Zwangere meiden uit "2010 start Clomid."

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sukke, 10 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Hallo Lieve Meiden,

Ik dacht, laat ik voor ons ook een aparte topic maken bij het onderwerp ZWANGER!
    Aangezien we elkaar al een beetje "kennen" van 2010 start clomid leek me dat wel leuk. Ik heb ook gemerkt dat ik er bij andere clubjes niet echt "tussen kom" en vind het toch we gezellig om hier af en toe wat te posten.

Hier kunnen we het dan ook over onze zwangerschap hebben zonder een naar gevoel te hebben tegenover de andere meiden die nog hard aan het proberen zijn. Ik vond dat zelf namelijk soms wel vervelend voor ze.

Liefs, Bo

2. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Ah gezellig bij deze gevonden.

3. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Nu de andere nog! ;)

Vind jij het ook allemaal nog zo onwerkelijk?
    En hoe is het eigenlijk met je misselijkheid, wordt het minder of niet?

4. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Bij deze gevonden!
    Ik snap je gevoel heel goed, ik ben bijna 10 weken de enige zwangere geweest en voelde me soms wat lullig ;)

Maar goed, daar zijn we dan!!! Hopen dat de rest snel kan volgen!

5. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik heb jullie ook gevonden! :D

Ik vind het inderdaad ook nog zo onwerkelijk soms... Maar door de kwaaltjes merk ik wel dat er wat gaande is :D Gelukkig!

6. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Het is idd te hopen dat het er snel meer worden.
    Daan, dus dat heb je ook nog ondanks dat je al wel een echo hebt gehad. Ik hoop dat het bij mij na woensdag wat meer werkelijkheid word maar dat is dus ook nog maar de vraag.
    die kwaaltjes, dat is het punt bij mij ik heb ze bijna niet! Gelukkig natuurlijk maar toch.
    Ik ben benieuwd naar woensdag, wat nu me echte datum wordt (ik denk de 10e) en of het er geen 2 zijn!

7. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ik heb zojuist mijn leiding gevende maar vast op de hoogte gesteld van mijn zwangerschap. Vandaag pas eigelijk mijn eerste dag werken sinds ik weet dat ik zwanger ben en zat om half 12 al continu te gapen. Zo dag werken hakt er dus behoorlijk in. EVen zit twijfelen of ik niet moest wachten tot volgende week ivm de echo woensdag maar ik vind het toch wel een prettig idee dat ze het weet. Stel dat ik me op eens onwijs beroerd voel, ziek thuis moet blijven of in het ergste geval er iets mis gaat. Dan is ze iig op de hoogte en valt het niet zo koud op haar dak. Ze reageerde erg leuk en hebben nog even zitten kletsen. Ze vertelde dat een vriendin van haar ook met iets qua hormonen zwanger is geraakt en nu een tweeling verwacht.....
    Spannend dus......!?!?!?

Hoe is het met jullie allemaal?

8. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    @ Bo: Ik heb het inderdaad ook aan mijn 2 dichtste collega's verteld. Waar ik het meest mee samenwerk. Inderdaad voor als er iets is.
    Ik heb op het moment weer krampjes.. En sinds gistermiddag weer bruinverlies. Ik probeer er nuchter onder te blijven, maar de angst is toch erg groot. Ik zit nu te denken om weer de gyn te bellen. Maar straks denken ze... jeetje die belt voor alles! Maar ik maak me erg zorgen... We hebben namelijk de echo pas volgende week maandag... :)

9. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    BELLEN!!!!!

Niets is beter nu dan je zelf kunnen gerust stellen door iemand die er net wat meer verstand van heeft. Houdt dat bruin verlies nu aan? Is het alleen bij afvegen of zit het ook gewoon in je onderbroek?

Ik zou echt bellen hoor meis. Al vinden ze je een aansteller, wat wel niet zal zijn, het is jou lichaam en jou kindje en jij wilt weten wat er gaande is!
    Ik duim voor je!

