Zwangere meiden uit de provincie Groningen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door pcootje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Consider , lastig he die namen! ;)
    maar jullie komen er vast wel uit!

He wat rot dat je weer zo vroeg wakker bent.....:(
    niks aan he!
    Hopelijk slaapt Valerie snel een beetje beter door!

als alles goed gaat , ga ik in Leeuwarden bevallen, we wonen namelijk niet in Groningen ;)
    ik werk daar alleen maar! maar heb wel aantal jaren in de stad gewoond tijdens mn studie.

oja dat is idd een idee! om dan gewoon eens langs kantoor te gaan idd....!
    miss dat ik dat nog wel even ga doen.
    moet eerlijk zeggen dat ik mn werk best wel mis eigenlijk.

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik vind Julius trouwens een hele mooie naam zeg!

owja ik zal straks mn werk vast niet meer missen als ik bevallen ben.... en alle tijd opgaat naar onze baby! ;)

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nou ik ga maar eens even vroeg ontbijten hihihi

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Goedemorgen! Wat een late en vroege vogels hier! ;)
    Ik kom nog even een laatste berichtje doen hier en dan zien jullie mij pas zondagavond weer verschijnen, en anders maandag.

Ella, handig dat jullie vk wel een echo-apparaat heeft.
    Hetzelfde geld voor jullie, doe het ook voorzichtig aan. En veel plezier het weekend.

Ik lees nu dat je zo vroeg op bent, balen zeg. Wat is dat toch lastig dames, dat jullie zo slecht slapen. Ik heb daar niet zoveel moeite mee. Alhoewel ik vannacht wel een uur heb wakker gelegen, maar dan dut ik na dat uur zo weer in slaap. Werd alleen op een irritante manier wakker. Mijn man kietelde me met zijn voet onder mijn voet wakker en laat 's morgens ook de wekker aanstaan als hij afloopt, want dan is net het nieuws erop en ben ik klaarwakker. Naja.... ik heb weer heerlijk doorgeslapen na die tijd tot kwart voor 10.

Lijkt me goed ella om niet meer aan het werk te gaan. Goed dat je vk dat zei tegen je, want ik wist ook niet of het verstandig zou zijn, aangezien je ook niet voor niets met je andere werkzaamheden bent gestopt.
    Ja, anders was hier ook idd mijn verlof volgende week officieel ingegaan.

Consider, onee Valerie was dus al klaarwakker vanmorgen. Hoe kan het he, dat kids zo opgewekt kunnen gaan zingen midden in de nacht? De meeste mensen zouden op zo'n tijdstip chagrijnig zijn.... Irritant zeg. En wat doe je dan? Lach je erom of word je dan boos op haar?

Herkenbaar, wij vonden een jongensnaam kiezen ook vee moeilijker. Julius past wel mooi bij Valerie. Maarja je moet het er idd wel over eens zijn. Wij waren al heel snel uit over een meisjesnaam, en ook als eerste, en we hadden de mazzel dat we toen te horen kregen dat het ook een meisje word. Ach jullie hebben nog lekker lang de tijd om erover na te denken.

Hopelijk meld Pcootje zich nog één dezer dagen. Want voor haar doen is 4 dagen offline toch wel gek...

Nou goed weekend allemaal, ik ga hier weer even wat doen. Moet zo ook even boodschappen doen. Doei!

5. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hoi zwangere meiden,

hier ook een echte grunniger en na lang wachten ook eindelijk zwanger van ons eerste spruitje. Het lijkt me gezellig om wat met jullie mee te kletsen.
    Ik zie dat een aantal van jullie al aardig naar de bevalling toe gaan.

Liefs Maris

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Welkom mariska.

Ja ik weet het ik hoor hier niet , maar dat wouden deze meiden niet horen van mij.
    Want ze vinden dat ik er wel bij moest.

Sorry schatten maar ik heb niet gelezen las wel dat jullie het veel over de zwangerschappen hebben , en dat trek ik even niet.
    Omdat ik ook heel verkouden , en misselijk, ben en even niet met beebs bezig ben.

Denk wel aan jullie!!!

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Hey meiden,
    Jullie zijn vast allemaal op de plek van bestemming!
    Heel veel plezier gewenst.
    Marnat, ik begrijp je hoor...beterschap gewenst!

8. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    All; ff een kort berichtje van leven..... heb een week plat gelegen met de griep, samen met mn dochter. Reageer weer als ik me weer fit en aangesterkt voel.

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Hoi meiden,
    Gisteravond naar de verjaardag van mijn vriendin geweest en we gingen gezellig met de hele familie karten, 31tigen!
    Was echt super gezellig.
    Mijn man is nu met mijn vader bezig om de boom die in onze tuin staat weg te halen.
    Ze zijn al bijna klaar!

@Pcootje, heel veel beterschap!
    We maakten ons al een beetje bezorgt dat we je een paar dagen niet hadden gezien.
    Ziek maar lekker uit.

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier nog steeds verkouden !! straks vader op bezoek komt hier eten !!

concider@ Fijn dat het gezellig was meis.

Pcootje @ Jij ook beterschap rust maar goed uit.

Fijn zondag iedereen.

11. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hoi allemaal!

We zijn weer thuis. We hebben een gezellig weekend gehad bij mijn ouders en tot onze grote verrassing hebben ze tóch nu de box aan ons cadeau gegeven ipv pas na de bevalling. Een mooie zwarte box, deze om precies te zijn:

Bekijk bijlage 122144

(plaatje van internet geplukt). Precies de box die we wilden hebben, ik vond de box met ronde spijlen in het zwart niet mooi namelijk. Dus ze hebben het goed uitgezocht.)

Toen straks zijn we nog lekker uit eten geweest in een wok-restaurant, onderweg weer naar huis.

@ Mariska165, wat gezellig dat je mee wilt komen kletsen.:) Gefeliciteerd met je zwangerschap :) en welkom in dit topic.
    Jij bent de 6e meekletser, want de volgende mensen kletsen hier nog meer mee: Pcootje, Ella27, Consider, Marnat en ik.
    Hoe gaat het met je zwangerschap en voel je je goed?

@ Marnat, tuurlijk, is allemaal begrijpelijk. Je ziet maar gewoon elke keer of je zin hebt om mee te kletsen ja of nee.
    Is/ was het gezellig met je vader?

@ Pcootje, wat vervelend dat je griep had/ hebt. Hoe gaat het nu met jou en je dochter? Rust maar lekker uit. Ben blij te weten wat er nu was. ;) Beterschap!

@ Consider, gezellig dat jullie zijn wezen karten.
    Wat was er met die boom? Stond die in de weg?

@ Ella, heb je ook een lekker weekend gehad?

En de rest trouwens ook allemaal?

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Waardevol @ Wat een mooie box!! fijn dat je een leuk weekend hebt gehad.

Zo vandaag een leuke dag met mijn vader gehad, we hebben lekker gegeten. EN Samen een dvd die manlief voor hem gemaakt heeft over zijn pensioen afscheid gekeken weer met tranen.
    Hij is nu weer naar zijn huisje .

13. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hoi meiden,

ik ben niet zo´n heel actieve schrijver op het moment, zal proberen alles een beetje bij te houden;)

@waardevol, wat een mooie box en wat lief dat je die gekregen hebt. En heerlijk een weekendje weggeweest:)
    Ik voel me aardig goed op het moment, alleen de laatste week vaker wat hoofdpijn en duizelingen in het hoofd, maarmijn bloeddruk blijkt wat aan de lage kant wat die klachten veroorzaakt. Probeer met wat extra zout het weer wat omhoog te krijgen. Begin nu echt een buikje te krijgen, kan daar wel van genieten, nu hopen dat ik snel wat ga voelen, kan niet wachten;)

Heey marnat, jij ook hier. Wat vervelend van die verkoudheid, wil ook best met dat kwakkelweer wat we op het moment hebben. Veel vitamientjes eten en hoop dat je het snel weer kwijt bent.

@Consider: heb zelf 1 keer gekart, ben daar niet geschikt voor, blokkeerde de hele handel daar, ben er geen cent voor waard en vind er dan ook niks meer aan, voor mij niet meer:) maar hoop dat jij er meer aardigheid aan hebt gehad.

