Zwangere meiden omgeving Eindhoven

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jeetje mv 4, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    Ikke, fijn dat de high tea zo lekker was!

Gizzie, leuk center parcs! Wij gaan de week van 13 mei een midweek met zijn drietjes naar Erperheide. Welke CP zijn jullie geweest?

Ukkie, geniet van dit laatste dagje, daarna verlof woohooooo!

Mannetje is weer wat beter, nog wel diarree (echt zo dun als water). Dus ik hou zijn luiers goed in de gaten. Geen koorts meer, maar hij voelt zich nog niet helemaal 100% volgens mij. En sinds vannacht ik ook niet. Heb zo'n keelpijn, hoofdpijn en het idee dat ik moet overgeven. Blegh. Ik ben nooit ziek, hoop dat het straks weg is ;).

2. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gizzie, Heel veel beterschap voor jullie! Wat vervelend dat Iza zo veel last heeft gehad. Leuk om te zien he als ze zo gek zijn op water. Hier hebben de meiden dat ook. We hebben 2 zwembanden voor als we naar cp gaan. Ben benieuwd hoe ze dat vinden. Wilde eigenlijk zo'n tweeling zwemband maar die zijn meer dan 30 euro... wel veel geld maar vind ze wel echt super.. maar om ze nu nog aan te schaffen.. is wel ideaal voor als je alleen zou gaan zwemmen maar goed.. dat doe je ook niet snel want als ik naar de wc moet, laat je ze ook niet alleen...

Ukkie wow je laatste dagje! En dan lekker genieten van je verlof. Nog max 6 weken te gaan!

Penny ook heel veel beterschap voor jou en je kleine man. Hopelijk blijft het jou verder een beetje bespaard...

Het weekendje met de meiden was zeer geslaagd. Ik vind dat helemaal niet erg om alleen met ze te zijn. Vind het echt heerlijk.
    Ik merk nu dat de meiden wat meer fruit en groente gaan eten. Is ook wel weer fijn. Dus ik ga binnenkort echt beginnen met brood. Ik ga zo maar eens een boterham eten en eten in een bakje doen want ik moet dalijk gaan werken..

3. kooten3

kooten3 Actief lid

22 dec 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    He meiden,

Sorry al veel te lang geleden!

Penny: Van harte gefeliciteerd met je neefje! Alles goed gegaan??

Ukkie: Lekker genieten van je verlof!

Ikke: Stoer hoor zo alleen een weekend met de meiden. In Juni is vriendlief een hele week alleen met Olivier. Ik ga een vriendin opzoeken die in Aruba die voor haar werk daar een jaar verblijft. Dus hoef alleen een ticket te betalen en verblijf is daar gratis. Ook vliegen we een dagje naar Curacao, om daar met dolfijnen te gaan zwemmen, dat is een grote wens van me.
    Vind het wel spannend een week zonder Olivier maar ik weet dat hij in goede handen is en deze kans wil ik niet laten liggen.

Gizzie: Leuke he centerparcs! Wij gaan 21 mei naar de Eemhof, zoveel zin in. Lekker zwemmen met Olivier. Vorige week ben ik voor het eerst wezen babyzwemmen met hem. Hij vond het helemaal geweldig. Vrijdag gaan we weer.

Wat een ziekenboeg allemaal, Olivier is ook al de hele week snipverkouden en krijgt bijna geen lucht. Zo zielig zeker in de nacht. Dus ik en vriendlief zijn ook aardig gebroken.
    Morgen voor controle naar de kinderarts voor zijn reflux, maar het gaat heel goed met Olivier hij heeft helemaal geen incidenten meer gehad gelukkig.

Ik ga weer ff verder, druk druk druk.

4. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mo ooooooooh wat leuk naar Aruba!! Zeker die kans niet laten schieten... kei gaaf maar idd lijkt me dat wel ff moeilijk zonder je manneke. En met dolfijnen zwemmen is echt SUPER gaaf! Heb ik ook gedaan in Turkije. helaas geen echte leuke foto's maar was een beetje een gekke manier daar.. och ja.. wel weer een ervaring rijker.

Wat leuk naar de Eemhof! Daar zijn we 2x geweest. Ik had meegedaan met de crazy bingo 2 jaar geleden en had de hoofdprijs gewonnen... 250 euro korting op een volgend verblijf... dus ja.. veel geld hoefde we niet te betalen.. haha..

