Lekker bezig blijven!!! SPANNEND!!!!!!!!!!!! Hoop voor je dat je over niet al te lange tijd je kindje in je handen hebt! Vandaag was ook je uitgerekende dag toch? Succes
Joehoe sukke!!!! En dat op je uitgerekende datum!!!! Denk aan je, veel succen en hopelijk heb je hem/haar al in je armen. Je had getekend toch, voor die snelle bevalling à la Julia6?
Dan mag ik het nu voor Sukke vertellen he? Sukke is gisteren om 14.24 uur bevallen van een prachtige zoon genaamd: Raf Rejan!! Ook hier nogmaals: GEFELICITEERD!! En nu lekker genieten!!
Nou Meiden, ik heb jullie even laten wachten maar hier is BABY NIEUWS. Gisterenmiddag, op de uitgerekende datum, om 14.24 is onze prachtige zoon Raf Rejan geboren! Het is echt een wereld ventje en ontzettend zoet. Bevalling heeft iets langer dan 11 uur geduurt dus dat viel alles mee. VK was er om 11 uur, 11.15 getoucheerd en toen 5 cm ontsluiting waarop ze mijn vliezen heeft gebroken... En toen werd het leuk! Weeënstorm, al binnen een kleine 25 min. had ik persdrang en had ik het niet meer. Zelfs even zitten twijfelen over zkh omdat ik dacht dat ik het niet trok. Dat was toen alleen al niet meer mogelijk hoorde ik later omdat de ontsluiting al te ver was. Uiteindelijk ben ik om 13.10 beginnen met persen. Tussen het persen door viel ik soms zelfs bijna in slaap. terwijl ik voorheen altijd dacht "hoe kun je in hemelsnaam in slaap vallen tijdens een bevalling!?" Toen het hoofdje stond werd het even spannend, deze heeft namelijk bijna 7 min. gestaan en de allerlaatste wee bleef in eens uit. Ik werd gek! Navelstreng zat ook 1 keer om zijn nekje, die werd snel door geknipt door vk en daar was ons ventje... Ondanks een temp van 35.1 na de bevalling kreeg hij toch een 9 en 10 score! En ondanks het lange staan van het hoofdje heb ik maar 1 héél klein scheurtje wat niet gehecht hoefde te worden.... Even snel een foto erbij want mijn mannetje komt net boven met een lekker prakje....
Wat is hij mooi!! Moet je heel trots op zijn! En best een snelle bevalling ook!! Sorry, ik was je net voor.. Oeps!
Ihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, kom ik ook een keer 2 dagen niet online ivm uitje Antwerpen, nu babynieuws!!!!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een geweldig nieuws! En fijn dat het allemaal goed is gegaan. 7 min. klinkt wel erg lang trouwens, ouch! Maar dat is nu gedaan, super meid! Lekker genieten nu!!
Gefeliciteerd!! Wat een prachtig kereltje! Geniet van je kraamtijd, voor je het weet is het afgelopen...!
Sukke! Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! Leentjuh, bijna 6 weken zwanger?! Da's mooi nieuws! Hoop dat jullie binnenkort een mooie eerste echo mogen hebben! Xxx
@Sukke, hoe gaat het ermee? En met jullie mannetje? Wennen? @Daan, inmiddels ervaren moeder, hoe gaat ie met jou? Geen idee of je hier nog meeleest trouwens @Cybi, en jullie? Gaat het goed daar?
@Leentjuh: Wauw, wat goed! Gefeliciteerd, eindelijk... Hoe gaat het met je? Hebben jullie al een echo met mooi kloppend hartje gehad? @Julia: Hier gaat alles super, zowel met mij als met Raf. Hij zit weer op zijn geboortegwicht, sinds vandaag en gisteren avond is zijn navelstompje eraf gevallen. Hij drinkt super goed en de BV gaat dus ook prima. Het is echt een heerlijk ventje... Met mij gaat het ook prima. Ik voel me super fit, ondanks dat ik soms wat moe ben van de gebroken nachten natuurlijk maar qua herstel van de bevalling mag ik niet klagen.
@sukke wat fijn dat alles goed gaat, en lekker genieten!! Aanstaande Maandag de 20ste om 10.00 uur de eerste echo, ben zo benieuwd, als ik dan een kloppend hartje heb gezien kan ik denk ik pas echt gaan genieten.
@Sukke wat fijn dat het zo goed gaat en dat ook de BV goed loopt. Scheelt weer een hoop gestress, en hartstikke handig om het gewoon maar bij de hand te hebben. Ik vond dat tenminste altijd ideaal. Al vond ik BV kleding niet altijd even fijn....heeft wel een tijdje geduurd voordat ik echt een paar shirtjes had die ik ook echt praktisch vond. @Leentjuh, oehoeee nog 4 nachtjes! Bij wie heb je je echo, weet je dat al? Bij je eigen gyn of bij dienstdoende ass. gyn? Ik had me laatst (met 7 weken) toch een flapdrol, hopelijk kom je niet bij hem. Ass. gyn, dhr van der H. Ppffffffffffffffffffff.. nah ja. Zolang jullie maar een mooi hartje zien maakt het eigenlijk niet zoveel uit bij wie je komt. Zo. Ik heb er 1 naar school en de jongste ligt gewoon nog te slapen!!!! Die is aan het inhalen! Ik ga even verder lezen en daarna een poging doen een kerstboompje op te zetten met zoon van 2. Dat is wel risky, haha! Misschien eerst maar eens een paar niet breekbare ballen kopen voordat ik aan die klus ga beginnen, scheelt vast een hoop frustraties. Ik zie de eerste bal al samengeknepen worden in zijn handjes... Doeiii
@ Leentjuh: Wauw!! Gefeliciteerd. Laat je vandaag nog weten hoe het zometeen gegaan is? Hier draaien de duimen voor jullie voor een mooi kloppend hartje! @ Sukke: Hoe gaat het daar? Al helemaal aan het genieten? @ Julia: Hoe het hier gaat? Hmm, nu eindelijk wat rustiger, maar we hebben verschrikkelijke weken achter de rug. Levi heeft reflux en heeft daar veel pijn van gehad. Daar heb ik uiteindelijk medicijnen tegen gekregen, maar het werd niet beter. Ik heb toen contact opgenomen met de lactatiekundige, het huilen werd namelijk steeds erger en hij was ontroostbaar. Zij vertelde me dat het niets met de voeding te maken had en we zosnel mogelijk naar de huisarts moesten, want dit was niet 'normaal'. Wij huisarts gebeld en we mochten meteen komen. Ze kon er vrij weinig mee, dus we moesten meteen door naar het ziekenhuis. De kinderarts heeft hem onderzocht en zei dat Levi moeite en last heeft van zijn ontlasting. Hij heeft toen een clisma gekregen dat was zooo zielig. Maar daarna merkten we al snel verandering. Het spugen was nog niet minder, maar het gaat nu al een stuk beter. We hebben sinds een aantal weken 's nachts weer tijd om te slapen. Hoe is het met jou dan?