Zwangere meiden uit "2010 start Clomid."

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Sukke, Apr 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cybi

cybi Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,324
    0
    0
    Randstad
    Goed nieuws Marije!! ;) Je hebt gelijk hoor, de kans dat het nu nog mis gaat is enorm afgenomen. Mijn gyn zei dat het maximaal 0.5% nog maar was, als het hartje goed klopte.
    Dus... lekker genieten nu! Op naar de volgende echo!!

2. JsMama

JsMama Actief lid

Sep 12, 2009
    230
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey meiden,

Als jullie het goed vinden probeer ik hier lekker mee te kletsen. Het probleem van Cybi heb ik namelijk ook. Heb niet veel tijd om te kletsen, dus kom ik er ook moeilijker tussen.

Ook ik ben zwanger geworden met behulp van Clomid, maar dat had nog een staartje. De eerste poging zou namelijk niet goed genoeg aangeslagen hebben waardoor ik provera heb gekregen (om een bloeding op te wekken) Ook deze medicijnen sloegen niet aan, maar dat bleek omdat ik wel zwanger was!!

inmiddels ben ik nu 17w5d zwanger!!!!

@cybi...ik kan de kleine sinds 2 dagen ook voelen. Niet continu, maar toch wel meerdere keren per week. Voelt wel raar en grappig aan eigenlijk. haha.

@PBA...ik hoop dat je je snel beter voelt!!

@all...tot snel en ik zal proberen om mee te kletsen, goed??

3. cybi

cybi Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,324
    0
    0
    Randstad
    Welkom Marije, volgens mij kennen wij elkaar wel al van 7 maanden gestopt-nog geen kinderen volgens mij.

Leuk dat je de kleine begint te voelen! Hier wordt het met de dag sterker en meer, was in het begin ook niet de hele dag door hoor!

@all: vandaag 20 weken echo gehad en alles was goed met de kleine! Had er eigenlijk ook wel vertrouwen in maar het is toch fijn om wat bevestiging te krijgen. De keine lag wel goed dwars dus het was nogal een werk om alles goed in beeld te krijgen. Wel lag mijn placenta op dit moment nog iets te laag, dus met 30 weken opnieuw een echo. Waarschijnlijk groeit dit vanzelf nog wat omhoog, niets om me nu al zorgen over te maken.

Zaterdag officieel op de helft....en dan gaat het toch wel steeds een stukje sneller.... :$

4. marijelansink

marijelansink Actief lid

Jul 26, 2009
    401
    0
    0
    hoi

@cybi: ik ken je ook van het forum 2010 start clomid dus denk dat daar mijn naam bekent van voorkomt hihih

gelukkig dat ik me ook hier aan heb mogen melden en dat het eindelijk na 3,5 jaar gelukt is !

wat goed dat de echo goed was is toch weer een gerustelling he ik mag 19 mei weer das een voordell van via het ziekenhuis onder behandeling staan want heb nu al twee echos gehad voordat ik bij de verloskundige kom met de intake en eerste echo bij hun! gelukkig is de kans nu enorm afgenomen na EEN KLOPPEND HARTJE WAS ZO BANG EN ONZEKER en kan nu wat meer genieten denk dat die onzeker heid blijft tot he eind maar dat is niet meer dan normaal denk ik merk nu wel dat mijn broeken iets straker gaan zitten en wil ze dus niet meer aan straks knelt het teveel gelukkig is de mode leggngs met een tuniek hihih ideaal succes met je zwangerschap

groetjes marije

5. PBA

PBA Bekend lid

Feb 22, 2010
    711
    0
    16
    Hier een ego berichtje. Vanmorgen echo gehad en intaken VK. Was erg leuk, mede doordat het een bekende van me is. 1 week geleden was het nog een boon van 8,6 mm. Vandaag was het 2 cm. WAt een verschil he. Bewoog ook al en hartje doet het super. Reden dat ik zo'n kramp heb in mijn rug en buik komt doordat mijn baarmoeder zich aan het ontvouwen is. Dat gebeurd bij iedere vrouw maar het kindje ligt er vrij hoog in waardoor het sneller gaat en ik het gevoel het dat er iets losscheurt van binnen. Niks schadelijks voor het kindje alleen hoogst pijnlijk voor mij maar gaat over. Dat ik regelmatig moet spugen komt omdat het allemaal erg hoog ligt. Kindje zag er in ieder geval goed uit dus dat is fijn.

