Nee nu kan het nog wel, bij de bv drukt de beugel op de melkklieren waardoor deze afknellen en je een borstontsteking kunt krijgen. Bv beha zijn in het algemeen niet echt stevige beha's zoals we gewend zijn. zal eens kijken of ik goedkopere voor je zie
waaredvol , shopze! ja bh's zijn best prijzig he. Al helemaal als je zelf al grotere maten nodig hebt. Best flauw idd dat die dan weer zoveel duurder zijn. He die twijfels had ik ook over voedingsbh's! Aangezien ik geen bv ga geven is het toch wel ideaal... ivm de stuwing? Thanks Pcootje voor de info! want borstontstekingen moeten we idd niet krijgen Waardevol , bij de Hema heb je ook voedingsbh's zag ik , of voldoen die niet in jouw maat? nou de anwb halen we er niet bij hoor, mn man fixt het zelf maar even ondertussen is hij ook aan het onderhandelen voor een andere auto. Ben benieuwd! Meiden ik ga even wat doen, heel fijn weekend allemaal! en rustig aan he!
Waardevol, heb ff online wat pagina's opgezocht Voedings beha's http://www.positie-outlet.nl/index.php?l=product_list&c=100 Voedingsbh - Goedkope kleding online kopen op BESLIST.nl v.a. € 12 hoop dat je dr iets aan hebt
Dankje voor de tips met websites pcootje. Alleen zag ik al wel bij de eerste twee websites dat retour zenden voor eigen rekening is. En ik heb vaak genoeg dat een bh niet past. Dus zo zonde geld vind ik van de verzendkosten.... En die andere site kan ik ook nog ff tussen kijken. Ella, oja jouw man kan dat natuurlijk zelf. Handig hoor dat jouw man er zo handig in is. De mijne zou dat niet kunnen. Die heeft weer andere handigheden. Ik kan ook nog even bij de Hema kijken idd voor bh's. Voordeel is dat je de bh gewoon terug brengt als ie niet past. Ik heb geen idee welke maten je daar hebt. Jij ook een goed weekend en rustig aan.
Hey meiden, Ben gisteravond nog even weer naar de hema geweest, en heb nog 3 leuke bh's gevonden, schade: 9 euro! Daar wordt ik blij van Ik denk dat ik geen borstvoeding ga geven, weet het nog niet zeker. Als ik het wel doe wil ik in iedergeval geen volledige borstvoeding geven, maar ik weet niet of dat wel mogenlijk is allemaal. Maar ik heb niet zo'n grote cupmaat, dus voedingsbh's zijn voor mij gelukkig niet zo duur. Gisteravond om 19.00u even naar een vriendin gegaan, maar het was zo gezellig dat ik pas om 1 uur s'nachts thuis was! Toen ik onze woonwijk in reed, reed er een motor achter me met stop politie! Ik dacht huh, wat vreemd. Bleek dat ze bij de rotonde vlak na onze woonwijk een alcohol controle deden, en ze dachten dat ik er uit wilde glippen door via de woonwijk te gaan. Maar ik hoefde niet te blazen, de agent zei dat hij zo wel zag en rook dat ik niet gedronken had. Vanochtend ff allemaal boodschappen met mijn moeder gedaan. Naar de action geweest, verf spullen gehaald. Bij de gamma verf gehaald. Naar de hema geweest voor bh's voor mijn moeder. Bij de albert heijn kleine boodschappen gedaan. En bij de leen bakker voor valerie een dekbed overtrek met hoeslaken gekocht. @Waardevol, wat jammer dat je geen proefdruk hebt gehad. Dus dan is het nog een beetje een verassing hoe het kaartje er echt uit komt te zien. Ik heb bij de hema bh's gezien tot maat 100F, weet niet of dat groot genoeg is natuurlijk. Ik had eerst 80B en nu 85C, gelukkig is de breedte maat 85 nu ook beter te verkrijgen. Vaak is dat moeilijk als je kleine borsten hebt maar wel een grotere breedte maat. Leuk dat je nog gaat kijken voor wat babypakjes! Trouwens...heb je ook gekeken bij de bertus ten hoor? die heeft soms ook hele leuke kleertjes voor weinig geld! @Ella, balen dat de auto het niet meer doet! Wel handig dat je man het zelf kan maken! Hebben jullie wat oudere auto's ofzo? aangezien jullie er wat in handelen en je man het zelf kan maken. Bij onze station kun je gewoon echt bijna niks zelf meer maken. @Pcootje, De baby ligt dus al 2 weken in een stuitliggen! Hij/zij zal het wel lekker vinden liggen dan Ze kunnen toch tot ongeveer 34 weken nog draaien? Klopt inderdaad met een stuit doen ze eerder een keizersnede, dan wachten ze inderdaad niet af tot de uitgerekende datum. Zou je eventueel een stuitbevalling ook zien zitten? Dat is best mogenlijk, alleen zijn er steeds minder artsen er bedreven in en daarom kiezen ze bij voorbaat al voor een keizersnede. Nou ja gelukkig heb je nog even...laten we hopen dat de baby gewoon draait.
