Lieve Waardevol, gecondoleerd met jullie meisje. de tranen lopen me hier over de wangen, wat is het toch oneerlijk. Heel heel veel sterkte de komende tijd!!!!!! Kan me voorstellen dat je afstand neemt van het forum, hopelijk mogen we je nog terug zien. dikke knuffel Luckey. ps respect voor deze hechte vriendenkring. Mooi hoor!!!!!!!!!
Waardevol heel veel sterkte voor jou en je man maandag en voor de tijd die komen gaat. Overige meiden van dit topic ..... mooi om te zien hoe jullie zijn omgegaan met deze trieste afloop van de zwangerschap van jullie forum-vriendin. Ook erg respectvol dat jullie een ander topic gaan openen.
FIJN dat dit topic weer open is! Waardevol , morgen ben ik denk ik niet veel te vinden achter de pc, want we gaan naar Brabant toe. Ik wilde je heel veel sterkte en kracht toewensen voor as maandag. wat zal dat een ontzettend moeilijke dag worden. Ik hoop van harte dat jullie kracht ervaren, en kan niks anders zeggen dan dat ik voor jullie bid en jullie opdraag en aan jullie denk. Ik snap het hoor dat je hier niet de behoefte meer hebt om te schrijven. ik wilde je alle kracht en sterkte toewensen voor nu maar ook voor de toekomst! Liefs Ella
Op verzoek van Waardevol...... Hallo allemaal, wij hebben een mooi afscheid gehad van onze dochter. Eerst een condoleance en toen de afscheidsdienst, was erg mooi, en er waren best veel mensen gekomen. Bij de begrafenis hebben we met z'n allen witte ballonnen opgelaten. Opgelaten naar de hemel, waar onze dochter nu is. We ervaarden enorm veel kracht voor vandaag en hebben veel gehad aan alle gebeden, steun, lieve berichtjes, kaartjes, noem maar op. Hier op zwangerschapspagina ook allemaal bedankt voor alle steun en lieve berichten. Dat heeft ons erg goed gedaan! Het zal een rare komende tijd worden. Ineens niet zwanger meer en geen kindje om voor te zorgen. Het zal eerst als een leegte voelen. Maar we hopen dat er snel een brusje mag komen voor ons lieve meisje. Onze dochter is nooit te vervangen, maar de kinderwens blijft. We willen graag een broertje of zusje voor haar waar we voor mogen zorgen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik jullie begin te missen en ik misschien binnenkort wel weer een nieuw account aan maak. Want na bijna 2 jaar actief lid te zijn geweest is het best moeilijk om ineens niks meer te (kunnen) posten. Ik zal Pcootje, Ella en de rest van 'ons' topic wel op de hoogte brengen als ik er ben met mijn nieuwe forumnaam. Eerst maar eens over een nickname nadenken... ZP Bedankt! Liefs Waardevol
ik mis je ook meis! maar neem je tijd.... en we vernemen op jouw tijd vast wel weer eens iets van je hier op ZP!
Lieve Waardevol, nu komt voor jou het echte gemis, zal een moeilijke tijd voor jullie zijn. Heel veel sterkte
In overleg met een goede vriendin van Waardevol doe ik dit topic alsnog dicht. In de vlinderlounge kun je het zelfde bericht van waardevol vinden als hierboven, hier kan je dus ook nog een reactie achterlaten als je dat fijn vindt. Waardevol, ik ben heel blij te lezen dat jullie zo goed worden opgevangen door jullie naasten. Hier blijf je uiteraard enorm welkom! Als er iets is wat we nog voor je kunnen doen, dan horen we dat natuurlijk graag. Heel veel sterkte en hopelijk tot gauw! Liefs Elmo