februari 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door foeske, 27 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Hoi Dames,
    Waarschijnlijk hebben jullie ook net als ik deze week positief getest :D Mijn uiterste bevallingsdatum zal op 3-2-2013 zijn :D

Ik ben moeder van J (14)mnd, heb een reumatische aandoening, dus alles zal iets complexer verlopen dan bij een ander. Maar dat mag de pret niet drukken!

Wordt jij ook februari 2013 mama? Kom dan gezellig meekletsen!

2. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    Hoi Foeske,

zoals je al in het onderwerp van de zwangerschapstesten hebt gezien, heb ik vanochtend positief getest. Ik weet alleen nog niet precies hoever ik ben. Moet nog even een digitale test halen.
    Maar als ik het zo kan berekenen en als het een plakbeebie is, dan ben ik ook in februari 2013 uitgerekend..

Ben S., 28 jaar en 4 jaar samen met mijn vriend.

3. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    Welkom :D Als je je eerste ongesteldheidsdag nog weet kun je het uitrekenen voor welke periode jij je kleine verwacht ;)

4. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    Hee Foeske,

Volgens de calculator hier op ZP ben ik dan 30 januari uitgerekend. Morgen eerst maar een digitale test halen, om te kijken wat die aangeeft! En de termijnecho afwachten. Maar ik houdt eerst wel deze datum aan..

5. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    Ik zou ook de datum van de VK aanhouden, weet je zeker dat het goed is ;)

6. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hoi Enibas en Foeske!

Gefeliciteerd!! :)

Hier ook gister positief getest!!
    Alleen in het bavallingslijst topic zijn nu ook al twee groepjes voor februari. Misschien een idee om samen 1 te worden??
    Anders blijft het overal zo rustig en niet zo gezellig.....

We horen het wel!!

Groetjes, Duckertje

7. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    Duckertje, gefeliciteerd! o ik had gezocht voordat ik er een aanmaakte, maar niet gevonden... Misschien wel een idee ja ;)

8. Groentje22106

21 mei 2012
    94
    0
    0
    Docente Praktijkcollege Tilburg
    Wagenberg
    Hallo dames! Van harte gefeliciteerd! Wij hebben deze week positief getest, nog niet heel duidelijk, maar duidelijk genoeg!! Het weekend van de 19e had ik mijn eisprong dus we zijn rond 23-2 uitgerekend! Ben bijna 24 en bijna 6 jaar samen met mijn vriend.Ik geef les en mijn werk is erg onzeker komend schooljaar. We hebben ons grote nieuws nog niet openbaar gemaakt! Spannende verrassing dus nog ;). Gezellig dat we hetzelfde doirmaken nu!

Deel Deze Pagina