Zwangere meiden uit "2010 start Clomid."

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sukke, 10 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Hi Allen,

Wij hebben ook geen onderzoeken laten doen hoor, ik laat het toch niet weghalen als het een kindje met down syndroom is. Daarnaast zijn er veel ergere dingen die je kindje kan mankeren, en die haal je er toch niet uit met een test. En ik heb er vertrouwen in, laat het allemaal wel op me af komen.

Daan, wij hebben wel een naam maar zijn nog steeds niet 100% zeker. Geen haast, we hebben nog 15 weken.

Hier verder weinig klachten behalve de gebruikelijke vermoeidheid. Mijn buikje is nog steeds vrij bescheiden zegt iedereen. Mijn collega van 12 weken heeft meer buik dan ik. Maar ik vind het wel fijn zo, nog even en het wordt weer warmer en dus ook zwaarder.

Verder geen bijzonderheden! Fijn weekend!

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi meiden,

ik ken nog niet zo veel meiden hier, want bij mij was de eerste ronde clomid raak... maar ik mag me hier ook melden...

3. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Hey!
    Je hebt het nog niet eens in het 2010 start clomid, topic verteld of niet!!!!!!

Wat super zeg, gefeliciteerd! Helemaal geweldig!
    Klets lekker mee en geniet er van!

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jawel, net vanmiddag... ;)
    thnx meid!

5. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Debby,

van harte. Lekker snel zeg

6. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Vanmiddag weer naar de Verloskundige! Joehoe :D

7. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    hallo

welkom debby goed zeg ook de eerste ronde wat fijn he!! had je ook heel erg het idee toen het zh clomid voorschreef nu komt het wel goed!?? ik had dit wel! en wist eigenlijk ook al 10 dagen na de eisprong dit kan wel is raak zijn testje gewacht enja hoor positief ! nu al bijna 13 weken wat gaat de tijd snel geniet ervan

weten al mensen in je omgeving het ?

groetjes marije

8. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Hey Meiden,

Het is weer even lekker stil geweest hier.
    Hoe is het met iedereen...? Kwaaltjes allemaal al wat afgenomen en buikjes aan het groeien?
    Ik ben alleen nog wat moe na een drukke dag op mijn werk maar verder niets. Ja, gek worden van de hooikoorst maar dat staat los van het zwanger zijn.
    Mijn buik gaat gestaag, het lijkt nu meer op een "vetrol" dan dat ik zwanger ben! Ik pas wel nog steeds in mijn gewone broeken. Af en toe zit het niet heel lekker meer en voel ik de band op mijn baarmoeder drukke maar dan mijn riem ietsje losser en dan gaat het goed.
    Zijn jullie ook zo ongeduldig? Ik ben zo nieuwsgierig naar alles. Met mijn man afgesproken dat we in onze vakantie het kamertje en de wagen gaan uitzoeken, (2e week van juli) dan heb ik toch net even meer het gevoel dat we ergens mee bezig zijn! hihi!

Ben benieuwd hoe het met jullie allemaa gaat!

9. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    Hoi! Het is nog een beetje onwerkelijk, maar ik heb vanmorgen positief getest! Had niet verwacht dat dit nog ens mocht gebeuren na al die tijd!

10. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Merel gefeliciteerd en welkom op dit topic!! ;)

11. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Merel, bij deze nogmaals gefeliciteerd!
    Fijn dat er weer iemand zich meld hier!

12. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    @ Merel: Joehoe! Fijn om te horen Merel:D We willen nog wel even een foto zien van die test hoor! ;)

@ All: Hier gaat het goed. Druk bezig met afstuderen. Vandaag alweer 17 weken :D Als het goed is weten we vrijdag wat er in mijn buik zwemt:D Een jongen of meisje! Spannend! Ik voel de beeb ook al regelmatig bewegen :D Heel fijn!!! En mijn 'buikje', tja, daar kan je niet meer omheen eigenlijk :D

Hoe is het met jullie allemaal? Zijn de klachten al wat afgenomen?

13. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Merel van harte met je zwangerschap. Super zeg en na zo'n tijd is het altijd geweldig als het lukt. Hier is mijn buikje nog iets te beschaafd al zeg ik het zelf. Volgens de gyn komt het door mijn buikspieren van het paardrijden en mijn werk, het al wel. Ook denkt ze pas dat ik vanaf 20 weken pas wat ga voelen door de ligging van mijn placenta. We zullen zien.

14. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    Ik heb vanmorgen een onwijs onscherpe foto gemaakt! Dus morgen nog een poging met een echte camera. Dan show ik hem wel even.

15. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    Hier een onscherpe foto, maar hoop dat het te zien is.

16. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    En die andere: ook lekker onscherp sorry! Maar het idee is duidelijk toch?

17. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Duidelijker kan haast niet, ook al is hij dan onscherp!!!
    Voel je je wel goed, of heb je nog weinig klachten? Bij mij begon het pas bij 6 wkn dus kan goed dat je nog niet veel merkt.

18. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    Haha...voel nog niet echt veel. Beetje een licht gerommel in mijn buik en een wee gevoel soms. Verder niets! Maar 't is nog maar zo pril!

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja ik wist dat het goed ging komen als we die clomid kregen.
    Mijn dochter was namelijk zonder iets de eerste ronde raak.
    Nu had ik zo een rare cyclus dus ben ik heel snel naar de huisarts gegaan (na 3 maanden) direct doorgestuurd, echo gehad en aan de clomid begonnen. Ze wilden eerst nog allemaal onderzoeken doen maar ik heb aangedrongen op direct clomid.
    Nu is het dan toch in slechts 7 maanden raak... ik weet het een luxe positie...

merel gefeliciteerd!
    Ik had vorige week vrijdag onwijs buikpijn rechtsonder, maar dat was maar 1 dag. Nu heb ik alleen dat ik s avonds heel moe ben.
    Bij mijn dochter had ik dat ook overdag maar komt denk ik volgende week wel...

20. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    @Debbie: ik had vannacht opeens een erg zwaar gevoel in mijn buik. Ik werd er wakker van. Maar is nu weer weg. Ik zie dat als alles goed gaat je uitgerekende datum 25 februari is? Bij mij 28 februari. Gaan we gelijk op!

Deel Deze Pagina