Waardevol: oke, daar had ik niet naar gekeken. Consider: Lekkere drukke ochtend gehad zo te lezen. Waarom wil je geen bv geven? Wil geen discussie uitlokken, maar vraag het me wel af, ben ik dan ook een pro borstvoeder. Bij mn dochter was het enige zhuis, die een vaginale bevalling deed bij stuit, het martini. Daar starten ze dan met een normale bevalling maar staat het OK team wel al klaar voor het geval het niet goed gaat en er een spoedkeizersnee gedaan moet worden. a: had ik geen zin om naar een ander/nieuw zhuis te gaan voor de bevalling. b: zijn de risico's van een normale stuitbevalling me veel te groot, denk aan zuurtsofgebrek van de beeb c: er zijn me teveel bevallingen gestart die asnog in een spoed OK eindigen, dan ben je dubbel uitgeput en ga je bekaf de operatie in. Ook geestelijk moet je maar ff de knop omzetten dan, ik kies liever voor meer rust rondom een bevalling en niet voor paniek. d: dat er risicos aan vast zitten is wel duidelijk anders werd het in ieder zhuis wel gedaan. e: een normale vaginale bevalling gaat al veel van mn lijf vergen gezien mn fybro en bekkeninstabilitiet, een stuit is nog zwaarder voor mn bekkengebied. Conclussie, nee een vaginale bevalling bij stuit is totaal geen optie.
Zo, we zijn weer terug. Even een paar dingetjes gekocht in het centrum. Bij Ter Stal: een jasje, een schattig slaapzakje, sokjes met I love mama en 2 broekjes met truitjes erboven. En nog een ketting voor mezelf en dat voor 40 euro. Alles was bijna afgeprijsd. Verder nog op = op dingetjes. Consider, Ik las idd al op de 112-site uit onze regio dat ze aan alcohol-controles deden. Lijkt me wel leuk om als zwangere aangehouden te worden. Lijkt me nogal logisch dat je niet drinkt dan. Al kunnen ze bij jou een buik nog niet goed zien misschien, ik ben natuurlijk ook al 7 mnd zwanger. Jij ook al druk in de weer geweest lees ik... Op die kaartjes website kun je je kaartje wel heel goed in beeld brengen zodat je wel kunt zien hoe het er ongeveer uit ziet. Maar een proefdruk was idd wel leuk geweest. Bertus ten hoor ben ik geloof ik nog niet geweest. Daar kan ik ook weleens kijken idd. Ik kom niet zo graag in het centrum van mijn eigen woonplaats. Vind de winkelstraat niet veel voorstellen, kom liever in jouw woonplaats. Pcootje, geeft niet, vind het al lief dat je dat voor me opzoekt.
