Zwangere meiden uit "2010 start Clomid."

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Sukke, Apr 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    @ PBA: Geweldig is dat he? :D

2. cybi

cybi Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,324
    0
    0
    Randstad
    PBA, balen dat er zo weinig begrip is op je werk. Maar, denk maar aan het hartje dat je hebt gehoord!! Super he!!?? ;)

3. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    Joehoe!!!

Ook wij hebben zojuist een kloppend hartje gehoord! Geweldig zeg. Helaas alleen wel weer de datum bijgesteld.... Naar 13 december. Scheelt dan wel maar 3 dagen maar goed. Nu zal er niet veel meer aan veranderen!

4. PBA

PBA Bekend lid

Feb 22, 2010
    711
    0
    16
    geweldig Bo dan staan we gelijk. Bij mij bleef deze gelijk namelijk. net mijn verloskundige gesproken (welke ik al kende haha dus dat is fijn) en mag 6 mei al weer langskomen voor een intake en echo.

5. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    Nou dat moet niet gekker worden. Wij hebben ook 6 mei de intake bij de VK! Haha, alleen zullen wij dan waarschijnlijk geen echo krijgen....

Voelt het voor jou nu ook wat echter? Hoe groot was jullie boontje?

6. PBA

PBA Bekend lid

Feb 22, 2010
    711
    0
    16
    Ons boontje was 8,6 mm. Ja voelt al wat echter idd. Helaas wel vanacht dus die erge krampen weer gehad welke uitstraalde naar mijn onderrug. God wat deed dat zeer. Maar was gelukkig maar een min of tien.

7. cybi

cybi Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,324
    0
    0
    Randstad
    - Bo/PBA, wat fijn dat het goed gaat met jullie boontjes! Nu lekker van genieten, een goed kloppend hartje met 7/8 weken verlaagd direct enorm de kansen op een miskraam. Geloof dat het nu nog maar 0.5% is ofzo, vond ik toen een enorme opluchting!
    Nu lekker groeien! ;)

Hier groeit het goed! Heb het idee dat het de afgelopen week wel hard is gegaan. Geloof dat de kleine nu al iets van 20/22 centimeter is ofzo, dan wordt het wel heel echt allemaal.
    Daarnaast voel ik steeds vaker kleine schopjes, heel grappig. Verheug me wel op de 20 weken echo, die hebben we donderdag de 6de.

Fijne avond allemaal, geniet van het mooie weer!!

8. PBA

PBA Bekend lid

Feb 22, 2010
    711
    0
    16
    en hebben jullie ook wel eens van die heftige krampen?

9. cybi

cybi Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,324
    0
    0
    Randstad
    Dat heftige ken ik niet zo heel erg, maar heb wel de eerste weken zeurende buikpijn gehad. Net alsof ik ongesteld moest worden.
    Na een paar weken trok dat bij mij wel weg gelukkig, hoop voor jou ook!

10. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    @PBA: Wat grappig, die van ons is nu 1,03 cm. Scheelt dan eigelijk best veel. Apart zeg. Die krampen ken ik helemaal niet, gelukkig. Kan me wel voorstellen dat dit je soms verontrust.

@Cybi: Dat vertelde de gyn vandaag idd ook al. Manlief wil nu zaterdag al beschuit met muisjes uitdelen in zijn elftal.... Haha. Ik bedenk me nu, jij hebt de 6e de 20wkn echo... Maar je weet al wel wat het wordt....?

@Daan en Marije: Hoe is het met jullie?

11. cybi

cybi Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,324
    0
    0
    Randstad
    Klopt! We hebben zelf een extra echo laten doen. Maar ze mogen het donderdag nog een keer voor me bevestigen! ;

12. PBA

PBA Bekend lid

Feb 22, 2010
    711
    0
    16
    Dus cybi, bo en ik hebben allen op 6 mei een echo? wat grappig zeg.

13. PBA

PBA Bekend lid

Feb 22, 2010
    711
    0
    16
    zag vanmiddag dat ik ineens 2 kilo lichter ben. Dat vind ik erg vreemd want vorige week was ik juist 1 kilo zwaarder. En dat terwijl ik maar een echte dag de wc heb geknuffeld en verder als een bootwerker brood heb gegeten.