6. cybi

cybi Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,324
    0
    0
    Randstad
    Marije, dat was een typ foutje. Ik bedoelde namelijk Marijke87 :D

Zo erg is de zwangerschapsdementie niet hoor, weet dat jij van het andere topic komt!! :D

7. marijelansink

marijelansink Actief lid

Jul 26, 2009
    401
    0
    0
    hoi hoi

@pba: balen dat je daar zon last van hebt maar gelukkig met kleine alles goed!!

@cybi oke zwangerschapsdementie is dat zo ja of is dat een grapje?? want daar heb ik dan ook last van denk ik hihih vergeet ook een heleboel vanmorgen nog had helemaal bedacht wat we gingen eten kom in de supermarkt had geen idee meer wat ik bedacht had hihih verder vandaag een beetje misselijk en sloom gevoel paar keer over kokhalzen oh oh morgen maar niet hoop ik weer werken dan ben ik liever niet zo beroerd ze kunnen dan misschien beter vroege verlof geven en dan vanaf 3 maand zwangerschap weer werken maar helaas ihhihi
    hoort er allemaal bij ben niet aan het zeuren hoor !!

groetjes marije

8. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    Hallo Allemaal,

@PBA: Fijn dat jullie een mooie echo hadden gisteren. Hoe voel jij je nu eigenlijk. Ben je weer aan het werk of nog even niet.

@Cybi: Ook jullie een mooie echo gehad?!? Klopte het geslacht nog met de vorige keer? ;)

@Marije87: Welkom. Wat een raar idee dat je merkt dat je zwanger bent maar dan wel al zo ver in je zwangerschap. Met hoeveel weken kwam je er nu achter?

@Marije: Ja, die mode van nu is ideaal. Hoef je niet allerlei zw,kleding aan te schaffen en kan je het volgend seizoen ook gewoon aan.

Hier weer even een berichtje van mij. Gisteren de intake gehad bij de VK. Leuke meid denk ik. Heb nog geen echo gehad, zij heeft de apparatuur niet. Moet ik voor naar een centrum. Ze gaf aan dat ik die echo het best over een week of 3 kan doen, dan zie je meer en is het leuker, dus ga van de week even een afspraak maken.
    Wel heeft ze ook weer mijn bevaldatum terug gezet naar 10 december. Ten eerste omdat ik toen mijn eisprong had en omdat ik zeker weet dat wij het op maandag 22 maart niet hadden gedaan! ;) hihi! Dus toch nog iets eerder en vééél minder kans dus op een kerstkindje, wat bij 13 december eerder mogelijk was geweest.
    Verder voel ik me opzich goed. Buiten de vermoeidheid en vlagen van misselijkheid om. Het kost me wel steeds meer energie om te werken. Ben net 2 dgn vrij geweest en vandaag weer 1 dag werken maar dat viel me zwaar toen de wekker om 6.00 ging. Normaal stond ik dan altijd vrij snel naast mijn bed...
    Maar goed, ik heb tot 4 uur dienst en dan weer heerlijk 2 daagjes vrij.

Jullie nog leuke plannen voor het wkd?

Liefs, Bo

9. PBA

PBA Bekend lid

Feb 22, 2010
    711
    0
    16
    Bo, raar dat ze via een gesprek de datum veranderd. Lijkt mij dat ze at moet zien en het gaat om de innesteling en niet om de eisprong. Maar goed over 3 weken weet je meer.

Ik ga vandaag weer beginnen met werken, hoop dat alles goe gaat en ik niet teveel krampen heb. Helaas weet ik ook dat ik er op dat moment niets aan kan doen behalve liggen met iets warms erop en ook dat ze niet weet hoelang ik hier last van ga houden.

10. JsMama

JsMama Actief lid

Sep 12, 2009
    230
    0
    0
    Noord-Brabant
    @cybil...mij ken je inderdaad van het andere forum!! haha. Zo kom je elkaar toch weer tegen!!

