Zwangere meiden uit "2010 start Clomid."

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sukke, 10 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Het overgeven is gelukkig eenmalig geweest. Misselijk ben ik nog wel steeds, maar vind ik helemaal niet erg, dan weet ik dat de beeb er nog is :D
    We hebben nu het laatste weekend voor de echo... Gelukkig hebben we elke dag iets te doen! Anders zou ik het ook haast niet volhouden. Ik vind het zooo spannend :D
    Ik had gisteren weer bruinverlies, dus nu weer enigzinds onzeker ;)

@ All: Even een persoonlijke vraag: Hebben jullie nog gesekst sinds jullie weten dat jullie zwanger zijn?

2. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @Daan: Ja hoor!!! Nu is het weer net wat leuker want we MOETEN niet meer....

Maar dan heb ik ook wel een persoonlijk vraagje... Haha.Het is een beetje genant maar goed. Sinds de zwangerschap heb ik heel af en toe jeukende schaamlippen....? Na de sex vooral maar (heel) soms ook spontaan... Is dat herkenbaar.

3. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik het nog te eng vind om te seksen, dus ik weet het niet Bo!
    Ik wil de echo maandag afwachten, als de beeb het goed doet, dan denk ik dat ik het wel weer durf :p
    Maar ik heb daar verder nog geen last van. Wel weet ik dat alles daar beneden nu veel beter doorbloed wordt, dus daar zou het zeker aan kunnen liggen! :)

4. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ja, dat had ik idd ook al gehoord... Haha, vervelend was het wel. Zat ik daar toen straks met 10 clienten leerdoelen te maken.... Grrr! Haha. Ik kan het me wel voorstellen hoor. Ik lees ook overal dat je het bij "bloedverlies" niet moet doen. Maandag gewoon eventjes vragen!
    Man lief was in eerste instantie bij ons wat angstig... Haha! Toen heb ik maar het voorbeeld gebruikt van het visje in een zak water die je ook niet raakt als je met je vinger in de zak prikt! ;)

5. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Daan ik durf het ook nog niet hoor, stel je voor dat er dan juist iets verkeerd gaat, brrr moet er niet aan denken.

Ben vandaag hyperrrrrrrr, en absoluut niet moe.

6. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Super toch gevonden! ;)

7. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Hi meiden,

De frenquentie ligt hier aanzienlijk lager dan voor de zwangerschap maar we hebben wel nog steeds sex. Het voelt bij mij zo anders dan voorheen dat ik het niet altijd prettig vind.

Hier verder geen bijzonderheden. Lekker zwanger aan het zijn ;)

8. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    hallo allemaal

hier ook nog even geen sex nu is het weet is er een knop om die even niet wil denk ik!!
    maar een vraagje ik heb nog steeds die zeurende stekende pijn inderin mijn buik aan de linkerkant! hebben jullie dit ook gehad of zou het dan toch niet goed zijn heb dit eigenlijk al vanaf de eisprong maar vandaag weer veel erger gister wel aardg gewerkt dus best veel getild en gelopen !! ben beetje onzeker!!
    fijn weekend allemaal

groetjes marije

9. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Marije, ik heb de eerste weken ook last van steekjes en buikpijn gehad. Ik lag niet dubbel van de pijn ofzo, maar het zeurde gewoon. Kan me je onzekerheid goed voorstellen want die had ik ook hoor. Probeer er niet teveel bij stil te staan wat er allemaal mis zou kunnen zijn, een beetje tillen en lopen kunnen echt geen kwaad in deze fase hoor! Leef gezond en laat je lichaam het werk doen, jij hebt het nu even niet in de hand. En dat is eng... ik weet het ;)
    Sterkte ermee!

10. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    hoi
    @cybi:

dank je wel ik denk dat je daar gelijk ik hebt maar vind het erg moeilijk! elke keer denk ik als ik naar de wc gaan ohoh straks bloed ik toch omdat ik natuurlijk eigenlijk gister of vandaag ongesteld moest worden.
    en ik heb ook vloei wit zou dat ook normal zijn!
    ik denk ook dat in deze fase het tillen niet echt eg is maar til wel zon 15/ 20 kilo per keer gemiddeld 80x op een dag en denk dat het nu niet slecht is maar straks misschien wel ben heel onzeker geworden mijn vorige zwangerschap heb ik daar helemaal geen last van gehad en nu wel ! ook de kwaaltjes beginnen te komen
    mijn bosten zijn gevoelig koffie vind ik niet erg lekke meer en een sigaretje bah niet meer aan denken dus met vlagen ook wat misselijk! en heb de hele dag zin in vruchtensap jus d''orange liefst vers geperst maar beter daarin dan in frikandellen ofzo natuurlijk ihhihi

groetjes marije

11. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Haha, wat grappig, dat sex stukje... Ik heb dat idee echt niet. Ik kan me wel voorstellen, dat wanneer je al langer zwanger bent, zoals cybi. Dat het soms niet lekker voelt.... Dat stadium heb ik dus in het vooruitzicht.

Poeh, ik ben gisteren naar de gelukkig huisvrouw geweest! Heftige film, ik druf niet meer. ;)

@Marije: Die pijntjes zijjn voor mij neit herkenbaar maar als ik jou was zou ik gewoon even naar het zkh bellen en te vragen of het geen kwaad kan, dan ben je misschien wat gerustgesteld.

Zo ik ga even de zon in....

Vanaf wanneer heb je eigenlijk kans op een zwangerschapsmasker...?

12. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Marije, ik had echt precies hetzelfde!!!! Elke keer als ik naar de wc ging, was ik bang dat ik toch ongesteld zou zijn! En die onzekerheid heeft ook best wel even geduurd. Mijn eerste echo was met 9 weken dus ik moest voor mijn gevoel ook veel te lang wachten. Gelukkig werd het daarna wel minder, die onzekerheid.
    En nu... heb ik het helemaal niet meer! Maar goed, dat zal je misschien wel herkennen van je vorige zwangerschap. Wist niet dat je al een kleine had.

Bo, grappig dat je het vraagt had net een reactie op het andere topic gezet hierover ;)
    Geen idee vanaf wanneer je dat kan krijgen. Vind een beetje zon nu ook wel lekker maar zit niet te wachten op die vlekken. Mijn schoonzusje heeft dat sinds haar eerste zwangerschap en het gaat gewoon echt niet weg. Zo zonde!

13. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Aai, dat zou idd zonde zijn. Ik ga nu wel gewoon lekker in het zonnetje zitten. Smeer me nu wel eerder in met factor 20. Ik zou gek worden als ik heel de zomer niet lekker in de zon kan zitten. Wij zitten in de zomer vaak met vrienden op het strandje aan de lek. (daar wonen wij aan) Moet ik nu al mijn eigen parasol mee gaan nemen ipv over een jaar pas voor de kleine!;)

14. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    hoi hoi

ja ik heb inderdaad al een kleine hij was echter niet geheel gepland 5 jaar geleden maa wel suoer welkom natuurlijk!
    alleen dit keer is het allemaal niet zo vanzelf gegaan als we gehoopt hadden maar dt vergeten we snel denk ik
    toen kwam ik er pas achter met 8 weken dus alle pijntjes en dingen toen niet gevoeld en kan dus ook niks vergelijken!
    ik krijg met 6 weken al een ego omdat ik doormiddel van het ziekenhuis zwanger ben geraakt krijg je er dan al 1 duurt nog maar 2,5 week en daar zitten koninginne dag nog tussen dus gaat vast heel snel:) is het zo dat een hartje altijd hoort te kloppen met 6 weken of kan dit ook nog later zijn?
    en nog een vraag zijn waterpokken gevaarlijk voor een zwangerschap??

groetjes marije

15. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Toen wij afgelopen woensdag bij de gyn waren voor de echo was ik 5 wkn en 5 dgn en was er nog geen hartje te horen. Volgens mij ontwikkelt het hartje zich tussen week 6 en 7 dus zou het kunnen dat je dan nog niets hoort.
    Van de waterpokken weet ik dat ze erg gevaarlijk kunnen zijn voor volwassenen. Als je op volwassen leeftijd de waterpokken hebt kun je daar, als je er niet op tijd bij bent, ernstig ziek van worden met zeer ernstige gevolgen... Heb jij nu de waterpokken dan? of heeft je zoon ze? Als hij ze heeft en jij hebt ze vroeger al gehad dan is er volgens mij niks aan de hand.

16. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    hoi hoi

nee het buujongetje heeft ze maar is veel hier en veel hie geweest afgelopen week mijn zoontje heeft ze al gehaqd toen die 9 maand was dus nu twijfel of die ze wel of niet nog een keer kan kijgen. de een die zegt dat het kan als je ze hebt gehad voor 1 jaar maar ik heb ze zowiezo gehad vroeger dus ik kijg ze niet weer gelukkig maar dan was al bang dat het nu misschien gevaarlijk was!!
    ik hoop dat er een hartje te horen is anders ga ik misschien weer twijfellen ! maar dan kunnen ze natuurlijk wel zien og het goed aan het ontwikkelen is!??

groetjes marije

17. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Zo ben ik weer even, erg druk hier. Voel me de laatste 2 dagen minder moe gelukkig kon ook normale diensten draaien. Ben alleen wel vreselijk bang (nou ja bang is een groot woord) voor een zwangerschaps masker aangezien ik terras loop zo'n beetje de hele dag.

18. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @PBA: Ik had het toevallig gisteren met mijn moeder over het zwangerschapsmasker, die vond het grote onzin. Zij heeft in alle drie haar zwanegrschappen gewoon in de zon gelegen en heeft daar toen nooit iets over gehoord. Dus wat zij, heel logisch, zegt, wat zal dát nu anders zijn als toen.... Maar goed, ik ben er ook wel vorozichtig mee hoor.
    Als ik jou was zou ik me gewoon wat meer insmeren en dan met een hoge factor.... Daarnaast zou ik het aan de vk/ gyn vragen... Die zullen vast wel tips hebben.

@Daan: Je hebt je echo vandaag toch....??? En, en, en? Een mooie hartslag gehoord en alles oké?

@All: Vandaag voor het eerst niet helemaal fit. Misselijk, slapjes en moe. Ik had er vanochtend de grootste moeite mee om op te staan en in de auto onderweg ging het ook niet al te best. Gelukkig heb ik een rustig dagje vandaag, kijk alleen al op tegen mijn late dienst morgen, moet ik tot 22.00 werken terwijl ik iedere avond rond half 9 al af ben.....

19. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    O spannend daan voor de echo ben benieuwd hoor.

20. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Nou dames we zijn terug uit het Ziekenhuis hoor! :D
    Hartje gehoord en gezien. Gyn was helemaal tevreden. We mogen opzoek naar een VK. Ik ben ook een week vooruit gezet. Ik ben 26 november uitgeteld. Heel spannend dus allemaal. Ik kan mijn echo foto alleen niet plaatsen, ik kan hem niet kleiner maken? Iemand een idee hoe dat kan?

Deel Deze Pagina