Waardevol, leuk dat je geslaagd bent. Ik vind bertus wel leuke en wat apartere kleren hebben, goedkoop vind ik ze daar niet. Graag gedaan hoor Ik heb bij mn dochter dr zwangerschap ook een keer moeten blazen, ik zei tegen die gast, wat denk je nu zelf als je me hier hoogzwanger ziet zitten.....tja zegt hij, denk het niet maar tegenwoordig weet je het maar nooit ...dus ik braaf een Ptje gebelazen Zal ze het sowieso niet lukken om mij met drank op achter het stuur te treffen...zelfs thuis lukt dat al jaren niet meer
Pcootje, geen idee eigenlijk, ben al lang niet meer daar geweest. Voorheen kwam ik er nog weleens binnen lopen want toen woonde ik in dezelfde straat. Tsss wat dom dat je toch moest blazen dan. Het is natuurlijk wel zo dat je het tegenwoordig maar nooit weet. Nou mij zullen ze ook sowieso nooit dronken achter het stuur aantreffen. Ik drink namelijk niet. Marnat, hoe gaat het eigenlijk met jou? Heb je een paar dagen gemist op het forum.
Ik kom dr ook nooit meer, dr zat toen 1 in Assen maar die zit er niet meer. Loop er straks wel weer eens binnen, daar zit er wel 1 in het centrum. Nou, ik denk dat we niet willen weten hoeveel vrouwen toch drank blijven drinken in de zwangerschap. Ik verbaas me hier op het forum ook wel eens over. Ik drink ook al jaren niet meer... medicatie,kinderwens, zwangerschap, bv, kinderwens, mmm, zwangerschap.......... heb in mn stap jaren genoeg gehad voor de rest van mn leven Idd, heb marnat ook alee ntijdje niet meer gezien, hoop dat het goed met dr gaat
Ik drink eigenlijk ook nooit. Ja heel af en toe op een feestje of een keer met pinksteren. Maar dat is toch al weer een hele tijd geleden. Heb zelf ook in een discotheek gewerkt, en genoeg gestapt. Alhoewel ik pas alcohol begon te drinken toen ik een jaar of 21 was. Ben net vanaf 15 uur tot 21.30 uur bezig geweest met verven, en heb maar ff een half uurtje pauze genomen om te eten. Pff ben nu best moe. @pcootje, ik ben pro dat iedereen zelf moet kiezen waar die zich prettig bij voelt. Of dat nou borst of flesvoeding is. Bij Valerie heb ik flesvoeding gegeven. In het begin van de zwangerschap wilde ik borstvoeding geven. Maar ik kreeg zulke ernstige rugklachten dat ik soms al moeite had met 200 meter lopen. Toen is mij afgeraden om bv te gaan geven, omdat dan de hormonen langer in je lichaam zitten. En inderdaad, een week na de bevalling liep ik weer als een kieviet. Borstvoeding lijkt me zelf wel mooi om te geven, maar dan alleen thuis. Ben totaal niet preuts ofzo, maar ik zie mezelf gewoon niet buiten voeden, daar ben ik gewoon het type niet voor ofzo. Heb er overigens geen problemen mee als een ander dat wel doet. Ik begrijp je verhaal over de stuitbevalling! Zoveel wist ik er weer niet vanaf! Maar kan me dan heel goed voorstellen dat je dan voor een keizersnede kiest. Alhoewel dat mij ook wel erg zwaar en belastend lijkt, aangezien je een langere herstel tijd hebt. Vindt je de Bertus ten Hoor duur? 6 of 10 euro voor een shirtje, en 15 euro voor een broekje vind ik echt niet duur. Waar halen jullie het dan nog goedkoper vandaan? Dat zou ik graag willen weten, kan ik ff op koopjesjacht @Waardevol, je bent goed geslaagd dus! Maar eeh Ter Stal??? welke winkel bedoel je daar mee dan? Misschien de Henk ten Hoor? Klopt de winkels in mijn oude woonplaats stellen niet zoveel voor. Alhoewel ik het centrum wel gezelliger vind aan doen. Maar ik blijf toch echt naar de Albert Heijn gaan daar, die in mijn wonplaats is echt 10x niks! Ben benieuwd naar de nieuwe albert heijn, erg handig dat daar straks ook een etos bij zit.
Consider, prima dat je pro eigen keuzes bent, schijnbaar vind je het nodig om zo te reageren op de kwestie bv. Geeft mij de indruk dat je zelf niet achter je eigen keuze staat. Tis toch ook helemaal niet gezegd dat je nu diezelfde klachten weer krijgt...maar goed laat maar zitten. Ella, is de auto nog weer klaar gemaakt? En de andere verkocht? Hier straks een vriendin op bezoek, blijft lekker eten en vanavond nog kletsen....dussssssss tot morgen ofzo.
