd uit van het gemiddelde .. en zeg nu zelf; welk kind is nu gemiddeld?
    Trouwens wel balen van die PH meting. Opvallend, die terughoudendheid. Maar zo las ik bijvoorbeeld ook dat men in België, met name bij Reflux klachten, veel vlotter overgaan op een behandeling dan hier.

Poeh Suus, dat zijn drukke werkweken. 32 uur en dan ook nog zoveel reistijd. Pittig! En dan nog zo'n lekker druktemakertje om je heen . Gaat verder alles goed met Lynn?

Penny, slim van de backup meid. Wij hebben laatste ook een externe harde schijf gekocht, en doen nu braaf elke maand een backup maken. Zo gepiept. Moet er niet aan denken dat de laptop zou crashen en dat we alles kwijt zijn. Hoe gaat het met V?

Suus, pittig hoor! Maar dat gaat allemaal goed?
    En fijn dat ze bij Linn in ieder geval een oorzaak hebben kunnen vinden. Ik ben benieuwd of er bij Robin ook zoiets uit gaat komen, als ze überhaupt al onderzocht gaat worden.

Manlief heeft verleden week contact gehad met het CB en zij vertelde dat het vrij normaal is dat baby's last hebben van hun darmen en hierbij spugen, hikken en slecht slapen. Zij hebben ons geadviseerd Infacol te gaan gebruiken. Dit doen we inmiddels. Vrijdag hebben we weer contact met hen om verder te overleggen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik me toch wat in de steek gelaten voel door het CB, vooral op de momenten dat Robin krijst van ellende. Ik kan moeilijk begrijpen dat ze zo'n kleintje (en haar moeder :)) zo aan laten modderen. Ik heb haar echt van een relaxte baby in een stresskippetje zien veranderen :(

Afijn, inmiddels lijkt het wel zo te zijn dat ze minder last heeft wanneer ze met de fles wordt gevoed. Waarschijnlijk krijgt ze aan de borst dus echt te veel binnen, zodanig dat ze het niet goed kan behappen. Ik was al met afbouwen van de BV begonnen, maar ga het tempo nog wat opvoeren zodat ze zo snel mogelijk aan de fles zit. Tot dan probeer ik haar niet langer dan 10 minuten te laten drinken, wat ook een klein beetje lijkt te helpen (voorheen dronk ze wel eens 20 minuten aan één stuk). Als ze na 10 minuten en een korte pauze nog steeds wil drinken houdt ze het nu bij een klein toetje van een paar minuten.

Tot slot is ze afgelopen dinsdag gewogen bij het CB. In amper anderhalve week was ze 400 gram aangekomen :$ Dus ondanks het spugen krijgt ze toch voldoende binnen, want ze groeit als kool :D

15. Linlala

Linlala Actief lid

27 feb 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Ik zie nu net dat ik een stuk tekst van Gizzie in mijn post heb staan, heel stuk van mijzelf is foetsie :( Geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen :(

16. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    Haha Linlala, das ook apart! Fijn dat ze zo goed groeit!

Vandaag 1e keer fysio gehad vanwege mijn klachten mbt mijn stuitje. Blijkt dat ik een soort bekkeninstabiliteit heb... :$. Oefening en instructie meegekregen en volgende week weer terug. Dit had ik niet verwacht. Ik mag geen vliegtuigje meer doen met Vigo :( (tenzij ik ga liggen). Bah. Vooral rechts is week. Ook iets met mijn stuitje en onderste rugwervels.

Het is iig wel goed te behandelen zei ze. En ik moest nog maar niet aan een tweede beginnen voordat mijn bekken sterker zijn, nou was ik sowieso van plan daar nog even mee te wachten :).

17. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    Penny, hier ook al sinds december veel last van mijn stuitje. Volgens de huisarts had ik het gewoon gestoten. Vraag me alleen af hoe je je stuitje stoot zonder het zelf te merken:( Heb het dus vervolgens aan de gyn gevraagd en zij gaf ook aan dat het met het weker worden van de bekken te maken heeft. Ik moest er vanuit gaan dat het pas na de bevalling beter zou worden, maar gelukkig gaat het de laatste weken al beter:) Maar het is wel erg vervelend, want ik kon amper zitten.

