Zwangere meiden uit de provincie Groningen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door pcootje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    waardevol wat ontzettend goed dat alles zo goed gaat!!!!!!!!!!!!!!!!
    super meid!
    gefeliciteerd!!!!
    geniet er maar lekker van

wow wat was je man dan licht zeg.
    Bijzonder he dat jullie meisie nu datzelfde gewicht dan heeft!

die zwarte blokjes geven de bewegingen aan van het kindje!
    tenminste dat is mij verteld ;)

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ella, wat een vreselijk bericht van die man van je nicht. Afschuwelijk zoiets hee! Kan me voorstellen dat je daar emotioneel van word. Dat is ook niet niks. Hopelijk mag hij nog lang leven. Veel sterkte hoor!

Ik weet helemaal niet of ik wel zwarte blokken gezien heb. ;)
    Oja en een harde buik heb ik volgens mij niet gehad.
    Wat wel grappig was: als de baby een schop gaf, dan hoorde je ook gelijk een ruisje aan dat apparaatje op mijn buik. Alsof dat ronde ding echt even van zijn plaats verschoof.

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja leuk is dat he!
    dat hoor je dan gelijk op het apparaat.

nou hier een echte voetballer aan boord ;)

He wat fijn trouwens hoor dat je vader waarschijnlijk daar wel over nagedacht heeft! Fijn dat jullie nu die box hebben.
    Vind em echt super mooi. had achteraf miss ook wel een zwarte gewild als ik em nu zo zie ;)
    Alhoewel ik onze witte ook erg mooi vind hoor! en ben er natuurlijk ook ontzettend blij mee.

Ja we zijn er erg verdrietig onder. Vind het vreselijk. Al is hij er aardig rustig onder. Hij weet dat hij naar een goede plek gaat. Het doet hem zo verdriet om zn vrouw , en kinderen , zijn familie achter te laten. Dat vind hij erger dan zelf te sterven.

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    trouwens , even wat anders....
    heb de geboorte kaartjes betaald! dus we hebben ze nu officieel!!! haha
    best leuk idee hoor

we hebben ze nog niet in huis hoor , zodra de baby er is moeten we de gegevens even doorbellen. (lengte , gewicht , datum ) En dan sturen ze de kaartjes naar ons op!
    Heb de enveloppen al wel in huis! :) dus kan gaan schrijven!!!! Gelukkig hebben ze er een aantal extra in gedaan , voor schrijf fouten!

5. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ella, lastig zeg dat je zo iedere dag naar het zhuis moet, maar wel goed natuurlijk. Hoop dat het geen zwangerschapsvergiftiging is. Mocht het wel zo zijn gaan ze de kleine dan halen of houden ze je strak onder controle en grijpen ze pas in als het nodig is?
    Je beeb is nu zo'n 7 1/2 mnd dus maak ja daar geen zorgen over, als het nu moet komen dan is het daar sterk genoeg voor.

Tjeez wat een verschrikkelijk bericht zeg van de man van je nicht, echt vreselijk. Veel te jong en hoort nog midden in het leven te staan....sterkte!

Wat leuk dat je uit de kaartjes bent, wij nog steeds niet...maar hebben dr ook nog niet weer naar gekeken :) Zal dr weer eens werk van maken.

Waardevol, Fijn dat jouw controles weer goed waren, wanneer moet je weer? Mooi gewicht waar ze de beeb op schatten, kan dat in werkelijkheid toch nog heel anders zijn hoor. Bij mn dochter zaten ze dr ook naast, zij woog ook ook 7 pond. Lijkt er hier ook op dat het die kant weer op gaat.

Klopt enerzijds wel, alhoewel ik dr nog steeds van overtuigd ben dan dat de metformine in mijn geval voor een goede eisprong heeft gezorgd, dus niet geheel medicatie vrij.

