Zwangere meiden uit "2010 start Clomid."

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sukke, 10 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    Hoi, wilde ff laten weten dat is gister eerste echo heb gehad. Het hartje klopte. Wel ben ik een paar daagjes in de tijd teruggezet. Dus nu 7 weken en 3 dagen!

2. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Wat goed om te horen Merel. Was vast een heel bijzonder moment. Ben je nog steeds misselijk of voel je je toch weer iets beter?

Hier alles goed, voel de kleine steeds meer en mijn buik begint langzaam serieuze vormen aan te nemen....

Met de rest ook alles in orde....?

3. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Hi meiden,

Even weinig actief geweest, heb namelijk steeds problemen met inloggen. Wanneer ik even niet ben geweest, ben ik uitgelogd en weet ik niet meer waar ik ben gebleven met lezen. De link die ik in mijn email krijg werkt dan op een of andere manier niet meer ofzo.

BO, ook ik kan niet zeggen of het aan mijn verwachting heeft voldaan. We weten inderdaad wat het gaat worden en willen het nog even geheim houden. De eerste 15 weken heb ik zelf geroepen ik denk dat het een jongen gaat worden, dus of het aan mijn verwachtingen voldoet.... tsja.... als ik dat vertel verklap ik het stiekem toch ;) Nog iets meer dan 2 maanden dan weten jullie het hopelijk ;)

Hier gaat alles verder goed. Voel me ondanks de warmte vrij goed. Gisteren echo gehad en die was op zich ook goed. Krijg wel over twee weken opnieuw een echo, omdat ze de groei van de baby in de gaten willen houden. Op dit moment is het '' gewoon'' een kleine baby (valt nog net aan binnen de groeicurve) maar als de groei verder gaat achter blijven moeten ze meer onderzoek doen naar de navelstreng en placenta etc. Nu nog niets om me druk over te maken! Het groeit, het schopt (veel!) en het eet (konden we op de echo erg goed zien!), dus geen zorgen nu.

Ik hou jullie op de hoogte, hoop dat het met jullie allemaal goed gaat en met de baby's.

Gr.
    Cybi

4. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Nou, hier dan mijn verhaal.
    Tijdens de 20 weken echo bleek dat mijn baarmoedermond openstond (2cm ontsluiting) en de vliezen hingen eruit. De echoscopist heeft meteen de gyn erbij gehaald en ik moest meteen worden opgenomen. Jeetje dat was schrikken, de baby haalt het niet als we niks doen mevrouw. Dan breken voor week 24 sowieso uw vliezen en is de zwangerschap verloren. De hele wereld valt onder je voeten vandaan!
    Ik ben meteen de volgende dag geopereerd en heb een cerclage gekregen. De baarmoedermond is aan elkaar genaaid met een bandje/draad. De week daarna was erg spannend. De kans op een goede afloop is nog steeds klein, maar wordt met de dag groter.
    Gisteren hebben we weer een echo gehad en alles zag er nu positief uit. De mond zit nog dicht en met de baby is alles goed. Volgende week donderdag hebben we weer een echo en als die goed lijkt, mag ik thuis bedrust nemen.
    Ik lig momenteel al een dikke week in het ziekenhuis en mag alleen zelf douchen en plassen.
    We hopen allemaal dat deze zwangerschap goed af al lopen, want die resultaten zijn er ook! Dus daar gaan we voor. In ieder geval eerst 7 weken meepakken! Dan maakt de baby al een redelijke kans :)
    Nu zijn jullie op de hoogte van de situatie hier en kunnen jullie allemaal mee duimen :)

Liefs

5. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @Daan:Fijn te horen dat het er nu al iets positiever uit ziet en wat zou het lekker zijn als je naar huis mag, daar op bed/ bank liggen is toch net iets prettiger dan in het zkh.
    Ik duim nog steeds met jullie mee!

@Cybi: ow, dat wist ik niet. Brutale vraag is het dan hé! Haha! ;) Spannend dan de volgende echo. Hopelijk groeit het de komende weken lekker door.

@All: Hier alles goed, vandaag 20 wkn. Nog 2 wkn geduld hebben tot de 20 wkn echo alleen, maar dat zal ook wel lukken. Echt iedereen om me heen roept dat we een jochie krijgen en adhv onze echo met 12 wkn hebben de meiden in het nub-topic ook jongen voorspeld. Dus we zijn erg benieuwd!

