Zwangere meiden uit de provincie Groningen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door pcootje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    mariska , ja echt wel he! zoveel lieve meiden hierzo.
    echt bemoedigend hoor!

Ja vreselijk he , en wij liepen zo gelijk op. echt met alles zo ongeveer.. ook qua kwaaltjes etc.
    we waren met alles gelijk bezig de laatste weken. (zoals geboortekaartjes etc)

zo oneerlijk dit , ik snap er niks van

2. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Kheb net dr albums nog ff weer bekeken, zo trots als ze was op dr mooie kamertje, buik en echo's en dan nu zo'n afloop. Erg moeilijk te verkroppen.
    Ik hoop dat ze dmv onderzoek erachter komen wat de reden is geweest. Lijkt me voor hun erg belangrijk om te weten voor de toekomst.

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja ik hoop het ook idd!

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

Geen woorden voor ik wil jullie heel veel kracht en sterkte wensen in de komende tijd!

Maar ook wil ik jullie van harte feliciteren met jullie kleine meisje, Maar treurig genoeg moet ik jullie ook condoleren met het verlies van jullie kleine meisje.

Ik denk aan jullie!

5. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Ik weet niet of ik zoiets wel aan zou kunnen. Volgens mij zou ik compleet instorten. Lijkt me ondraaglijk dit.

6. Habibas

Habibas Actief lid

26 aug 2009
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    *breekt in*

Brok in mijn keel, kippenvel en een traan in mijn ooghoek.......ik ken jullie niet, maar wat een vreselijk nieuws Waardevol en Waardevolman....niet te bevatten...... Heel veel sterkte de komende tijd.

*breekt uit*

7. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    *breekt even in*
    Lieve waardvol en waardevolman,

je kent mij niet maar heb veel van je gelezen! Ik zit hier met dikke tranen achter de computer! Wat is het toch oneerlijk! Het zou niet moeten mogen gebeuren!
    Wens jullie heel veel sterkte de komende tijd!
    Liefs Marjolein
    *breekt ook weer uit*

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ook ik breek even in!!!!

Lieve Waardevol,

Wij kennen elkaar wel, zo nu en dan met elkaar gesproken en wat was ik blij om te lezen dat het zwanger worden eindelijk gelukt was!

En nu? Nu overkomt jullie het meest vreselijke wat je kan overkomen. Het geluk wordt jullie in 1 ruk afgenomen, hoe kan dit?

Het mag niet, maar het is helaas waar. Ik wil jou, je man en je familie heel veel kracht toewensen tijdens dit enorme verlies!

Liefs,
    Babii

9. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Lieve Waardevol en man van Waardevol,

Ik ken jullie niet, maar ik wil graag eea zeggen tegen jullie.

Zo bijzonder dat er zoveel mensen hun onderschrift aanpassen, kaarsjes branden, berichten sturen enz enz in deze hoeveelheden echt prachtig dat zegt echt wat over jullie zelf ook!!!

Het is gewoon met geen pen te beschrijven wat jullie hebben meegemaakt, mee maken en zullen moet doorstaan. Het is als ouders het ergste wat je kan overkomen, je kind verliezen! Ik wil jullie alle kracht toewensen dat jullie nodig hebben en zolang jullie nodig hebben! Ik weet zeker dat jullie ooit weer bij elkaar zullen komen al zou het over een lange tijd zijn!

Het is allemaal zo ontzettend oneerlijk! Ook ik heb een kaarsje aangestoken die 48 uur zal branden. Zoveel emoties zoveel gedachtens bij mij, laat staan bij jullie!

Ik hoop dat er ooit weer een lichtpuntje komt in jullie leven na deze duistere tijden, onthoud jullie zijn de beste ouders voor haar wat er ook is jullie zijn super voor haar, de beste ouders ever vergeet dat nooit!!!!

Veel liefs Jadore

10. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Ook mij ken je niet, maar wil je ook even ontzettend veel sterkte toewensen de komende tijd.. Ik heb helemaal kippenvel over mijn hele lichaam.. :(

Lieve Waardevol en Waardevolman, ik denk aan jullie.

Mijn kaars brandt ook!

Liefs, Miireii

11. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    *** Breekt in ****

Lieve Waardevol en Waardevolman,

We "kennen" elkaar via een ander topic. Woorden schieten mij te kort. Zo hebben we het nog over bevallen, en dan lees ik dat jullie prachtige dochter is overleden. :(:(. Tranen lopen over mijn wangen, en weet niet wat ik kan typen.

Ik wil je heel veel sterkte toewensen de komende periode!

*** Breekt uit ***

12. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    883
    113
    Noord Holland
    *** breekt ook even in ***

Lieve Waardevol en man.

