Zwangere meiden uit "2010 start Clomid."

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sukke, 10 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    *inbraak*

@Daan, wat goed zeg, gewoon al ruim 34 weken! Erg spannend dat jullie over max. 3 weken jullie ukkie zullen zien en vasthouden!

@Sukke, fijn dat je bijna verlof hebt. Heerlijk! En dan hopen dat beeb zich stil houdt zodat je een paar weken kan genieten van je rust! Welverdiend!

@Cybi, kom je hier nog wel eens, of te druk met voedingen, badderen, luiers etc etc? Hoe gaat het met je? En met jullie ukkie? Groeit ze goed?

@1979, alvast veel sterkte overmorgen. Toch spannend al heb je al een idee wat je te wachten staat. Ik hoop stiekem nog op een wonder. Bikkelactie hoor, alleen naar de echo. Ook weer herkenbaar, ik ging de 2de keer ook alleen. Zoals je al zegt, de hardste trap heb je al gehad. Toch vond ik het na de echo, in die stoel achter dat bureau wel even heel moeilijk toen de gyn. met haar plan van aanpak kwam... Dikke traan gelaten, het is dan ineens zo definitief fout, terwijl ik een inimini beetje hoop had. Bereid je hierop voor. Maar goed... volgens mij is dit niet het topic waarin ik dit allemaal moet schrijven. Sorry ladies!!!
    liefs en een *snelle uitbraak*

2. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @Daan: Super dat alles goed gaat en boven verwachting! ;)
    Die voorweeën zijn wel lastig zeker... Hoe moet ik me dat eigenlijk voorstellen. Heb je dan gewoon geregeld harde buiken of is het daar niet mee te vergelijken?

@1979: Bah, je man zal zich ook wel rot voelen zo in het buitenland en jij nu hier alleen... Niet te stoer doen hé, morgen!

@Julia: Haha, is niet erg hoor, je mag best af en toen inbreken! ;) Jij al bijna halverwege je cyclus zie ik....Spannend weer deze keer of valt het mee...?

@All: Dinsdag weer bij VK geweest. Onze hummel lag al goed voor de bekkeningang maar nog niet ingedaald. Ze verwacht niet dat hij daar nog weg gaat aangezien hij de laatste controle iedere keer zo lag.
    Ik vind het wel allemaal al zwaarder worden zeg. Hoe verder de zwangerschap vorderd hoe meer kwaaltjes ik allemaal krijg... Maja, hoort erbij.

Zo, nu weer een half dagje werken en vanmiddag komen ze de babykamer afmaken..... Dan kunnen we dus straks echt aan de gang met inrichten en afwerken.... :)

3. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Owwwww.......

Zal ik, zal ik, zal ik?!?!?!?!?!

Ja ik doe het toch...

Daan is gisteren bevallen van een zoon, Levi!!!
    Naar omstandigheden maakt de kleine man het goed.

GEFELICITEERD!!!!!!

4. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ook hier even GEFELICITEERD DAAN MET JULLIE ZOON LEVI!

Hopelijk mogen jullie snel naar huis. Hij zal wel even in het zk moeten blijven gok ik? Hopelijk niet al te lang. De voorweeen hebben dus toch aangehouden? Hoe ging de bevalling? Mooie datum trouwens hoor! Super! 20-10-2010! Mooier kan het niet deze maand! Helemaal super gewoon! Geniet van jullie mannetje!

5. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Even een kleine update:

Levi is gisteren al uit zijn warmtebedje gegaan in een gewone wieg. Hij doet het naar omstandigheden volgens de arts goed. De zuurstof en de lucht is er al af en afhankelijk van de bloeduitslagen mag het infuus er misschien ook uit.

Ik heb hem net met een cupje voeding gegeven (moedermelk is nog niet op gang gekomen). Hij krijgt 20 cc en heeft 16 cc helemaal zelf opgedronken!! Hij moest dus nog 4cc door de sonde. :D Ik ben zooo trots op mijn kleine vent!

6. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Hé meiden,

Ik heb helemaal niet bijgelezen, maar wil wel even laten weten hoe de echo gisteren is gegaan.

Er was nog steeds alleen een leeg vruchtzakje te zien. We wachten nu nog 2 weken op een spontane miskraam, anders zal ik 8 november gecurreteerd worden.

Xxx

7. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @1979: Poeh! Heftig zeg... Waarom wordt daar zo lang mee gewacht? Gelukkig is je man dan iig wel weer thuis, neem ik aan.
    Sterkte ermee.

8. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    @ Sukke

Het is het beste dat de miskraam vanzelf op gang komt, een curetage blijft toch een medische ingreep (onder narcose). In overleg met de gyn besloten dat we 't 2 weken de tijd geven...
    Om gelijk de boel maar geregeld te hebben wel gelijk een datum geprikt.

Mijn mannetje komt idd vrijdag a.s. gelukkig weer thuis!
    Ik kijk er nu al naar uit!