@bo87...ik wist het al wel vrij snel hoor. De kuur provera zou na 7 dagen hebben moeten werken. Met 10 dagen heb ik het ziekenhuis gebeld met de vraag wanneer ik moest starten met de nieuwe clomid, omdat deze kuur ook niet aansloeg. Ik wilde immers doorgaan.
    Ze wilde me echter met spoed in het ziekenhuis hebben voor een echo, omdat het ook iets heel anders kon zijn.
    Daar zagen we een zakje in de baarmoeder zitten. Ze zetten snel de echo uit en liet me bloed prikken om het zeker te weten. Dezelfde middag nog kreeg ik de uitslag...ZWANGER!!

Met 4 wk en een paar dagen wisten wij het. Doordat ik wel die bloedingskuur heb geslikt kreeg ik met 7w2d al een echo om te zien of het vruchtje de kuur wel had overleeft. Het hartje klopte toen al snel, dus alles was goed.

11. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    @PBA: En hoe ging het gisteren?

@Marijke87: Jeetje wat appart. Dan hebben jullie wel een onwijs sterk kindje! ;) Goed hoor!

12. PBA

PBA Bekend lid

Feb 22, 2010
    711
    0
    16
    Weinig even geschreven wel gelezen hoor. Zit even niet zo lekker in mijn vel, de krampen zijn zo alleroverheersend dat ik gewoon niet blij kan zijn en dat wel wil zijn. Gister avond op mijn werk (geukkig was ik net klaar) weer een enorme kramp gehad en de tranen rollen gewoon over mijn gezicht. Vreselijk dat ze me zo moeten zien, zo genant ook.

13. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    Jeetje PBA, wat naar allemaal. Waren de krampen op de dagen dat je thuis was minder? Anders moet je misschien even een tijdje minder gaan werken. Kan me voorstellen dat je het genant vond. Hoe reageerde je collega's. Waren ze nu wel wat aardiger voor je en kreeg je meer begrip?

14. PBA

PBA Bekend lid

Feb 22, 2010
    711
    0
    16
    ik heb de krampen in drie gradaties.
    1. doet pijn maar heb geen warmte pad nodig.
    2. doet meer pijn en heb een warmte pad nodig.
    3. doet zo'n pijn dat ik het liefste wil douchen en de tranen rollen over mijn gezicht kan me niet beheersen.

gister was ik net een uurtje bezig en kreeg ik gradatie 2, wisseld en komt ineens opzetten. als ik thuis ben heb ik het ook.

15. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    Dus het neemt niet af als je rust neemt.... Uhm, lastig hoor. Iets van paracetamol helpt ook niet zeker... Nou ja, ik kan alleen maar voor je hopen dat het snel minder wordt!

16. JsMama

JsMama Actief lid

Sep 12, 2009
    230
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jeetje...dat is toch wat. Ben blij dat ik het nooit zo erg heb gehad. Ik kan me er dus ook weinig van voorstellen, maar ik leef wel erg met je mee!!!!
    Pijn is nooit fijn, maar al helemaal niet als het door zo iets moois komt en je er niks aan kan doen.

Ik duim heel, heel, heel, heel hard dat het snel over gaat!!!

17. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    Hey Meiden,

Wat houden we het allemaal lekker stil hier.
    Gaat alles goed met iedereen? Geen gekke klachten of pijntjes meer?

Hier alles best. Eigenlijk weet iedereen het nu dus we hoeven niet meer te zwijgen. Vandaag op mijn werk even een frustrerend moment gehad. Ik werk in een afkickkliniek en ik hoorde van een collega van de afdeling waar ik in juli begin met werken dat ze daar een client hebben die ook zwanger is.Ik ken haar van vorige opnames, ze heeft al 2 kinderen en zit volop aan de heroine.... Ik heb al eerder met zwangere clienten gewerkt maar had daar toen niet zo veel problemen mee als nu. Vond het zo oneerlijk. Wij zijn zelf vrij lang bezig geweest om zwanger te worden en zij ***** een paar keer met een andere junk, zit aan weet ik hoeveel zooi en doet alles wat god verboden heeft en is zomaar zwanger! Ik hoop dat ze er in juli niet meer zit want dan ga ik het erg moeilijk krijgen met het geven van methadon (medische heroine) en andere medicatie.

