owja , dit armbandje laten we dan niet dag en nacht omzitten hoor! alleen bij het dopen en opdragen. Daarnaast vonden wij dit een mooi doop-cadeau voor de kleine. En die krijgt hij dan mee zeg maar. Net als bij bestek-setjes wat je ook wel ziet.
Ella, dat scheelt zeker een hoop dat je niet hoeft te werken, anders kan ik me voorstellen dat je dat enorm opbreekt. Leuk zeg, dat je die sokjes krijgt van je nichtje. Hoe gaat het eigenlijk met dat nichtje? Was daar toen niet wat mee? Wat een mooi armbandje. Leuk hoor. Bij ons doen ze idd ook aan opdragen ipv dopen in de kerk en wij willen dat ook doen. Vind het toch belangrijk dat ons kindje de zegen meekrijgt. Ik weet nog niet wanneer er een opdraagdienst is. Volgens mij deze maand. En de volgende dan misschien weer over een paar maand... Ik wist helemaal niet dat dat kon joh, én dopen, én opdragen. Ga je bij het dopen dan ook een doopjurkje aandoen bij de kleine? Met opdragen doen ze dat eigenlijk nooit he? Dan zorg ik gewoon voor een mooi pakje voor ons meisje.
Hoii meiden, Ben weer terug van mijn werk, en heb meteen alvast past gekookt voor vanavond. Maar het rook zo lekker dat ik al een bordje op heb...dus vanavond maar een broodje eten dan. Vind de drukte van mijn sociaale leven wel meevallen hoor! Heb 3 vriendinnen die ik regelmatig zie', elke week of 1x per 2 weken. En 2 vriendinnen die ik iets minder vaak zie, elke 3 weken of elke maand ofzo. En de maanden januari tot en met april zijn ook nog maanden waarin we veel verjaardagen hebben. Dus vandaar heb ik het wat drukker, maar wel leuk! @Waardevol, oooohhh die konijnen!!!! hahaha Ze vinden elkaar dus wel echt leuk! Ben benieuwd wanneer de jonkies gaan komen! Panadol is volgens mij net zoiets als paracetamol, misschien zou ik het wel dagenlijks mogen slikken hoor...er staat immers bij dat het niet schadelijk is tijdens de zwangerschap. Maar vind het zelf gewoon niet zo prettig om elke dag iets te moeten slikken. Maar aan de andere kant...soms doet mijn rug zo pijn! @Ella, wat een super leuk armband zeg! Echt heel erg schattig! Valerie had ook vrij jong een armbandje om, denk vanaf 5 weken ofzo. Had een hele mooie gouden met bloedkoraaltjes, alleen is ze die helaas met 9 maanden verloren Baal er nog steeds van..hij was zo mooi. Zitten jij en je man allebei bij een andere kerk? Is dat niet lastig? hoe hebben jullie dat gedaan met jullie trouwen dan? En gaan jullie dan altijd apart van elkaar naar de kerk? Volgens mij had pcootje laatst gereageerd dat er een vriendin op bezoek kwam en dat ze die dag geen tijd meer had om te reageren. Volgens mij was dat gisteren of eergisteren.
Oh ja, waardevol! Jij had het laatst over ter stal. Dus die bentex wordt dus een ter stal, ben benieuwd. Hebben ze ook echt andere dingen dan bij de bentex? Heb voor mijzelf wel eens iets gekocht bij de bentex, maar vond de kwaliteit echt om van te huilen. Vind zelf 15 euro voor een broekje wel meevallen. Zoiets betaal je ook bij de hema of bij de h&m. Je kan wel echt goedkoper bij de zeeman, daar heb ik in het begin ook wel eens wat gekocht voor valerie. Alleen nu zit het haar echt niks meer. Vooral de broekjes slobberen om haar billen.