Xxx

9. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    - Daan, gefeliciteerd!! Fijn dat het goed gaat met de kleine man en wat een mooi gewicht bij 34 weken en een beetje. Ons meisje was bij 39.6 weken 2770 gram. Geniet ervan! Hoop dat je m snel mee naar huis kan nemen!

- 1979, sterkte ermee!!

- Julia, hier gaat alles goed hoor. Ben bijna niet meer op het forum. Onze kleine meid groeit heel goed. Ben echt aan het genieten ;) Wat een rijkdom zo'n kleintje, hoop dat het voor jou ook snel weer raak is!

10. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Cybi, fijn dat het zo goed gaat en dat jullie lekker aan het genieten zijn! Houden zo! Komt ze de nachten een beetje door? En jullie?

@Daan, hoe gaat het met jou en met Levi? Al enig idee wanneer hij naar huis mag? Hoe voel jij je verder, lichamelijk? Beetje opgeknapt? Ben uiteraard benieuwd hoe de bevalling is gegaan! Hopelijk gaat alles goed en groeit Levi goed genoeg om snel naar huis te mogen!

@Sukke, en jij? Laatste werkdag vandaag of morgen? Dan lekker verlof! Wat een heerlijk vooruitzicht *jaloerssss!!!!!* Ga ervan genieten!

Hier verder alles goed. Op de wachtbank weer. We'll see....

11. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @1979: Oké op die manier. Heftig hoor. Beide dingen natuurlijk wel maar lijkt me zo vreemd dat het nog in je zit wanneer je eigenlijk al weet dat het niet meer goed komt. Want dat is nu zeker toch?

@Julia: Ja, vandaag.... Ik zit nu ook echt mijn tijd uit te zitten. Zo pauzeren en dan nog 3 uur. Ben kapot! Haha, eigenlijk is zo'n laatste dag nutteloos... ;)
    Spannend, de bank weer. Heb je nu weer gewoon clomid gehad?

12. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Ja klopt, is zeker nu.

13. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @1979: *knuffel*

14. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Sukke, geniet je van je verlof?

En hoe is het met de nieuwe mama's hier?

@Daan, is Levi al thuis? Hoe gaat het met hem en met jullie?

@Cybi, hoe is het met jullie? Al een beetje gewend aan het moederschap?

15. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @Julia: Nog niet optimaal, helaas. Afgelopen vrijdag is de vriendin van 1 van mijn mans beste vrienden bevallen van hun (donderdagochtend) overleden dochtertje wat ze mijn naam hebben gegeven. :( Ze was afgelopen zaterdag uitgerekend. Erg heftig weekje gehad al met morgen nog de begrafenis van het meisje. Mijn genieten stel ik dus nog even een paar dagen uit, hopelijk lukt het daarna wel.

Het is hier nu idd ook wel erg rustig....
    Hoe is het met jou, je mag al bijna weer testen... Spannend? Of ben je nog erg nuchter...?

16. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje Sukke, wat een verschrikkelijk bericht. In het clomid 2010 topic kwamen er ook een paar voorbij... het lijkt wel of je het steeds vaker hoort. In het nieuws ook trouwens, met name over de overdracht van vk naar gyn tijdens bevallingen en het hoge geboortecijfer in NL.

Wat is er gebeurt tijdens of voor haar bevalling dat hun dochtertje is overleden? Jeetje wat erg.... Je zal vandaag wel een heftige dag achter de rug hebben zeg...

Heel veel sterkte... Ik kan me goed voorstellen dat het genieten even op een lager pitje staat, zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten.

Hier verder alles goed. Bijna testen inderdaad. We zullen zien. Vind het wel weer spannend. Er is weer een zwangere erbij in het clomid topic - Jolanda (Jem), maar ze is nog niet langs geweest om het officieel te melden. Flippo had ergens een posi test voorbij zien komen en ik zag haar zw. banner, erg leuk!

17. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    @ All: Levi ligt nog in het ziekenhuis. Wel heeft hij eergisteren zijn sonde eruit getrokken :D. Sindsdien drinkt hij alle voedingen zelfstandig. Het is nu afwachten wanneer hij mee mag! Ik hoop dat ik daar vandaag meer duidelijkheid over krijg :).

@ Sukke: Wat een verschrikkelijk bericht! :( Dan kun je inderdaad zelf even niet genieten. *had je het kaartje gekregen? ;)?*

@ 1979: Wel 'fijn' dat het spontaan is begonnen. En heerlijk dat je mannetje weer thuis is!

18. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Levi mag zaterdag naar huis!!! :D:D

19. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Daan, wat een super nieuws!!!!!!!!!!!!! Gefeli!!!

Even ego dames.... tis nog vroeg, 3/4 dagen voor NOD, maar net een tweede streep op kv test... ahhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ga dadelijk met vriendinnetje naar de kroeg, aan de thee dus...

20. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    @Julia: Duim, Duim, Duim, Duim..!!!!!!!

Deel Deze Pagina