Zwangere meiden uit "2010 start Clomid."

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sukke, 10 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Hey Meiden,

Wat is het hier weer stil de laatste dagen.
    Hoe is het met iedereen?

Merel, de 20 wkn echo al gehad toch? Was alles goed met jullie frummeltje en weten jullie wat het wordt of blijft het een verrassing?

Daan: Morgen 33 wkn!!!! :D Yeaahhh! Weer een weekje langer!!!

Mijn suikerwaardes zijn van de week geprikt nav het niet goed worden bij de VK vorige week. Één keer waren ze iets afwijkend dus nu heb ik voedingsadviezen gekregen gisteren.... Lekker vaag alleen wat 9 van de 10 dingen die daar op staan doe ik al niet zoals veel frisdrank en vruchtsappen drinken, witbrood eten, suiker in mijn thee en nog meer van dat soort dingen.. Maar goed, ik ga is kijken wat het opleverd. Over een week of 4 moet ik nog een keer een dagcurve prikken om te kijken of het allemaal stabiel is.

Nou, ik ga weer aan het werk!
    Fijne zondag!

2. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    @Sukke: aanstaande dinsdag heb ik de 20 weken echo! We willen graag weten wat het wordt, kan echt niet langer wachten haha;)

Lastig van die suikerwaarden. En ook dat je het advies krijgt minder frisdrank te drinken terwijl je dat al niet doet...

3. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    33 weken!!! :D:D:D

4. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @Merel: Spannend, morgen is het zo ver... Heel veel plezier samen. Het is zo'n bijzonder moment. Voel je de kleine overigens al lekker schoppen?
    Ja, dat suiker gebeuren is echt irritant. Helemaal omdat suiker juist nu in eens heel erg aantrekkelijk is. Haha, nu het "niet mag" heb ik er "ineens" trek in.

@Daan: Yiiieeehhhaaa!!!!

5. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    Het wordt een JONGEN!

6. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Helaas minder goed nieuws hier.

Gisteren ben ik voor mijn eerste echo geweest: er was alleen een leeg vruchtzakje te zien. Het is voor 80-90% zeker dat dit zal eindigen in een miskraam. Volgende week vrijdag moet ik nog een keer voor een echo, dan gaan ze kijken of er misschien toch iets te zien is...

In een keer worden je toekomstplannen van tafel geveegd... en dat doet best zeer...

Xxx

7. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    @1979: wat een rotbericht voor jullie........opbeurende woorden zullen nu niet helpen, maar wel een gemeend sterkte........

8. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @1979: Ow nee! Dat meen je niet. Wat ontzettend balen zeg.
    Ik wil jullie niks meer dan heel veel sterkte wensen. Hopelijk is er vrijdag toch iets te zien.... Ik ga duimen!

Sterkte!

9. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    @ 1979: Nee! :( Dat is echt #%&@#! Maar misschien ben je toch minder lang zwanger? Ik hoop zo voor jullie dat er vrijdag wel iets te zien is! *knuffel*

10. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Dank jullie wel, lieverds!

Minder lang zwanger kan bijna niet, want ik had op NOD een positieve test... Ik verwacht vrijdag alleen maar een bevestiging te krijgen voor 't geen ik nu al bang voor ben...

M'n mannetje is vanmorgen vertrokken voor 2 weken (voor 't werk). Wat een ellendige timing is dat zeg! Ben best emotioneel nu en ben 'n beetje bang voor wat komen gaat... een miskraam kan best heftig zijn, en dan is alleen thuis zijn niet fijn...

Xxx

11. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    @ 1979: Dat is inderdaad echt een rot timing! Heb je niet een goede vriendin of familie in de buurt die je gezelschap kan houden, mocht je daar behoefte aan hebben.

12. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
  13. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Mijn ouders wonen op 5 minuten afstand, en een goede vriendin op 2 minuten en ik heb een heel lief collegaatje die ook op de hoogte is, dus gelukkig steun in overvloed!
    Was gisteren zo lief: ik heb een dag thuis gewerkt en mijn moeder belde me even hoe 't was... ik kon me nog net 'groot' houden tijdens 't telefoongesprek... 5 minuten later stond ze al bij me om me te troosten! Had ze 't dus toch aan m'n stem gehoord. Zo'n lieverd! Dat doet me dan weer zo goed!
    Vandaag ben ik weer op 't werk, 't is heerlijk om wat afleiding te hebben!

Wat een mooi wiegje hebben jullie uitgekozen!
    Zo één heb ik nog nooit gezien!
    Prachtig!

Xxx

14. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    hé bah, 1979.... Een vervelender moment voor een zakenreis is er denk ik niet.... Wat ontzettend rot voor je. Fijn dat je wel steun ervaart aan anderen. Gaat er morgen iemand met je mee?

@Daan: Leuk, dus toch een wiegje.

15. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    @ 1979: Fijn dat je wel veel steun hebt vanuit je omgeving. Hoe laat moet je vandaag. Ik duim echt heeeel hard voor jullie!

16. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Hoi lieverds, ik moet pas volgende vrijdag, nog een week afwachten dus... ik ben van plan alleen te gaan, ik ben er nu al helemaal op ingesteld dat 't mis is... grotere klap kan er niet meer komen denk ik...

17. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ow, ik begreep ook afgelopen vrijdag.

Sterkte met afwachten!
    x

18. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Hey Meiden,

Hoe is het met jullie allemaal....?!?
    Lekker aan het genieten en de kwaaltjes een beetje aan het verdwijnen...?!? Klussen in de kinderkamer en leuke kleertjes en spulletjes aan het shoppen......?!?

Hier gaat het allemaal redelijk. Laatste werkweek is aangebroken, nog 5 diensten. Kan niet wachten tot ik verlof heb. Ben echt gesloopt. Ik draai ook bijna geen hele diensten meer. Heb nu 's ochtends als ik op sta al last van mijn rug en nog steeds moe. Om 11 uur ben ik echt afgewerkt.....:( Vanmiddag dus maar wat vroeger naar huis. Controle bij de vk vanmiddag en vanavond laatste avond van de cursus dus druk dagje hier.

Ga ik nu even met mijn clienten ontbijten en me opladen voor mijn werk ochtend...

FIjne dag allemaal!

19. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    @ Sukke: Laatste werkweek!! Heerlijk! Mijn verlof is vandaag officieel ingegaan :).

@ 1979: Spannende week voor jullie. Gaat er iemand met je mee naar de echo?

@ All: Vandaag echo gehad. Beebje wordt geschat op 2431 gram!! Vruchtwater was nog goed! en de BMM zit nog dicht! Wauwie. Ik heb alleen wel last van voorweeen, dus die zouden de boel nog kunnen 'verpesten'.
    De gyn was ook erg tevreden, maar wil nu natuurlijk tot het einde ;). We hebben afgesproken nog 2 weken aan te kijken. 2 November hebben we weer een afspraak en afhankelijk van hoe ik me voel en hoe het gaat, beslissen we dan ter plekke of de cerclage er dan meteen uitgehaald wordt of wij het nog aankunnen een weekje te wachten.
    Het is nu dus afhankelijk van de voorweeen etc of het goed blijft gaan! Pfff spannend. Hooguit nog 3 weken! :D

20. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Daan, wat een prima berichten van jou! 34 weken is zowiezo al heel mooi natuurlijk! Een vriendin van mij is 'zonder voorgeschiedenis' 6 weken te vroeg bevallen... klein weekje in 't ziekenhuis en toen samen met de kleine naar huis! Dus dat gaat helemaal goed komen!

En Sukke, voor jou is 't aftellen tot aan je verlof! Heerlijk!!!

idd spannend voor mij deze week. Ik ga vrijdag in principe alleen... m'n mannetje is nog in 't buitenland. En ik ga ervanuit alleen maar een bevestiging te krijgen dat 't niet goed is en dat een miskraam gaat volgen. Maar dat weet ik nu ook al.... dus ik ga 'heel stoer' alleen ;).

Xxx

Deel Deze Pagina