Haha jullie houden mn weken nog meer bij dan ikzelf.
    Gaat idd hard, wat mij betreft TE hard, ons huis is nog steeds niet klaar.... dit weekend komen er toch onverwachts nog 2 mannen helpen dus hopelijk schiet het dan wat op. De bedoeling is dat er 1 naar boven gaat om te isoleren en wanden te zetten en de andere samen met mn man de trap gaan afmeten en plaatsen.

Ik wordt jaloers van jullie slaap verhalen, zou ik ook wel willen, mn nachten gaan steeds beroerder door de bekkeninstabiliteit...de dagen ook trouwens want ook lopen is erg pijnlijk, lijkt wel of dr messen inzitten ipv spieren....ik ga vanaf vandaag ff een paar nachten aan de paracetamol hopelijk slaap ik dan weer wat beter, dan ben ik overdag ook weer meer mens ipv zombie:p

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Hey meiden pfff ben blij dat Valerie over een uurtje naar bed gaat.
    Sinds dat ze wakker is vanmiddag is ze ontzettend druk, is ze continue aan het schreeuwen, keihard liedjes aan het zingen en ruig aan het doen ppfff!
    Ik heb er hoofdpijn van :( heb al 100x tegen haar gezegt dat ze zachter moet praten en rustig moet doen.
    We gaan straks even douchen en dan leg ik haar lekker op bed.

@Waardevol, fijn dat alles goed was op de echo!
    Logisch hoor dat je het huis in etappes doet!
    Wij zijn hier in augustus komen wonen en hebben toen al veel aangepakt.
    Gelukkig was de keuken helemaal onze smaak en maar 3 jaar oud, en de badkamer was ook al prima.
    Dus dit jaar maar de tuin aanpakken...dan is het enige grote wat we dus moeten doen.
    Ligt er ff aan hoe duur alles wordt, en anders doen we het tuinhuisje pas volgend jaar.
    Wowwww je 10 duizendste post!

@Pcootje, fijn dat je er weer bent meid!
    Hoop dat je je snel beter voelt door de kuur!
    Ik zal eens even foto's gaan maken dan kun je zien wat er nog over is van de tuin.
    Mijn man had namelijk sommige planten ook best rigoreus gesnoeid in het najaar.
    Heb in iedergeval nog wel veel coniferen in de aanbieding ;)
    Maar ik had een tijdje geleden op je site's gekeken en er zaten wel mooie dingen tussen.
    Jullie leverden ook dezelfde dingen als Arkema toch?
    Daar willen we sowieso even gaan kijken.
    Fijn dat jullie nog hulp krijgen in jullie huis deze week!
    Hopelijk slaap je de komende nachten wat beter.

@Mariska, jullie hebben dus een hond en een kat!
    Wat voor hond en kat hebben jullie?
    Jullie hebben dus een vogelvriendelijke tuin.
    Dat hebben wij nu ook. Alleen onze tuin is niet zo groot en we hebben nu echt heel weinig zit ruimte en nog minder speelruimte voor onze dochter.
    Dus we gaan bijna alles betegelen.
    Heb je nog wat leuks gevonden bij de hornbach?
    Die grote praxis bij het damsterdiep heeft ook heel veel soorten behang, en toch weer anders dan bij de gamma, karwei of hornbach.

@Ella, Wow meid..ze vermoeden dus een zwangerschapsvergiftiging???
    Wat heftig zeg! ik duim voor je dat de uitslagen toch goed zijn!
    Maar wat duurt dat lang zeg voordat ze de uitslagen hebben :(
    Wel fijn dat ze je goed in de gaten willen houden!
    Wat grappig dat je kindje zo bewegenlijk is!
    Nu maar hopen dat die uit de buik wat meer slaapt!
    Wat vreselijk voor de man van je nicht zeg!
    Zo jong nog...en nu al weten dat je niet lang meer hebt.
    Ik hoop voor ze dat ze tot die tijd nog een hele fijne tijd samen mogen hebben.

