Lieve Waardevol (en man), Sinds het begin het ik altijd stilletjes meegelezen en meegeleefd omdat het zwanger worden niet wilde lukken. Zo verdrietig vond ik het voor jullie. Evengoed was je toch altijd meelevend en lief voor andere mensen die wel zwanger raakte, dat vond ik zo sterk. Tot ik op een gegeven moment dan toch je banner zag; zwanger!! Ondanks dat ik je niet persoonlijk kon was ik enorm blij voor jullie. Kon me zo goed voorstellen hoe blij je bent als het je dan eingelijk toch gegund is. Elke keer als ik een berichtje van je las dacht ik van, jeetje, die gaat ook snel. En jeetje, wat gun ik het ze. Tot vandaag....... Wat ik las kon ik niet bevatten, Wat ik las kon ik niet geloven. Jullie mooiste cadeau, jullie mooiste wonder, Zo vroeg alweer bij jullie weggenomen Waarom? Waarom jullie? Het leven is niet eerlijk. Het is niet fair. De pijn die jullie voelen dringt zelfs door tot in mijn hart. En het enige wat mij rest en de biggelende traan wegvegen, en alle kracht die ik heb sturen naar jullie. Ster* Ik kijk naar de lucht en zie een ster, heel mooi en fel maar toch zo ver. Maar deze ster zal er altijd zijn Ookal is het moeilijk ookal heb je pijn. Dus elke avond zal ik naar boven kijken En weten dat deze ster nooit van jullie zijde zal wijken. Heel veel sterkte en liefde en kracht toegewenst. Ik leef heel erg met jullie mee. Liefs
Jeetje meiden, wat een lieve berichten allemaal. Ik krijg er kippenvel van. Waardevol, ik ben in gedachten bij jullie.
*breek even in* Lieve waardevol en waardevolman, Ik weet niets te zeggen, maar wil jullie heel heel heel veel sterkte wensen!!! Tranen biggelen over m'n wangen. Ik hoop dat jullie veel steun vinden in jullie omgeving en vooral elkaar! Liefs Sikki *breekt weer uit*
*** breekt in *** Lieve Waardevol en waardevol-man, Wat een ongelofelijk harde klap hebben jullie gekregen, zoiets kun je en wil je niet begrijpen . Ik vind het zo ongelofelijk knap hoe sterk je overkomt. Heel veel kracht toegewenst voor de komende tijd. Hopelijk kunnen jullie op een hele mooie manier afscheid nemen van jullie lieve meisje. Liefs afrola *** breekt weer uit ***
****Breekt in**** Lieve Waardevol en Waardevolman,ook ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit grote verlies. Liefs Robijntje...
Er branden al meer dan 100 kaarsjes voor Waardevol en man en hun dochtertje! Hoop dat waardevol er een beetje steun in kan vinden Laten we ons best doen om de kaarsjes te laten branden ook na die 48 uur ! Group *hemel* Candles - Light A Candle
*breekt ff in* lieve waardevol en waardevolman, heel veel sterkte met dit verschrikkelijke verlies...ik heb werkelijk een dikke laag kippenvel over mijn hele lichaam ik hoop dat jullie het een beetje een plekje kunnen geven in de loop van de tijd! lieve meid ik denk aan jullie *sterretje...lieverdje waarom jij *breekt uit*
Lieve Waardevol en man, Ik las net het bericht van jullie dochtertje... Vreselijk... Ik heb er geen woorden voor... Wat moet het fijn zijn dat er zo veel mensen met jullie mee leven... Ik wens jullie heel veel sterkte... Volg je hart... Liefs Patatje
Och och och waardevol... wat vreselijk, wat een kutbericht. Wat erg dat jllie dt meemaken lieve waardevol en man. Ik hoop dat jullie een hele mooie plechtigheid zullen hebben en denk maar zo; Met vleugeltjes zo klein Werd een engeltje geboren Deze vleugels brachten haar Waar engeltjes thuis behoren.. Heel erg veel sterkte...
Lieve Waardevol en man, Gecondoleerd met het overlijden van jullie o zo gewenste waardevolle wonder meisje.. Deze dagen zullen verschrikkelijk zijn.. De pijn zal uiteindelijk slijten, maar het verdriet en gemis zullen nooit weggaan... Heel veel sterkte!
*breekt ook in* Waardevol en man, Super veel sterkte en kracht in deze moeilijk tijd! Er zijn geen woorden voor.. *knuff* liefs x *en weer uit.. *
Lieve Waardevol en Waardevolman, Geen woorden voor dit enorme verlies, wat kan de wereld oneerlijk zijn! Heel veel sterkte en kracht toegewenst in deze o zo moeilijke tijd! Liefs
Lieve Waardevol en Waardevolman, Ook ik wil jullie ontzettend veel sterkte en kracht toewensen om dit verdriet te dragen, wat oneerlijk allemaal... Het zou niet mogen gebeuren...
lieve waardevol, je kent me niet maar ook mij viel je op door je bijzondere nickname, in stilte las ik mee. en wat fijn vond ik het voor je dat je zwanger was. helaas bereikte mij vandaag dit droevige bericht. ik wil je heel veel sterkte wensen, om dit grote verlies te moeten dragen. ik heb online een kaarsje aan gestoken met de naam babygirl waardevol. liefs pamsie
*** breekt in *** Ook mij ken je niet maar las het in de sept2011 topic, Ook ik wens jullie Waardevol , man en familie maar ook je forum-meiden heel veel sterkte bij dit grote verlies. knuf becky *** breekt uit ***
---Breekt weer in--- Ik wil ook even mijn respect uitspreken naar de meiden van dit topic die dmv hun onderschrift laten zien wat voor band ze hebben!!!! Vindt het heel mooi dat jullie Waardevol en Waardevolman zo steunen! Nogmaals veel sterkte...Ik heb gisteren een kaarsje gebrand voor jullie. ---Breekt uit---
*breekt ook nog weer ff in** Ik heb het niet vermeld in mijn berichtje naar waardevol gisteren maar ik vind dat er hier in het clubje waardevolle meiden zitten..... Alle respect voor jullie ! ** breekt weer uit