Zwangere meiden uit "2010 start Clomid."

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Sukke, Apr 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    @Merel: Heb je al een afspraak gemaakt met de gyn voor een echo?

2. marijelansink

marijelansink Actief lid

Jul 26, 2009
    401
    0
    0
    hallo allemaal

hie weer een onzeker vraagje!
    mischeien hebben jullie dit ook gehad?
    ik heb sinds vanmorgen een zeurend irri pijn gevoel rechts onderin mjn buik en ook een beetje bruin verlies wat kan dit zijn en moet ik me zorgen maken?

ja ja ben weer onzeker

groetjes marije

3. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Volgens mij zolang het bruin is, hoef je je geen zorgen te maken.
    En die pijntjes zijn denk ik gewoon groeipijnen van je baarmoeder en bandenpijn. Dat is een vervelend gevoel inderdaad. Maar niets om je zorgen over te maken volgens mij hoor. Lekker genieten!

@ Merel: Weten je ouders en schoonouders het al? :D

@ Bo: Willen jullie ook weten wat het wordt?

4. merel80

merel80 Bekend lid

May 3, 2009
    812
    39
    28
    @Bo: heb 19 juli een afspraak voor echo bij 8 weken. Spannend!

@Daan: nee ouders en schoonouders ga ik het pas na 12 weken vertellen hoor! Vind het veel te vroeg nu. Alleen m'n zus weet het, maar die belde mij toen ook meteen toen ze een positieve test had. Moet het toch ergens kwijt.

En nu dus maar afwachten. Hebben jullie dat nou ook dat je eigenlijk steeds verwacht dat het toch niet zo is? En dat ik elke keer als ik naar de wc ga bang ben dat ik toch ongie wordt ofzo? Hoop niet dat ik dat 12 weken ga houden.....

5. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    @Marije: Ik ben hier niet bekend mee, maar wat Daan zegt klopt volgens mij ook idd.

@Daan: Ja, ik denk dat we dat wel willen. We hebben 5 augustus alleen pas de 20 wkn echo, dat is pas met 22 wkn! :( Kon helaas niet eerder.

@Merel:Spannend hoor. 19 juli dat is al zo joh. Wanneer je dat hartje hebt zien/ horen kloppen zal die angst wel minder worden denk ik. Ik heb het overigens eigenlijk helemaal niet gehad, ik was eigenlijk al snel erg zeker van de zaak! ;) Gelukkig, maar ik kan me wel voorstellen dat anderen dat wel hebben hoor.

@All:Vandaag voor het eerst over de strepe gestapt en een positierokje aan getrokken. Ik pas mijn eigen kleding nog wel maar het knelt op mijn buik en met dit weer is dat helemaal niet lekker. Nu voel ik me wel echt zwanger hoor. haha!
    Zo, dan ga ik nu even babyshoppen met mijn mama!
    Geniet van het weer allemaal!!

Liefs, Bo

6. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    @ Bo: Ik draag al vanaf week 11 positiemode ;)

@ Merel: Ik had in de eerste paar weken last van bloedverlies, dan is het helemaal spannend... Maar de tijd gaat zo snel! :D

@ All: Vandaag een extra echo gehad en wij weten wat er in mn buikje zwemt:D Helemaal gelukkig. We hebben meteen een paar kleertjes gekocht vandaag :D Woehoe! De meneer wist het 100% zeker:D

7. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    @Daan: Wauw! Wat geweldig! Kan me voorstellen dat je helemaal op een roze wolk zit. Gaan jullie het ook niet aan familie e.d vertellen?
    Dat willen wij straks ook niet dus de kinderkamer blijft bij ons dan ook geheim! ;)

8. PBA

PBA Bekend lid

Feb 22, 2010
    711
    0
    16
    Wij willen het ook weten 9 juli krijgen we het te horen. Of we het de familie vertellen weet ik nog niet.

9. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    @ Bo: Wij vertellen het lekker niemand! :D Onze kinderkamer is neutraal, maar als we straks kleertjes hebben geshopt is het verboden terrein!! :D
    Zaterdag was mijn vriend jarig en iedereen ging gissen! Het is een leuk spelletje :D Ik had het hier opzich wel willen vertellen, waar het niet dat een vriendin van mij ook hier aangemeld is ;) Dus helaas!
    Maar je hebt dus pas met 22 weken de volgende echo? Ohh wat lang wachten :(

@ Merel: Hoe voel je je? :D

@ PBA: Ook bij jou alles goed?

@ All: Wanneer hebben jullie weer een echo?

10. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    @Daan: Leuk is dat ja. Wij hebben al afgesproken dat we vanaf nu gewoon al in de hij, zij en het vorm gaan praten en dat gewoon vast houden tot het geboren is... Heb je de kleine eigenlijk al gevoeld...?

@PBA: Ow, jij ook al vrij snel dan nog maar 3 weken!

@Cybi: Hoe is het met jou? Al wat meer aan het groeien?

