Zwangere meiden uit de provincie Groningen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door pcootje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik heb een prive album aangemaakt hoor!
    met foto's van de kinderkamer.
    consider , denk niet dat jij ze kunt zien , moeten we maar even vriendjes worden ;) :)

oja het hoofdeinde van het bedje zie je nog niet , want het bedje is nog niet opgemaakt en er komt nog een klamboe boven te hangen. je ziet wel een stukje van het ledikantje , maar dat is dus het voeteneinde.
    en er komt nog ander licht in en nog spotjes onder die plank, maar dat moet mn man nog monteren!

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    owja en de rolgordijnen hangen er ook!
    het zijn wel andere geworden... althans uit een andere winkel!
    (heb ze hier in het dorp gehaald)
    ze zijn donker blauw , tegen antraciet aan.
    dat lange stuk verbergt de deur naar ons balkon.

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    consider , ik heb je uitgenodigd om vriendjes te worden hoor! ;) ;)
    kun je mn foto album ook zien (als je wilt natuurlijk)

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    super leuk kamertje ella!
    Mooie nijntje schilderijtjes, heeft je moeder echt knap gedaan!
    Zag ik nou goed dat jullie 2 commodes hebben?

Reageer straks wel uitgebreider, ben op mijn mobiel.

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Goedemorgen! Ik kom net pas uit bed. :) Heb heerlijk geslapen.

Ella, ik heb je foto's bekeken en wat lief zeg, jullie baby-kamer. En je moeder heeft dat knap gemaakt, die schilderijtjes. Leuk zeg!

Het lijkt me wel grappig als we één keer een nestje krijgen. Alleen schijnt dat konijnen binnen 1 minuut al zwanger kunnen zijn. En dus eerder een nestje dan ik onze baby. Wat zouden jullie doen? Moeten we het konijn toch maar gelijk castreren of zullen we het gewoon toelaten... Je zit er dan natuurlijk ook mee dat je de konijntjes dan allemaal kwijt moet zien te raken. Maar ik gun het ons konijntje zo dat ze een keer moeder word. :)

Is het nog gelukt met je ring af te krijgen? Anders met veel zeep of met olie?
    Kan best dat onze temperaturen verstoord zijn nu. ;)

Misschien heeft het h&m pakketje nog wat vertraging door de drukke tijd die geweest is. Ben benieuwd naar je kleren. En je bedoeld een buikfoto?

Ik heb echt vooral 's nachts dat het kindje al mijn darmen fijndrukt waardoor ik een vol gevoel he 's nachts in mijn buik. Hebben jullie dat ook? En ik weet niet wat er recht onder de borst voor orgaan zit, maar ook daar voel ik een beetje pijn aan. Het is niet mijn maag. Toch niet de lever of nier? Zou dat kwaad kunnen? Het is net alsof het kindje daar ook tegenaan drukt.
    Ik had vannacht echt last ook van mijn borsten. Dus met de melkproductie komt het straks wel goed denk ik.

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    dankje meiden!!! :)
    leuk om te horen!
    al vinden we het licht nu nog wat te kil... er komt nog ander licht in en er komt nog een lichtbalk onder die plank.
    Het kan al snel wat kil worden he met lichtblauw.

Consider , nee we hebben 1 commode, die andere kast die je ziet is een lade kast. Daar doen we voorlopig alle kleertjes in en het beddengoed. We hebben geen hangkast. Mochten we toch meer kastruimte nodig hebben , dan kunnen we altijd nog een kast halen.
    handig zeg internet op je mobiel! Denk dat ik de dan hele tijd zou checken! vooral nu , nu ik thuis zit ;)
    Hoe gaat het verder met je? Nog erge last van pijnlijke borsten?