Wij gaan toevallig ook 21 mei naar cp alleen dan naar Port zé lande...

Hoe gaat het met de rest van de girls??

Ik vind het echt heerlijk om met de meiden te zijn.. haha..
    Vannacht was wel ff gek want ze waren voor de 1e keer bij mijn ouders uit logeren. Ik werk altijd vroege dienst op donderdag en moet ze dan om kwart over 6 uit bed plukken om hun naar mijn ouders te brengen... maar gister hadden we verjaardag van mijn nicht en we kwamen langs pap en mam en hebben we ze daar in bed gedaan.. ze hebben heerlijk geslapen... haha..
    Wel werd ik steeds wakker omdat ik dacht dat ik ze hoorde en mijn vriend had dat ook.. haha.. en automatisch deden we heel voorzichtig met naar boven gaan. Best gek hoe je aan je rol als vader en moeder gewend bent he.. hihi

5. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    Kooten, lekker Aruba! Zou ik ook niet laten schieten hoor!! Je zult je mannetje idd wel gaan missen. Maar ach, een week is nog te overzien :).

Ikke, haha idd je went er zo snel aan. Ik heb steeds dat als ik een lege kinderwagen vast heb, ik automatisch zo op en neer ga wiegen met dat ding haha.

Nou hier gaat alles wel goed. V is sinds vandaag weer een beetje vrolijk. Gister mijn maandelijkse thuiswerk-dag gehad en heb amper kunnen werken. Hij was de hele tijd aan het huilen/gillen/jengelen. Zelfs na een maaltijd. Ik werd ff gek op het einde van de dag. Was blij toen mijn vriend thuis kwam. Maar sinds vanmiddag is hij weer volop aan het lachen. Denk dat hij zich gewoon nog niet helemaal lekker voelde.

Ik was zelf afgelopen dinsdag voor 9 uur naar bed gegaan en dat heeft wel geholpen. Voelde me woensdag al een stuk beter.

Vanochtend bij mijn zusje geweest om wat te helpen daar. Vandaag was de eerste dag zonder kraamhulp en ze heeft ook een dochter van 20 maanden en die eet niet meer deze week. Dus beetje ondersteund en met dochter gespeeld. 's Middags in de stromende regen de honden uitgelaten en ben net weer thuis.

Dit weekend niet zo veel op de planning. Morgenavond waarschijnlijk avondje Catannen met mijn andere zusje, broertje en mijn vriend. Zondagavond laatste dansles van dit seizoen. En wil eigenlijk ook nog gaan kijken voor een nieuwe (mama) fiets. We hebben beide een rotte stationsfiets en met de zomer in aantocht lijkt het me heerlijk om straks met V te gaan fietsen :D.

6. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Hoe is het hier?
    Hier gaat alles toppie!

Penny, gaat het nog steeds goed met jullie knapperd?
    Hopelijk van wel.
    Wel balen is dat dan he dat je niet door kunt werken als hij zo is.
    Maar als dat het ergste is.

Hoe gaat het met je zus en neefje? Wel leuk dat je haar mee helpt.
    En nog lekker gespelt? Of niet meer aan begonnen?

Zijn jullie allemaal koninginnendag aan het vieren?
    Ik moest werken en ben met een client en een vriend van hem naar de rommelmarkt geweest.
    Verder dus niks meer..

Ow ja.. ik wil mijn eigen spullen even promoten :D
    Ik maak labeldoekjes, letters met stof, vogelhuisjes met stof en kapstok met stof met de naam erop. Ik ben nog aan het wachten op de spullen die geleverd worden en dan ga ik vol aan de slag.
    Dus mochten jullie leuke dingetjes willen voor in de babykamer, hoor ik het graag. Kijk maar eens op fb bij hip spull. Daar heb ik de stoffen opstaan waar ik mee ga werken en ook de prijzen. :)

7. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    Leuke stofjes Ikke!

Hier gaat het weer perfect met onze kleine boef. Hij is denk ik nu helemaal hersteld van de buikgriep. Twee dagen volop lachen en krijsen van plezier :D. Gisteren is hij bij opa en oma in Limburg blijven logeren, dus ik zie hem vanmiddag pas weer (sinds gister ochtend 11.30) als ik hem bij de gastouder ga halen. Mis hem wel zeg!

