@Daan, fijn te horen dat het bruin verlies nu weg is. @Bo, spannend. @all, ik wil zo graag weten of alles wel goed gaat omdat ik zo weinig voel terwijl ik de eerste paar dagen wel last had en nu eigenlijk niet. Op wat vermoeidheid na dan.
@PBA: Had ik ook, heb nog een test gedaan toen om weer even bevestigd te krijgen dat het toch goed zit. Misschien iets voor jou om ook te doen?
@BO, dat heeft toch geen enkele zin. als er HCG in je lichaam zit zit dat er nog wel even dus zal ik zeker positief testen. @DAAN, ja ik ga meedoen aan MVM.
@Daan: Ik heb met meteen aangemeld toen ik positief teste maar heb nog steeds niets gehoord. Van het wkd maar weer aangemeld en nu ook nog niks gehoord. Wel een paar gemiste oproepen met onbekend nummer... Vind het dus wel een beetje vreemd.... Ik wacht nog maar een weekje af!
Hmm, wel raar Bo dat je nog niks hebt gehoord. Ik was ook een keer gebeld door een nummer dat ik niet kende... Maar ze had door Pasen niet gebeld... En daarna belde ze eigenlijk meteen Ze is ook die dag erna langsgekomen! Bo: Laat je morgen wel even weten hoe de echo was? Hoe laat moet je?
Spannend Bo, veel plezier en succes tijdens de echo. Ik ga met mijn schoonzusje mee voor de 18 weken echo van de twins.
Booo hoe laat moet je voor je echo? Of ben je stiekem al geweest? Laat je het wel even weten?! Ik ben errug nieuwsgierig!!
We zijn stiekem al geweest! We hebben vanmorgen ons wonderTJE gezien! Wat was het klein, maar 0.23 cm! Waar ik me al op voorbereid had bleek zo te zijn, nog geen hartje te horen en dus ook nog niet goed vast te stellen hoe ver ik ben. Zelf denk ik 5 wkn en 5 dgn. Dus we waren net iets te vroeg. Maar, over 2 wkn mogen we weer terug komen! Ondanks dat er nog geen hartslag was ben ik toch gerust gesteld. Er zit iets! Alleen is er nog steeds de vraag, 1 of 2? Leuk PBA! Weet zij ook al van jou zwangerschap?
@ Bo: Ik kan me voorstellen dat je inderdaad iets gerustgesteld bent. Dat had ik toen ook! Wij mogen maandag weer... Zooo spannend Als het goed is zien we dan wel een hartje! :d Woeii..
Wat leuk zeg Bo. Ja bij mijn schoonzusje kon ik het niet geheimhouden aangezien ze me bijna dwong om de test te doen. Dus die wist het ook bijna als eerste. Vanmorgen toch maar even gebeld omdat ik het vreemd vind dat ik eerst wel krampen had en nu bijna niks voel. Het komt wel eens voor en hoeft niets te betekenen, ze denken niet dat ik een miskraam heb gehad maar voor de zekerheid moest ik nog maar een test doen. Mijn vraag of dat dan wel kon maar omdat het al een week geleden was dat ik krampen kreeg kon dat wel. Vet positief was ie in ieder geval de test streep was er al op het moment dat ik er net op geplast had. de controle streep kwam pas later. Duidelijk dus. Pfff ik ben weer gerustgesteld voorlopig.
@ PBA: Wel fijn dat je even weer gerustgesteld bent! Als die streep nog zo knalt, dan hoef je je volgens mij niet druk te maken hoor. @ All: Ik ben nu echt heel erg misselijk steeds! Pfoew! Vanmorgen de eerste ontmoeting tijdens de zwangerschap met de wcpot gehad Getsie. Hopen dat dit snel wegtrekt!