Hoe bedoel je precies met "zo reageren"? Ik bedoel het niet verkeerd hoor. Jij vroeg mij waarom ik geen borstvoeding wilde geven en daar gaf ik toch normaal antwoord op? Ik sta wel degenlijk achter mijn keuze. Alleen vind ik het jammer dat ik het niet heb geprobeerd, maar aan de andere kant was ik erg blij dat ik van mijn rugpijn af was. Inderdaad het wil niet zeggen dat het deze zwangerschap weer zo gaat. Alhoewel ik nu al wel weer elke dag last heb van mijn rug. In onze familie komen erg veel rugklachten voor. Ik heb al klachten sinds mijn 15de, en tijdens de zwangerschap was dit ernstig verergerd. Maar goed...weet jij of het eventueel mogenlijk is om een combinatie van bv en flesvoeding te geven? Veel plezier met je vriendin!
Goedemiddag! Alles goed met jullie? Consider, ik vind eerlijk gezegd 15 euro voor een broekje wel aan de dure kant... Die Ter Stal is nieuw in D. Je weet wel die winkel Bentex? Bij AH en Lidl? Die veranderd in Ter Stal. Ik kreeg gisteren ook al een tasje mee van Ter Stal, maar er staat nog wel Bentex op de ramen. Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe AH, al blijven we onze boodschapjes gewoon doen bij Jumbo en Aldi. Pcootje, veel plezier met je vriendin en tot morgen. Hier, ik had gisteravond en vanmorgen heel erg last van opgezwollen handen. Ik kon niet eens fatsoenlijk en netjers schrijven. Er zaten hele dikke worstenvingers om de pen heen.... Op dit moment is de zwelling weer afgenomen, dus ik geloof dat ik vocht vasthoud. Bij mijn voeten/ enkels merk ik het nog niet zo. Hebben jullie dit ook? We gaan op zoek voor een vriendinnetje/ vriendje voor ons konijn. We willen er een cavia bij. Hopen dat dat klikt. Ik ga straks even informeren bij een cavia-opvang in de buurt of we vanmiddag even kunnen komen kijken. Ben benieuwd.
waardevol is het nog gelukt met een cavia erbij? lastig he die opgezwollen handen! Heb ik nu ook! wilde mn ring afdoen , maar dat lukte niet eens meer Pcootje, ja de ene auto os wel verkocht de andere ook weer gemaakt maar deze week moet er even een andere auto bij komen. Leuk he dat je vriendin komt! Heel veel plezier! Consider , wat erg zeg dat je zo last kreeg van je rug. Kan me voorstellen dat je dan nu eerder voor FV zal kiezen hoor. het maakt je dan toch angstiger lijkt me met die ervaring die je bij Valerie hebt gehad met BV. ik weet niet of een combi FV en BV wel haalbaar is. Heb eens gehoord dat , dat niet zo handig is , met name wat verwarrend voor de baby qua zuigen? maar zeker weten doe ik dit niet. Ik ga ook FV geven hoor , ivm medicatie. Ik vind dit absoluut geen probleem, zoals de gynaecoloog, kinderarts al tegen me zeiden , '' er zijn volksstammen groot gebracht met FV , en tegenwoordig zijn die voedingen zo goed gemaakt''. Alleen de VK hameren zo op die BV , daar wordt ik wel eens gek van , want ik ga FV geven vanwege mn medicijnen. Ik vind dat gewoon irritant dat ze daar zo op door blijven hameren. want ik kan gewoon niet stoppen met die medicatie en dat weten ze ook wel, maar telkens komt de vraag of ik dan toch miss ga proberen met stoppen. Heb het de laatste keer ook gezegd dat ik het niet op prijs stel dat ze daar zo over doorzeuren. De gyn en kinderarts hebben tegen me gezegd dat ik FV moet geven en geen BV ten koste van alles. Mijn gezondheid is ook belangrijk , en dan maar geen BV. Ja tuurlijk zal bv beter zijn , maar als het niet anders kan , dan is het niet anders ,toch? Dus ik hoop maar dat ze daar nu niet weer over beginnen! ze schreef ineens wel erg veel op , toen ik dat zei Overigens als ik geen medicatie zou slikken zou ik wel bv willen geven hoor! maar ja , heb me er bij neergelegd dat , dat niet wil. ach ik ben ook goed groot geworden met de fles!