@All: Wij hebben dus 5 augustus de 20 (22) weken echo en vind het idd nog echt lang duren. Maar goed, donderdag gaan we op vakantie en in de laatste week van de vakantie gaan we de kinderwagen en kamer vast kopen dus wel leuke dingen in het vooruitzicht, hopen dat de tijd dan wat sneller gaat.

11. PBA

PBA Bekend lid

Feb 22, 2010
    711
    0
    16
    Uhm Bo,

9 Juli is eerder dan 3 weken hoor haha. wat denk je van 11 dagen.

12. merel80

merel80 Bekend lid

May 3, 2009
    812
    39
    28
    @Daan: Voel me wel goed. Ik merk dat ik in de loop van de dag een beetje een wee gevoel krijg en dan staat eten me echt tegen. En 's nachts word ik regelmatig wakker met een gevoel alsof ik een bal in m'n buik heb. Trekt dan ook weer weg. Maar verder is het nog niet te bevatten!;)

13. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    @PBA: Idd. *schaam* hoe kom ik nou bij 3 wkn.... Muts!
    Hebben jullie dan een extra echo gedaan? Ik neem aan dat dit nog niet de 20 wkn echo zal zijn?

14. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    @ Bo: Ik voel de kleine al vanaf week 16 af en toe. Gisteravond heb ik de baby lang gevoeld! :D Was heerlijk, ik kon er niet van slapen :p

@ Merel: Ik weet dat inderdaad ook nog wel. Ik heb nu soms nog momenten dat ik denk, oja ik ben zwanger :D Maar nu kan ik het niet meer ontkennen :D

@ All: Wij hebben 13 juli onze 20 weken echo... Spannend:D Alhoewel die echoscopist laatst zei dat we gerust de 20 weken echo in konden gaan. Hij heeft toen ook al gekeken naar een aantal punten waar ze met de 20 weken echo ook op controleren. Geen hazenlipje, geen open ruggetje, hersens goed gescheiden. Dus we waren erg tevreden :D

15. PBA

PBA Bekend lid

Feb 22, 2010
    711
    0
    16
    Tot nu toe mocht ik elke 3 weken langs komen bij de VK (die tevens een bekende van me is vandaar misschien, heb ik niet gevraagd haha). 9 Juli ben ik 18 weken (net al jij ;)) en op 5 augustus heb ik de 20 weken echo ( alleen ben ik dan al 22 weken maar dat was juist prima en kon er beter gekeken worden) dit wordt door het ZH gedaan.

16. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    Dat wist ik idd nog, dat het een bekende van je is... Heeft allemaal voordelen dus... Leuk, leuk, leuk.
    5 augustus hebben wij dus ook de 20 wkn echo! Alleen dat is ook pas onze eerst volgende dus krijgen we dan ook te horen wat het wordt. Voor evt. afwijkingen is dat idd wel beter, ach ja het is ook zo 5 augustus joh.

@all: Hebben jullie je verlof al besproken...?
    Ik wel, 28 oktober heb ik 2 wkn vakantie en aansluitend gaat mijn verlof in. (4 wkn voor de uitgerekende datum) dan na de bevalling nog 12 wkn en daarna 2 wkn vakantie. Als ik op tijd beval hoe ik dan 21 maart pas weer te werken.
    28 oktober klinkt al zóóó dichtbij. De zomer vliegt altijd om en dan is het zo al september en dan hoef ik dus nog maar een weekje of 5 te werken! :)

17. merel80

merel80 Bekend lid

May 3, 2009
    812
    39
    28
    @Bo: 28 oktober dat klinkt inderdaad erg dichtbij! Wel lekker dat je je vakantie erbij betrekt. Heb je toch net ff wat langer verlof eigenlijk!

18. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    @ Bo: Daar heb ik helemaal nog niet aan gedacht ;) Verlof. Klinkt nog zo ver weg, maar inderdaad oktober is het zo. Moet ik ook maar eens gaan nadenken wat wij willen inderdaad.
    Ennuh: Heel veel plezier op vakantie! :D:D *jaloers*

19. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    Meiden, ik ben er even een weekje tussenuit. Morgenochtend vertrekken we dan eindelijk naar het heerlijke Portugal. De halve familie zit daar al. Ter ere van het 35 jarige huwelijk van mijn schoonouders hebben zij ons op een vakantie getrakteerd in een geweldig mooie villa met eigen zwembad! Even helemaal niets en lekker genieten. Wie weet voel ik daar onze hummel wel voor de eerste keer......

Genieten jullie ook maar lekker van het weer en jullie kleintje en tot volgende week.

Liefs Bo

20. Toos

Toos Lid

Apr 17, 2010
    67
    0
    0
    Nou meiden, ik mag me hier ook melden, heb vanmorgen positief getest!!! Hij werd binnen een seconde superdonker. Vanmiddag nog even de digitale van Clearblue halen...

Share This Page