Zwangere meiden uit "2010 start Clomid."

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sukke, 10 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Bo veel plezier en Toos van harte gefeliciteerd

2. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    welkom toos van harte gefeliciteerd!!

3. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    Nou Toos, nog een keer gefeliciteerd! En welkom hier!

@BO: veel plezier en geniet er lekker van (laat je lekker vertroetelen, je bent immers zwanger;))

4. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Jeetje, ik ga even op vakantie en jullie kletsen meteen wat af hier :D

Hier gaat alles goed. Heb op vakantie 1x overgegeven, maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik een kop thee achterover gooide en verder nog niets gegeten had. Dat was trouwens pas de 1e keer dat ik over moest geven. Verder ook niet echt misselijk, af en toe een klein vlaagje, maar that's it. Aanstaande woensdag hebben we de intake bij de verloskundige en hopelijk ook een echo.

Ik zal morgen even bijlezen, want ik duik zo mijn bedje in.

5. Toos

Toos Lid

17 apr 2010
    67
    0
    0
    Bij deze nog even mijn test van gister...

6. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    Nou, turen hoeven we niet hoor! Duidelijker kan niet! :)

7. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Ik wil net zeggen, duidelijker kan het niet.

Helaas blijf ik om onverklaarbare reden nog steeds de wc knuffelen, wordt daar een beetje kriegel van. Moe oke maar spugen vind ik vreselijk, eet ook erg slecht daardoor terwijl ik graag anders had gedaan. Probeer in ieder geval aan mijn vitamine pilletjes te denken heb ik in ieder geval iets binnen.

8. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Hi meiden,

Hier net terug van een weekje vakantie, heerlijk uitgerust en bijgekomen. Was de laatste vakantie met z'n tweeën dus we hebben extra genoten. En stiekem waren we natuurlijk al met 3! ;)
    Hier gaat alles goed. Merk wel dat het nu langzaam wat zwaarder begint te worden. Bukken, in bed omdraaien, het kost wat meer moeite. Daarnaast sinds anderhalve weer af en toe last van harde buiken maar dan weet ik meteen dat ik wat rustiger aan moet doen en lekker moet ontspannen. Maar verder voel ik me goed en hoef ik na mijn vakantie nog maar 5 weken te werken. Heerlijk, bijna 21 weken vrij dus ik heb er zin in!!

Fijn te horen dat het bij jullie ook allemaal goed gaat!

Gr.
    Cybi

9. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    @Cybi: Doe maar lekker rustig aan hoor! Wat fijn dat je na je vakantie nog maar zo kort hoeft te werken. Over 5 weken heb ik ook lekker vakantie (3 weken). Kijk er nu al naar uit.

@all: Ben nu 6 weken zwanger en de misselijkheid is begonnen:D. Heb ook echt voor sommige etenswaren die ik voorheen onwijs lekker vond echt een afkeer. Pindakaas, vla, warm eten zoals aardappelen....als ik er al aan denk wordt ik al onpasselijk haha. En ik eet echt nooit hagelslag, maar dat lijkt nu op brood het enige aantrekkelijke op het moment. Maar goed.....mag niet klagen;)

10. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Nog 5 dagen tot de 20 weken echo! :D Woehoe!

11. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Vandaag dus weer naar de VK geweest. Bloeddruk is weer wat lager geworden helaas maar mag aan het drop nu, jammie. Moet wel goed blijven opletten. Ook moet ik vaker rust nemen tijdens het werk en vaker tussendoor wat eten aangezien ik in de avond geen of weining trek heb en te weinig binnen krijg dan. Ze is bang dat ik het op deze manier niet lang ga volhouden. :$
    Beeb lag erg laag in mijn bekken waardoor mijn buikje bescheiden blijft, heb toch best wel aardige heupen dus ruimte zat;). Beeb was ook zwaar bewegelijk wat natuurlijk goed nieuws is maar voor een geslachtsbepaling hadden we geduld nodig. Ach we konden een half uur naar binnen gluren. telkens gingen de handjes tussen de benen of de tenen in de mond of de beentjes bij elkaar. Maar..... het is gelukt. Wij krijgen een ventje. De VK wist het eigenlijk al toen de handjes tussen de benen ging dat is een typische jongens kwaal haha maar ineens zag ze het en was het zeker. Hij is nu 18 cm lang en hartje klopte stevig en regelmatig.

12. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    PBA: Wauw! Wat super, een jochie! Gefeliciteerd. Had jij zelf dit voor gevoel al of was het totaal anders dan je had gedacht.
    Wel jammer dat je je nog steeds niet fit voelt. Hopelijk gaat dit snel een stuk beter.