Waardevol , hahaha wat lief zeg dat je je konijntje ook gunt om moeder te worden! ;)
    zoals je zegt , dat kan heel snel gaan! ik zou dan miss 1x laten dekken en daarna castreren? anders kom je nooit weer van die konijntjes af! Miss kun je dan de konijntjes kwijt op een kinderboerderij?? dat heb ik ook wel eens gedaan. Miss zou je van te voren eens kunnen informeren? tis ook wat vervelend als je straks met een nest voor jonge konijntjes zit en met de baby en alle drukte vandien. (lijkt me)

Ja heb mn ringen af :(
    voelt zo kaal en raar!mn vingers waren echt helemaal blauw toen ik ze af deed. En het bleef ook even gevoelloos. Maar nu zie je alleen nog maar de inkeping van de ringen. Ik heb ze vannacht nog af gekregen onder de douche. met flink wat zeep idd.

ja haha heb een tuniekje besteld bij H&M en wilde daar zo graag mee op de foto ;)
    zal zo maar even bellen , want ben vergeten te mailen!

wat je schrijft over drukken snachts.... ja dat heb ik ook! heb snachts zo vol gevoel! Denk dat de baby dan echt drukt op mn darmen en maag?
    en wat je schrijft over dat orgaan wat pijn doet ''recht onder de borst'' , dat heb ik ook! Af en toe overdag, en vaker snachts. Dat steekt dan soms even , heb jij dat ook? dat het even steekt?
    ik denk dat het de nieren niet zijn.... die zitten lager , meer in de flanken.
    ik dacht ook aan de lever??? maar ga het zowiezo donderdag vragen aan de VK. want vind dat ook een vervelend gevoel.
    Denk als jij het ook hebt , dat het er dan wel bij hoort hoor! maar wil toch even weten wat het precies is!

Spannend he dat je van te voren niet weet of de melkproductie goed zal gaan!
    Ik hoop het zo voor je!

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    pakje van H&M is onderweg! ;)
    moet met de post binnen komen , dus hoop zo dat het vandaag komt! ;)

8. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ella, jullie hebben ook konijntjes (gehad)?
    We moeten denk ik eerst maar kijken hoe het loopt. Aan het eind vd middag halen we het konijn op, en ik leen zometeen een hok van mijn schoonouders. En dan zitten ze sowieso apart in een hok. Maarja... zodra we ze allebei door de woonkamer laten lopen, dan zou het natuurlijk al raak kunnen zijn. Kijk, als je nou verder niet veel werk het van zo'n nestje konijntjes, dan lijkt het me wel gezellig en leuk. Mijn man zorgt altijd voor een schoon hok, dus dat is dan niet mijn probleem. En de moeder voed ze zelf wel. Dus extra eten hoeven ze ook niet he? We zien dus maar even hoe het loopt denk ik...

Oeh je vingers helemaal blauw? Dan zaten ze wel echt strak. Bij mij zag je ook nog heel lang inkepingen. Die blijf je als het goed is ook nog heel lang zien, had ik wel tenminste.

Irritant is dat he, als je zolang op je pakketje moet wachten. Oh ik lees net dat het pakje onderweg is. Leuk!

Maar herkenbaar ook voor jou dus, dat gedruk op de organen in de buik. Dan zal het er idd wel bijhoren dan. Het kindje is qua lengte ook al best groot he, al zo'n 40 cm volgens mij. Maar ik zal het ook even zeggen als ik weer bij de gyn ben. Maar eigenlijk verwacht ik dat ie wel zou zeggen dat dat erbij hoort. Dan zal het dus de lever wel zijn.

Lijkt me echt zo'n gek idee straks he, als mijn kindje uit mijn borst gaat drinken. Het kindje drinkt dan gewoon van mijn lichaamssappen. Apart idee.

Hebben jullie nog last van lekkende borsten? Ik heb dat nog echt helemaal niet gehad.
    Ik heb wel dat mijn tepels echt mega-groot zijn geworden. Eerder had ik altijd zachte tepels die vaak ingetrokken waren, nu steekt er eigenlijk constant zo'n grote dikke punt uit. :) Zal wel normaal zijn he?

Ik ga zo eens even een was ophangen, me klaarmaken om weg te gaan, hok ophalen bij mijn schoonouders en een paar boodschapjes doen.

