Gizzie, van harte gefeliciteerd met het mooie nieuws van een dochter! Leuk! Ikke, mooie buik hoor! Heb ook al een mooie ronde buik, zal wel eens een foto posten vandaag of morgen :-D
Mo, echt super van die test zeg. 2 dikke knalstrepen. Die had ik ook. De test streep was een heel stuk donkerder dan de controle streep. Misschien krijg je ook wel 2 ukkies... haha. Mijn test was wel al wat vroeger. Toen was ik net 5 weekjes... Gizzie, ow wat fijn dat alles goed was! Echt super. Geloof het echt wel dat het spannend is. En een dochter! VAN HARTE GEFELICITEERD!!! SUPER GAAF! En nu flink gaan shoppen...hihi.. Suus, Ow show je buik.. hihi. ben zoow benieuwd. Ik heb vandaag de babykamer getext en ik moet zeggen... volgens mij zit het er in 1 keer onder. En wat is het mooi!!!!!!!!!!! hihi... al zeg ik het zelf. Kan niet wachten tot we woensdag de babyspulletjes gaan bestellen. En als de spullen dan komen na een aantal weken om het in te gaan richten... ow... dat de weken maar voorbij vliegen haha...
Gizzie, leuk een meisje! Nu heerlijk shoppen en verder drijven op jullie roze wolkje! Super dat alles goed was. Mo, gaaf zo'n superdonkere streep, zouden het er 2 zijn? Wanneer had je ook alweer de echo? Suus, ben benieuwd naar je buikje! Ikke, super dat je al zo ver bent gekomen met de babykamer, dan wordt het weer een stuk echter hè! Nu nog het kamertje inrichten en aankleden, zo leuk! Hier, nog steeds niet fit en bang dat ik de kinkhoest heb, echt heel veel kwaaltjes lijken er op. Vandaag bij de huisarts een bloedprikformulier gekregen om het uit te sluiten, want volgens huisarts was de kans klein dat je het 2x krijgt in je leven en heb het als kind al ooit gehad. We zullen zien, beter een keer te veel bloedprikken als het wel hebben en er niets tegen doen. Vooral omdat de vaccinaties tegenwoordig niet meer zo goed tegen kinkhoest helpen als vroeger en dan met 4 kleine kids thuis
Jacky ik heb woensdag de echo.Hoop dat je geen kinkhoest hebt.Ik heb dat vroeger als klein kindje ook gehad. Gizzie : een dochter echt super gaaf!!!!!
Jackey, doe maar rustig aan meid. Is niet te hopen dat je kinkhoest hebt. Ik heb geen idee of ik dit heb gehad. Volgens mij niet... of toch we? Geen idee...hihi... Ja het is echt weer een heel stuk af dan de babykamer. Echt super leuk is dat. Kan niet wachten tot er echt alles in staat en het gewoon af is. Maar dan moeten we eerst de spullen nog bestellen... hihi.. en ooooooooow wat gaaf dat jou spullen al bijna komen!!! Dat is wel echt een verassing dan he zo snel. Ik hoop ook dat wij niet al te lang op de spullen moeten wachten. We zien het wel..... Mo, dat is een kort berichtje.... haha... Woensdag komt steeds dichterbij. Ik ben zoow benieuwd!!! Echt super.
Vanmorgen de echo gehad.......mijn god wat was ik zenuwachtig! Moest natuurlijk inwendig. En daar lag onze kleine spruit, inimini, slecht 3,5 mm met een kloppend hartje! We zijn zoooooooooo blij. Over twee weken mogen we weer voor een echo. Ze doen daar totaal niet moeilijk over het aantal echo's, heerlijk! Hoe is het verder met iedereen? Het is zo stil hier......
Mo, oooooooooooooooh woooooooooooow van harte gefeliciteerd met je goede echo! Echt super! Hier verder alles goed. We hebben alles geshopt voor onze kids.... in ieder geval de grote dingen. Jeetje mina.. wat een tijd hebben we daar rondgelopen terwijl we bijna alles al wisten wat we wilden. We werden rond 15.00 uur geholpen en gingen pas na 17.30 uur naar huis. Wel echt ontzettend eluk! Over 8 weken worden onze spulletjes verwacht in ons huissie! Echt super. Ow ja... gister zijn we naar het diagnostisch centrum geweest in Eindhoven voor een voorlichting over erfelijkheids onderzoek. dit vond de arts nodig vanwege de achtergrond van mijn vriend. Ik heb bloed moeten prikken om te kijken of er niks mis is met de chromosomen. Erg spannend allemaal. Als er echt iets ernstigs mis is, worden we gebeld en anders moeten we 19 juni langs komen voor de uitslag. Ook worden allerlei medische gegevens van familie leden nagetrokken voor erfelijkheid. We worden nu wel echt ondersteboven gekeerd...pff.... En ik wilde geen extra onderzoeken, alleen de echo's... maar ja... als ze het nodig vinden zullen we er maar aan mee werken he... pff...