Die konijnen vinden elkaar zo leuk dat het gewoon vervelend word. Ze zijn allebei behoorlijk in de pubertijd geloof ik. Ik heb de dierenarts gebeld toen straks en ik heb een afspraak gemaakt voor maandag. Dan word die ram gecastreerd. En hopen dat dat gerij op elkaar daarna dan wat minder word. De eerste paar keren is het grappig en lachwekkend, maar op den duur is het niet zo leuk meer. Net zaten ze samen in één hok, maar heb ze maar weer ieders apart in een hok gedaan nu. Grrr.... Verleidelijk he als je eten voor een ander tijdstip maakt, om er dan al van te eten.... dus Valerie vanavond warm en jij brood? Ik kwam voor mezelf eerlijk gezegd nooit bij Bentex. Heb er geloof ik één keer iets voor mezelf gekocht. En die kwaliteit viel me mee. Aangezien ik er dus niet zo vaak binnen kwam, weet ik niet of ze dezelfde soort kleren hebben. Maar ik ken Ter Stal nog wel vanuit mijn andere woonplaats en ja, qua kleding lijkt het idd wel een beetje op elkaar.
Ik ben zojuist geslaagd voor een Anita-bh bij een dure lingerie-zaak. Eén zonder beugel. Lekker prijzig, maar met die kan ik misschien wel weer een paar jaar vooruit. Ik heb er ook 4 besteld (waarvan 2 voedingsbeha's) bij Bonprix. Dus ik ben benieuwd hoe die zullen zitten. En anders gaan ze weer retour. Bij de Halfords ook een 'baby on board' bordje gekocht in de auto. Dat is handig om in de auto te hangen, kort voordat de baby geboren word, aan zuignapjes. Want vind het best eng eigenlijk dat er straks ook een piepklein babytje meerijd in de auto. Schaffen jullie ook zo'n bordje aan? Hij kostte 3,50. Ook bij Lidl kinderbestek gekocht. Wel leuk, volgens mij hadden we vroeger thuis zelf ook zoiets, met een olifantje erop en een aapje, en nog 2 dieren. En toen weer naar huis. Had helemaal een harde buik in de auto. Voel me echt een beetje een oud wijf worden nu. Ik kan niet zoveel meer heb ik het idee... Ook in het huishouden had ik meer willen doen vandaag, maar het lukt me allemaal niet meer zo goed om het bij te houden. Herkenbaar voor iemand? Voel me een beetje schuldig tegenover mijn man dat het hier niet echt netjes is en zo.
Hahaha de konijnen pubertijd! Denk dat je ze dan beter apart in een hok kan laten. Vroeger hadden wij thuis ook 2 konijnen. Mijn broer vond het zo zielig dat ze apart zaten en had ze toen bij elkaar gezet. Daar kwam mijn vader na een paar uur achter...en ja hoor een tijd later waren er jonge konijntjes! Fijn dat je bent geslaagd voor een bh! Heb je die gekocht in mijn woonplaats of die van jou? In jou woonplaats zit ook een hele goede lingerie zaak. Zo'n bordje met baby aan boord hebben wij niet gekocht. Vind het zelfs een beetje gevaarlijker, want mensen gaan soms dichterbij je rijden om het bordje te kunnen lezen. En verder denk ik niet dat de aso rijders zich hier iets van aan trekken. Wat vervelend dat je harde buiken hebt! Vergeet niet dat je al 32 weken bent! alles wordt toch allemaal wat zwaarder. Dus voel je echt niet schuldig hoor!
Haha, ja dikke kans dat er ook een stel piepkleine roze konijntjes in het hok liggen volgende maand. Ik heb die bh in jouw woonplaats gekocht, tegenover de primera en volgens mij naast zo'n vlaaienzaak. Ik heb met dat bordje juist het idee dat mensen dat van een paar meter wel kunnen lezen en dat ze er wel rekening mee houden.... Naja het gaat me meer om het idee denk ik. Ja ik ben ook al 32 weken. Maar mijn man werkt fulltime en ik ben de hele dag vaak thuis. Op de één of andere manier kom ik gewoon niet aan de dingen toe die ik had willen doen. Ik had vandaag de badkamer en wc willen doen, maar heb alleen de wc gedaan uiteindelijk. En was gedraaid en opgehangen... Voel me een beetje een luilak.