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    waardevol dat lijkt me ook echt zo bijzonder aan borstvoeding! hoop echt dat het lukt hoor! maar daar gaan we wel van uit toch?

ik heb vroeger konijntjes gehad! dat is al lang geleden hoor! en vind het nu ook wel weer leuk.... maar mn man niet. Denk als ons kindje groter is dat ik dan wel weer een konijntje wil. want poezen en honden zowiezo niet bij ons... (ivm allergieen van mn man) maar konijntjes kunnen lekker buiten lopen!
    vind het altijd wel lief. Fijn dat je eerst het hok van je schoonouders kunt gebruiken!
    Ja de moeder zorgt idd wel voor dr jongen, maar vond het zelf ook nog wel extra werk hoor, tenminste met schoonmaken dan. En het bedenken waar de jongen heen moesten!
    Maar zie dat je man de hokken schoonmaakt , dus dat is voor jouw dan geen probleem.

Nee ik heb ook niet echt lekkende borsten meer gelukkig!
    Heel af en toe een drupje , maar dat is niet noemenswaardig.

ja bijzonder he! al 40 cm! logisch dat er vanalles wordt weggedrukt!
    Goed van je dat je het ook even gaat vragen aan de gyn. Ook al hoort het erbij , het is toch wel fijn om even te weten wat het is toch?

Hier net de boodschappen gedaan!
    hebben even de auto van mn moeder vandaag te leen... dus heb gelijk maar voor 3 dagen boodschappen gedaan , en een heleboel drinken gehaald... hoeven we even niet weer!
    Vandaag eten we stamppot hutspot , morgen ovenschotel witlof en overmorgen maak ik nasi!
    heerlijk idee dat ik even niet naar de winkel hoef een paar dagen :)
    En vanmorgen beneden alles al schoongemaakt. Straks nog even de was ophangen en nieuwe was aanzetten en dan ben ik weer klaar voor vandaag! mn man maakt het bed maar op hoor , vanavond ;)

oja mn tepels zijn idd wel groter geworden! en donkerder. Bij jullie dan?

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    oaj dit wilde ik nog vragen,
    onder mn navel heb ik heel veel uitslag.. rode bultjes en het jeukt ontzettend.
    Nu zit er ook een grote plek boven mn navel , het is best wel rood en jeukt ook erg!
    Hebben jullie dit ook?? zo allergische reactie? En waarvan kan het zijn???

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    #2011 ella27, 10 jan 2011
    Laatst bewerkt: 10 jan 2011
    wat is het rustig hier vandaag :)
    Pcootje , hoop dat alles goed is? nog gelukt met de gordijnen?
    En met Marnat ook!

ik ga zo even afsluiten , moeten zometeen even naar het ziekenhuis. (mn man voor controle)

tot vanavond!

12. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Hey meiden,
    Heb een gezellig dagje gehad.
    Met Valerie tot 9 uur in bed gelegen met z'n tweetjes (mijn man is weer aan het werk)
    Toen lekker samen gedoucht en ontbeten.
    Om 11 uur kwam mijn vriendin met dochter langs.
    En die is gebleven tot 16.00u :D Het was zo gezellig!
    Haar dochter was hier zelfs op de bank in slaap gevallen...voor anderhalf uur!
    We hebben even gekeken naar een midweekje centerparcs.
    We willen samen weg in februari of maart.
    Heb dan namelijk 40% korting.
    Lijkt me erg gezellig om met z'n allen weg te gaan.
    We kunnen het erg goed met elkaar vinden, en de kinderen vinden elkaar ook zo leuk.
    Eind van de middag even naar de leen bakker, kruidvat en albert heijn geweest.

@Waardevol, heee slaapkoppie!
    Wat heerlijk dat je zo kan uitslapen!
    Wou dat ik dat kon, ook al is Valerie er niet...dan ben ik nog op tijd wakker...hoe moe ik ook ben.
    Wat leuk dat jullie er een konijntje bij krijgen!
    Als ik eerlijk ben zou ik niet zomaar met een konijntje gaan fokken, tenzij ik zeker weet dat ik genoeg baasjes heb voor de babykonijntjes.
    En je konijn ontneem je niks hoor als ze geen nestje krijgt, wat niet weet wat niet deert.
    Vervelend dat je al melk lekt. Is het veel of af en toe een druppeltje?
    Mijn tepels zijn ook totaal niet zacht meer.