Verder ook nog steeds weinig klachten al merk ik wel dat mijn buik harder wordt en soms wat gespannen aanvoelt, is dan vooral mijn onderbuik.... Zou dat ook bij bandenpijn kunnen horen?

6. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    @Daan: ik kan je alleen maar heel veel sterkte en veel geluk toewensen!

7. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @All: Hoe is het hier met iedereen?

8. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    @ Bo: Uitgerust op bed :p Ik lig inmiddels in de woonkamer op een leenbed... Ik vind het heel moeilijk. Ik mag niks doen, dus komt er veel op vriendlief neer.
    Daarbij komt nog dat mijn schoonouders vorige week zondag een ongeluk hebben gehad. Met hun is alles oke. Maar helaas is onze hond daarbij weggerend. We hebben haar nog niet weer gezien :(.
    Hoeveel ellende kan je tegelijkertijd aan? Pfff, ik heb het er echt heel erg moeilijk mee. Ik dacht als ik thuis zou komen, mijn hondje me wel door de moeilijke tijd heen zou helpen :( Nu is ze weg!

Vandaag gelukkig al wel 23 weken! Dus weer 3 weken verder. maar ik vind het moeilijk om alles positief te blijven zien. Ik doe wel mijn best :)

9. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @Daan: Het zou wat zijn als je nu niet uitgerust zou zijn! ;) Lijkt me wel frustrerend hoor als je helemaal niks mag. Het is natuurlijk voor een goed doel maar toch.

Wat rot van je hond zeg! Dat had je iig thuis de nodige afleiding kunnen geven.... Hopelijk wordt ze snel gevonden.

10. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    @ bo: En? Ga je hier vertellen wat het is? :D

11. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Ohhh wat leuk! :D Fijn dat alles goed was.
    Hier is het nog steeds spannend... Ik heb eigenlijk dinsdag een afspraak in het ziekenhuis maar als ik me zo voel, dan bel ik die af.
    Dan hebben we over twee weken weer een afspraak en een echo :)

12. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    ALs je je zo voelt... Dat is dan goed neem ik aan?

13. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Zoals ik me nu voel is inderdaad goed. Ik heb af en toe het gevoel dat ik wat lek... Maar ze hebben in het ziekenhuis een vruchtwatertest gedaan en dat was het niet. Als mijn vliezen zouden breken, zou het echt een plasje zijn zeiden ze.
    Verder is mijn buik rustig en ik voel de kleine heeel erg duidelijk. Bijna de hele dag :D Dus daar probeer ik zoveel mogelijk van te genieten!
    Elke maandag eten wij gebak ;) Dan hebben we weer een week erbij!

Hoe is het kamertje geworden? :D

14. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Haha, goed om te horen! Is ook geen straf, iedere week een gebakje!

Kamertje is tot nu toe alleen nog behangen maar vind het zelf erg leuk. Als de meubeltjes er in staan zal ik wat foto's spammen in het babykamer topic! :)

15. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Leuk he om er zo mee bezig te zijn :)
    Ik durf het nu nog even niet... Stom eigenlijk, maar het gaat toch een beetje tegen mijn gevoel in op het moment.
    Maar alweer 24 weken! :D We gaan positief verder.
    Had jij ook gedacht dat het een jongetje was?

16. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Waar is iedereen?

17. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Hier ben ik! Nee ik had geen idee. Dus was wel een verrassing!
    1 september komt de kamer trouwens, werd gisteren gebeld!
    Je hebt bijna weer een gebakje verdient! :D

18. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Oeh spannend DE kamer:D
    Die staat bij ons gelukkig al wel...
    Ik ben vandaag voor een spoedecho naar het ZH geweest. Ik had erge last van zeurderige buikpijn en heb toch maar gebeld.
    Volgens de gyn zag het er met de inwendige echo nog goed uit. de baarmoederhals was nog net zo lang.. Dus ik heb eerst niets om me druk over te maken.
    We hebben nu een film aanstaan. Een hele goede! The lovely bones... Mijn vriend is nu even tussendoor de hond aan het uitlaten, dus ik spiek even hier. Maar das volgens mij echt een aanrader!

Wanneer hebben jullie weer een echo? Wij mogen maandag weer naar onze beeb gluren. Hopen dat het vruchtwater etc dan ook goed is.

19. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    HIER ben ik, hahaha... nu mag het he? Heel officieel... :D Alleen maar met zo'n mooie banner onderaan mijn bericht :p

20. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Enne Daan, weten jullie eigenlijk wat het is? Geheim?

Deel Deze Pagina