@Marnat, wat jammer dat je werk is stopgezet :(
    En je man is nu dus al 7 dagen aan het werk!
    Gaan jullie vanavond samen naar het voetbal toe?
    Gaan jullie naar veel wedstrijden?

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
  8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ella @ wat erg van de man van je nicht, geen woorden voor .
    Hoe is het nu met je zelf meis? geen rare dingen hoor pff.

Cosider@ Wij gaan niet naar deze wedstrijd veel te ver weg , het is een uit wedstrijd.
    Wij gaan volgend weekend weer naar de euroborg , Groningen - Twente .
    Hoe gaat het nu met gierende valerie?
    Moet tante marnat haar even toe spreken!!

Waardevol @ idd kl... dat ik even niets heb, maar zoals ik al eerder zij ik lever te veel geld in.
    morgen ga ik weer zoeken.

Ik krijg zo mijn moeder op bezoek , die gaat met mij samen voetbal kijken. Manlief gaat naar school , moet zijn vca weer op nieuw halen.
    Vader gaat zingen bij zijn koor.

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ella, leuk zeg, wie weet word jullie zoontje later wel een beroemde voetballer. :)
    Ik ben ook blij dat we voor de zwarte gekozen hebben. We hebben al veel wit in huis, en anders word het allemaal wel erg wit, met ook nog een witte box erbij.
    Ik heb ook een soort grijsachtige kleur box gezien, die vond ik ook mooi.
    Dat is ook afschuwelijk, dat hij zijn gezinnetje achter moet laten door die rotziekte. :(
    Hier hetzelfde met de kaartjes, ook betaald en de definitieve gegevens nog door te geven. Spannend allemaal he?

Pcootje, hoeveel pond hadden ze jouw dochter geschat dan, aangezien ze er naast zaten? Ach ja het is natuurlijk ongeveer....
    Wat verrot dat je zo slecht slaapt, en ook van de pijn. :(

Consider, en ligt je dochter al op bed en houd ze zich rustig nu? ;)
    Wat vervelend zeg dat die collega's zo onhygienisch doen. Niet echt fris, dat vieze hoesten etc.. en niet erg netjes ook. Tja maar wat je ermee moet? Dat vind ik ook hele moeilijke dingen.

Marnat, hoezo voetbalfan? Grappig zeg, ik lees altijd heel veel over voetbal. Heb er zelf een bloedhekel aan. Mijn man kijkt er ook veel naar. Maar ach, als jij er maar plezier in hebt. :) Veel plezier met je moeder met voetbal kijken.

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Valerie slaapt!
    We hebben samen ff gedoucht en toen ik haar ging aankleden toen zei ze: mama, talerie moe!
    Ja logisch dat ze moe was, ze was ook zo druk vandaag!
    Daarna heb ik even al het wasgoed opgeruimd, was nogal wat...van 3 wassen!
    En toen nog een was gedraaid en opgehangen.
    Daarna de kat gekamt, wat ze mij niet in dank heeft afgenomen.
    En nu zit ik eindelijk!

@Marnat, ooh jullie gaan thuis kijken!
    Ben je een echte voetbalfan of alleen fc Groningen?
    Hebben jullie een seizoens kaart?
    Ik ben nog nooit naar een voetbal wedstrijd geweest!
    Valerie is nu weer rustig...ze slaapt.

@Waardevol, het zijn niet mijn collega's die on hygiënisch zijn....maar mijn cliënten!
    Pff ik walg er gewoon van :(
    Voor mijn zwangerschap vond ik het ook niet echt fijn...maar nu kan ik er gewoon echt niet over.
    Ik drink bijvoorbeeld ook nooit koffie of thee met mijn cliënten..omdat ik niet uit dezelfde kopjes wil drinken, erg hé.

