Haha wij krijgen juist een landelijke keuken en houden absoluut niet van die moderne keukens Ow dat valt nog wel mee joh, daar ben je zo klaar mee.
haha ja! is denk ik niet te vergelijken met jullie project!!!! nee wij houden best van strak. Niet al te klinisch hoor! maar vind zo zwarte keuken , greep-loos , en dan met roestvrijstaal erachter zo mooi.... wat voor keukenblad dat weet ik dan weer niet. denk wat lichts.
nee dat is waar, maar tis net waar je dan ook zelf voor kiest. wij hebben heel bewust voor een jaren 30 huis gekozen. Modern kan ook wel mooi zijn hoor, maar niet in ons huis.
Hoi hoi dames! Even anderhalve dag niet meekletsen en weer een hoop bij te lezen... Ella, volgens mij kon mijn man wel voelen dat mijn buik wat harder was als normaal... Maar jullie hebben het dus als ke echt druk bent geweest.. Klinkt ook het meest logisch eigenlijk. Maar ik heb het nu dus nog maar twee keer gehad. Dus maak me geen zorgen. Gefeliciteerd met je nichtje, wat leuk! Een meisje! Hoe is het nu met haar en met de hartslag? @ Marnat, ik duim voor je! Jammer, zo'n teleurstelling.... Sterkte met doorspuiten. @ Typje, leuk zeg, de kinderwagen binnen.... Wat voor eentje hebben jullie? Lijkt me ook erg mooi om zelf het hartje van de baby te kunnen luisteren.. Maar die dingen zijn niet goedkoop he? Toch? Ik denk dat ik ook helemaal 'verslaafd' aan zo'n apparaat word, en constant wil gaan zitten luisteren naar de baby.. @ Ella, over dromen: valt op zich mee. Had alleen een week terug of zo dat ik badend in het zweet en gillend wakker werd, ik had een nachtmerrie volgens mij. Dat was niet echt prettig. En mijn man begon ook te schreeuwen, die schrok weer van mij... De buren zullen wel gedacht hebben. Is het datzelfde nichtje, die geopereerd moet worden aan het maagje? Wat zielig! Hoe is het nu met haar? GEFELICITEERD!!!!! Met jullie huis! Wanneer krijgen jullie de sleutel? Dan krijgen jullie het straks nog druk. Wij hebben een zwarte badkamer.... Althans.... witte tegels aan de muur en zwarte plavuizen. Was nog van de oud bewoners, maar vind het niet lelijk.... Nadeel is dat je op de zwarte vloer elk pluisje kunt zien liggen... Ik hou ook van modern en strak. Wij hebben op zich een prima keuken nu, maar het is ook niet echt mijn smaak, zou het zelf niet uitgezocht hebben. Maar we kunnen er mooi even mee vooruit, we hebben toch geen centen voor een nieuwe. Dus zal ook wel moeten... @ Hier: we hebben gister de babykamer in dozen bezorgt gekregen.... Leuk! Maar pas over een week word er behangen, dus daarna kunnen we de kasten in elkaar zetten. Joehoe!!! Kunnen we eindelijk onze gekochte spulletjes kwijt in kasten etc... Fijne avond allemaal!
waardevol , dat klinkt mooi de badkamer! zo zouden wij het ook wel willen hebben! ooh wat leuk zeg dat de meubeltjes er al zijn!!!!!!! ben zo benieuwd naar jullie kamertje!!! he kunnen jullie vandaag ook niet op hotmail?? heel irritant , want kan er de hele dag al niet op! staat dat ze met werkzaamheden bezig zijn....
Haha dat is dan wel weer grappig, wij krijgen straks een antraciet/witte badkamer. Grove antraciet leisteen vloer met grote witte wandtegels van 60x30 met hoogglans/waterafstotende witte meubelen. Ik zit gewoon op mn hotmail hoor, geen problemen mee. Probeer het eens via www.hotmail.com en dan via de online versie, vaak werkt die wel. Waardevol, Leuk dat je de meubeltjes al binnen hebt, welke kleur had je ook al weer? Marnat, succces morgen! Ella, hoe is het met je nichtje?
wauw pcootje! dat klinkt erg mooi!!!!!! dat zou ik ook wel willen! weet niet hoe het met dr gaat! mn man zou me zo bellen voor een update.. maar heeft nog niet gebeld! Hoe gaat het met jouw??
Komt goed hoor, ik doe intussen weer wat meer en dat gaat nog steeds goed. Ik ben vandaag de hele dag alleen met onze dochter, manlief gaat vanavond ook door met klussen, heeft vanavond hulp van een vriend...doe dan vandaag ook niet zoveel extra omdat ik nu alles alleen doe. Voor het eten hebben we mini pizza's, favoriet van onze dochter en lekker makkelijk om te maken en een paula toetje, dat gaat me dan ook geen inspaning kosten. Heb je al zin om te verhuizen? Wanneer wordt het beschreven bij de notaris?
oooh dat klinkt zekers lekker!!! wat fijn dat jullie vriend komt helpen in het huis! dat scheelt vast en is ook een stuk gezelliger als alleen daar te klussen denk ik....! hoe gaat het nu met je man?? Hoop dat we voor volgende week een afspraak kunnen maken met de notaris! we gaan dan naar de notaris waar mn man 4 jaar geleden heeft gewerkt! ben benieuwd!
ja is het ook hoor, deze vriend komt wel vaker helpen. Soms is het handiger om een paar extra handen te hebben. Wow dat zou wel heel snel zijn, heb je de hypotheek goedkeuring ook al binnen dan, want dat moet eerst rond zijn.
nee idd die hebben we nog niet binnen , maar het kon wel snel geregeld worden , want ze hebben al onze gegevens al! nou ja , ik hoop maar dat het zo snel kan idd!!! en anders maar wat later hoor! we zitten er nu over na te denken om alles glasvezel behang te laten doen! Ken je dat?
Ondanks dat het binnen is gaat dr best nog veel tijd overheen hoor, dat hadden wij ook. Die banken zoeken eerst van alles en nog wat uit en je weet het he die ambtelijke molens gaan niet zo snel. Heb dr wel eens van gehoord, maar heb dr geen beeld bij
we horen het wel!!! en anders maar wat later... het zal toch eerst geregeld moeten worden met de bank.
o heb net telefoon gehad.. ze ligt op de IC! ze gaan vanavond blauwe vloeistof inspuiten om te zien of er ook verstoppingen zijn. ze had namelijk erg weinig gepoept! dus kan maar zo dat ze helemaal verstopt zit... zielig he!
ja idd , hopelijk vinden ze vanavond de oorzaak.. en het is te hopen dat er dan geen operatie nodig zal zijn!