Liefs, bo

10. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik denk dat ik het vandaag nog even aankijk. Mocht het wel aan blijven houden, dan bel ik morgenvroeg en kijk ik of de echo vervroegd kan worden.
    Het is alleen bij het afvegen en soms in mn ondergoed. Vandaag nog niet in mn ondergoed gezien trouwens. Ik denk dat het alleen mijn afscheiding is die deze kleur heeft. Dus dat het niet heel ernstig is. Maar wat ik zei, ik kijk het vandaag nog even aan en mocht het nodig zijn dan bel ik morgen wel even :)

11. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Je klinkt er erg rustig over dus dat is een goed teken. Je kunt het nu natuurlijk ook een beetje vergelijken met de eerste keer dat dit gebeurde dus dan zal het allemaal wel goed zijn, gelukkig! Laat je morgen even weten hoe het er voor staat?

12. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Daan je moet doen waar je je prettig bij voelt hoor als je twijfelt gewoon even bellen, zo raar zullen ze dat niet vinden (en anders hebben ze pech haha). Op zich weinig last van kwaaltjes af en toe een raar gevoel in mijn buik en soms een vlaag van misselijkheid maar dan moet ik onmiddelijk gaan eten dan gaat het tot nu toe goed. Af en toe voel ik mijn buik lichtjes maar verder niets. Nu erg moe maar pas sinds gister. Op de momenten dat ik niks voel wordt je onzeker of alles wel goed gaat. Raar he. Mijn man is nog vreselijk lief tot het overdreven aan toe (lekker hoor mag hij vaker doen hihi) Hij is ook erg nerveus voor de echo en hij heeft al een kinderwagen via marktplaats op de kop getikt dus die staat al thuis was een nieuwe voor 240 euro. Absoluut geen geld. Dus hij is nu erger dan ik haha. Maar goed kan zijn dat we hem weer moeten verkopen omdat er 2 eitjes zichtbaar waren bij de eisprong dus dat kan ook nog. spannendddddd.

13. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @PBA: Wauw, wat goed van je man! Haha! Ik heb nog niks anders in huis dan een setje kleertjes een een wrapper van Lodger! Ik heb precies hetzelfde met jou qua kwaaltjes, wanneer je niks voelt dus.
    Wanneer hebben jullie je echo?

Poeh, ik heb zo'n zin in chocolade koekjes.... Heb net gegeten en moet naar de supermarkt om ze te halen, dus moet het eigenlijk niet doen....

14. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    27 april pas, pfff wachten duurt dan toch zo lang.

15. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Poeh, dat duurt idd nog wel lang! Mocht je niet eerder bij je gyn komen?

16. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Dan ben ik net 7 weken hoor dus zo raar is het niet.

17. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Dat is idd waar. Niet aan gedacht! Ach, in principe zijn het nog maar 2 wkn!

18. sita80

sita80 Actief lid

10 dec 2009
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames

heb jullie weer gevonden
    heb een tijdje mee geschreven
    ff kort heb clomid gebruikt
    ben in januari weer met de pil begonnen en in maart kwamen we er achter dat ik zwanger ben ondanks de pil

over het bruin verlies wat ik hier las
    dat heb ik ook al een week heb gisteren gebelt en mocht gelijk voor een echo komen en het hartje klopt nog steeds van ons derde wondertje
    gewoon ff bellen en vaak mag je gelijk komen

gr.sita

19. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    @ Sita: gefeliciteerd meid!

@ PBA: De tijd gaat best snel hoor! Ik weet nog wel dat ik nog 23 dagen moest wachten tot de echo. Maar nu zijn het er nog maar 6!

@ Bo: Hoe gaat het met je schoolwerk? Ik heb al een aantal dingen afgerond. Ik wil in juni afstuderen! Dus even flink aan de bak voor deze beeb! Moet jij nog veel?

@ All: Het bruinverlies is nu inderdaad weer weg?! Dus maar goed dat ik niet gebeld heb ;) Ik kan nog best wel wachten tot maandag! *wipt heen en weer*

20. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @ Sita: Wat apart kan het toch gaan hé! Gefeliciteerd!

@Daan: Fijn om te horen dat het gestopt is. Ik studeer als het goed is 3 juni af. 29 april hebben we de presentatie van ons afstudeerproject dus daar nu veel mee bezig. De laatste maand de tijd om mijn portfolio / verantwoordingen af te maken. Heb als 3 competenties helemaal af, nog 6 af te ronden waar ik al wel het 1 en ander voor heb... Jij hebt zeker ook te maken met al die competenties of niet?

@All: Morgen de echo!!!! :D:D:D Heb er zo'n zin in.

Deel Deze Pagina