@Pcootje, deze stenen vinden we bijvoorbeeld erg mooi!Ongetrommeld Wildverband Antra

11. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Consider, dan heb ik het verkeerd gelezen/ verkeerd begrepen. In dat geval, als het om je clienten gaat, dan kun je het wel met collega's bespreken toch? Kijken wat zij ervan vinden. Of heb je er al eens over gepraat? En dan samen tot een oplossing komen. Misschien een cursus hygiene voor de clienten?

Je hebt het maar druk met de was.

Wat een mooie stenen. Dat zou ook mijn smaak wel kunnen zijn voor in de tuin.

12. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Mijn collega's vinden bepaalde dingen ook vies, maar de meesten zijn mannen en die kijken toch anders tegen dingen aan.
    En verder ben ik juist degene die het meest met deze cliënten is, de rest van de collega's zitten veelal op andere afdelingen.
    Een cursus hygiëne dat gaat hem helaas niet worden.
    Bij deze mensen moet je sowieso met een andere maatstaf meten.
    Deze mensen zitten natuurlijk niet voor niks al jaren in de psychiaterie, en het is voor sommigen al heel wat dat ze 3x per week douchen en schone kleding aan doen.
    Velen hebben ook sociale problemen en gaan bijna de deur niet uit.

Mooie tegels hé! Wij vinden ze ook echt super!

13. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hoi hoi nog even een teken van leven van mij.
    Ben net naar de herhaling (6 avonden:() van ehbo geweest. Heb nu 3 avonden gehad zit nu op de helft.

De Hornbach viel me smerig tegen, weinig keus. Ben op de terugweg even bij de zeeman aangeweest, nog 2 leuke rompertjes gekocht, 15 groen, blauwe en witte kleerhangertjes, 1 paar sokjes en een fleecekleedje voor bijvoorbeeld in de kinderwagen.

Daarna nog even bij de formido aangeweest een daar hadden ze aardig wat behangboeken, heb 1 van disney meegenomen en nog een boek voor babykamers, heb samen met lief een heel leuk neutraal behangetje uitgezocht, beetje creme met wit met hondjes en vlindertjes, als het erin zit zal ik wel een foto plaatsten, maar dat duurt nog wel eefjes. Maar we vinden het beide erg leuk.

Weet ff niet meer wie het vroeg, maar we hebben 2 jack russels, moeder en dochter, waarvan de moeder steeds mijn kat aan het dekken is;) We hebben een langharige raskat in huis, komt ook niet buiten. Het is een maincoon, weet niet of het jullie wat zegt. Ze heeft een staart als van een vos, is net een plumeau, hoef niet meer te stoffen, ze gaat overal al bij langs:p

Jeetje Ella, wat een verdrietig nieuws zeg, en wat een vooruitzicht bah, lijkt me vreselijk. Heel veel sterkte ermee.

Voor de rest heb ik alles even snel gelezen, reageer morgen wel even uitgebreider.

Welterusten allemaal;)

14. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    meiden dat van de zw vergiftiging is nog niet zeker hoor!
    maar hij sloot het niet uit. Juist omdat ik zo rare uitslag overal heb en ineens giga jeuk
    ooow wat is dat vreselijk zeg! die jeuk!

Pcootje , nou kan me voorstellen dat je zoveel aan je hoofd hebt zeg. En de verbouwing , een verhuizing in zicht , je gezondheid en dan ook nog je zwangerschap. Vind het maar knap hoor hoe je het allemaal volhoudt! logisch toch dat je dan nog niet echt bezig bent geweest met de kaartjes! Heb je inmiddels dat ''bambino'' boek al wel in huis?? Daar was het wachten op toch!? wij hebben ook een kaartje van bambino gekozen! vind ik zooo schattig!
    ik hoop echt dat het einde snel in zicht is! Althans dat het zover is dat het bewoonbaar is! Fijn wat extra klushanden! Hopelijk schiet het dan nog meer op.

