Hoi meiden, Sorry.....weer te lang geleden. Ben alleen op werkdagen actief op ZP en het is zo druk geweest op mijn werk. Voor ik het weet is er gewoon weer een maand om. Fijn om te lezen dat volgens mij alles goed gaat met jullie en jullie mooie kindjes? Op wat kinderziektes na dan. Iza heeft laatst de 6e ziekte gehad. Hoge koorts, wat rode vlekken, maar verder niet ziek gelukkig. Linlala, ik denk ook aan een sprongetje. In het begin volgen die elkaar snel op, maar vanaf 6 maanden duurt het weer een poos . Bereid je maar vast voor op de 8,5 maanden sprong! Jeetje, dat was een heftige zeg, haha. Chagrijnig, slecht slapen, niet willen eten. Terwijl ze normaal altijd zo vrolijk is en een enorme lekkerbek . En ja hoor, na een weekje was ze weer de oude gelukkig. En nu is ze vrolijker én (eigen)wijzer . Je meisje groeit goed zeg!! Dus jij ook al lekker aan het dromen van ooit een tweede kindje? Wij ook hoor. Soms zou ik het nu al willen, maar we wachten toch nog zeker anderhalf jaar. Als het ons gegund is, denk ik ergens rond de lente/zomer van 2015. Ikke! Hoe gaat het met jou en de meisjes? Fijn dat R weer is opgeknapt. Hoe gaat het met je webshop? Penny, Veldhoven!!!! . In Waalre werk ik, ook een leuk dorp. Waalre dan, Aalst vind ik persoonlijk minder... Hopelijk is jullie huis snel verkocht. Valt niet mee tegenwoordig. Hoe gaat het met V? Ukkie, alsnog van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Tess! Hele mooie naam. Poeh, erg heftig gegaan allemaal zo te lezen. Hopelijk kun je het een plek geven. Veel praten erover, en het van je afschrijven helpt wellicht ook. Hoe gaat het nu met je? Hier gaat alles goed! Afgelopen vrijdag nog naar de wijk geweest en Iza is nu 73 cm lang en weegt 8180 gram. Qua gewicht zit ze net iets onder het lijntje. Als ze meer wil eten, dan mag dat. Ze eet nu een halve snee brood meer, en ook haar avondeten heb ik wat opgehoogd. Gaat allemaal super. Klein lekkerbekje van ons ♥. Nog anderhalve week werken en dan lekker 3 weken vakantie!! We gaan nergens heen. Over twee weken ben ik jarig en dan krijg ik van mijn hubbie een mamafiets! Iza zit nu zelfstandig (heel fijn ) dus we gaan lekker fietsen. En dagjes weg. Maar de nachten lekker thuis...
Fijn dat het zo goed gaat Gizzie! Ja Veldhoven is wel leuk, gaan morgen kijken naar een huis in de Heikant. Is dat een beetje een leuke buurt? Vorige week in Veldhoven dorp een huis bekeken, maar dat was boven erg krap. Gisteren weer 2 kijkers gehad (waarvan 1 voor de 2e keer), en vanmiddag weer 1 (voor de 2e keer). Dus ben benieuwd! We gaan ook wel verlies nemen op dit huis maar we willen er echt weg (vooral mijn vriend). Dus ja, toch maar besloten te gaan. Met V gaat het super goed. Hij tijgert nu flink over de vloer. Stoot regelmatig zijn hoofd, maar ach wordt hij hard van . Dan is het even brullen en als ik hem troost is het snel weer goed. Hij huilt wel alleen bij echt harde botsingen, de bikkel hihi.
Heikant is een leuke buurt, zeker voor jonge gezinnen! Veldhoven-dorp is ook leuk. Voor de wijken Cobbeek en Zonderwijk zou ik zelf niet kiezen. Wij wonen in 't Look . Ik hoop voor jullie dat het huis snel verkocht wordt. Maar wat is het moeilijk tegenwoordig. Haast onmogelijk om je huis nog met winst te verkopen. Aaah, wat goed dat V al tijgert! Tja, hoofdje stoten hoort erbij . Iza komt nog niet echt vooruit (letterlijk). Als ze zit, schuift ze met haar billen. En qua kruipen is het voornamelijk achteruit, of rondjes om haar eigen as . Dat frustreert haar behoorlijk. Maar dat is een goede stimulans om te blijven oefenen.
Hoi hoi... ik kom ff snel binnen vallen.. zo de dames eten geven.. Wat fijn om te horen dat alles goed gaat. Wat fijn dat Iza zit! En dat V zit... Hier tijgeren de dames een beetje en proberen ook echt te kruipen.. kei grappig.. alleen lukt het nog niet helemaal zoals het moet. Met de webshop loopt het nog steeds niet helemaal zoals ik wil... We zijn er mensen die bestellen... ik ga vanmiddag een badjasje met naam klaar laten maken... dus dat is wel leuk.. Verder heb ik weer allerlei nieuwe dingen in de webshop.. Ook badcapes en spuugdoekjes met naam.. en tutpopjes.. En super leuke shirts al zeg ik het zelf.. Vakantie gaan we vandaag boeken! Het wordt hof domburg van de roompot.. gaan we een weekje heen.. heb er nu al zin in.. Nou dames... de meiden willen eten.. haha... Tot snel weer!