ik ben dan in 2009 begonnen met clomid en de 6e cyclus begonnen op 6 december 2009 en ben zwanger geworden met clomid 150 mg... wil jullie feliciteren met jullie zwangerschap
@Karagoz: Dank je wel! Jij ook uiteraard! @Daan: Ow nee, bah! Zoals ik me nu voel denk ik allemaal dat me dat bespaart blijft maar de gyn zei ook dat dit heel snel nog kan veranderen.... Is het alleen bij 1 keer gebleven gisteren en was het vandaag ook weer raak of valt dat mee? Maandag is ook al bijna! Leuk, leuk, leuk! @PBA: Dat kan ik me voorstellen. Wij hadden dat bij mijn schoonzusje ook. Hebben jullie het al aan de ouders verteld...? Goed van die test, ik heb dat toen ook gedaan en toen kleurde de teststreep ook zo snel. Zo, ga ik nu even lekker sporten en dan weer aan de studie! Fijne dag allemaal
Ja de ouders weten het al en mijn werk ook al. Moest wel ben helemaal gebroken op mijn werk zo moe als ik ben nu kan ik gewoon op tijd stoppen als dat even kan. Horeca is dan best wel een lastige combi.
@PBA: En hoe reageerde jullie ouders? Hadden ze het al verwacht of was het een complete verrassing. Kan me voorstellen dat de horeca lastig is idd. Ik werk in de zorg en dat is ook best pittig. Het komt nog wel eens voor dat ik een late en een vroege dienst na elkaar heb. Dat is normaal gesproken al niet fijn maar nu ook echt killing. @Marije: Kijk, je hebt ons ook al gevonden. Gezellig, en natuurlijk mag jij je bij ons aansluiten.
oke dank jullie wel heb net ook nog maa even een digitaal test van clear blue gedaan en gelukkig gaf de toch echt het verlossende woord ''zwanger" was toch bang dat de lijnen mischien op de vekeerde plek stonden of zoiets, haalde me van alles in mijn hoofd ! maa heb ik vast niet alleen? hebben jullie kwaaltjes klachten ? ik heb alleen bij mijn schaamstreek lies een beetje zeurend stekend gevoel en (sorry) wittig slijm . maar hoop dat dit goed is allemaal ga er van proberen te genieten zijn e dingen die je nu niet moet doen? de een zegt je mag niet meer dan 15 kilo tillen en dat soort dingen maar is dat zo ik weet het niet? groetjes maRIJE
Hoi Marije welkom hier. Bo, mijn schoon ouders en ouders wisten dat we bezig waren dus een complete verrassing was het niet. Mijn moeder vind het helaas leuker dat ik moeder wordt dan dat mijn broertje vader wordt. Vind het extra vervelend dat ze het zo duidelijk laat merken houd daar niet zo van. Daarbij heb ik niet zo'n geweldige band met mijn ouders doordat er in het verleden te veel is gebeurd dat niet meer valt recht te praten. Het echte pap en mam gevoel ben ik helaas al een aantal jaren kwijt. Bij mijn schoonouders heb ik het gelukkig wel getroffen en reageerde ook leuker. Bij mijn ouders wordt meteen door mijn vader geopperd dat oppassen geld kost. tja graag of niet hoor. Mijn moeder kwam net nog even langs om al een kadootje te geven voor de kleine. beetje vroeg vind ik persoonlijk er kan nog zo veel misgaan.
@Marije: Ik begreep dat jij al een kindje hebt toch? Gezien je vragen over tillen e.d. Ik zou dat dan gewoon vergelijken met hoe je het toen deed. Ik denk dat het gewicht voor nu niet veel uit maakt hoor. Ik ben zelf ook nog volop aan het sporten en dan ben ik ook met gewichten boven de 15 kg in de weer. Zou niet weten waarom dat nu al kwaad kan. @PBA: Uhm, dat is jammer. Ik kan me idd voorstellen dat het ook niet prettig voelt tegenover je broer idd. Lastige situatie maar wel fijn dat je schoonouders daarentegen wel erg enthousiast waren en geen vervelende opmerkingen maakte. Wel lief van je moeder van het kadootje, kan me wel voorstellen dat je het zelf te vroeg vindt. @Daan: hoe is het met je misselijkheid/ overgeven?