Hallo Dames!! Hier alles prima, lekker druk! Kinderwagen vorige week gekocht, gisteren het kamertje... Heerlijk! Enn... hierbij de beloofde buikfoto. Beetje vreemde foto want zit in de auto maar je moet maar even kijken haha Tot snel!
Ikke: is het iets ergs wat jou vriend zou kunnen overdragen??? Suus: Wat een prachtige buik! Kan me niet voorstellen dat die van mij over 7 weken ook zo is. Gisteren hebben mijn vriend en ik een vakantie geboekt naar Tunesie!!!!!!!!!!!!!woeooeoeoeoeo waarschijnlijk onze laatste met zijn 2en. Heb er zo veel zin in. We gaan 30 juni. Alleen toen we eenmaal geboekt hadden bekroop me wel een beetje het gevoel van, shit hoe ga ik dat doen met eten. Het is all inclusive. Ik zal wel goed moeten uitkijken daar en vooral veel brood eten. Iemand ervaringen in Tunesie??? En als er iets mis gaat met kindje is er dan wel medische zorg en hoe is dat daar geregeld. Tsja al die dingen spoken door mijn hoofd. Maar goed het zal allemaal wel meevallen. Gewoon van genieten met zijn 2en nu het nog kan.
Hihi nou is mijn buik ook wel al heel snel gaan groeien hoor! Nou was mijn buik met 6 weken al gegroeid!! Hierbij de foto van toen ik 7 weken was
Suus, woow je buikkie groeit erg hard zeg. De mijne vond ik al zo hard groeien. Ik zal hem eens showen van afgelopen woensdag. Toen was ik 14 weken.... Mo, Mijn vriend zijn hartkwaal is waarschijnlijk niet erfelijk, maar die zijn ooms / tantes hebben wel. En het kan een generatie overslaan. Het is nou niet bepaald rustgevend als onze kindjes of 1 van onze kindjes dat blijkt te hebben. Ook bij zijn moeders kant komen hart en vaatziekten voor... Maar we gaan uit van het positieve! Hopelijk krijgen we 19 juni pas de uitslag te horen en geen eerder telefoontje. Anders weten we dat er toch iets ergs aan de hand is en dat willen we natuurlijk niet. In ieder geval gaan ze wel goed de hartjes van de kindjes bekijken. Maar ik hoop dat daar niks mis mee is. Tunesie.... hier een aantal ervaringen... bijna 4 jaar geleden daar geweest, en afgelopen februari ( bruiloft van mijn zusje ) Kun je je het nog herinneren dat ik daarover heb verteld?? In ieder geval is Tunesie niet mijn land... dus toen mijn zusje daar een vriend kreeg en ook nog daar ging trouwen, vond ik het niet erg leuk om daar weer heen te gaan maar goed. Het is heerlijk warm en er is toch wel het 1 en ander te doen. Waar ga je precies heen als ik vragen mag? Want ik ken natuurlijk niet alle plaatsen... hihi... In ieder geval zal ik er echt niet meer op vakantie gaan. Het is net waar je van houdt eigenlijk. Mijn ervaring is dat mensen je vanalles opdringen, je proberen te bezeiken waar je bij staat, ook in restaurants... maar dat heb je overal wel. Ik vind Turkije veel leuker. Trek je van mijn mening echt HELEMAAL niks aan he meid. Ik vond het leuk voor 1x... De 2e keer was verplicht.... Wat betreft het eten... niks te klagen. Dat is goed te doen daar. Wat betreft ziekenhuizen.... heel anders als hier. Toevallig heeft mijn zusje daar een rittenkaart als ze daar is... haha... Opzich ook niks mis mee, maar het is niet zo van allemaal aparte kamertjes etc... gewoon op de gang en een gordijntje ervoor. Nogmaals.... luister ECHT ABSOLUUT NIET naar mijn mening. Sommige mensen vinden het echt helemaal te gek in Tunesie... Ikzelf ben meer van de doe vakanties, dus daar kan het ook aanliggen. Dus meid... ik vind het kei leuk voor je dat een vakantie hebt geboekt. Ga er lekker van genieten en het is maar een mening van mij he...... dus je hier niet van weerhouden en gewoon lekker gaan. Ik was blij dat ik er heen ben geweest, want dan heb je weer iets meer van de wereld gezien En met welke reisorganisatie gaan jullie? En welk vliegtuig? Ow ja... hier nog mijn buikfoto van afgelopen woensdag :
Mo, wat super dat jullie het hartje hebben zien kloppen!! Wat een opluchting hè . Was het 1 hartje? Hihi. Omdat je zo'n MvM knaltest had! Gaaf dat jullie een vakantie hebben geboekt! Ik ben er nog nooit geweest, dus geen idee hoe het daar is. Wel heerlijk om nog even weg te gaan met z'n tweetjes! Suus, wow, jouw buikje groeit hard zeg! Mooi!! Ikke, fijn dat jullie zo goed geslaagd zijn voor babyspulletjes! En ook een prachtige buik zeg. Nog wel even spannend van het chromosomenonderzoek... Ik duim voor je dat er NIET gebeld wordt!! Met mij gaat het goed. Vermoeidheid begint weer toe te nemen, maar verder mag ik niet klagen! Fijn weekend meiden!