Koninginnedag was wel ok. We waren met vrienden gestart bij het TU/E terrein, beetje foute muziek en biertjes terwijl we op het gras in de zon zaten. Toen wilden er opeens een aantal naar het Beursgebouw (mental Theo etc muziek). Dat was echt verschrikkelijk. Nog even op een paar andere plekken geweest, maar vond het toen al niet echt leuk meer. Waren iets voor 19.30 thuis. Ach, volgend jaar lekker met V over de rommelmarkt lopen denk ik, lijkt me veel leuker haha.

8. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    He meiden,

Hoe gaat het hier?

Ik merk dat ik steeds minder tijd heb voor zp. Op het werk is het erg druk, en als ik thuis ben, heb ik ook vaak de tijd niet om achter de laptop te kruipen (heb niet zo'n smartphone ;)). Maar ik blijf jullie wel volgen hoor. En zodra ik tijd heb, laat ik een berichtje achter :).

Ikke, wat leuk dat je zo creatief bent!! Zal straks eens kijken naar de stofjes. Fijn dat het zo goed gaat met je meisjes. Leuk dat jullie binnenkort naar CP gaan!! Lekker naar de zee, heerlijk meis.

Penny, fijn dat V weer opgeknapt is!! Zo zielig hè, als de kleintjes ziek zijn. Je voelt je zo machteloos.

Kooten, wat gaaf dat je naar Aruba gaat!! Zo'n kans moet je inderdaad niet laten schieten. Lekker een weekje in de zon met je vriendinnetje. Supergaaf!

Ukkie, hoe gaat het met jou? Laatste loodjes?

Linlala, hoe gaat het met je lieve meisje? Zie af en toe wat leuke foto's op fb. Wat een schatje is Robin!

Met mij gaat het wel goed. Druk, maar goed, dat zijn we allemaal :p. Ben ook al een paar weken verkouden. Gaat maar niet over. Iza is deze week ook niet helemaal in haar hum. Huilerig, beetje chaggie, vermoeid. Misschien een sprongetje of zo. Of een beetje last van haar tandjes. We zijn deze week begonnen met tandjes poetsen :). Zo grappig om te zien! Ze vindt de tandpasta wel lekker volgens mij, hihi. En ze doet meteen braaf haar mondje open zodra ze de tandenborstel ziet :).

9. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Penny groot gelijk dat je eerder bent gegaan. Is dan ook niks he overal maar in en uit gaan... leuk is dat volgend jaar op de rommelmarkt... dan kunnen ze echt al veel meer he :)

Thanx! Vind ook wel dat ik leuke stofjes heb... haha.. morgen ga ik flink aan de slag om spullen te maken.
    Doe je wel ff de site liken en natuurlijk delen!!! Heb nu een win actie ;)
    Had eerst vriendenpagina maar als je nu hip spull intypt bij fb staat ie bovenaan..

Gizzie, ow wat balen.. nog steeds verkouden. Wat leuk tandjes poetsen!!
    En ik geloof best dat je minder tijd hebt voor hier, maar dat komt allemaal goed.

Ik ga snel naar bed... morgenvroeg dames in bad doen en na het flesje flink aan de slag met knutselen.

10. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Heb Hip spull geliked Ikke!! Ziet er echt hartstikke leuk uit!

Geniet van het zonnetje ladies!!

11. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Volgens mij hebben we het allemaal druk druk druk ;).

12. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hello lady's!!

Thanx meid dat je hem hebt geliked! Doe ook maar ff delen ;)
    De website is af!!
    www.hipspull.nl
    Allemaal kijken :D haha..

Hoe is het met iedereen?
    Hier alles goed...druk bezig met spulletjes maken.
    Vind het echt super leuk om te doen..
    Hopelijk gaan mensen het ontdekken zodra het in google staat en verkoopt het een beetje..
    Dus als jullie leuke dingetjes nodig hebben?? Check de site..
    Er komen binnenkort ook luiertaarten en luiermanden op te staan :)

13. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    Hier even een kort berichtje vanuit Center Parcs. Gistermiddag hier aan gekomen en toen V naar bed moest 's avonds was het bijna een uur huilen. Hij had echt zo veel indrukken gehad en nadat hij om 13.30 wakker was niet meer geslapen.

Dadelijk gaan we zwemmen. V slaapt nu en als hij wakker is even een fruithap en dan lopen we naar het zwembad. Heb er zin in!

14. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heerlijk naar centerparcs!! Wij moeten nog ff wachten maar we gaan dinsdag. Heb er echt super veel zin in :D
    Hoe is het V gegaan nog Penny?

Ukkie hoe is het met jou?
    Nog niet bevallen??

En met de rest van de dames?

15. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    Veel plezier Ikke!

Vanaf dinsdag was het echt super gegaan met V. Hij vond het zwemmen heel erg leuk! En wij ook natuurlijk :D. We zijn iedere dag even gaan zwemmen. Helaas was het weer echt ruk, alleen maar regen. Wilden eigenlijk ook gaan wandelen, maar dat is er niet echt van gekomen.

Verder was V met iedereen aan het sjansen haha. Als we hem vast hielden als we ergens wat gingen drinken en/of eten was hij naar iedereen aan het lachen.

Oh en hij kan los zitten! Jeeeej. Wel alleen als ik hem in de juiste houding neerzet, maar het begin is er ;). En er is een tandje door en de tweede ernaast is in zicht.

Gaat zo snel opeens!

Hoe is het bij de andere dames!

16. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    woooooooow wat goed van V!
    hier kunnen ze nog echt niet los zitten... Wel paar seconde...maar dan moet ik ze wel neer zetten.... ze kunnen niet zelf in zit gaan zitten... wel rollen.. Ook heel leuk om te zien:D

Thanx! ik heb zin om naar cp te gaan... ik ga zo slapen en dan vakantie :cool:

Wat leuk dat V zo'n sjansbal is.. hier kunnen de dames er ook wat van. Ben benieuwd hoe ze zich gedragen deze week.. haha..

Wij krijgen ook geen mooi weer dus moeten ff kijken wat we allemaal gaan doen...

Als we terug zijn komen de luiertaarten/mandjes/creaties op de site te staan :D

Tot snel weer!

17. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Heel veel plezier Ikke!!!

18. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    Hij gaat nog niet zelf zitten hoor :). Alleen als ik hem zo neer zet blijft hij een paar seconde zitten.

Heel veel plezier op CP!! Geniet ervan!

19. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo dames! De vakantie zit er alweer op en ben gister weer begonnen met werken. Het was echt super leuk op cp..
    De meisjes hebben echt genoten en wij natuurlijk ook. Alleen jammer van het weer maar goed.. daar is niks aan te doen.

Hebben jullie mijn website al bekeken? Haha...

Hoe gaat het met iedereen?

20. Linlala

Linlala Actief lid

27 feb 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Joehoe ladies! Wat een rust hier. De mama's hebben het er maar druk mee :D

Ikke, website ziet er goed uit! Binnenkort maar eens wat gaan bestellen bij je ;) Hoe is het verder met de twins? Inderdaad balen van het weer in CP, maar gelukkig is het in de 'mundo' altijd tropisch warm :)

Hier gaat het goed. Robin doet het ook goed! Groeit echt als kool. Zal nu ruim 4.5 kg wegen, denk ik. Buikpijn heeft ze bijna nooit meer (dankzij fles van Dr. Browns; geniaal!) en het is meestal een gezellige meid. Lacht al volop, heerlijk om te zien. Weet daarnaast ontzettend goed wat ze wil, wordt zeker weten geen katje om zonder handschoenen aan te pakken :) Bakeren haar nog steeds in, omdat ze zo ontzettend onrustig kan zijn. Slaapt al wel een tijdje door 's nachts (23:30 - 06:15 uur)! Verder vind ik haar werkelijk beeldschoon! Maar dat vinden natuurlijk alle mama's van hun kindje ;)

We hebben afgelopen maand voor aankomende zomer een caravan aangeschaft. Gaan dus samen met Robin kamperen. Scheelt dat onze schoonfamilie ook op deze camping staat, dus we staan er tijdens deze eerste vakantie met onze kleine meid niet helemaal alleen voor. Ik vind het maar wat spannend, maar heb er ook ontzettend veel zin in!

Maar hoe gaat het met jullie allemaal? En Ukkie .. Ik ben zo benieuwd naar haar kleine! Is ze al bevallen?

Enne.. het wordt/is mooi weer! Tijd om eens te gaan meeten? Terras op samen met de babies! :D

Zal weer eens proberen wat vaker te posten. Wil er graag de tijd voor nemen :)

Deel Deze Pagina