Hallo dames, waar komen jullie zoal vandaan? ook meiden uit het hele hóge noorden? richting uithuizen? groetjes roeska
Hallo Roeska, toevallig hebben mijn man en ik gisteren nog in Uithuizen een konijn opgehaald van Marktplaats. Dat is een half uur rijden vanaf ons huis, rechtsbovenin provincie Groningen. Wil je mee komen kletsen? Je bent van harte welkom hoor.
Het armbandje is zoooo schattig!!!! in het echt nog veel mooier! de pareltjes zijn zo mooi en klein! En de kristallen ook , allemaal zo klein! op de foto lijkt het veel groter. Consider , gezellig toch al die afspraken met vriendinnen! Denk dat de dutch high tea ook wel wat voor jouw is! ik ben daarvoor aan het sparen , heb al 1 kaartje vol! (dat de 2e persoon gratis kan) ik ga em binnenkort ook met vriendin doen! Heb er zo zin in! he wat ontzettend jammer dat Valerie dat armbandje kwijt is geraakt.... kan me voorstellen dat je dat zo jammer vind! Zo speciaal armbandje , echt jammer hoor! Ja klopt wij gaan naar verschillende kerk. Opzich wel ongezellig zeg maar. maar we doen het zo dat de ene keer ga ik met mn man mee , en de andere keer gaat mn man met mij mee. Al moet ik eerlijk zeggen dat mn man vaker met mij mee gaat. Waardevol wat fijn dat je bent geslaagd voor bh's!!! Hopelijk passen die van bon prix ook! hihi tis wat met die konijntjes... gelukkig heb je een afspraak kunnen maken voor as maandag. Leuk he dat kinderbestek! En dat bordje van de hallfords. Aan zulke dingen denk ik niet eens, maar is miss best een goed idee! ja het huishouden bijhouden..... dat lukt me ook niet meer zoals het eerst altijd ging... ik voel me daar ook wel eens rot onder , maar mn man heeft er alle begrip voor en doet nu ook wat meer. Hij vind dat ik me aanstel want het is altijd schoon en netjes. En dat is miss ook wel zo , maar voor mn eigen idee niet. Ik heb nu dat ik 1x per week door het hele huis ga... en dan neem ik er echt de tijd voor! maar idd ik voel me soms ook net bejaard.... haha! maar net wat consider zegt... we zijn bijna 33 weken zwanger! Dus dat is al heel wat hoor! En jij hebt ook wel last van harde buiken.... ik ook idd en daar moet je ook mee uitkijken hoor! en je bent echt niet lui hoor!!!! soms zie ik ook als een berg tegen wat op , wat ik anders zo had gedaan... bvb de wcs schoonmaken of de afwas.... apart he! die nesteldrang mag bij mij nog wel komen hahahaha Roeska , gezellig als je mee komt kletsen! Nee ik kom niet uit Uithuizen! maar ben er wel eens langs gereden geloof ik. ik zal zo nog even rondneuzen op internet en straks hopelijk betere nacht als gisteren! Meestal wel , meestal als ik een nacht heel slecht heb geslapen , dan slaap ik die volgende nacht heel goed. Lekker slapen meiden!
oja bij mn schoonzus was erg gezellig! Heb allemaal mini sokjes gekregen! zo lief! Dat is idd mn nichtje waarmee het destijds niet zo heel goed ging. GELUKKIG is ze nu helemaal gezond verklaard en gaat alles heel goed! ze groeit super en ze doet alles goed! van mn schoonzus en zwager krijgen we een naam-armbandje als de baby er is!! leuk he! Die kan de baby dan ook snachts omhouden. Dat doop-armbandje niet hoor... die is alleen voor de doop en opdragen en speciale gelegenheden!