@Ella, fijn dat je je ringen af hebt gekregen!
    Ik had bij de eerste zwangerschap ook last van dikke vingers.
    En later ook dikke enkels! pff was niet echt prettig.
    Oke jullie hebben dus een ladekast voor erbij.
    Denk dat je voor een jongentje ook minder hangruimte nodig hebt.
    Bij een meisje heb je toch meer jurkjes enzo wat moet hangen.
    Ben benieuwd naar je H&M truitje...die met de roosjes erop toch?
    Die vond ik ook erg leuk, misschien dat ik hem ook wel bestel.
    Die plek die je hebt bij je navel...zou dat misschien kunnen komen van een broek die wat schuurt of iets te strak zit?

13. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ella, hoe ging het in het zkh met je man?
    Dat van die bultjes onder je navel dat herken ik niet. Ik heb dat zelf niet. Misschien is dat wel even iets om na te laten kijken. Of de eerst volgende keer aan je VK te laten zien.

Ja hier zijn mijn tepels ook groter en ook donkerder. Echt donkerbruin. Wel lekker dat je tepels niet meer lekken. Lijkt me echt irritant.

Kom jij dan elke dag in de supermarkt om boodschappen te doen? Hier 2x in de week en een heel enkel keertje één vergeten dingetje tussendoor. Maar wel handig he, als je voor een paar dagen wat in huis hebt.
    Wij hebben van het weekend te lang gewacht met kip eten. Ik had het geloof ik op dinsdag gekocht en zaterdag (uiterste houdbaarheidsdatum) wilden we het eten. Maar toen ik de verpakking openmaakte kwam de rotte vleeslucht me tegemoed. Ging bijna over mijn nek. Dus kon ik weer naar de supermarkt voor nieuwe kip.

Is het gelukt met de was? Ow hier laat ik dat niet over aan mijn man, het bed opmaken, dan zit er in de helft dekbed en de andere helft niet. :D Maar hij helpt me er nu wel mee, want het is nu een beetje te zwaar om zo'n dekbed bij het opmaken alleen te wapperen.

Katten en honden hoeven wij ook niet. Met katten heb ik niet zoveel, en een hond vind ik teveel werk met uitlaten etc....

Nou, we hebben het konijn inmiddels opgehaald en HET KLIKT!!!! :) Joepie. Ze zien er allebei uit alsof ze elkaar willen bespringen. Maar we houden ze nog even in twee aparte hokken zodat ze aan elkaar kunnen wennen.

14. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Consider,
    we zitten nu te denken aan één keer een nestje en dan gelijk de ram te castreren. Toen ik op marktplaats keek voor konijntjes hier in de omgeving, kon ik bijna niks vinden, dus ik denk dat ze hier in de regio wel geliefd zijn als ik ze tegen die tijd op mp zet. Maar laten we eerst maar kijken of ze uberhaubt kindjes krijgen samen..

Ik lek geen melk uit mijn borsten hoor. ;) Gelukkig niet. Erg onhandig lijkt me.

Wat zonde dat je zo slecht bent in uitslapen. Het is echt heerlijk. :)

Dat mis je zeker wel dat je man niet meer thuis is. Wat gaan die 3 weken snel dan zeg... Maar jij vermaakt je zo te horen altijd wel goed.

Dat is zeker leuk, om gezamenlijk naar Centerparcs te gaan.

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Consider wat leuk he dat je vriendin zo lang kwam!
    gezellig!!!
    En lekker gekletst denk ik! ;)
    He dat is leuk even samen weg naar centerparcs!
    vind Valerie vast ook geweldig!
    Hangkasten hebben we opzich genoeg , we hebben een kamer daar staan 6 hangkasten in en is nog wel ruimte.
    zowiezo dat kleine kinderspul hang ik denk ik toch niet op.
    wil nog wel wat haakjes monteren, kan ik daar wat aan hangen!