Maar goed ik za jullie niet verder belasten met mijn clienten en frustraties, haha. Moest het even ergens kwijt! ;)

Hopelijk gaat het met jullie allemaal goed en groeien de kleintjes allemaal naar behoren!

Liefs, Bo

18. cybi

cybi Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,324
    0
    0
    Randstad
    Bo, ik kan me je frustratie goed voorstellen hoor! Sommige verdienen het gewoon niet om zo'n wondertje te krijgen.

Maar goed, inderdaad lekker stil hier. Met mij gaat het ook prima in ieder geval. Het voelt allemaal steeds echt, nu we een kamertje besteld hebben, de kinderwagen is al binnen en dit weekend gaan we schilderen. Erg leuk allemaal, het krijgt nu echt een beetje vorm.
    Daarnaast nog wel een weekje vakantie geboekt, 27 juni vertrekken we voor 8 dagen. Dan ben ik al 27 weken maar ik durf het nog wel aan hoor.
    Mijn buik is nog steeds niet echt enorm. De laatste twee weken is ie wel echt gegroeid maar als ik om me heen kijk naar andere zwangere vrouwen dan krijg ik bijna een mninderwaardigheidscomplex ;)
    Ben er stiekem ook wel blij mee hoor want we gaan wel de zomer in. Alleen het is toch wel leuk als mensen gewoon direct zien dat je zwanger bent.

Maar goed, alles rustig dus wel. Ben ook benieuwd hoe het met de rest is....

19. marijelansink

marijelansink Actief lid

Jul 26, 2009
    401
    0
    0
    hallo

allemaal het is indd lekker stil!
    hir gaat alles zijn gangetje almoet ik zeggen dat mijn buik toch wel begint te groeien al misschien omdat het de tweede is??!!en bven van mezelf al dikker dus dan zie je dat mij eigen buik iets dikker wordt1
    vqnmiddag weer een echo even kijken hoe het mwet ons wondertje is helaas kreeg mijn man weer geen vrij met de 12 weken bij de verloskundige vrij of niet hij gaat mee dan haal ik hem persoonlijk bij zijn baas weg hihh hih .
    het enige wat ik nu heb is met vlagen misselijk maar wel verschikkelijk moe !

hoop bij jullie ook allemaal alles goed!!

groetjes marije

20. JsMama

JsMama Actief lid

Sep 12, 2009
    230
    0
    0
    Noord-Brabant
    @rustig...het is misschien inderdaad rustig, maar nu kan ik het tenminste wel een keer bijhouden. :D:D:D

@bo...logisch toch dat je zo nu denkt? Het is denk altijd ff lastig als je hoort dat iemand zo maar ineens zwanger is en jij er alle moeite voor heb moeten doen. Laat staan dat zo'n figuur ook nog eens aan de drugs zit. Dat is dan in mijn ogen wel lekker dubbel op met zo'n gevoel. Ik zou dat denk ook hebben hoor.

@buik...mijn buik is voor onszelf al heel goed zichtbaar. Ik ben namelijk erg mager van mijn eigen met zelfs een licht ingevallen buik normaal. Nu is mijn buik echt rond aan het worden en zelfs al lichtjes meer. Met een beetje strakkere kleren aan zien andere nu ook goed dat ik zwanger ben. En dat vind ik eigenlijk ook juist leuk als anderen het zien;) Ben er toch echt trots op.

@hier...hier gaat alles goed. Gisteren hebben we de 20 weken echo gekregen en alles is super in orde met de kleine. Wel was hij/zij heel erg druk, maar ja...dat wist ik al eerder!!! hahaha.
    Het kamertje is eigenlijk ook al zo goed als klaar en alle andere grote aankopen zijn ook al gedaan. Hier dus alleen nog de laatste dingetjes kopen, maar dat komt vanzelf wel.

@all...tot snel!!

Share This Page