He wat rot jij slaapt ook al zo slecht! ik ook idd. En sinds kort ook door de jeuk er nog bij.
    Maar wat lastig dat je zoveel last hebt van je bekken zeg. Dat is wel pijnlijk lijkt me! ik herken dat ''messen-gevoel'' wel maar dan meer snachts als ik me wil omdraaien. Tevens drukt de baby soms ook wel eens keihard op de blaas en dat voelt ook als een messteek. Herken je dat ook? of iemand anders?
    sterkte met alles! En hopelijk slaat de kuur snel aan! En voor je dochter ook natuurlijk.

Consider , he jakkes wat rot he die hygiene kwestie. Best lastig idd hoor!
    Maar kan me voorstellen dat juist nu je zwanger bent , je daar veel meer op gaat letten ook. Ik zou , als ik jouw was het in de grote groep bespreken met al je collega's. Al denk ik zo te lezen , met al die sociale problematiek en daarbij ook nog psychiatrische problematiek , dat het niet zomaar is opgelost. Maar je zou het altijd kunnen bespreken in de groep toch? Als een soort van intervisie met casus?
    Die Valerie zeg... aan het kletsen terwijl ze moet slapen! ;)
    ja haha dan is het wel logisch dat ze nu moe was!

Mariska , leuk he dat jullie behang hebben uitgezocht. ik zal je even toevoegen aan mn contacten , dan kun je onze baby kamer zien! (staat in prive album) zal ik zo even doen.
    dus nog 3 keer herhalingen voor EHBO! Wat voor werk doe jij als ik vragen mag?
    leuk hoor zo dierenvriend! ik moet zeggen dat ik dat niet echt ben:)
    Niet dat ik dieren mishandel hoor!!! echt niet! maar ik zou zelf nooit huisdieren nemen. Ja konijntjes vind ik leuk , want die zijn buiten , maar hebben we niet hoor. heb ze wel altijd gehad. Ben altijd wel opgegroeid met dieren , dus dat is het niet.

Waardevol , ja hahaha een echte voetballer! :) wie weet! ;)
    Ja vind het mooi hoor jullie box.
    onze box past nu ook goed bij het interieur. Maar zwart had er idd ook bij gekund. Heb je al een boxkleed? ik heb die lijn van ''nijntje grey''.
    Heel veel mensen vinden het saai.... denk ook niet dat het echt leuk voor kinderen is eigenlijk. Tis wat saai voor kids van kleur! ach ik krijg vast wel wat kleurrijks (knuffels etc) en die kan ik dan mooi in de box leggen! ;)
    wel apart he dat idee dat de geboortekaartjes nu betaald zijn en dat het wachten is op de juiste gegevens voor op de kaartjes...
    Vind dat zo apart en spannend idee!

Marnat , hoe was het met je moeder? gezellig even zo samen?
    En hebben ze gewonnen? mooie wedstrijd?
    je man werkt echt veel zeg... wens hem maar sterkte!
    Hoop dat je snel weer wat vind. Wat een gedoe zeg om te gaan werken... wil je zo graag werken.... en is er gewoon geen werk... althans het werk is er wel, maar ze nemen haast niemand aan....
    echt frustrerend zeg! maar ja daar weet jij helaas alles vanaf.
    Ik hoop echt dat je snel weer wat vind meid! Dat dit dan voor langere tijd is.... en dat je er heel veel plezier aan zult beleven!

meiden ik ga me zo inpoederen...
    bah zie er nu al tegenop om te gaan slapen... nou ja slapen... ik heb zo gigantische jeuk en maak daarmee ook vaak mn man wakker. Vind dat ook erg vervelend... heb ook al natte doeken naast mn bed. na ja , even afzien! hopelijk zijn de uitslagen er snel , valt het allemaal mee en kan ik wat krijgen voor tegen de jeuk!:)

welterusten meiden!!!

15. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Goedemorgen meiden,

Moest er vannacht om 3 uur al weer uit te plassen, moet zo´n ellenlange tocht afleggen dat ik klaarwakker ben. Eenmaal weer op bed kom ik moeilijk in slaap:(

Ik heb je toegevoegd Ella, en ik heb jullie kinderkamer ook gezien. Ziet er mooi uit. Vind die van nijntje ook mooi, zelf gemaakt?
    Hoop ook dat het geen zwangerschapsvergiftiging blijkt te zijn. Wanneer weet je meer? Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen vanacht.

Ja ik ben een echte dierenvriend, van kinds af aan al met dieren opgegroeid en ik vind het erg leuk om beestjes om me heen te hebben. Konijnen heb ik persoonlijk niet zoveel mee. Vind ik niet zoveel aan. Mijn droom is ooit nog eens een woonboederijtje te kopen en op te knappen en allemaal leuke beestjes om huis en dak te hebben. Keep on dreaming;)
    Ik werk als verpleegkundige bij de thuiszorg. Moet vanmiddag weer beginnen heb een late dienst.

Zal even mij opfrissen en mijn kleren aantrekken, even mijn volle flessen van mvm naar de apotheek brengen en nog een paar kleine boodschapjes doen

16. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Goedemorgen! Ik kom net mijn bed uit. :) Ik heb zo'n beetje de hele klok rond geslapen.

Consider, dat is lastig dat je voornamelijk mannelijke collega's hebt, want die kijken er idd toch anders naar dan vrouwen.

@ Mariska, wij keken ook voor behang bij Hornbach en ook ons viel het aantal keus tegen. Maar we zijn uiteindelijk toch geslaagd voor een Bambino behangetje, die we toen via internet hebben besteld en dus niet bij Hornbach hebben gekocht.
    Maar leuk die behang die jullie hebben uitgezocht van Formido.
    Leuk, al die beestjes. En handig dat je kat nu alles mooi af kan stoffen. :D
    Ik ben ook wel een dierenvriend, al heb ik dan weer niet zo veel met katten. Een hond zou ik best willen maar dat gaat niet echt samen met mijn werk als gastouder en ik vind sowieso dat er veel nadelen aan zitten. Ga je een dagje weg, dan zit je al weer....
    Wij hebben twee konijnen. Die heb ik in mijn leven nooit gehad maar sinds een half jaar dus wel en ze bevallen me goed. Wist niet dat die beestjes zo leuk konden zijn. Ze zijn nu binnen en gaan in de lente weer naar buiten waar we ze ook laten, want samen met een baby in huis vind ik niet zo fris. Soms ligt er bijv. weleens een keuteltje naast het hok. En als we een weekend weg zijn, dan brengen we ze gewoon weg uit logeren.

Hoe zit het eigenlijk bij de rest? Hebben jullie ook huisdieren?

Ella, lastig lijkt me idd, die jeuk. Heb je dan niet de neiging om alles kapot te krabben?
    We hebben een boxkleed erbij gekregen. Een witte met rode en oranje tekst erop. Weet zo even niet meer welke tekst. Maar hij is wel leuk. Nijntje vind ik idd ook leuk. Nijntje grey, is dat dat grijzige?

Heb je nog een beetje kunnen slapen vannacht van de jeuk? Ik hoop ook echt dat het niks is. We gaan niet uit van een zwangerschapsvergiftiging. ;) Maar ik ben wel blij te weten dat ons kindje nu levensvatbaar is. Mocht het gehaald moeten worden, dan overleefd hij of zij het gewoon! Dat is wel een goed gevoel vind ik om in het achterhoofd te houden.

Ik heb het kindje sinds gister na het eten zo'n beetje niet meer gevoeld. En dat maakt me bang en onzeker. Ik zit de hele tijd te drukken op mijn buik en zo. Maar ze zal wel in diepe slaap zijn. Vind dat nare dingen. Ik houd dat dus goed in de gaten vandaag.