Ook mij ken je misschien niet maar wil we laten weten dat ik in gedachte bij jullie ben. Ben zelf ook helemaal van de kaart door dit nare bericht.

Lieve kleine meid. beloof me dat je goed over je papa en mama gaat waken.? Had niet mogen gebeuren en toch werd je afgenomen om de hemel met jou mooie glans te verrijken.

Ik wil jullie veel sterkte wensen en alle kracht geven die jullie nodig zullen hebben om dit verschikkelijke verlies te verwerken. Jullie zullen jullie meid vreselijk missen maar dan hoef je maar naar boven te kijken om t weten dat ze trots op papa en mama neerkijkt en over jullie waakt. Ook wil ik alvast jullie feliciteren met de geboorte van jullie prachtige dochter maar ook meteen condoleren met dit oneerlijke verlies:( ( Ben er niet veel de komende dagen dus vandaar) en nogmaals. Mag alle kracht jullie kant opkomen om dit verlies te dragen.

Ik denk aan jullie. wist anders ook niet hoe ik t zeggen moest:(

*** breekt weer uit ***

13. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    883
    113
    Noord Holland
    Oh en meiden

ik wil jullie ook erg bedanken dat jullie waardevol zo steunen in deze moeilijke tijden.
    Wat een hechte club al niet voor iemand kan betekenen. nogmaals bedankt en ook heel veel sterkte om dit te verwerken want voor jullie zal dit nare nieuws ook een enorme klap zijn die niet zomaar vergeten wordt.

Alle lof voor jullie en de meiden die aan waardevol denken ;)

14. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @waardevol: via de onderschriften zag ik het vreselijke nieuws. Heel veel succes met alles.

Het was je zo gegund, dit is vreselijk. Ipv blijschap te voelen moet je een begrafenis regelen.

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    *breekt even in*

Lieve waardevol en man,

Ik heb je verhaal al zo veel keren gelezen, en hoopte dat ik op een gegeven moment zou weten hoe ik moest reageren..
    Maar telkens kom ik niet tot een reactie..
    Dus nu maar vanuit mijn hart; wat doet dit zeer!
    Jullie meisje verliezen voordat ze er was..
    Ik hoop dat jullie een mooi afscheid van haar kunnen hebben, vergeten zul je haar zeker niet..

We staan met z'n allen om jullie heen, dat blijk uit alle lieve berichtjes hierzo..

Heel, heel veel sterkte, niet alleen nu maar ook de komende tijd..

KNUF!

*breekt uit.. :(*

16. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Lieve waardevol, wat vreselijk wat jullie nu doormaken! Ontzettend veel sterkte voor jullie, gecondoleerd!

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Lieve Waardevol en Waardevolman.
    Bij toeval zag ik het drama voorbij komen en wat voel ik me intens verdrietig voor jullie, Iets waardevols, werd jullie weer afgenomen..
    Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht,

18. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    ... en dan staat ineens alles stil....

Lieve Waardevol, ook ik schaar me tussen de 'inbrekers' die het vreselijke nieuws heeft gelezen... Herinner je nog van het IUI Topic... Het verdriet wat jullie meemaken zal onbeschrijflijk zijn. Waarom :(? Waarom :(? Heb ook een kaarsje voor jullie engeltje gebrand. Weet zeker dat ze gevochten heeft om bij jullie te blijven...
    Wens jullie, net als alle meiden hier, alle kracht van de wereld toe om dit ondraaglijk verlies een plekje te geven...
    Ben er gewoon helemaal stil van...
    Het leven is soms zo oneerlijk....
    Hele dikke knuffel lieverd!

19. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Lieve Waardevol & Man

... Wat een vreselijk nieuws las ik in het onderschrift van 1 van de meiden die hier op het forum post. Toen ik op dit forum kwam zag ik jullie vreselijke verhaal en nog meer lieve onderschriften. Werd er helemaal stil van en moest ontzettend hard huilen.
    Ik ken je niet, maar wat is dit oneerlijk en moeilijk voor jullie! Toen ik verder las, zag ik hoeveel mensen er met jullie meeleven en jullie steunen dmv berichtjes met lieve woorden. Daar wilde ik er graag 1 van zijn, al is het maar om te laten zien dat jullie dochter een heleboel mensen heeft geraakt. Ik hoop dat ze over jullie zal waken en dat jullie ook in je omgeving veel steun en liefde zullen ervaren. Ik wens jullie veel kracht en sterkte toe voor de komende tijd en weet dat ook ik aan jullie denk...

Hele dikke knuffel en liefs van Caitlin

20. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    *breekt even in*

Waardevol, woorden schieten te kort om dit verdriet te omschrijven. Dit zou NOOIT mogen gebeuren.:(
    Heel veel sterkte in deze moeilijke surrealistische tijd.
    Mijn kaarsje brandt voor jullie!

Deel Deze Pagina