Ik sluit mij hier ook volledig bij aan, ook ik neem even gepaste afstand. Even geen behoefte aan koetjes en kalfjes. Waardevol, dit betekent niet dat we dr niet voor jou en je man zijn hoor..... naar jullie toe zullen we zeker reageren!!!
**Breekt even in** Waardevol, ken jullie niet maar de rilingen lopen over mijn lijf, ben met mijn gedachte bij jullie! ontzettend veel sterkte morgen en de dagen erna.. weet eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen.. hier zijn gewoon geen woorden voor.. een dikke knuffel, ik brand een kaarsje voor jullie kleine meid en voor jullie natuurlijk! Liefs Sil **Breekt weer uit**
---breekt even in---- Mij ken je ook niet maar ik wist dat je zwanger was omdat je altijd in de lounge kwam. Door het onderschrift van Marnat las ik je berichtje hier... Ik wil jou en je man heel erg veel sterkte en kracht wensen met dit grote verlies! ---breekt uit---
Lieve meiden Wat ontzettend lief van jullie de lieve brichtjes voor waardevol. En de steun doet haar heel goed dat weet ik heel zeker. Meiden bedankt . Concider @ Veel plezier meis. Ik ben ook nog steeds stuk van het rot bericht van waardevol. ik kijk af en toe , meis denk aan je hoor! Hoop dat je wat slaapt vannacht meis , ik snap heel goed dat dat moeilijk is.
ik lees ineens net het onderschrift van marnat en ik schrik me werkelijk helemaal de pleuris dit zou niet moeten mogen......:x onbegrijpelijk en zooo verdrietig gewoon klotezooi. andere woorden heb ik er niet voor. bah ik ben er helemaal naar van..... dikke tranen hier....... eerst al moeilijk zwanger worden, dan ben je zwanger helemaal blij. ben je 12 weken grens gepasseerd, he dan is het grote gevaar zogezegd geweken.. nou je ziet het nu maar..... nisk is zeker tot je het gezond en wel in je armen hebt... bah ben echt gewoon helemaal kapot ervan.... nou afijn.. waardevol en waardevolleman. je weet al dat ik aan jullie denk.... oooh ik ben gewoon echt woest:x en weet niet eens op wie of wat
Jeetje ik richt wel wat aan met mijn onderschrift !! plurkie je bent toch niet boos op mij?? Anders ga ik heel gauw weg onder een steen hoor!!
neee tuurlijk ben ik niet boos op jou meid waarom zou ik. nee maar las in een ander topic toevallig jou onderschrift en ik dacht: huh krijg nou wat ik dacht waardevol...... dacht toch es effe kijken en toen las ik dit... nou ik schrok onwijs... pfff heb man gewoon effe gebeld omdat ik het kwijt moest... dit verwacht je gewoon niet..... pfff rothormonen ook...
Weet ik wel dat je niet boos bent!! idd hormonen IK kan er nog steeds niet bij . oneerlijke wereld is dit ook baha.
gelukkig nah ben wel boos alleen niet op jou kon je maar iemand de schuld geven van zoiets....... maar ja dat gaat niet...en das maar goed ook denk ik. maar pfff ik zou helemaal gek worden. vind het knap van waardevol dat ze het hier toch maar allemaal neerzet. ik had echt alles in elkaar geschopt denk.....
***breekt in*** Lieve Waardevol en Waardevolman en alle naaste familie en vrienden, Wat een verdriet en wat een ongeloof! Wat moet dit vreselijk voor jullie zijn en nog veel vreselijker en werkelijker gaan worden! Ik zit met tranen in mijn ogen, hoe oneerlijk het wel niet is! Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen om dit verlies te kunnen verwerken! Heel veel sterkte de komende dagen en geef jullie meisje het allerbeste wat je kunt! De komende week moet je heel veel samenzijn met elkaar! Ik gedachten zijn wij allemaal bij jullie.... STERKTE! ***breekt uit***
meiden....kan er gewoon niet van slapen. Het spookt aldoor door mijn hoofd. Vind het echt vreselijk wat waardevol moet meemaken, en morgen of eigenlijk vandaag zal echt een hele zware dag gaan worden. Dikke knuffel, denk aan jullie.
Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik vind het zo mooi om te zien hoe iedereen met ons meeleeft. Bedankt allemaal! Vandaag is de grote dag. Voel me best sterk nu. Ik heb ook sinds gisteravond niet meer gehuild, terwijl mijn man het wel ernstig te pakken had. Die is huilend naast me in slaap gevallen. Zo hartverscheurend om te zien hoe je man zo'n verdriet kan hebben. Ik ga zo douchen, tas inpakken, geestelijk voorbereiden en dan gaan we die richting op. Nogmaals allemaal heel erg bedankt voor jullie medeleven.
***Breekt in*** Lieve waardevol en man Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, vind het zo erg voor jullie. Wil je heel veel succes en sterkte wensen met de bevalling. Dikke knuffel! ***Breekt uit***
Waardevol, Heel veel sterkte en kracht toegewenst voor vandaag en de moeilijke tijd die gaat komen. Ik weet zeker dat iedereen hier aan je denkt.
**breekt in** Lieve Waardevol en man, Ik ken jullie niet maar zulk verschrikkelijk nieuws laat niemand onberoerd. Ik wens jullie heel veel sterkte, kracht en moed om het verlies te kunnen dragen. Ik heb ooit eens gehoord dat met het verlies van een kindje, een engeltje wordt geboren.. In gedachten voel ik met jullie mee.. **breekt uit**
* breekt even in, Waardevol ik vindt het verschrikkelijk voor jullie, het kippevel staat op mijn lichaam. Ik wens jullie ontzettend veel sterkte !!! Het is niet eerlijk woorden schieten me echt tekort. Je kent me niet maar ik las het en wilde je toch laten weten dat ik aan jullie denk... * breekt uit
*Breekt ook even in* Lieve waardevol en waardevolman, zit met tranen in me ogen je verhaal te lezen, wil jullie heel veel sterkte toe wensen deze tijd. Vind het snap dat je je zo sterk weet te houden...woorden schieten te kort.....sterkte meid... *breekt weer uit*
knap hoor, waardevol dat je zo dapper bent.... geloof niet dat ik het zou kunnen. ik denk vandaag aan jullie en hoop dat alles een beetje voorspoedig mag gaan...knuffel jullie kindje veel deze dagen, maak veel foto's dat je later toch zoveel mogelijk herinneringen hebt. sterkte hoor
Waardevol, ik ken je helemaal niet maar zit hier te huilen achter mijn computer door jullie verhaal. Wil jullie voor vandaag heel veel sterkte en kracht wensen!!