Gizzie: ja het was er gelukkig maar 1. Haha Suus, wat een buik had jij al met 7 weken. Nou die is bij mij nog ver te zoeken. zondag ben ik 7 weken, zal eens een foto van mijn "buikje" plaatsen. ikke: dank voor je reactie. Wij gaan naar Monastir en vliegen met tunis air. Daar heb ik ook mijn twijfels over want vlieg liever met Transavia. Maar goed ik ga gewoon lekker genieten van de zon en het strand. En sowieso is het fijn om even weg te zijn met (nu nog) zijn 2en. Maar dank je wel dat je je ervaring wilde delen.
Gizzie, ik hoop ook dat we niet worden gebeld.... we wachten maar af maar ik heb er wel vertrouwen in. En begin je weer moe te worden? Ik moet zeggen dat ik 's morgens nog steeds mijn bed moeilijk uit kom... maar goed.... ik merk wel dat ik veel minder energie heb, maar dat neem ik maar voor lief. Niet te veel doen, dan komt het allemaal goed. En hopelijk groeien de kids dan ook iets meer, want bij elke controle zitten ze onder het gemiddelde. Aanstaande donderdag weer een echo...dan zouden ze ongeveer 11 cm moeten zijn... ( 15 weken ) de vorige keer met 13 weken moesten ze 7,5 cm zijn...de 1 was 5,73 en de ander 6,11... De arts zegt niet dat ze te klein zijn maar toch... als je uitgaat van het gemiddelde? Hopelijk zitten ze nu op de middellijn en komt dat door de rust die ik neem.... Mo, Monastir ben ik niet geweest. Volgens mij zijn we daar de 1e keer op geland. En met Tunis air.... mijn zusje vliegt daar altijd mee. Zij vind daar niks mis mee. Wij zijn de vorige keer met air berlin geweest, want ik wilde niet met tunis air. Terwijl het wel gewoon goed moet zijn. Dus trek het je niet aan. Jullie hele vakantie gaat helemaal goed komen. Ik wil ook op vakantie. Zei ik gister nog tegen mijn vriend. Het probleem is dat we pas half september vakantie krijgen... en dan ben ik 32 weken zwanger...dus dat zit er helaas niet meer in. Dan maar een keer een weekendje weg nog...of als de kids er zijn... een weekendje of weekje naar centerparcs Enne, je buikje... haha... is echt nog iniminie helemaal plat.... tenminste voor mij ziet dat zo. Zo plat ben ik nooit geweest hihi.. Met 4 weken had ik al een bolling... wel leuk als je het echt begint te zien. Wanneer willen jullie het gaan vertellen aan ouders / vrienden/ familie? Of hadden jullie dat al gedaan???? Neej toch??? Ik weet het niet meer... haha..
Ikke, ja het is leuk idd als mensen wat kunnen zien. Maar ook bij mij is er wel al een bolling hoor. En vanmorgen sloeg de weegschaal al 1 kilo meer aan.....hahaha. Wij hebben het beide ouders als verteld vorige week. Mijn beste vriendinnen ga ik het maandag vertellen. En de rest in de familie allemaal met 12 weken.
Mo, fijn dat er al een bolling is ontstaan. Helaas kan ik dat op de foto niet zien. Zal wel door je legging komen... Wat leuk dat je het al hebt verteld! Iedereen super enthousiast natuurlijk... en ben benieuwd wat je vriendinnen morgen zeggen! Of ja.. hoe ze reageren. Is echt leuk om te vertellen... haha... succes morgen! Voor iedereen een fijne zondag!
Suus, zo jij hebt al een flink buikje! Mo, wat geweldig dat je een goede echo hebt gehad en ook nog het hartje hebt kunnen horen! Ikke, prachtige buik meid! En wat super dat jullie al zijn geslaagd voor de babyspullen. @all, sorry dat ik zo lang niets heb laten horen, hoest nog steeds heel erg en voel me er knap beroerd door. Gelukkig heb ik vandaag te horen gekregen dat het zeer waarschijnlijk geen kinkhoest is, maar wat dan wel??? Vandaag maar weer naar de huisarts, heb er bijna een abonnementje lopen. En straks mag ik ook weer naar de verloskundige.
Jackey, thanx voor het compliment Jeetje ben je nog steeds aan het hoesten? Ik ben ook wel benieuwd wat je hebt. Toch geen longontsteking ofzo???? Hoop het niet voor je. Je kunt idd wel een abbonement nemen bij de HA... haha... neej sorry is niet leuk. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Donderdag krijg ik weer een echo Zo spannend! Aleen jammer dat ze dan niet kunnen zien wat het wordt. Of heeft iemand andere verhalen gehoord als je 15 weken bent??? Of ervaren?? zal wel niet he. Meestal pas vanaf 16 weken.. Moet ik dus nog ff geduld hebben ( 4 weken ) pff...
Ikke, hoe was de echo vandaag? Hebben ze stiekem al iets kunnen zien, weet dat hier op het forum soms al met 15.3 weken het geslacht is vastgesteld. Weet niet of het 100% betrouwbaar is dan.