@Daan: Heb je de 20wkn echo al gehad? Hoe was het?

@Toos: Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier.

@Merel: Ja, na de 6 wkn, dat had ik ook. Gek hé dat je smaak ook zo wordt beinvloed. Ik moet sinds mijn zwangerschap ook niks meer hebben van snelle jelle's. Terwijl dat voorheen met ontbijt was. Hopelijk blijft het bij misselijk zijn en hoef je niet te braken! ;)

@Cybi: lekker genoten van de vakantie dus. Zal volgend jaar inderdaad wel anders zijn.

@Cybi en Daan: Jullie weten ook al wat het wordt. Was het naar verwachting. Ik hoor hier namelijk allemaal dat het gevoel van de moeder vaak wel klopt?

@All: Wij zijn al weer terug van onze 6 daagjes Portugal. was heerlijk, enorm warm maar eigenlijk goed uit te houden. Heerlijk in de zon gelegen en had nergens last van. Vandaag hier in de zon en dat beviel een stuk minder prettig. Bah! In de vakantie de kleine ook voor het eerst gevoeld en manlief ook. Wat een geweldig moment. Ik had alleen verwacht dat ik het nu vaker zou voelen maar dat valt mee. Woensdag weer na de vk dus ik ben benieuwd. Vanmorgen ook onze kinderwagen besteld... Een Joolz Day, met zilvere wagenbak en de wandelinzet zwart en dat dan met de zilvere voetenzak. Ik ben er helemaal blij mee. Half oktober kunnen we hem komen halen.

13. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    En zo ziet de wandelwagen er dus uit....

14. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Netjes hoor. Bo

We dachten eerst dat het een meid ging worden maar ineens kreeg ik vorige maand een droom dat ik een jongen kreeg, deze was zo sterk dat ik dat ook dacht dat dat het zo worden, et voila...

15. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    @PBA: Stoer hoor een jongen!
    @Bo87: ziet er leuk uit die wandelwagen...

16. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Hebben jullie ook al last van de wel bekende hormonen....???

Ik ben normaal gesproken helemaal geen huilebalk. Op vakantie begon het. Er waren wat irritatie en ik voelde me aangesproken terwijl ik er totaal buiten stond. Janken en ik hield niet meer op.
    Nu ben ik verzekering en monteur aan het bellen ivm lek in de vaatwasser (was in september ook al gerepareerd) maar natuurlijk krijgen we niks vergoed terwijl er wel iedere maand een dot premies worden betaald. En ik.... kan wel janken....!!! Bah die hormonen. Eigenlijk denk ik, waar maak ik me druk om maar daar hebben mijn waterlanders blijkbaar een andere mening over.....

17. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    @ Bo: Morgen hebben we de 20 weken echo. En of het geslacht is wat we verwachtten kan ik niet zeggen :D Er is een vriendin van me ook actief op zw-pagina en we willen het echt geheim houden :D Maar we zijn in ieder geval super gelukkig!
    Die hormonen herken ik zeker! En mijn vriend helaas ook ;) Ik kan soms heeeel erg boos worden en dan heel erg huilen en hij weet dan niet wat hij ermee moet... Hihi arme vent :D

@ All: We zijn met de babykamer begonnen! De meubels staan er en nu kan ik eindelijk dingen gaan opbergen :D Woei!

@ Merel: Wanneer heb je de echo? :D

18. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Bo: Ik zie wel dat je online bent hoor :p

19. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    @Daan: heb maandag a.s. de echo

20. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @Merel: Spannend zeg, hoe voel je je tot nu toe?

@Daan: haha, ik had je niet gezien!
    Hoe was jullie echo vanmiddag? Alles in orde met de kleine?
    En je kamer, heb je alles al klaar en hoef je alleen nog maar in te ruimen...? Ben je er lekker vroeg bij!

@All: gisteren de studiekamer helemaal leeg getrokken met manlief en vandaag in mijn eentje al het behang er af getrokken. Tot grote ergernis van man (hij was met en ander klusje bezig)want dat moest ik toch niet alleen doen nu ik zwanger ben, het warm weer is en ik rugpatient ben... Haha. Alles is er nu iig af. Morgen na de vk en daarna kamertjes kijken, wil hem deze week gaan bestellen.
    Ben benieuwd naar de vk morgen, was vorige maand maar 1 kg gegroeid en nu ook zoiets. Vond ze toen echt te weinig dus ik vrees op weer een preek....

Deel Deze Pagina