Waardevol leuk dat het met de nijntjes klikt :)
    ooooeh jakkes , verrot vlees! bah dat is zo smerig he!
    Nou eerder deed ik altijd wel de boodschappen voor 3 a 4 dagen , maar heb nu normaliter geen auto meer... dus kan dan niet zoveel tillen.
    Ging dan elke dag. Maar opzich was dat ook wel lekker , was ik toch even buiten geweest.

ik heb net die vraag over die jeuk ook aan de VK gesteld hier op zp. waarschijnlijk is het zwangerschapsjeuk , veroorzaakt door hormonen.....
    maar moet het as donderdag wel even melden. Miss dat mn bloed onderzocht moet worden.

16. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik kan niet slapen:(
    krijg net zo ritme als de baby heb ik het idee!
    baby is vanaf 2200 uur super actief en dat gaat door tot in de late uurtjes...
    overdag is de baby rustig.... en ik slaap af en toe ook smiddags wat bij ;)

Hebben jullie dat ook? dat jullie zo slecht slapen?
    nu kan ik gelukkig nog wel uitslapen smorgens!
    want merk dat ik sochtends ook beter slaap als snachts. maar dat heb ik vast nog over van mn werkritme.

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    he weet je wat leuk is?
    zag net een berichtje van Winniethepooh langs komen en ze verwachten een meisje!!! :)
    ze had 6 jan de 20-weken echo.

18. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Hey meiden,
    Ik werd vanochtend om 4 uur wakker met ontzettende rugpijn ppff.
    Voelde het gisteravond al, maar het is dus nog niet over.
    Wil wel een panadol nemen, maar die heb ik de laatste tijd al vaker genomen.
    En ik ben niet zo van het medicijnen innemen, als het niet hoeft liever niet.
    Panadol kan je verder gewoon slikken in je zwangerschap, maar zou dat dan ook meerdere keren per week mogen?

Ga zometeen Valerie maar wakker maken, naar het kdv brengen en dan aan het werk.
    Als ik thuis ben wil ik meteen ff gaan koken voor vanavond alvast.
    En als Valerie wakker is moet ik even wat boodschappen doen.
    Vanavond komt een vriendin op bezoek.
    Heb een drukke week deze week, vanavond vriendin op bezoek, morgen een vriendin jarig.
    Donderdag een vriendin op bezoek, vrijdag een andere vriendin jarig.
    En zondag wordt ik bij een andere vriendin verwacht.

@Waardevol, volgens mij is het nu ook niet echt de tijd voor jonge konijntjes.
    Maar volgens mij zou je ze ook nog kwijt kunnen aan de pets place.
    Inderdaad eerst maar zien of ze ook kindjes kunnen krijgen, straks moeten ze in de konijnen mmm ;)
    Wat jammer dat de kip al bedorven was!
    Daarom vriezen wij meteen al het vlees wat we kopen in, s'avonds haal ik het vlees voor de volgende dag uit de vriezer en doe het in de koelkast.
    Dan is het altijd nog goed en hoef je nooit wat weg te gooien.
    Ik vind het dekbed ook altijd erg zwaar om te verschonen, helemaal in de winter als onze dikke winterdekbed erop ligt.
    Dat laat ik mooi aan mijn man over, die kan dat prima gelukkig.

@Ella, wat vervelend dat je niet kon slapen!
    Ik was vanochtend al om 4 uur wakker! en heb jammer genoeg niet meer geslapen.
    Toen ik een tijdje niet werkte, toen ging ik ook wel elke dag een boodschapje doen.
    Lekker ff een stukje wandelen met de kinderwagen...heerlijk!
    Ik woonde toen ook op loopafstand van alle winkels, dus dat was wel ideaal.
    Nu woon ik ook wel op loopafstand, maar het is iets verder weg.
    En mijn favoriete albert heijn zit nu dus in een andere woonplaats, dus dat moet ik wel met de auto doen.

19. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Goedemorgen!