14. marijelansink

marijelansink Actief lid

Jul 26, 2009
    401
    0
    0
    hoi hoi

allemaal

ik heb vanaf 5 weken zwangerschap elke keer een beetje bruin slijm verlies vind ik heel eng!!
    weldoen mijn borsten steeds iets meerpijn en ben ik ook met vlaagjes misselijk aan het worden en dat zeurende gevoel in mijn onderbuik is er ook nog steeds met vlagen. een collega en vriendin van mij had ook dit bruine verlies en is helaas he vruchtje me 6 weken verloren met de 12 weken echo is zei daar achtergekomen de rest het vruchtzakje zat er nog alleen het vruchtje niet meer. dus ben ik nog ongeruster!!

maar een druk weekend en maandag werken en dan is het alweer dinsdag en dan hebben we de eerste echo ik hoop een kloppend hartje te zien dan kan k me vast wat minder ongerust maken!!

ik hoop dat he bij jullie allemaal goed gaat heb niet veel gelezen en mee gebabbeld hier een druk weekje geweest

groetjes

15. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    @PBA: IK weet nog niet zeker of ik donderdag ook een echo heb hoor. Mijn vk heeft zelf geen echo dus moet ik naar een andere plaats en weet niet of die zo snel op de zelfde dag al kunnen. Maar het zal wel leuk zijn.
    Idd vreemd dat je zo bent afgevallen. Gek.

@Marije: Daan heeft ook best een poosje bruin verlies gehad. kan me voorstellen dat dit je ongerust maakt. Hopelijk weet je morgen al meer. Maar hou er ook rekening mee dat het misschien nog net te vroeg is voor een hartje!

@All: Niet veel geweest hier de laatste dagen, druk druk druk. Heb mijn afstudeerproject gehaald dus dat is klaar! En ik heb gesolliciteerd op mijn oude afdeling. Heb vorige week maandag en woensdag gesprekken gehad en ben aangenomen. Vanaf 19 juli ga ik daar 32 uur werken en na mijn verlof stap ik over op 24 uur! Daarbij ook dus het hartje gehoord dus vorige week was echt een super week!
    Verder voel ik me wel redelijk goed. Ik krijg het nu wel steeds moeilijker om niks te zeggen. Volgende week gaan we het waarschijnlijk in de fam gooien. Manlief heeft vandaag al zijn collegas op de hoogte gebracht, vond ik wel erg vroeg maar hij wilde perse. De rest zie ik nog wel....

Hoe is het eigenlijk met Daan? Je bent ook al even niet meer geweest!

16. PBA

PBA Bekend lid

Feb 22, 2010
    711
    0
    16
    Gefeliciteerd bo met je studie.

Hier voel ik me steeds beroerder, houd niks binnen en heb wel honger bah. Het is maar goed dat ik nog thuiszit ben net een vaatdoek. Krampen vallen vandaag (klopt af) gelukkig nog wel mee.

17. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    Dank je wel!

Uhm, wat rot voor je. Hou je helemaal niks binnen, ook geen boullion, droge crackers...? Lastig hoor...
    Maare, "het is goed dat ik nog thuis zit." ????? How so?

18. PBA

PBA Bekend lid

Feb 22, 2010
    711
    0
    16
    Had me vorige week toch ziekgemeld ivm met de heftige benauwdheid. Daarna die krampen eroverheen had ik besloten nog even thuis te blijven. Om rond te rennen in het restaurant zag ik niet zo zitten eigenlijk.

19. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    Nee dat snap ik. Slim van je. Wanneer moet je nu weer werken of had je je nog niet beter gemeld?

20. marijelansink

marijelansink Actief lid

Jul 26, 2009
    401
    0
    0
    hallo

ik heb gister de echo gehad !!
    en er as en mooi vruchtje met en kloppend hartje te zien dus mijn onzekerheid is weg en geloof dus eindelijk dat bruibverlies toch niet altijd slecht is !! als het misgaat gaam het in de meeste gevallen toch fout voot het hartje gaat kloppen????
    dus waarom zou het nog misgaan kan natuurlijk altijd maar gaan we niet van uit natuurlijk ! 19 mei weer de vokgende echo en mocht al bellen naar een verloskundige praktijk om daar een afspraak te maken voor de verdere controle! ga nu lekker gnieten van een dagje niks doen

groetjes

Share This Page