Uhm....ik ken hier een aantal meiden van het UMCG-topic (en wellicht andere topics). Nu is er geen topic over Zwangere meiden uit Drenthe....Maar.....ik werk in Groningen (Haren, om precies te zijn). Telt dat ook? Zou ik hier mee mogen kletsen? Alsjeblieft? Mariska: hoe is de controle bij de Verloskundige gegaan? Heb je het hartje gehoord? Ik hoop het zo! Verder dwalen mijn gedachten ook steeds af naar Waardevol. Hetgeen haar overkomen is, grijpt me meer aan dan ik dacht. Het is ook zo beangstigend. Je bent al 33 weken ver, kijkt uit naar de geboorte, hebt een controle bij de VK (hartje klopt) en nog diezelfde avond is het over...voorbij....Vreselijk . Ik wil haar nogmaals heel veel sterkte wensen met dit enorme verlies en verdriet.
@Be happy, tuurlijk ben je hier welkom! Wij als vaste kletsers hier (ella, marnat, pcootje) zijn nu hier niet echt te vinden. We hebben op dit moment niet zoveel behoeft om te kletsen na wat er allemaal met waardevol gebeurt is. En hier staan natuurlijk ook heel veel reactie's voor haar. Vind het een beetje moeilijk om de gewone draad weer op te pakken.
Sluit me hier helemaal bij aan..... vind het ook erg moeilijk om nu verder te kletsen over kwaaltjes,zwangerschap en alle andere dagelijkse zaken etc. Ik hoop ook dat waardevol een teken geeft dat het goed met dr gaat naar omstandigheden natuurlijk. Ik begrijp ook heel goed dat ze nu wel andere dingen aan dr hoofd heeft en totaal geen behoefte heeft aan ZP. Tot die tijd vind ik het meer gepast om het topic even te laten voor wat het is.
mischien is het een idee, om de naam van dit topic te veranderen in een naam of iets om waardevol te steunen, en dat medeforummers hier hun steun kunnen geven.. en dat jullie (vaste topicmensen) misschien een nieuwe topic kunnen openen..
Ik wil me nergens echt mee bemoeien want ik kom hier nooit (alleen een berichtje voor Waardevol geschreven), maar ik heb wel eens vaker gezien in een zelfde soort topic dat er iets heeeel heftigs gebeurd is en dat gaven ze heel respectvol de tijd tot in dit geval waardevol van zich liet horen hoe alles gegaan is...ze bleven daar vrij lang over praten en daarna ging het heel natuurlijk en vloeiend over naar als van ouds. Het is maar een tip, ik weet niet of iedereen er blij mee is als er meteen vanalles veranderd wordt, nogmaals bedoel het goed hoor! @Waardevol nogmaals, lieverd ik moet zo vaak aan jullie denken terwijl ik je niet eens ken, maar men wat heeft het een impect op heel zp hier echt iedereen leeft zo met jullie mee! Ik hoop dat de bevalling een beetje te doen was. Dikke knufff!!
Gaby, nee dat hoeft wat mij betreft niet. Laat waardevol straks maar bepalen wat ze met dit topic wil. Wij, van dit topic, hebben nu dagelijks minimaal contact via pb..... moet zeggen dat dit ook over waardevol gaat en niet over onze eigen dingen..... hebben we evengeen behoefte aan.
Heb je ook helemaal gelijk in.... Het heeft ook zo'n enorme impact wat er is gebeurd met Waardevol. En inderdaad past er dan alleen maar stilte en respect.
Be Happy , tuurlijk mag je hier mee komen kletsen! Leuk! Nee idd , ik vind het ook wat lastig om de draad weer op te pakken zeg maar. En het voelt ook niet echt gepast op de een of andere manier. Zoals je schrijft Be Happy , dat vind ik ook idd , stilte en respect. En vind het zo mooi dat er zoveel bemoedigende woorden voor waardevol en haar man zijn.
Hey behappy leuk om je hier te spreken. Ik schreef net een paar dagen hier mee toen Waardevol dat vreselijke bericht kreeg. Op dit moment heb ik ook niet zo´n behoefte om gezellig te kletsen. Heb ook steeds Waardevol in mijn achterhoofd , ik denk dat het idd verstandig is om even af te wachten tot we iets van Waardevol horen.
Ik vind persoonlijk niet dat de naam veranderd hoeft te worden. We wachten eerst wel op een berichtje van waardevol, het is aan haar of ze hier wil blijven mee kletsen of niet. Ze mag hier in iedergeval altijd haar verhaal kwijt!
ja idd , al kan ik me goed voorstellen dat het voor haar heel moeilijk moet zijn om hier verder mee te schrijven. Aan de andere kant , het is miss wel vertrouwt voor dr. Ze kan hier iig altijd haar verhaal en verdriet en dingen kwijt!!!!
Natuurlijk mag ze hier mee blijven, ik hoop ook dat ze dat blijft doen. Kan ik me wel heel goed voorstellen dat het heel erg moeilijk voor haar zal zijn. Ze zal haar verhaal bij ons in ieder geval wel kwijt kunnen, we wachten af tot ze haar meld op zp.
t was maar een idee.. een snelle gedachtegang.. no hard feelings.. ik wou eventjes meedenken.. maar idd.. jullie hebben gelijk.. misschien ook wel even beter voor nu... respect, stilte, en de gedachtes voor waardevol, waardevolman, en hun prachtig engeltje!
Ook ik breek even in. Je kent me niet maar ik heb net als veel meiden je verhaal (zijdelings) gevolgd, en ben in de afgelopen 1,5 jaar je naam vaak tegengekomen op het forum. Via via les ik net wat er is gebeurd. Ik zit hier op m'n werk met tranen in m'n ogen. Ik wil je heel veel sterkte wensen, ik bid voor jou en je man in deze vreselijke periode. Wat veel lieve reacties hier. Hopelijk halen jullie daar nu of later steun uit. Verder vind ik het moeilijk wat ik kan zeggen. Ook sterkte voor de meiden van dit topic. Jullie hebben dit toch allemaal van dichtbij zien groeien en de impact zal groot zijn. *Knuffel* Liefs Lara
***Breekt weer even in*** Meiden van dit topic, ik wil jullie ook heel veel sterkte wensen. Hopelijk heeft Waardevol niet teveel pijn gehad bij de bevalling en kunnen ze in alle rust afscheid nemen van hun meisje. Dit hele gebeuren spookt constant in mijn achterhoofd rond, ik heb het zo te doen met haar en haar man. Ik kan me gewoon niet voorstellen hoeveel pijn het doet als je ineens afscheid moet nemen terwijl je je eigenlijk met hele andere dingen bezig wilde gaan houden. ***Breekt weer uit***
Sterkte nogmaals...Hopelijk vinden jullie de kracht om deze enorme moeilijke tijd door te komen... Ik denk nog steeds vaak aan jullie!
Ik breek ook even in als dat mag, Waardevol, ik wil jou en je man heel veel sterkte wensen, wat schrik ik van dit bericht zeg, Je hebt het prachtig verwoord in je onderschrift, ik zal voor jullie bidden meis heel veel sterkte komende tijd. Liefs Zora