Ella, vervelend zeg, dat slechte slapen. Ik heb er zelf eigenlijk geen last van. Ik lag gisteravond rond half 11 op bed en ik moest vanmorgen mijn man even naar zijn werk brengen. Om half 8 gauw even een broek over mijn pyjama heen, jas aan, en schoenen aan zonder sokken. Ik had hem weggebracht, ik kwam thuis, dook het bed weer in en ik sliep zo weer verder. Tot 10:00 uur :) en toen nog een beetje weggedommeld tot 11:00 uur. Nu kan ik er nog lekker van genieten, straks is het gedaan denk ik met dat vele rusten. Ik had vannacht wel een paar keer last van mijn bekken met omdraaien, maar dat is nu weer over.

Lastig dat je op de momenten wakker bent als je kindje ook wakker is.

Goed dat je de vraag even hebt gesteld aan een VK hier op de site. Ben benieuwd wat je eigen VK erover zegt, over die pukkeltjes.

Wat leuk idd van Winniethepoeh, een meisje!

Consider, lastig die rugpijn. Panadol, is dat net zoiets als paracetamol? Ik heb geen idee hoevaak en of je het mag slikken. Anders even de HA bellen voor advies.

Je hebt het zeker druk met al die vriendenbezoekjes. Jij hebt echt een druk sociaal leven zo te horen.

Haha... ja idd, kijken of ze uberhaubt kinderen kunnen krijgen. Haha wat grappig, de mmm voor konijnen. :D Een ivf-behandeling...

Ik ga jullie even een schokkende foto laten zien, ik weet niet of dit soort foto's wel kunnen/ mogen op zwangerschapspagina, hij is namelijk een beetje seksueel getint:D:

Bekijk bijlage 120603 OOPS! :)

Ze besprongen elkaar gelijk toen ze even bij elkaar gingen. Ik ga deze week wel gelijk informeren bij de DA wat castreren kost, en dat laten doen. Want ze waren wel stront vervelend en hebben even apart geslapen vannacht. Ze wilden alleen maar met elkaar ....... Ze werden helemaal gek als ze elkaar zagen.

Die kip hadden we al twee keer uitgesteld. Maar je zou toch denken dat als er een bepaalde datum op kip staat, dat het dan die dag nog wel te eten moet zijn. Nou niet dus. Normaal heb ik ook nooit zolang vers vlees in de koelkast liggen, maar nu toevallig één keer wel. Er zaten ook echt witte stippeltjes op de kip. Echt smerig. Maar goed dat ik er eerst aan rook, maar dat doe ik eigenlijk altijd met vlees.

Ik moet nu echt nieuwe bh's hebben. Gisteravond knapte mijn beugelbh en dat ijzer stak in mijn huid, AU! Dus dat ga ik denk ik even doen vandaag. En eventueel op internet kijken.

Pcootje, ik heb je al een paar dagen gemist in dit topic. Gaat het wel goed met je?

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    waardevol hahahhahaa wat een leuke foto! ;)
    ben benieuwd hoeveel dat castreren kost... hopelijk niet al te veel!
    he wat lekker zeg dat je zo lekker slaapt!
    Geniet er nog maar even lekker van hoor!! :)

Consider , als je twijfelt zou ik toch even de huisarts bellen idd , of je die panadol vaker mag nemen
    wat ontzettend lastig dat je weer zo last van je rug hebt. :( Werkt de panadol goed?
    leuk hoor zo drukke week! Je hebt zo te lezen een groot sociaal leven. Gezellig!
    he sterkte met je rugpijn. En doe maar voorzichtig!

Zo hier nog steeds slecht geslapen.... telkens met tussenpozen. Maar goed het scheelt dat ik niet meer hoef te werken! als ik nou ook nog moest werken... dan was het denk ik wel wat meer slopend.
    Mn schoonzus haalt me zo op! heb nu geen auto meer. Ik krijg de sokjes van haar die mn nichtje niet meer past. ze is nu 3 maanden. En we hebben een hele gave dooparmband besteld! Die doen we op bij het opdragen van onze kindjes. ik zal even kijken of ik een foto ervan kan plaatsen.
    ik heb de kleinste maat besteld, want als alles goed is gaan we ons kindje eind maart opdragen. Ook wordt hij gedoopt , aangezien mn man bij een andere kerk zit. maar bij ''mij'' worden de kindjes opgedragen.
    Bij jullie dan waardevol?

Deel Deze Pagina