Zwangere meiden uit "2010 start Clomid."

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Sukke, Apr 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    Hoe laat moet je er zijn morgen? Is dat dan een speciaal soort echo die de vk niet kan doen? Ben ik dan wel weer benieuwd naar...
    Heeeeel veel succes! Ik neem ook aan dat je morgen gewoon nog even komt updaten hier! :) En zo niet.... succes!!! :D:)

Hier alles goed. MOE! En met vlagen misselijk. Inderdaad maandag 2de echo, heb er zin in, maar ook wel spannend. Met een mooi kloppend hartje is de kans op een mk zoveel kleiner, dus daar gaan we voor! Ik heb het gevoel dat het wel goed zit allemaal eigenlijk. We'll see. Eerst weekendje west NL, dan zondag terug naar oost en maandag pas eind van de middag echo.

Ophouden jij met die horror verhalen, getsie! Je kent er teveel! Noem nou maar gewoon alle verhalen op van vrouwen bij wie het gewoon goed ging, wedden dat dat er meer zijn? :p

2. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    Haha, die zijn er zeker meer!!!! Gelukkig!
    Mijn vk heeft geen echo apparaat vandaar dat ik naar het zkh moet. Niets speciaals dus. Ik kom morgen zeker updaten... om 13.15 hebben we de echo.

Fijn dat je even het weekend weg gaat, heb je wat afleiding en is het wat eerder maandag einde van de middag. ;)
    Veel plezier het weekend!

3. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    We hebben de echo gehad en alles zag er goed uit.
    De kleine ligt qua groei wel op ong. 2 weekjes achterstand maar dat valt nog allemaal binnen het gemiddelde voor deze termijn. We krijgen gewoon een lekker klein baby-tje. Vruchtwater was in orde en ook de placenta zag er voor dit termijn goed uit. Ook was het geslacht nog het zelfde als bij de 20 wkn echo.. ;) Ook wel fijn omdat nog is bevestigd te krijgen!
    We zijn dus wel gerust gesteld.
    Vanochtend zeiden we nog tegen elkaar, misschien is dit wel onze laatste dag samen.... Voorlopig lijkt het daar dus niet op en blijft ie nog lekker even zitten.

4. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    Even snel vanuit bed met iPod, phew wat een goed nieuws meid! Wat fijn zeg! Nog even genieten van 'gewoon' met zijn 2tjes dus. Schrijf later meer, nu slapen, ben kei moe...

5. 1979

1979 Bekend lid

Apr 22, 2009
    627
    0
    0
    Sukke, wat een goed nieuws!
    Ben blij voor je dat alles goed was!

Ik had gisteravond en vanmorgen wat bruinige slijmpjes, waar zou dat op kunnen dat kunnen duiden? Heb ik namelijk nog nooit eerder gehad... misschien heeft 't nog te maken met de curretage.

6. marijelansink

marijelansink Actief lid

Jul 26, 2009
    401
    0
    0
    hallo allemaal

weer is een keer een berichtje van mij!
    ik ben dinsdag bevallen na een zwangerschap van 35 weken en 4 dagen, van een zoon wesly 2320 gram ik ben gister weer thuis gekomen maar wesly zal nog even moeten blijven hij doet het heel goed maar moet wat sterker worden wel is die vandaag onder de lamp gegaan omdat die wat geel ziet maar dat is niks ernstigs, we hopen alleen dat die snel sterk zal zijn en mee naar huis mag want wat zal dat fijn zijn hem in zijn eigen wiegje te leggen

groetjes

7. leentjuh

leentjuh Bekend lid

Nov 15, 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje!

8. cybi

cybi Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,324
    0
    0
    Randstad
    Gefeliciteerd Marije, jeetje wat vroeg. Ik hoop dat jullie mannetje snel mee naar huis mag!

9. marijelansink

marijelansink Actief lid

Jul 26, 2009
    401
    0
    0
    dank je dat hoop ik ook dit is niet de kraamperiode waar je van droomt in plaats van lekker met je kindje thuis in bed te liggen ben je heen en weer aan het kleppen naar het ziekenhuis maar alleen het beste voor onze kleine boef natuurlijk dus wat moet moet .
    groetjes

10. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    Wauw! Marije, gefeliciteerd met jullie mannetje!!!!
    Was wel even schrikken zeker, dat hij zo vroeg kwam. Of was er tijdens je zwangerschap al het 1 en ander gaande wat vroeg geboorte aanwakkerde...?
    Hopelijk mag ie snel naar huis en kun je heerlijk gaan genieten van jullie gezinnetje...

@Julia: Vandaag is het zover! Heel veel succes en plezier vanmiddag...

11. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    @Marije, gefeliciteerd! Dat is toch ook wel even schrikken ja, zo vroeg. Hopelijk mag hij snel naar huis, want inderdaad - dan kunnen jullie er echt van gaan genieten zonder op neer te reizen tussen thuis en zk. Veel sterkte de aankomende tijd!

@Sukke, ja... brrrrrrr ENG! Duim maar om 15.30, ik zal het nodig hebben! :)

12. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    @Sukke, die van jou zit nog lekker binnen? Gaat alles nog goed?

13. marijelansink

marijelansink Actief lid

Jul 26, 2009
    401
    0
    0
    @sukke

nee eigenlijk had ik een goeie zwangerschap en niks duidde op een vroeg geboorte! het enige wat ik wel de week ervoor heb gehad was een groei echo maar daar was een gewicht op te zien van 2480 gram dus was qua zwangerschapsduur netjes aangezien onze vorige zoon ook een kleine uk was tijdens de geboorte en maar 17 dagen te vroeg !

groetjes

14. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    @Marije: Wij hebben vorige week ook een groeiecho gehad onze kleine wordt nu tussen de 2600 en 2800 gram geschat.
    Hopelijk groeit wesly goed de komende dagen!

@Julia: EN! EN! EN! EN!!!! Hoe was het?
    Hier zit het nog steeds binnen ja... Tot mijn spijt... Ik wil niet meer wachten! Ik ben alleen bang dat het nu juist tot 42 wkn blijft zitten omdat het nog zo klein is.... :( Even afwachten dus!

15. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    @Marije, dan lijkt het me helemaal schrikken, als je niks verwacht had. Begonnen zo ineens de weeen dan, met ruim 34 weken? Ach, fijn dat het goed met hem gaat en beter natuurlijk met ruim 34 weken dan met 28 bijv.

@Sukke? Schieuwnierig??? :p

Euhmmm.....

GOED NIEUWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    HARTJE ZIEN KLOPPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JOEHOEEEEEEEEEEEEE
    Echo kwam overeen met ongeveer 7 weken, dus lig op schema!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

16. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    Yoehoeeeeee!!! Ik had ook haast niets anders verwacht!
    Wat super goed om te horen! Geniet er maar lekker van! Wanneer is je uitgerekende datum?

17. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    18 juli, dan is jullie prulleke al 7/ 8 maanden oud en kruipt hij/ zij door de kamer. Gek idee hè?
    Geniet nog maar even van lekker uitslapen! :)

18. merel80

merel80 Bekend lid

May 3, 2009
    812
    39
    28
    @Julia: wat een goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D

19. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    Ja he? :) Hoe gaat het met jou?

20. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    Lekker warm in de zomer... Heeft zo z'n voordelen... Leuk, leuk, leuk! Kruipen? Ssssstt... Dat klinkt al zo groot!

Share This Page