@Pcootje, beterschap meid, even goed uitzieken. Rustig aan;)

Hier zelf een rustig weekend gehad, lekker lang uitgeslapen, en vanmiddag even op verjaardag van vriendin geweest. Kreeg complimenten over mijn buikje en dat ik er goed uitzag:D Voelt goed, kan er echt van genieten.
    maandag over een week weer naar de verloskundige waar we hoop ik voor het eerst het hartje horen, kan niet wachten, ben de dagen aan het aftellen;)

14. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Marnat, mooi dat jullie een fijne dag met je vader hebben gehad. Heeft jouw man zijn afscheid gefilmd en daar een dvd van gemaakt?

Mariska, balen dat je bloeddruk te laag is. Maar idd met zout kun je hem hoger maken. En leuk he, een groeiend buikje. Ik ben er ook zo trots op. Willen jullie straks ook weten wat het word?

Logisch dat je de dagen aan het aftellen bent. Dat is ook allemaal heel spannend en bijzonder, het hartje luisteren. Maar jij hebt dus een vk en geen gyn? (gezien je onderschrift...).

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mariska@ Ja ik ook hier moet mijn dinnetjes in de gaten houden he!:D
    Leuk meis dat je al een buikje krijgt , en is de angst die je had of het mis gaat al weer wat weg?
    Kun je er al meer van genieten ?
    Rot van je lage bloeddruk meis , denk er wel om dat je matig zout neemt want ik kan het weten de mijne was zo maar te hoog !! toen ik geopereerd ben aan de vleesboom.
    Nu weet ik het niet.

Knuf

Waardevol@ Ja manlief samen met mijn zwager en zusje opnames gemaakt.
    Ja en daar idd een dvd van gemaakt.

16. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Goedemorgen allemaal,

wij willen heel graag weten wat het word, zijn ontzettend nieuwschierig,zowel ik als vriendlief. Als het goed is weten we het 21 februari. Kan niet wachten.

Hey Marnat, ik vind het nog best wel spannend, we hebben het hartje nog niet gehoord ik hoop het volgende week te horen, als ik dat gehoord heb ben ik rustig;) Heb nog van die horrorscenario´s dat ik daar lig dat en dat het kindje niet meer leeft. Maar dat mag ik niet meer denken van vriendlief.
    Wat betreft mijn bloeddruk ik hou hem zelf goed in de gaten dat hij niet te hoog wordt.

Liefs Maris

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wauw wat een gave box!!!

Mariska , welkom!

Meiden , even snel , want moet zo naar de gynaecoloog....:(
    We zijn gisteren helaas alweer thuis gekomen.
    Vrijdag ging prima! was erg gezellig , zaterdag was ik de hele dag beroerd en kon niets binnen houden. Ondanks dat , toch nog even gewinkeld , maar voelde me niet goed.
    Zondag zijn we naar huis gegaan.
    Verder had ik het hele weekend zoveel jeuk en vannacht ook , dat we vanmorgen even hebben gebeld.
    Ik moet zo naar de gyn.

Ik zal vanavond even reageren hoor!!!
    maar moet zo weg!

Ons weekend-weg hadden we iets anders voorgesteld...
    na ja , doen we het snel een keer over met zn 3tjes! ;)

Xx

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ella @ Meis knuf voor jou , hoop dat het meevalt! succes zometeen.
    Denk om je zelf lieverd.

19. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Onee Ella, wat is er met je aan de hand? Ben benieuwd hoe het bij de gynaecoloog was. Hopelijk is er niks bijzonders aan de hand en heeft die jeuk niks bijzonders te betekenen. Sterkte ermee. :( Jammer dat dit net allemaal in het afgelopen weekend zo moest. Jullie hoorden eigenlijk lekker te genieten.

Mariska, spannend... nog 5 weekjes en je weet of jullie een dochter of een zoon krijgen..
    En je moet idd positief blijven denken he? Er vanuit gaan dat alles goed is daar in de buik met je kindje en ook met jou natuurlijk, dat er straks een wolk van een baby uitkomt.

Zo, ik heb net twee uur op bed gelegen, ik was echt kapot. Ik moest er vanmorgen op tijd uit omdat ik het konijn bij de dierenarts moest brengen, jaja hij word vandaag verlost van zijn mannelijkheid, en is dat denk ik ook al wel nu. Ze zullen straks vast bellen van de dierenarts wanneer ik hem mag op komen halen. Arm beestje...
    Maar door het weekend flink wat slaap tekort gehad dus was wel even lekker, dat slaapje net.

20. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ella, hoe was het?

Deel Deze Pagina