*breekt even in* Lieve Waardevol en man ik wil jullie heel veel sterkte wensen, kan het gewoon niet geloven Zo oneerlijk... Nogmaals veel kracht en sterkte gewenst om dit grote verlies een plekje te geven. Ook voor de andere meiden een hele dikke knuffel en veel sterkte, ik weet helaas hoe het voelt als er zoiets gebeurd in een topic waar je zo hecht met elkaar bent! *breekt weer uit*
Ik lees alle lieve berichtjes voor jullie met kippenvel op m'n armen. Wat een klap moet dit zijn! Ik wens jullie heel veel sterkte in de moeilijke tijd die nu is aangebroken. Ons kaarsje voor jullie wordt zometeen aangestoken.
Lieve Waardevol en Waardevol-man, via een ander topic las ik het vreselijk nieuws dat jullie dochtertje is overleden... Ik zit gewoon te brullen tijdens het lezen van je verhaal.. Ontzettend veel sterkte en ik heb een kaarsje voor jullie aangestoken..!!!!!
==breekt in== waardevol en man, onwijs veel sterkte met dit grote verlies. wat ontzettend verdrietig! mijn gedachten gaan naar jullie uit.... ==breekt weer uit==
Heb vaak iets getypt en steeds weer weggehaald. Lieve waardevol, woorden schieten te kort. Ik ben echt in shock... Ik ben er helemaal naar van. Kan alleen maar huilen. Weet dat ik aan jullie denk lieve meid.... Ik wil heelveel zeggen vertellen wat ik voel, hoe ik met jullie mee leef. Hoe ik aan jullie prachtige dochtertje denk. Maar kan er niet de juiste woorden voor vinden. Een hele dikke knuffel lieverd!!!!
Lieve Waardevol, ook ik wil laten weten hoe zeer ik met jullie meeleef Heel veel sterkte met het dragen van jullie grote verlies. Ik heb voor jullie een kaarsje aangestoken.
*breekt in* Waardevol en man, Wat moet je hier van zeggen, je valt gewoon stil van verdriet... Heel erg veel sterkte.. Leonie *breekt uit*
*Breekt even in* Lieve Waardevol en man, ik wil jullie heel veel sterkte en kracht wensen. Knuffel.......
Lieve Waardevol, Ook mij ken je niet, maar je was met de afgelopen tijd al wel een paar keer opgevallen in topics omdat we op een paar dagen na gelijk uitgerekend waren . Ik wil jullie langs deze weg heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie dochtertje.
waardevol , denk de hele tijd aan je.... kan moeilijk zeggen dat ik hoop dat alles goed gaat..... wel hoop ik voor je dat je zo min mogelijk lichamelijk ongemak zult hebben... Xx
lieve lieve waardevol en man, heb van alles getypt en weer weg gehaald want heb er gewoon geen woorden voor, de tranen lopen over mijn wangen en het kippenvel staat op mijn armen, ongelooflijk dat dit is gebeurd! ik wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen met het intense verdriet wat dit met zich meebrengt.. heb online een kaarsje gebrand voor jullie engeltje maar ook in huis heb ik een kaarsje aan staan.. voor de forummeiden van waardevol: ook wil ik jullie heel veel sterkte toewensen, kan me voorstellen dat dit jullie ook erg aangrijpt als een clubje ben je toch hecht met elkaar dus bij deze dames veel sterkte!!!
Sorry ook ik breek even in.... Ik wil Waardevol en man heel veel sterkte wensen. Ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik het las. Na zo'n lange tijd zwanger en dan dit! Vergeet niet dat jullie dochter jou en je man PAPA en MAMA hebben gemaakt! Daar mag je heel trots op zijn! Veel sterkte in deze tijd en de tijd die komen gaat.... liefs Marsab
***** breekt in ***** Lieve waardevol en waardevolman en famillie, Ook ik heb met verdriet je verhaal gelezen via de topic die geopend is bij de vlinder pagina's. Heel veel sterkte en kracht toegewenst met dit onmenselijke verdriet.. Liefs, Senso ***** breekt uit *****
Ik breek niet in...kom uit Groningen... Lieve Waardevol, Je valt me altijd op op zwangerschapspagina, door je mooie Nickname! Nu overkomt dit afschuwelijke lot, jullie! Hoe oneerlijk, hoe enorm verdrietig.. Heel veel sterkte de komende uren, dagen, weken en maanden. We denken aan jullie! Liefs, Elmo'tje
*Breekt in* Lieve Waardevol, je kent me niet...maar ik lees met verbijstering over het verlies van jullie dochtertje. Wat is de wereld soms ontzettend oneerlijk! Wil jullie heel veel sterkte wensen de komende tijd. *breekt weer uit*
*breekt even in* Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd! Mijn kaarsje brand en ik bid voor jullie en jullie lieve meisje! *breekt terug uit*
Waardevol en man, heelveel sterkte vandaag... Jullie mogen jezelf trotse ouders noemen van een prachtig vlindermeisje.
Waardevol en man, Ik wil jullie ook heel veel sterkte wensen!! Wat verschrikkelijk! Onbegrijpelijk! Het dierbaarste wat jullie hebben mag niet bij jullie blijven. Ieder (bijna)moeder hart breekt bij het horen van zulk nieuws. Ik hoop dat jullie het Samen kunnen verwerken. Love47.
*** breekt in *** Lieve Waardevol, ik kent me niet, maar ik kon dit niet voorbij lopen... Heel veel sterkte de komende tijd. Ik bid voor jou en jouw man... Ik heb geen woorden... *** breekt uit ***
Lieve waardevol, we kennen elkaar niet. Las op een ander topic wat jullie overkomt nu, en tranen biggelen hier zelfs over de wangen, dit is niet te bevatten. Zo blij ben je met een wondertje en geniet je van de momenten, en zo is het stil veel te stil. Wens jou en jouw mannetje heel heel erg veel kracht en sterkte toe met het verlies van jullie dochter. Liefs Ria