Ella wanneer begint ook alweer je zwangerschapscursus? Of heb je er al een avond van gehad? Ik moet vanavond weer.

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Mariska , wat leuk zeg zoveel dieren! Hoop dat jullie ooit jullie droom boerderijtje kunnen vinden!
    Wat grappig!!! ik werk ook als verpleegkundige bij de thuiszorg! Bij thuiszorg Groningen! miss zijn wel wel collega's! ;)
    ik ben met 30 weken gestopt , moest stoppen ivm harde buiken en zere banden.
    werkze alvast voor vanavond!!

Waardevol , wat leuk he zo boxkleed! die kregen wij er idd ook bij!
    en voel je je kindje al?
    bah dat kan je idd best onzeker maken meid! Als ik jouw was , zou ik gewoon even naar ziekenhuis bellen hoor! Juist omdat je schrijft dat het je zo angstig maakt.
    Heb je miss sinasappelsap in de koelkast??? als je daar een paar glazen koud van drinkt , kunnen ze ook nog wel eens schrikken. Die combi met suiker en kou.
    leuk vanavond weer cursus! Ik had me te laat ingeschreven maar kon officieel maandag starten. Ik heb dit helaas moeten afzeggen omdat ik geen auto meer heb... Zul je net zien dat we volgende week wel weer 2 auto's hebben.

hier weer in het zh geweest.
    CTG was goed , wel wat harde buiken. moet dat goed in de gaten houden.
    het wachten is op de bloeduitslagen van de lever en gal.... die komen als het goed is volgende week binnen.

DIe jeuk.............:(
    heb hele nacht niet geslapen. 2x gedoucht en me 3x ingepoederd met menthol poeder , maar helpt allemaal niets.
    mn benen zijn vuurrood en heb ook idd al delen open gekrabt. Mn armen zijn ook rood en mn buik ook ,maar dat is nog niet open gelukkig.
    moet snachts maar handschoenen aan ;)

18. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Bekijk bijlage 122876

Hier doen we 1 a 2 muren mee, met deze hondjes. Alleen zit er geen kleur in, helemaal creme met wit. Dan de andere muren cremekleur met een randje van de hondjes.
    Beetje voor het idee.

Als wij een keer weg willen vragen we aan mijn schoonouders of ze kunnen oppassen en die willen ze vaak wel 1 a 3 weken hebben waardoor we gewoon op vakantie konden ideaal, als dat niet kon ging ik ook niet weg, wil ze absoluut niet naar een pension brengen.
    Ik werk maar 24 uur en doordat ik vaak in de buurt van mijn huis ben tijdens mijn werk kan ik ze zo even naar buiten doen ideaal.

Hey Ella, we zijn conculega´s:D Ik werk voor Thuiszorg Noord, weet niet of het je wat zegt. We zitten alleen in het gemeente eemsmond.

19. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    mariska wat een leuk behang!
    lief hoor!

En idd handig zeg dat je dicht bij huis werkt! En met thuiszorg kun je idd nog eens naar huis.wat ontzettend fijn dat je schoonouders zo flexibel zijn qua oppassen!
    heerlijk dat je je daar dan geen zorgen over hoeft te maken.

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    was ik weer! :) :(
    kan weer niet slapen van de jeuk.....:( zit weer onder de menthol poeder nadat ik weer even heb gedoucht.

mariska , nee die tz ken ik niet nee! maar er zijn ook zoveel soorten thuiszorg he momenteel.
    Leuk dat je daar werkt!
    Heb je altijd al in de thuiszorg gewerkt? ik wel , afwisselend soms ook met het ziekenhuis. (dat deed ik er dan naast)

Is het nog vol te houden met je werk? ik ben met 30 weken gestopt , omdat ik veel en vaak last kreeg van harde buiken en mn bekken.

Waardevol!!! hoe is het met jouw?? heb je de baby vandaag wel gevoeld???
    heb je nog gebeld daarover?

Deel Deze Pagina