Linlala, hopelijk wordt het spugen snel wat minder. Het is altijd zo vervelend om je kindje zo te zien.

Ikke, ik zag trouwens dat jij al voor de 4 maanden fruithapjes geeft. Is dat niet erg vroeg, zeker gezien het feit dat jij echte ukjes had? Ik was eigenlijk van plan om pas vanaf 6 maanden vast voedsel te gaan geven en dan het liefst via de Rapleymethode:)

Met mij gaat alles goed. Merk alleen dat het toch wel wat zwaarder wordt allemaal, want ik slaap nu wel erg veel:) Gelukkig nog maar 2,5 week werken. En volgende week dinsdag hebben we weer een groeiecho. Dus ook weer wat om naar uit te kijken:)

18. kooten3

kooten3 Actief lid

22 dec 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gizzie: Wow al witte puntjes, wat een mijlpaal! Heel even dacht ik dat Olivier ook al tandjes kreeg. Hij is een paar dagen zo onrustig geweest en meer huilen maar ik voel nog niks. Het is ook z'on gigantische hongerlap, niet normaal! De prikjes gingen goed, hij was heel stoer en heeft maar even gehuild. Hij woog alweer 6350 gram! Dus hij doet het prima.

Penny: Ik snap wat je bedoeld met manlief, die momenten hebben wij hier ook vaak. Manlief slaapt gewoon door bij de ochtendvoeding en ik draai voor veel dingen alleen op. En dat levert soms ook wel wat woorden op.
    Gelukkig kan de fysio iets voor je betekenen, hoop dat het snel beter gaat.

Lin: Ja in Belgie zijn ze misschien makkelijker maar hier word je echt aan je lot overgelaten. Al moet ik zeggen dat het nu wel een stuk beter gaat met Ollivier.
    En tsja dat cb dat weet ik ook niet, als je het niet vertrouwd gewoon naar de huisarts gaan en een verwijzing vragen voor de kinderarts, want er is niks zo erg dan om je kindje zo te zien.

Ukkie: Ik geloof graag dat het zwaarder word, maar nog even en dan heb je je kleintje in je handen. Spannend die groeiecho.

Morgen ga ik voor het eerst een nachtje weg alleen met mijn zus. We gaan lekker een nachtje slapen in een hotel en naar Thermae 2000, heerlijk heb er veel zin in maar vind het ook spannend. Eerst gaat Olivier naar mijn moeder toe want mijn vriend heeft een studiedag. Spannend allemaal.... Dus tot volgende week ik ben er ff tussenuit.

19. Linlala

Linlala Actief lid

27 feb 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Kooten, geniet ervan! Laat je maar lekker verwennen, doet Olivier dat door oma ;)

20. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lin, woow wat groeit ze hard dan zeg!
    Hoeveel weegt ze nu dan?
    Af en toe is het cb idd echt alleen maar via de boekjes aan het werken. Hopelijk kan het cb je evengoed adviseren wat te doen.
    Fijn dat het wel wat beter lijkt te gaan.

Ukkie, geef toe aan die slaap. Je moet goed voor jezelf zorgen..
    Uhm... voor de 4 maanden idd ja. Is zeker vroeg aangezien ze met 35 weken geboren zijn. Maar ik heb dat in overleg met het cb gedaan. Ze waren echt toe aan vast voedsel. Ze weigerden flessen enz... dus ja.. wat is wijsheid. Ze hebben er niks van geleden. Ook neit de overstap naar 4 flessen aangezien dat ook nog niet mocht maar we dat gewoon hebben gedaan :D

Penny, ow das vervelend zeg! Hopelijk gaat de fysio je goed helpen dat je er snel vanaf bent. En hahaha... een 2e.. das wel snel dan he ;)

Mo veel plezier!!! En komt allemaal goed met O. Wat groeit hij hard!!

Hier alles goed. Woensdag naar het cb.. ben benieuwd hoe en wat met de dames. Ben nu aan het werk en verwacht elk moment een cliënt hier...

Deel Deze Pagina