marnat!!! ben ook benieuwd hoe het met je is!!! hoop dat alles goed/rustig is?? Drank, nee sinds ik zwanger ben drink ik ook niet meer. maar kan me zekers verheugen op mn wijntje straks al de baby er is! niet dat ik veel drink hoor , maar zo in het weekend dronken we savonds wel eens lekker even een wijntje, met wat toosjes erbij en dan gezellig kletsen of/en tv kijken.
Ella, je moet toch ook zelf weten of je fv of bv geeft? Dat kan toch niemand je opleggen? Vervelend zeg dat ze daar zo op doorhameren. We hebben tóch gereageerd op mp op een konijn ipv op een cavia. Dus ben benieuwd of het wat word. Nog geen reactie terug. Ik heb aan het begin vd zwangerschap mijn ring al door midden laten zagen, omdat ik toen al worstenvingers kreeg. Erg zonde.... Hopelijk blijft jou dat dan bespaard. Maar wel lastig he, die opgezette handen. Het voelt ook heel irritant.
waardevol spannend! hopelijk hoor je snel wat terug! En doet jullie vaatwasser het nu wel goed? oo dat is ook zo , je hebt je ring moeten doorzagen. dat is jammer he! maar kun je wel weer laten maken toch? ik vind het zo vervelend om mn ring af te doen dat voelt zo raar ofzo , of het idee vind ik zo raar. maar goed zal toch maar proberen! Ik krijg mn verlovingsring ook niet meer af Heb je nog erg last van je handen? ik savonds wel meer als smorgens. He trouwens heb jij het ook zo ontzettend warm????? ik zit gewoon in mn hempje beneden en mn man heeft dan nog een fleece jas aan!
Leuk Ella, eindelijk een buikfoto van je gezien. De vaatwasser doet het weer prima gelukkig. Het konijntje gaat door en gaan we morgen ophalen. Ben benieuwd hoe ons andere konijntje erop reageert. Vind het soms een beetje zielig omdat ze alleen is. En straks als de kleine er is dan kunnen we het konijntje ook minder aandacht geven en dan heeft ze hopelijk een maatje waar ze het goed mee kan vinden. En dan hebben ze dus elkaar... Ik vond het ook niet leuk om hem af te doen, want we zijn tenslotte getrouwd. Het was toen helaas niet anders. Ik weet ook niet of het kwaad kan als je ze omhoud. Maar wat ik wel begrepen heb: als je een keizersnee zou moeten dan zagen ze de ringen alsnog door. Maar we gaan ervanuit dat het niet een keizersnee word, toch? Het viel mij vandaag op dat ik het alleen 's middags en 's avonds heb, die dikke handen. Nu ook dus.... Als ik een vuist maak van mijn hand, dan ziet het er echt uit als dikke mollige handen. En zo ook trouwens. Naja.. tis niet anders nu. Ik heb het niet altijd even warm nee, heb het vandaag verschillende keren koud gehad dat ik mijn man moest vragen of de verwarming wel aanstond. Maar normaal gesproken heb ik het vaak ook eerder warm als koud.
waardevol , wat leuk zeg dat jullie konijntje doorgaat! vind het altijd wel wat zielig 1 konijntje (ik had dat ook altijd hoor!) maar hoorde veel later pas dat konijnen echte groeps dieren zijn he! Denk dat het miss wel even wennen zal zijn , maar hopelijk worden ze snel dikke vriendjes! Nee het is echt het idee he om je trouwring dan af te doen. Mn man zei ook , doe em dan af! zal het vanavond nog even proberen en anders morgen ochtend , want dan zijn mn vingers veel dunner idd. ja dat had ik ook begrepen bij keizersnee dat ze em dan doorsnijden. denk dat door de zwangerschap onze temp-regelingen helemaal in de war zijn , denk je niet zal zo even H&M mailen , want had vorige week wat besteld... normaal is het dan binnen een week , maar heb nu nog niets ontvangen. Zodra dat er is , wil ik met dat setje aan op de foto