Hey Ella, ook nog op? Ik ook, ga zo op bed denk ik. Dus voor jou klinkt dat opzien tegen het huishouden ook wel bekend in de oren? Ja mijn man doet ook wel wat meer als voorheen, zoals de vaatwasser in en uitpakken of zo even de stofzuiger pakken. Maar hoe dan ook, mijn schuldgevoel blijft. Ik heb dat net als jou ook dat ik er als een berg tegenop zie om idd even wat te doen, terwijl ik eerder veel netter was en de handen uit de mouwen stak. Ach ja laat idd die nesteldrang maar komen. Als de kraamverzorgster komt wil ik het huis van boven naar beneden netjes en schoon hebben, zodat ik mij niet hoef te schamen. En de babykamer lekker nog uitsoppen voor die tijd en alles uitwassen. Wat lief, zo'n armbandje voor de baby met naam erop. Lijkt mij ook leuk om te krijgen.... Ik weet nog wel dat we op het kdv waar ik een paar jaar geleden werkte armbandjes af moesten doen met slapen. Maar ach, thuis is toch anders denk ik. Wat mooi dat alles goed gaat met je nichtje. Gelukkig dat ze er weer bovenop is gekomen. Ik ga zo slapen, met een druk schoppend meisje in mijn buik op dit moment. Welterusten en tot morgen, onee het is 0:00 uur, dus tot over een halve dag!
hahaha ook nog wakker!!! ja idd , maar denk dat ik met slapen het armbandje ook wel af doe hoor! maar gelijk weer om sochtends. Dat doe ik ook met mijn ketting en armbanden. Mn ringen deed ik nooit af voor de nacht. Vind het denk ik toch prettiger idee om het armbandje af te doen voor de nacht. hihii ben benieuwd wanneer de nesteldrang komt bij ons!!! ja ik wil dat ook idd , nog even alles schoon! met name de badkamer... die moet ook echt even met de hogedruk spuit... (zo maken wij die altijd schoon haha , halen we alles eruit en zetten we de hoge druk spuit erop) babykamertje wil ik elke dag wel schoonmaken! Heb jij trouwens het bedje al opgemaakt? En heb je er dan plastic overheen voor het stof??
ja hier ook een druk schoppende baby....... altijd rond dezelfde tijdstippen. begin nu te merken dat ie begint te schoppen zo tussen 2030 en 2130 en dan na 2300 weer... grappig is dat om dat te ontdekken he! bepaald ritme zit er al wel in.
Ja dat doe ik zelf idd ook altijd met sieraden. Maar de ring liet ik ook altijd om. Nu zijn ze dus eraf ivm mijn worstenvingers. Onze badkamer kan niet met hogedrukspuit ivm electriciteit en geen putje in het midden. Maar het is een idee idd.... Het bedje staat nu nog voor de sier opgemaakt maar ik ga over een paar weken dus beginnen met alles uit te wassen, dus ik denk dat ik dan het beddengoed in een la stop, of dat ik hem toch vast opmaak en er idd een laken overheen span ivm stofdeeltjes. Ik wil die deken ook even uitwassen. Heb jij het al wel opgemaakt en klaar? Ik merk juist met het babytje dat ze op onregelmatige tijden wakker word en beweegt, dus ik ben benieuwd op welke tijdstippen ze straks wakker zal zijn.... Eerst had ik het ook om 18:15 en om 21:30. Maar nu valt me dat niet meer zo op. Ik ga de pc zo afsluiten. Nu echt welterusten!
nee heb het bedje nog niet opgemaakt! maar heb daar wel zin in ben zo benieuwd hoe dat staat.... miss dat ik er dan plastic overheen kan doen. We hebben wel van die grote container plastic zakken. He lekker slapen!!! Enne hier ook iemand met worstevingers hoor!
Ja is ook leuk he, zo'n bedje opmaken. En dan het idee dat je kindje erin komt te liggen.... En nu ga ik echt!